Sappie en Brennie beiden veel beterschap! Wat ene hoop geregel dan he Sappie, ook beterschap voor je mams. LIS: suc6 met de deadline. Ja verlof is wel heerlijk he Ik moet deze week nog 3 dagen werken en dan 1e kerstdag nog. Nog maar 4 daagjes werken dus! Veel van mn collega's willen ook iets anders, maar qua leeftijd lukt dat niet meer zo. We hebben een erg oud team. Ze begrepen het allemaal helemaal dat ik iets anders ging doen.
Jacq: gelukkig gaat het met Pippa weer beter! Hoe vindt Joppe de tests? Begrijpt hij een beetje waarom hij die moet doen? Lijkt me ook wel confronterend om alles weer naar boven te halen, maar soms ook wel weer goed voor de verwerking he. Een vrije (saaie dag) hebben is eigenlijk niet goed, zit weer allemaal dingetjes te bestellen Net een Adidas joggingpak en een regenjasje (koe) besteld voor Kyl. Ach zag net dat we 150 euro terug hadden gekregen van Eneco
Fajah: hopelijk gaat het lukken met jullie keuken, zou inderdaad wel fijn zijn als niet de hele keuken er uit moet AM:Erg he is dat, als je eenmaal aan het bestellen bent blijf je ook bezig! Leuk joh zon joggingpak! Jayna heeft een roze van puma die nu net te klein is. En een regenjas van een koe lieeeeeeeeef! LIS: oooh zo heerlijk het verlof! Alleen daarvoor zou je wel een paar keer zwanger willen zijn .hahaha! Mooi vooruitzicht zo hoor voor het nieuwe jaar! Neem je ook nog ouderschapsverlof op? Sappie: ach wat een pech zeg voor jullie! Heel veel beterschap meid, hopelijk voel je je snel weer beter! En was wel even schrikken zeg met je moeder. En nu dus vervangende oppas regelen, inmiddels al een oplossing gevonden? Doe maar lekker rustig aan,dikke knuf van ons! Jacq: gelukkig is Pippa alweer wat opgeknapt. Best heftig joh, alles met Joppe. Ondanks dat je zelf al wel een voorgevoel hebt, komt het toch hard aan. Hopelijk lukt het om wat ondersteuning voor hem op school te krijgen.Nog gefeliciteerd met je vader, fijn dat jullie het gezellig hebben gehad samen Brennied: jij ook heel veel beterschap meid! Klinkt niet al te best, bijna flauwvallen van het overgeven. Maar lekker onder de wil kruipen, voor zover dat kan dan met je meissie er bij! Ik ben op mn werk. Heb een halve dag geruild deze week, ben morgenmiddag vrij. Moest wel ff wennen dat ik vanmiddag nog weg moest om te werken. Jayna was vannacht trouwens wakker en wou niet meer in haar bed slapen. Dus maar ff tussenin. Schrok om 3 uur wakker, lag ze heerlijk tegen papa aan te slapen .zoooo lief! Heb dr maar terug gelegd. Helaas vanmorgen al om 6.20 wakker, dat is vroeg voor ons ..ze krijgt drie tanden tegelijk boven en kwijlt enorm, zal daar wel mee te maken hebben denk ik. Nou ga weer aan het werk, tot vanavond! liefs
sap en brennied:beterschap hoor voor jullie. het heerst nogal geloof ik. ik heb net een hele doos met kralen en andere accessoires binnen om kettingen te maken,ben weer helemaal blij.heb nu zo'n 15 kettingen gemaakt.
Hoi allemaal! Kraamvisite was erg leuk gisteren, zoooooo klein en schattig weer zo een klein frummeltje in een wiegje Verder loopt Jill steeds langere afstanden en meerdere stapjes, dus t gaat de goede kant op. Vandaag weer aan de slag geweest, nog maar 3,5 dgn werken en dan 2,5 week vrij Heerlijk, we tellen de dagen al af hier De kerstboom staat ook, inclusief een mooie treinbaan eronder, staat geweldig, zal er snel een foto van maken en Jill laat de ballen en de treinbaan tot nog toe met rust! Hopelijk blijft dat zo! Sens: Welkom terug bij ons op t forum! Wat een leuke foto's van Jaime en dr kerstjurk is erg schattig, maar korte mouwtjes is mss wat optimistisch in de winter!? Lol. Sem: Hoe is t circus bezoek geweest? Wij hebben toch ook een dezer dagen de kaartjes binnen van fotokaarten.nl! Ben benieuwd, heb net de decemberzegels erbij gehaald. Ennuh hier zijn geen pannenkoeken maar patatjes favoriet Jill smikkelt ze zo op een stuk of 5, maar ''gewoon'' avondeten, ho maar! Am: Mooie prijs toch uiteindelijk voor de keuken! Goed dat je er nog wat af hebt weten te halen! Ennuh niet zoveel shoppen joh! Welk trainingspakje heb je besteld? Op welke site? Ik ga denk ik die roze Puma op de Otto site voor Jill bestellen, erg makkelijk zo een pakje om dr s ochtends over straat naar mn schoonouders te brengen. Hopla zo over dr pyama heen! Lis: Arme Jesse, weer koorts gisteren! Hoe gaat het nu met hem? Alweer een beetje beter? Ennuh kan me voorstellen dat je de hele tijd achter em aan moet zitten nu hij loopt! Hihi. Al een leuke naam voorbij zien komen tussen onze suggesties? Panda; Heel t weekend geklust .....was t fijn? Begrijp eruit in je nieuwe huisje aangezien je t over t stof hebt. Knap hoor die Bastian die al rent! Jacq: Wat fijn dat Pippa weer de ouwe is! Hopelijk blijft dat nu voorlopig weer zo. Arme Joppe met al zn testjes en onderzoeken. Ach ADHD is toch prima te behandelen, niet teveel zorgen maken hoor! Sap: Arme Sap, zo ziekjes! Heel veel beterschap meid, hopelijk ben je snel weer de oude. Klote voor je moeder dat ze dr arm heeft gebroken! Kan je schoonmoeder nu niet wat meer oppassen op Lieke nu je moeder ff in de lappenmand zit!? Hopelijk vind je snel een oplossing! Sterkte en beterschap he! Brennied: OOk al ziek ! Jeetje zeg iedereen is ziek dezer dagen of ziek geweest. Nou ja, voor jou natuurlijk ook heel veel beterschap gewenst en voor Miloutje ook! Kel: Lekker avondje samen gehad gisteren met Sabino?En lekker uiteten geweest? Waar ben je gegaan? Beren? Heerlijk zo af en toe voor jezelf he! Snap niet dat je vriendin nog een vriendin is als ik je zo over dr hoor praten Leuk kind heeft ze Lol. Iedereen weer ff gehad? Ga ff de spaghetti afmaken, pizzaatje erbij en stokbroodje......... Tot later! p.s. Bijna t belangrijkste vergeten te zeggen. Jill is alweer 2 dagen de oude qua verschonen etc Ik begin weer hoop te krijgen! xx
Semmi: hoop dat dr tandjes snel doorgekomen zijn! 3 tegelijk is wel veel. Robine: wow wat goed dat Jill de treinbaan met rust laat, dat zou Kyllian echt niet doen die moet alles inspecteren Wat heerlijk dat ze alweer 2 dagen rustig is tijdens het verschonen! Ik heb dit joggingpakje bestel in maat 92, dus duurt nog ffies: http://www.babywinkel.nl/Pages/Article.asp?Id=18002 Ga zo ff die van Puma bekijken
Robine: heb ff bij de Otto rond zitten neuzen. Neem aan dat je het roze Puma pakje bedoelt? Die is ook lief! Zag ook veel leuke jurkjes! Voor jongens vond ik het wat minder.
Fajah: leuk dat alle kralen voor je kettingen weer binnen zijn, kun je weer lekker aan de slag! Robine: kraamvisite was dus wel geslaagd, lief he zo'n kleintje weer! En wat goed zeg dat het verschonen van Jill alweer 2 dagen goed gaat! Blijf voor jullie duimen dat het zo goed blijft gaan! En die Jill die loopt straks ook nog voor het nieuwe jaar....let maar op! Meiden, van mij nu ff een minder leuk berichtje.... Ik heb nogal 2 vervelende weken achter de rug. 22 november ontdekten we dat ik zwanger was, maar dit mocht helaas maar van korte duur zijn, want 27 nov ging het mis. Heb bij 5,5 week een miskraam gehad. Afgelopen weekend bevestigde een negatieve test dit definitief. Op zich voel ik me nu weer goed. Ben blij dat we nu duidelijkheid hebben en verder kunnen. De zwangerschap was ook een grote verrassing voor ons, aangezien het de eerste ronde voor ons was en we er pas begin jan serieus mee bezig wouden gaan. Ik merk wel dat de wens voor een tweede kindje nu groter is geworden na de mk. We gaan er nu echt voor en hopen dat het snel weer raak is. Heb even getwijfeld of ik het hier wel zou zeggen, maar ik merk dat het me helpt om er over te praten en dat kan in andere topics ook op zw pagina. Vond het niet leuk dat jullie dat daar per ongeluk zouden tegenkomen, dus vandaar toch mn berichtje hier. Maar nogmaals.....het gaat nu goed me me. Geniet lekker van mn gezinnetje en we zien wel wat er komt. fijne avond! liefs Sem
sem meisje toch,wat erg voor je.ik vind het zo rot.een mk maakt altijd veel indruk en vergeet je zeker niet zomaar,ik begrijp je gevoelens hoor . ik hoop dat jullie wens op een tweede kindjes gauw uitkomt. dikke knuffel.xxx
Semmi heel veel sterkte. Een miskraam doet best veel met je weet ik uit ervaring. Voor Kyl heb ik ook een miskraam gehad. Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn voor jullie.
Lieve Semmi, heel veel sterkte! Ik vind het zo sneu voor je. Precies twee jaar geleden, volgens mij op de dag af heb ik precies het zelfde meegemaakt. Ook eerste ronde en 5,5 week. Doet meer met je dan je van tevoren kan bedenken. Maar ik had bij mij ook sterk het gevoel dat het niet goed was. Dus moest zo zijn. Maar na drie maandjes was is zwanger van Pippa! Daar had in meteen een goed gevoel over. Herken je dat? Hoe voelde het zwanger zijn? Ik hou het verder kort want ik ga vandaag voor het eerst in vijf maanden werken! Heb een knoop in mijn maag maar ik moet! Fijne dag iedereen. Lfs
Wat erg voor jullie, semmi! Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor Jayna haar broertje of zusje. Succes! Hier gaat het allemaal wat beter. Gister nog wel met Milou bij de ha geweest. Ze is zo verkouden en ademde heel snel...beetje eng vonden we het. Maar de ha heeft ons gerust gesteld. Het vele slijm zit bovenin en als een kind koorts heeft gaat alles sneller, ook de ademhaling dus. Gelukkig zat er geen slijm op de longen. Rustig aan doen was het advies dus vandaag weer niet naar het kdv en mama weer lekker thuis Milou is echt zovaak verkouden, ik kan me gewoon niet herinneren wanneer ze het niet was Klinkt dit jullie bekend? Oja, we hebben zondag ook de kerstboom opgezet. Wel een echte...ik houd niet zo van neppe 8) . Tis een mooie boom geworden en Milou vind het ook heel mooi maar heeft nog geen pogingen gedaan om hem te vernielen. Ze wijst erna en zegt: bal ...schattig. En verdersss....hier geen nieuws.........de reacties: ik zal maar ff een extra schermpje openen zoveel dat jullie weer gekletst hebben Jacq: werk ze vandaag! Als je er eenmaal bent, valt het reuze mee (bij mij meestal) Heeeey Sens...gezellig dat je er weer bent! En een mooie binnenkomer met die Jaime-spam Gelukkig gaat het weer beter met haar! Moet ze eigenlijk nog puffen? Hoe is het met jouw verder? Nog op zoek naar ander werk? Robine: ideaal toch dat je zo lekker bij de buren kunt kletsen...als er iets is ben je er binnen een minuut. En wat fijn dat Jill weer blijft liggen met verschonen, hopelijk was het gewoon een eigenwijzefase en heeft ze geen trauma van het ziekenhuis! En Jill ook aan de wandel..goed hoor! Hier ook nog anderhalve week werken en dan lekker 2 weken vakantie..en dan ook nog een weekendje Landal....heb er zin in! AM; jeah een nieuwe keuken al uitgezocht...is altijd leuk. Wij hadden ook geluk....de vader van mijn zwager zit in de keukenbusiness dus we gingen met hem uitzoeken en kregen uiteraard vette korting! Leuk dat joggingpakje voor Kyl... Sappie: hoe is het nu met jouw meis? Al wat kunnen regelen voor Lieke? Panda: en heeft Bastian nog goed geslapen of was het eenmalig? Ik hoop voor je dat het nu eindelijk de tijd is voor hem! En dat lopen is zo leuk om te zien he! Milou loopt ook alleen nog maar...kruipen vindt ze niks meer aan Fajah: is het nog gelukt met de kerstkaarten rondbrengen? Wat ben je er vroeg bij zeg...ik moet nog gaan bedenken wat wij gaan doen ermee ...realiseer me dat wij eigenlijk gewoon laat zijn... En al 15 kettingen gemaakt...creabea zeg wel leuk hoor! semmi: Jayna die haar eigen naam zegt...echt knap hoor! En ook al zo'n pannekoekliefhebber...Milou lust ze ook graag. Lief van jullie dat jullie je neefje zo'n leuk weekend hebben gegeven. Las dat Jayna 3 tanden tegelijk krijgt acherum zeg. LIS: goh zit echt niet mee voor Jesse...hoe is het met hem? Heeft ie nog koorts. En een broertje voor Jesse...wat leuk zeg! Tja namen.....onze jongensnaam die we bij Milou d'r zwangerschap hadden bedacht blijft gewoon staan dus voor een eventuele jongen hebben we hem al. Maar blijft altijd lastig....ach jullie hebben nog ff. Gaat het verder allemaal goed met je? Is het heel pittig met Jesse erbij? Kelly; hoe is het met jouw en daynah? Was het gezellig geweest samen met Sabino? Ik ga nog maar ff wat doen......fijne dag allemaal en tot later, x
Lieve Sem, wat erg om mee te maken voor jullie. Heel veel sterkte. Ik hoop ook dat het snel weer raak mag zijn en er een broertje of zusje komt voor Jayna. Hoe voel je je? Lichamelijk wel ok? Brennied: snotty Milou. Ja, herkenbaar hoor. Ik loop ook altijd met een zakdoekje in de buurt, zodat ik de snottebellen van Jesse kan wegvegen. Altijd weer huilen geblazen dan. Gelukkig heeft de HA je gerust kunnen stellen. En mama vandaag ook nog lekker thuis. Dan ook maar een slaapje doen als Milou slaapt he? Jacq: succes met werken vandaag! Toch wel weer spannend dan he. Hoe is het met Pippa? En wat AM ook al vroeg: hoe vindt Joppe de testen? AM: Dank je voor de website waar ik kleren kan bestellen! Leuk joggingpakje, ga ik misschien ook wel bestellen! Lekker he, bijna vakantie. Ik kwam er gister achter dat ik nog 6 dagen werk dit jaar, dus dat valt ook wel weer mee. Fajah: JAAAA, kettingen maken! Jij verveelt je niet de komende tijd he. Robine: Was John nou mee op kraamvisite? Jij ook bijna vakantie, en nog maar 3,5 dag werken. En wat fijn dat Jill weer de ouwe is met verschonen. Kerstboom klinkt goed! Ik heb trouwens ook liever een echte, maar vorig jaar zagen we dat niet zo zitten. Bovendien hebben we niet zo'n grote woonkamer en hebben we een nepboompje aangeschaft. Wel makkelijk, alleen de takken uit elkaar halen en hij staat. Maar het optuigen van een echte boom is wel veel leuker hoor! Nou, gister heeft Jesse 2 keer 2,5 uur geslapen Toen hij naar bed ging, had ie weer 39.3 koorts. Zouden het tandjes kunnen zijn? Tot nu toe heeft hij daar geen last van gehad, van zijn andere tandjes, maar wie weet is dat nu wel de boosdoener. En vanmorgen ook alweer bij de dokter geweest, dit keer met Wes. Hij had Jesse in de auto gezet en werd helemaal niet goed. Steken bij zijn borst, viel bijna flauw. Ik heb hem zelfs heel hard in zijn gezicht geslagen een paar keer, omdat hij bijna wegviel. Echt zo schrikken. Toen maar snel naar de dokter gereden. Daar verhaal aan de assistente verteld en die heeft de dokter gebeld en die zou gelijk komen. Ik snel Jesse naar KDV gebracht, want dat zit toch om de hoek. In de behandelkamer was Wes nog 2 keer bijna onderuit gegaan. Volgens de dokter is Wes oververmoeid en moet hij even rust houden. Waarschijnlijk is er een spier of zenuw knel komen te zitten en die heeft een heftige reactie veroorzaakt. Gaat lekker he, met mijn mannen? Ga nu maar snel weer verder met werken.
He hallo allemaal, Wat hebben jullie veel geschreven meiden ! Ik ben bang dat ik niet alles heb onthouden dus ga vanaf hier maar weer meedoen ! Wel ff uit mn hoofd wat reacties; LIS; wat een verhaal zeg over Wes..kan me voorstellen dat je ontzettend bent geschrokken ! Bah, vind het wel een beetje eng hoor. Laat hem inderdaad maar even flink rust nemen dan. En ook voor Jesse veel beterschap. Hahaha, als mama er toch ook niet was he , zorg maar goed voor je mannen ! Brennied; gelukkig gaat het bij jullie weer wat beter en hoef je je gelukkig geen zorgen te maken om Milou. Zo'n dag samen thuis is ook wel heerlijk toch? Maar idd altijd verkouden is niet prettig. Hier valt dat gelukkig reuze mee. Leuk dat Milou de kerstboom leuk vindt en ook gaat wijzen en dan al bal zegt, knap hoor ! Robine; fijn dat het weer beter gaat met het verschonen van Jill. Ze zal het vertrouwen wel weer hebben dat papa en mama haar geen pijn gaan doen. Arm schaap, stomme ziekenhuis ook. Sens; welkom terug ! Zag leuke Jaime spam voorbijkomen. Hoeven we iig niets meer van de kleine meid te missen. Semmi; nogmaals een hele dikke knuffel van ons ! Jacq; en hoe beviel het werken vandaag? Kan me voorstellen dat het even raar voelt als je 5 maanden "niets" hebt gedaan. Annemo: leuk joggingspak voor Kyllian. Ik moet ook maar eens gaan kijken voor zo'n pak, ideaal voor lekker thuis. Kelly; hoe was jullie avondje uit afgelopen weekend? Lekker genoten van het eten en elkaar? . Sorry maar verder weet ik het niet meer, Gisteren heeft mn schoonmoeder opgepast en heb ik s'ochtends nog wel wel gewerkt maar ben s'middags mn bed in gedoken. Vandaag vrij. Met oppas regelen gaat het wel goed, mn schoonouders staan altijd klaar. Maar soms moeten zij zelf werken en dan is het even zoeken naar een oplossing. Oeps, mn zusje staat aan de deur, ik moet gaan, Tot later, Liefs Sap
Bedankt voor al jullie lieve reacties meiden! Fajah: bedankt voor jullie kerstkaart AM: ik wist niet dat jij voor Kyllian ook een miskraam hebt gehad. Het doet inderdaad toch meer met je dan je van tevoren zou denken. Ook na zo'n prille zwangerschap. Gelukkig hebben jullie nu een kanjer van een zoon! Jacq: jij dus ook mk bij 5,5 week. Dat klinkt erg hoopvol dat je na 3 maanden in verwachting was van Pippa! Als ik er achteraf op terugkijk, had ik er meteen al geen goed gevoel over. De dag van testen enorme buik en rugpijn. Dacht dat de ongi kwam, maar testte positief en vergat al snel die pijn. Paar dagen laten begon het dus, was al een voorteken achteraf. En de tweede test die ik 3 dagen na de eerste deed was minder duidelijk positief, hcg was al dalende achteraf..... Hoe is het op je werk gegaan? Spannend hoor na 5 maanden weer voor het eerst! LIS: jeetje dat is echt schrikken met Wes! Gelukkig is het goed afgelopen, maar hij moet idd maar wat rustiger aan doen! je hebt het maar druk met je mannen! Ik heb trouwens gelukkig verder geen lichamelijk klachten. Brennie: gelukkig valt het met Milou allemaal mee. Nu de verkoudheid nog over en jullie kunnen er weer tegen aan! De kerstboom dus ook in huis staan.....en Milou nog steeds geen vernielpogingen gedaan? Sappie: fijn dat je schoonouders nu kunnen bijspringen meid! Jij dus nog steeds niet helemaal lekker. Maar snel onder de wol zodra het ff kan! Dikke knuf van ons terug! Vanmiddag was ik vrij, omdat ik gister extra gewerkt heb. Jayna ligt lekker te slapen, dus ff tijd voor mezelf. Ga ff kopje thee zetten. Heb vandaag wat ongi buikpijn.....dus wie weet is de eisprong weer op komst....zou wel mooi zijn, want dan zou mn cyclus hetzelfde gebleven zijn. Dus afwachten maar even... tot later....liefs Sem
Semmi, ook een dikke knuffel van ons, wat naar zeg! Kom later wel ff reageren..ben zo ontzettend moe en Jayden klaarwakker hihihi
Semmi: knuffel! Wat naar zeg. Ik kom later even weer, ben druk met huizen kijken enzo (klussen was helaas bij mijn zus, Robine ).
Haaaa hallo, Druk druk, net een geweldige kerstborrel gehad. Heerlijk staan swingen, dat werd wel weer eens tijd . leuk leuk moet ik snel weer doen. Alle zieken allereerst veel beterschap! Volgens mij ligt half holland met een griep in bed. Las ook al vervelende berichten in de kranten.. Als het hier maar bij blijft voor de winter. Sem wat vervelend zeg, echt naar! Zoiets blijft je altijd bij volgens mij (tenminste tot nog toe bij mij wel, anders was de ander broer of zus van Jaime nu ook bijna 14 maanden geweest). VEel sterkte voor jullie en wel heel fijn dat je nu nog meer bevestiging hebt dat je een tweede gewoon heel graag wil. Sap alweer op de been? Fijn dat je een oplossing hebt gevonden voor het oppasprobleem. Blijft altijd een geregel heh. Lis wat is dit nu voor vervelend verhaal zeg! Laat Wes maar goed rusten want over een paar maandjes is jullie tweede spruit er . Brennied fijn heh zo'n echte kerstboom. Als je 's ochtends beneden komt ruik je die heerlijke boom...geweldig. En over het verkouden zijn... Jaime is ook altijd verkouden, maar intussen zijn wij daar wel aan gewend. Laatste keer met de bronchitis zat bij haar dus wel slijm in haar longen. Heb mij laten vertellen dat er echt veel kindjes zijn die zo vaak verkokuden zijn vooral als ze naar het kdv gaan. Daar zwerven gewoon zoveel virusjes en die kids die maar spelen met elkaar, met niezen geen hand voor de mond etc. Is gewoon niet te voorkomen. HOOPVOL is dat ze vaak als ze naar het basisonderwijs zijn al zoveel hebben gehad, dat ze dan niet meer ziek zijn. Kunnen ze meer leren heh hahah. Jaime zit trouwens niet meer aan die puffer. Ze kreeg sowieso alleen de ventolin dus niet het bacterie remmend ding. Puffer hebben we met de bronchitis wel twee keer gegeven, net even niets meer lucht. Jacq werkse, komt vast goed joh! Laat je even weten hoe het was? Robine hahaha korte mouwen..nee die was om te proberen, ben hopeloos op zoek naar een cremewit kleurig blousje...tips? Fijn dat Jillie zich weer laat verschonen! Ik las nog wat over eten. Hier wordt gegeten als een reiger. Vanochtend op het cb geweest voor dr prikken BMR en meningokok. Een mager speenvarken zo was ze aan het brullen . Die BMR gaat dus in de arm dus meiden bereid je voor. Ik moest Jaime in een houtgreep houden en daar was ze echt niet van gediend. Ze is nu 78cm (wkz klopte dus niet al meten ze hier wel met dr benen in de nek) en gewicht viel nogal tegen. BEgin oktober woog ze 9400 en nu 9600. Het is niet erg zei het cb. Komt toch door die bronchitis die ze heeft gehad. Heeft twee weken echt bijna niks gegeten. Wat vallen ze dan snel af (vond ik al toen we terugkwamen uit NY, dacht jee die is licht ). Verder was alles goed. Qua praten loopt ze voor. De wijkverpleegkundige begreep ook echt dingen die ze zei, grappig. Ik ga ff bankhangen. Lfs
Sensee: Leuke foto's van Jaime en hier ook de Ernie pop voor kerst gekocht. En de prikjes dus weer gehad. Wij moeten 1 feb pas. Sem: Ja was de 1ste keer dat Daynah ergens anders sliep heel de nacht. Was wel lekker, zal je alleen net zien dat ik om 02.00 uur wakker werd en me afvroeg hoe het zou zijn met haar. Zo stom. Zo Jayna boventanden denk dat het ook wel daardoor komt hoor dat ze slecht heeft geslapen. Ik ving het wel grappig dat ze haar eigen naam zegt, dan moet ze Daynah ook maar snel zeggen Panda: Wat goed dat het beter gaat met het slapen van Bastian. Hoop zo dat het blijft voor jullie en Bastian al bijna rennen. Knap hoor. Jacq: Ahhh wat fijn dat het weer beter gaat met Pippa. Nu zo blijven hoor. Hoop dat de testen van Joppe ook meer duidelijkheid gaan geven nu. LIS: Jeetje wat moet dat schrikken zijn geweest met Wes. Moet ie wel goed rust houden hoor en niet gewoon doorgaan. Ben wel jaloers hoor dat je over 2 weekjes vrij ben. Zeker tussen kerst en oud en nieuw? En dan dadelijk 4 maanden vrij weer. Heerlijk! Sap: Beterschap meid. Voel je je ondertussen alweer beter? Het heerst ook echt ontzettend heh. Wel balen van je moeder zeg. Als ik dichtbij had gewoond had ik graag op Lieke gepast hoor. Was geen probleem geweest. Brennied: Jij ook beterschap. Ook al een beetje opgeknapt? En Milou hoe is het daarmee. Ik moet zeggen dat Daynah niet zo heel vaak ziek is. Ze is het wel een paar keer goed geweest maar over het algemeen vind ik het wel meevallen. AM: Zo lekker 150 euro terug van Eneco. En je heb het alweer gelijk uitgegeven dus hihihihihihi groot gelijk hoor. Pakje is leuk wat je heb gekocht. Fajah: Zo jij heb flink kettingen gemaakt. Als je er eenmaal aan begint dan blijf je bezig heh. Robine: Zo Jill gaat steeds beter met lopen. Voor het nieuwe jaar loopt ze uitstekend. Jij ook al bijna vakantie. Ik wil ook vakantie. Heb echt een verkeerde baan gekozen. Die vriendin is nog een vriendin omdat ik haar zielig vind omdat ze alleen is. Is ook wel een verkeerde reden, maar ja......ach zie haar niet zo heel vaak, dat doe ik ook altijd expres. Hoe gaat het met Jill nu en het verschonen. Gaat het nog steeds goed. Arm kind moet gewoon niet meer naar het zkh gaan. Is niet goed voor haar. Zo volgens mij heb ik iedereen wel een beetje gehad, zo niet sorry daarvoor. Momenteel heb ik het een beetje druk met van alles en nog wat, maar ben jullie echt niet vergeten hoor. Zondag lekker uiteten geweest met Sabino, was ook wel weer gezellig en op de dag naar die leuke vriendin en het viel op zich wel mee, maar dan belt ze me d'r net op of ik misschien met kerstavond of 2e kerstdag wil oppassen (ze werkt in de horeca) en dan denk ik hoe kan je dat nou vragen.....het is kerst, de meeste mensen hebben dan wat, maar goed ben ik ondertussen wel gewend van haar. Heb d'r net kerstkaarten besteld van Daynah. Ik stuur denk ik alleen maar aan de familie, vind het best hoor. Heb nog genoeg andere kaarten liggen. Heb ook een kalender gemaakt van Daynah voor mijn moeder, die krijgt ze dan met de kerst. Ben benieuwd hoe die is geworden. Moet volgende week binnenkomen. Ik ga nu even bankhangen. Morgen lekker vrij lfs Kelly
Hallo meiden, Wil jullie even bedanken voor het meeduimen tijdens de ziekte van Giovanna! Bedankt hiervoor. Robine ook jou wil ik bedanken, terwijl ik jou zon ''mail'' heb gestuurd, heb je toch nog op onze site gereageerd... erg lief van je! We zijn er nog niet maar we zijn wel al een heel eind! Groetjes Chantal