November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Pff, hele weekend geklust, heb allemaal stof in mijn longen. Vandaag alleen maar geschuurd, vreselijk rotwerk. Maarja, moet wel gebeuren.

Kelly: en, hoe erg was het bij je vriendin? Is idd geen goed voorbeeld later voor Daynah.

Klinkt goed Annemonique, die keuken. Prijs ook. Wat is dat allemaal duur he.

Robine: haha, was zeker een geslaagde avond als je er kater aan hebt overgehouden.

Balen Fajah, als jullie een andere keuken moeten kopen.

Semmi: vind het zo sneu voor je neefje. Gelukkig heeft hij een leuk weekend bij jullie gehad.

Charissa: beterschap voor Jayden. Hoop dat het gauw over is.

Hé Sens, hoe gaat het?

Kan niet verder teruglezen.
    Bastian slaapt de laatste tijd wat beter. Ik durf nog niet heel blij te zijn maar het lijkt erop dat het nu echt de goede kant op gaat. :)
    Hij kruipt nauwelijks meer, hij wil alleen nog maar lopen. Ook buiten, dus moet nu echt goede schoentjes voor hem kopen met een wat hardere zool. Nog even en hij rent, hij kan het bijna.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sinterklaaskado ernie

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wacht maar, ik lap die ramen wel even voor je mam :D

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Voorpassen van mijn tommy hillfucker kerstjurk ;)

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Saxofoon spelen (let even op de lekkere tutplooi in het jurkje..hihi)

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo dames dat was even inhaalspam ;) .

Ik wilde eerst nog naar de meeting in Ballorig komen alleen was Jaime weer zo ziek. Ontsteking aan dr bronchiën. Ze was niks waard die dag en sowieso (het was wel bacterieel maar toch) ook niet verstandig, straks worden andere kindjes ziek.
    Was het leuk in Ballorig? Het is wel best groot daar heh. Vonden alle kindjes de ballenbak leuk? En het springkussen en de hoge glijbanen? Wij waren er al eens geweest en vonden het erg leuk.

Ik heb niet alles meegelezen soms even gespiekt. Zag iig dat Charissa zwanger is! Gefeliciteerd en zo snel zeg!

Gaat het met alle kindjes goed?

Panda ik lees dat Bastian iets langer slaapt. Echt fijn voor je zeg. En Bastian zo goed aan de wandel zelfs rennen :confused: .

LIS hoe gaat ie met je zwangerschap? Is het zwaar nu zo met Jesse en zijn activiteit?

Kel zo zeg opblijven tot 22 uur voor een kind van 2..pfff. Tot hoe laat slaapt dat kindje dan wel niet of hoe ziet ze eruit dan?
    Jaime gaat er half acht in en kwam vanochtend pas toen we haar wakker maakten om kwart over tien.
    Was het trouwens nog wel een beetje gezellig?

AM netjes hoor een keuken voor 9 duizend. JE hoort wel eens prijzen van 15 duizend ofzo. Dat het ook zo duur moet kosten begrijp ik echt niet.

Robine hoe was het bij het babytje? En jij aan de wijn...hahahahah.

Fajah hoe is het met je kids? Oh kerstkaarten rondbrengen....ik moet ze nog bestellen. Wat voor kaarten heb je?

Ga even Jaime eten geven.

Tot snel.
    Lfs

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:eindelijk ben je er weer .en zien we weer eens een jaime spam.
    ik heb een aantal kaarten gekocht en de rest doe ik met een foto vd kids voor opa en oma enzo.

am:ik heb idd te weinig kastruimte.we hebben namelijk geen kelder of kelderkast dus ik moet al mn voorraad enzo in kastje kwijt,vandaar dat ik extra kasten wil.zijn ze inmiddels al aan de bouw van jullie huis begonnen?of duurt dat nog even?

kel:bah ik vind zulke mensen die geen baas zijn over hun kinderen zo dom.
    mijn kids gaan echt niet zelf bepalen wanneer ze hun bed ingaan hoor.
    zo verpest je echt je kind en krijg je er later problemen mee.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kerstkaarten rondbrengen is er trouwens niet meer van gekomen,want het begon te regenen :(

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    AM: mooie prijs hoor voor de keuken! Dat hebben jullie goed gedaan! En lekker gezwommen dus. Kyllian is ook wel een waterrat of niet?

LIS: de verjaardag viel dus nog wel mee. En Jesse dus lekker ondernemend. Dan wil ook wel nu hij echt loopt. Maar ja...trappen opgaan doet ie al een tijdje he ;)

Sensee: leuke Jaime spam! We want more! haha! :)

Kelly: jeetje wat een opvoeding ( of beter gezegd geen opvoeding) krijgt dat kind zeg! Heel herkenbaar. Ons neefje van 4 lusitert ook nergens naar. Is echt de dupe van de scheiding. Hij ging ook bij ons de strijd wel aan, overal over in discussie gaan en zijn zin proberen door te drijven. Wij hielend voet bij stuk, bleven rustig en negeerden zijn gedrag verder. Toen was het al snel klaar. En toch issie hardstikke gek op ons. Een kind wil gewoon duidelijkheid. Leuk joh vanavond een avondje met zn tweetjes!Is het de eerste keer dat Daynah echtr uit logeren gaat?

Robine: mooi dat het goed is gegaan gisteravond! En een kleine kater dus....haha :) Hoe was het vanmiddag bij danique?

Vanmiddag niet meer naar bataviastad gegaan. Jayna had niet geslapen en was bek af, dus maar lekker naar huis gegaan en op bed gelegd. Het was toch ook rotweer, dus had niet zoveel zin om in de regen te lopen. Vanavond heeft Lenhard lekker pannenkoeken gebakken. Jayna heeft er 1 helemaal opgesmikkeld. Die weet wel wat ze lekker vindt, aardappelen en groente zijn de laatste tijd niet zo'n succes.

Ga ff tv kijken, fijne avond!

liefs

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Fajah: jullie zijn er mooi op tijd bij met de kerstkaarten. Fijn dat jullie een gezellige avond met zn tweetjes hebben gehad en dat het goed ging met de oppas. Is toch altijd ff afwachten natuurlijk.

Panda: ik ga voor jullie duimen dat het slapen zich zo doorzet, hopelijk is dit het goede begin! En Bastian dus aan de wandel, nog even en hij rent zo het huis door!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS: hoe is het nu met Jesse?

Panda: Goed van Bastian hoor dat het al beter gaat met het doorslapen! Nu idd maar ff afwachten ;) Hier ook weer 2 nachtjes van 19-6 geslapen, maar ga ook nog maar niet te hard juichen.
    Knao hoor dat hij nu bijna alleen maar loopt! Denk echt dat het hier nog wel ff duurt, hij is veel te bang om los te lopen.

Sens: haha meteen maar spammen. Leuk om Jaime weer eens te zien!

Fajah: kun je geen exra losse kast erbij nemen? Is ook zonde om een hele nieuwe keuken te moeten kopen.
    Ze gaan pas bouwen als we naar de notaris geweest zijn en dat zal ws in februari zijn. Dan moeten ze iig laten weten wanneer ze beginnen met de bouw.

Semmi: hihi die Jayna pannenkoekensmulster! Ik hou er zelf niet echt van en we eten het dus eigenlijk nooit, dus Kyllian heeft het ook nog nooit gegeten. Hij is verder een alleseter, dus zal het vast niet missen ;)

12. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Annemonique: Kyllian slaapt dus ook weer wat beter, goed zo! Dat loslopen kan heel snel gaan hoor. Bastian is niet bang om te vallen, dat scheelt. Met 'rennen' valt hij regelmatig plat voorover, ben dan altijd bang dat hij een tand door de lip krijgt maar tot nu toe nog niet. Doet hem helemaal niets, hij staat dan gewoon weer op en loopt verder.

Semmi: lekker, pannenkoeken! Aardappelen en groente komt vanzelf wel weer, toch.

Fajah: idd een extra kast, kan toch ook wel? In ongeveer dezelfde stijl misschien.

Sens: leuke spam. Gaat het goed met Jaime? Ze ziet er goed uit.

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Panda: echte bikkel dus die Bastian, stoer hoor dat ie gewoon weer opstaat en verder rent!

Hier trouwens vandaag nog een primeurtje....Jayna heeft heel duidelijk haar eigen naam gezegd! Haar neefje schreeuwde heel hard " JAYNA!" toen ze van zijn auto's af moest blijven, dus Jayna schreeuwt even hard " JAYNA!" terug.....haha... :) we stonden helemaal versteld. Natuurlijk wilde ze het niet nog een keer herhalen. Maar mn moeder zei dat ze dat van de week ook al een keer deed. Had ik niet zo snel verwacht, toch geen makkelijke naam.

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sem:wat goed van jayna zeg,het idd niet een vd makkelijkste namen.superleuk.

am:ja daar hebben we uiteraard zelf ook al aan gedacht om een kast erbij te kopen,maar het gaat hem ook om het werkblad,we hebben erg weinig plaats om groente enzo te snijden,dus ook daarom uitbreiding vd keuken snap je?
    maar helaas hebben ze deze keuken niet meer,we gaan nu proberen om de kastdeuren eraf te halen en zien of er andere deurtjes aan kunnen en een extra stuk werkblad met kasten,dan hoeft niet de hele keuken eruit gesloopt te worden.

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    panda:wat fijn dat bastian de laatste tijd beter slaapt,ik duim dat het zo blijft voor je :)

16. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Hallo allemaal,

Wat fijn om weer fotootjes van Jaime te zien! Keurig jurkje voor de kerst, staat echt leuk bij haar.

Panda, wat grappig dat Bastian al probeert te rennen. Dat moet wel een grappig gezicht zijn. Ik denk echt dat als hij goed kan lopen dat hij beter in zijn vel gaat zitten. Hij wil meer dan hij kan denk ik.

AM, wat goed dat je al zo snel geslaagd bent voor je keuken.

Sem, wat leuk dat ze haar naam heeft gezegd. Pippa zegt ook sinds een paar dagen 'Ditta'. Zo lief.

Fajah, wat ben jij toch vlot met alles! Ik zal eens kijken of ik dit jaar kaarten ga versturen. Voor mensen die ik niet vaak zie of spreek vind ik het wel belangrijk dat je laat weten dat je ze niet vergeet. Misschien dan toch maar...

Hier gaat het verder prima. Pippa is weer aardig de oude en heeft bijna geen pufje meer nodig. De test van Joppe vond ik al met al toch wel zwaar omdat ik alles moest vertellen over hoe Joppe zijn jeugd tot nu toe is verlopen. Er is zoveel gebeurd dat er best wel wat vervelende gevoelens bij naar boven kwamen. Volgende week gaan ze in spelvorm verder. maar ze konden nu al vertellen dat hij ws wel adhd heeft. Dat was te verwachten maar toch confronterend. Ik wil het beste voor hem dus we zien wel wat ze gaan voorstellen als behandelplan. Het zou wel fijn zijn als hij misschien wat meer begeleiding krijgt tav school. Dat is eigenlijk het grootste probleem.
    Vanavond lekker naar Bergen geweest en met mijn familie gegeten ter ere van mijn vaders verjaardag (dinsdag).
    Was fijn om samen te zijn. Met de kerst is bijna niemand er want iedereen gaat op vakantie. Als ik die waarneming niet had aangenomen hadden wij ook weggegaan. Stom van mij toch! Komt goed...

Ik ga lekker naast mijn ventje liggen...

17. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sens: fijn om weer foto's te zien van Jaime. Toevallig had ik zaterdag ook naar jullie Sinterklaasintochtfoto's (Scrabble woord?) zitten kijken. Wat een mooie jurk heeft Jaime voor de Kerst zeg! Jammer dat jullie er vorige week niet waren, maar als Jaime ziek is, kan dat ook niet. Volgende keer maar weer he?
    O ja, die foto van Jaime op het krukje bij het ramen wassen... GEWELDIG!

Jacq: Gelukkig is Pippa weer een beetje de oude. En wel vervelend met zo'n test van Joppe om dan zelf ook weer zoveel opgerakeld te krijgen. Met de Kerst thuis zijn en geen verplichtingen is toch ook best lekker?

Fajah: wat een keuzes moet je maken met de keuken. Wij hebben een trapkast en daar staat echt zoveel troep in! Dan is het best fijn om weer niet zoveel bergruimte te hebben.

Semmi: WOWWIE! Jayna die haar naam heeft gezegd. Knap joh. Hoe is het met jullie neefje gegaan gister? Of heb je niets meer gehoord?

Panda: Haha, Bastian aan het rennen. Jesse 'sprint' tegenwoordig ook door de kamer en valt ook nog weleens. Zijn benen zitten dan ook onder de blauwe plekken. Ach, wordt ie hard van. Ik duim mee dat de nachten beter gaan.

AM: hoe hebben ze eigenlijk op je werk gereageerd dat je weggaat? En wanneer heb je je laatste dag?
    Jesse had gisteravond toen hij naar bed ging weer 38.8 koorts. Vannacht heeft hij even bij ons gelegen omdat hij aan het huilen was en vanmorgen lag hij er ook alweer (Wes heeft 'nachtdienst' van zondag op maandag omdat hij op maandag thuis is). Maar hij lag lekker te slapen, dus heb hem niet echt meegemaakt. Voelde gelukkig niet warm aan, dus het zal wel weer gaan.

Robine: en... hoe was het kraambezoek? Was John nou mee? Ben benieuwd of hij weer kriebels heeft gekregen. Bij mannen werkt dat vast anders...

Kel: is het bij jou meegevallen, je bezoekje aan je vriendin?

Brennied: alles goed bij jullie?

Ik ga maar aan het werk. Zit weer aan de deadline voor het krantje. Dus hoop belwerk om te zorgen dat iedereen alles aanlevert. Daarna kan ik alles gaan lezen. Maar... nog 2 weken, want na volgende week donderdag hebben we heerlijk 2 weken vakantie! En dan alweer 2008. Dan werk ik nog 3 maanden en dan weer 4 maanden verlof. Hmmm.... misschien toch maar een derde ;)

18. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

even kort een berichtje...

Ik kon gauw weer reageren hoor maar ben ziek, veel overgeven, bleghhh.
    Mijn moeder is daarbij nog eens gevallen en heeft haar arm gebroken (wel met ambulance opgehaald, maar uiteindelijk viel het dus allemaal mee) en kan dus de eerst komende weken niet op Lieke passen. Moet van alles regelen en dat is nu ff niet fijn. Lieke is nu bij mn schoonmoeder, dus ik kruip in mn bedje !

Tot gauw meiden,

Liefs Sap

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hoi,

hier ook ziek :( ik moest vrijdag echt zoveel overgeven en aan de diarree dat ik er gewoon flauw van viel :cry: Zaterdag was mijn vriend ziek...ook overgeven, diarree en nu is Milou nog steeds niet lekker. Ze heeft verhoging en wil alleen maar bij mama hangen. Ze heeft er ook een bovenhoektand bij.
    Ook ik voel me nog niet fit en ga weer snel ff op de bank liggen...

Sappie: beterschap! Wat erg van je moeder....shit zeg om nu alles te gaan regelen. Ging ze 1 dag naar je moeder toe?

20. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He meiden toch!
    Dat zal wel met die griepgolf te maken hebben, zo te horen.
    Beterschap Sappie en Brennied!

Hoop dat er niet nog meer mensen geveld liggen. :cry:

Deel Deze Pagina