November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi Channie,

We hopen dat het allemaal snel in een stijgende lijn zal gaan met Giovanna. Hoe is nu met haar, nu ze thuis is? Moeten jullie nog vaak terug voor controle ofzo?

Groetjes
    Lydia

2. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Kel: En... ga je nu oppassen dan? Ik denk dat ik gezegd zou hebben dat we al plannen hadden. Wel zielig voor zo'n kind dan hoor. Kan die niet naar opa/oma of oom/tante ofzo? Daar zou je toch in eerste instantie aan denken?
    Dus Daynah ook voor het eerst gaan logeren? Ik was toen 's ochtends ook alweer om 7 uur wakker, terwijl ik EINDELIJK kon uitslapen! En maar denken hoe het met Jesse zou zijn. Terwijl dat heus allemaal wel goed gaat.
    Geniet vandaag van je vrije dag!

Sens: heerlijk, zo'n kerstborrel. Ik baalde ook wel een beetje met het feest van mijn werk. Even lekker doorzakken was er helaas niet bij voor mij. Nou, volgend jaar dan maar weer.
    Bedankt dat je ons waarschuwt voor de prikken! Wij hebben een brief gehad dat de afspraak is verzet. Van woensdag naar maandag, dus Wes mag deze keer. Hij zal wel balen als ik het hem vertel!
    En een wit blousje... voor meisjes he. Dat weet ik helaas niet. Zou het graag kunnen vertellen!
    Ik hoop ook dat Jesse nu zoveel antistoffen aanmaakt op het kdv, dat hij later 'nooit' meer ziek is. Ik was het eerste jaar van mijn leven ook altijd ziek (ging niet naar kdv, want mijn moeder was thuis), mijn amandelen zijn eruit gehaald (keel en neus) en daarna... nooit meer ziek. Maar tegenwoordig doen ze dat niet zomaar.
    En Jaime loopt voor met praten. Zegt ze ook al woordjes? Jesse wijst op het moment alleen maar en er komt alleen maar 'he' uit. Ook geen papa of mama meer. Zal wel trage prater zijn.

Charissa: ach, gaat de moeheid toeslaan? Bereid je maar voor. Dat blijft de komende MAANDEN ;)
    Ik heb er nog steeds last van.

Sappie: hoe gaat het met jou? Alweer beetje opgeknapt? En kom je eruit met oppas regelen voor Lieke? Als ik wat dichterbij had gewoond, had ik ook graag opgepast hoor.

En Brennied, jij weer opgeknapt? Of nog lekker een dagje uitzieken?

Kom later nog effe kijken, nu eerst maar werken!

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Beterschap voor alle zieken! Het heerst idd verschrikkelijk.
    Bastian is eigenlijk zelden ziek. Die zal de schade wel inhalen op school, later. :rolleyes: Ze moeten er toch allemaal een keer doorheen, lijkt me.

LIS: wel logisch hoor, dat Jesse nog niet zoveel praat, hij is toch heel actief met lopen enzo? Ze kunnen niet alles tegelijk he.

Kelly: wat een vraag joh, van die vriendin, oppassen met kerst. Wel lastig voor haar, als ze verder niemand heeft.

Sens: heerlijk, een kerstborrel. Goed dat je waarschuwt voor die BMR. Ik had al wel gehoord dat ze er een week later ongeveer last van kunnen krijgen. Schijnt echt een vervelende prik te zijn.

Hoe ging het werken, Jacq?

Het slapen van Bastian gaat echt de goede kant op. :D Sinds gisteren krijgt hij ook geen late voeding meer en vannacht werd hij 1x wakker voor een slok water en een knuffel. EINDELIJK!
    Ik ga nu echt een kerstboom halen. Mini.

4. Goedemiddag allemaal,

Hier een knallende koppijn zeg! Ik word er gek van. Ben er al mee opgestaan, dus het zal vast en zeker niet overgaan vandaag.
    Daynah ligt nu lekker op bed, dus ga denk ik ook maar even liggen.

Panda: Owwww wat fijn zeg dat Bastian goed gaat slapen. Wat moet dat heerlijk zijn voor jullie.

LIS: Nee tuurlijk ga ik het niet doen met de kerst. Kan sowieso niet. Moet de donderdag na kerst ook weer werken en kerstavond zijn we niet thuis en dan nog had ik het niet gedaan met kerst. Haar moeder past regelmatig op, maar die zal ook niet hebben gekund. Verder heeft ze nog een zus en twee broers, maar daar heeft ze niet zo goed contact mee.
    Stom heh dat je dan toch vroeg wakker bent als ze ergens anders slapen. Misschien als het vaker gebeurd dat je er aan gaat wennen.
    Jij werkse vandaag.

Channie: Ik hoop zo dat Giovanna snel de oude weer wordt. Hoe gaat het nu met haar nu ze thuis is. Heb je nog wel een beetje haar verjaardag kunnen vieren of ging dat niet.
    Angel heeft ons goed op de hoogte gehouden. Was erg lief van haar.

Nou ik ga even liggen in de hoop dat me hoofdpijn zakt.

Lfs kelly

5. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Panda: JOEPIE! Fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan met het doorslapen. Wij moeten er de laatste tijd ook weer regelmatig uit, maar dat zal ook wel komen doordat Jesse nog niet helemaal fit is.
    En als het 1 keer is, is niet zo erg.

Kel: hoofdpijn, bah. Lekker even liggen nu het kan. Hoop dat het snel over is. En gelukkig dat je niet gaat oppassen met kerst. Is toch weer anders dan met je eigen familie he.

Hebben jullie allemaal al plannen voor de kerst? Wij hebben nog steeds niets afgesproken. Nog maar eens even over hebben met Wes, maar al die verplichtingen...

Jacq: hoe is het gister gegaan?

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi allemaal

ff korte reactie want ik voel me al een paar dagen erg beroerd. Heb sinds maandag een soort van knakgeluid in mn arm gehad en sinds dien werken mn pols, rug en linkerarm niet meer goed. Voel me er behoorlijk rot door. ff afwachten en dan mss naar de dr. , want vind dit maar vreemd. Heb een soort van tintelingen en gloeiend gevoel in mn linkerzijde.

Verder wens ik alle zieken veel beterschap!

Kom later weer ff uitgebreider reageren, als ik me weer wat beter voel!

Liefs

7. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hier ook ff korte reactie, ben ook erg beroerd, warm/koud...voel me ook erg slecht!
    Zal wel combi van zwangerschap en griep zijn :(
    Ga ff weer op de bank liggen.

Allemaal Beterschap!

8. Nou het zit de meeste niet echt mee heh!

Hoofdpijn is nog niet gezakt maar Daynah is inmiddels wakker. We gaan zo even brood aan de eendjes geven op haar fietsje, dat vindt ze helemaal geweldig.

LIS: Ben ook niet dol op deze maand hoor met al die verplichtingen. Kerstavond is altijd bij mijn vader met zijn vrouw, dan komen alleen de kinderen met aanhang en de kleinkinderen 10 volwassen en 3 kleinkinderen. 1ste kerstdag is dit keer bij mij en dan komen me moeder, broer met schoonzus en de zus en broer van me moeder met kids en opa en oma dan ook. Dus ook weer een hele groep. 2de kerstdag hebben we lekker niks, anders zouden we naar schoonmoeders gaan, maar die zit lekker in Suriname.

Robine: Zou idd maar even de dokter bellen als je die pijn heb. Is het op je werk gebeurd ofzo. Beterschap iig.

Charissa: Jij ook beterschap.

We gaan maar even de eendjes brood geven.

lfs Kelly

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    fftjes naar de ballenbak hier in Leiderdorp geweest, want John is woensdag vrij dus leek t ons wel ff leuk voor Jill. Helaas was t megadruk en lang niet zo leuk als in Houten voor de kleintjes. Weinig ballen en geen glijbaantjes :( Maar goed, toch wel ff half uurtje vermaakt daar.

Zal ff wat spammen!

Ballenbak en Jill

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Kerstversiering is nog leuker dan die ballen

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Papa( in sportoutfit=nu trainen) en Jill

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Kerstboom, treinbaan en een brave Jill ;)

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goh wat een hoop zieken zeg,heel veel beterschap allemaal!

Channie: wat fijn voor jullie zeg dat het de goede kant weer lijkt op te gaan met jullie meissie! Gelukkig is ze nu met de kerst thuis. Hopelijk blijft het zo doorgaan en krabbelt ze er weer helemaal bovenop!

Sensee: ach arme Jaime en dr prikken.....gelukkig heeft ze het weer achter de rug. Ik wist niet dat de bmr in de arm moest.....zal hier ook wel strijd worden dan. Misschien heeft H&M trouwens witte blousjes? Heb ik er een tijd terug voor Jayna 1 gekocht.

LIS: jammer he dat je nu niet lekker mee kan doen met de kerstborrel....maar ach....het is voor een heeeel goed doel moet je maar denken. En inderdaad, volgend jaar maar weer....of je moet zwanger zijn van nr 3....haha! :)

Charissa: bah....griep en dan ook de moeheid van de zwangerschap er bij....maar ff rustig aan meid!

Kelly: oei.....knallende koppijn dus, erg vervelend en gaat dan meestal idd niet meer over als je er al mee opstaat. En jij dus midden in de nacht wakker, terwijl Daynah uit logeren was,had ik ook toen Jayna niet thuis sliep, zo leeg he zonder je meissie.
    Was het nog leuk bij de eendjes vanmiddag?

Panda: wat goed zeg dat het nu zoveel beter gaat met het slapen van Bastian, wat zal jullie dat een stuk rust geven zeg!

Robine: wat vaag zeg, ineens allemaal van die pijnklachten. Ik zou inderdaad maar ff naar de HA gaan als het deze week aanhoudt. Leuke foto's van Jill! OOk die van haar met papa.....lief! Sterkte meid met je pijn....dikke knuf van ons!

Trouwens al een tijdje niks van Angela en Miranda gehoord, alles goed met jullie?

Hier iemand die alweer naar weekend verlangt....nog 1 dag werken en dan is het gelukkig weer zover. Daarna nog 2 en een halve dag en dan kerstvakantie 2 weken! Hoef maar 1 middag te werken op 2 jan, verder lekker vrij. Kijk er erg naar uit.

nou ga een bak koffie zetten....fijne avond!

liefs Sem

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo hier een die net terug is van dr werk :( . Morgen dus lekker op tijd naar huis toe :D . Uren in de avond tellen x anderhalf :D :D .

Sem bedankt voor de tip voor het blousje. Ik ga vrijdag nog wel ff op zoek. En ja die BMR moet in de arm en ik moest Jaime dus in de houtgreep houden en dat is niet aan haar besteed.
    Lekker zeg dat je twee weken vrij ben! Dat is echt luxe. Hier slechts anderhalf ;) .

Robine hihi die Jill bij de trein, erg schattig. Probeert ze er ook niet ff aan te zitten? En wat betreft die ballenbak, was natuurlijk druk ooko mdat het woensdag is joh! De vrijdag in ballorig zal rustiger geweest zijn. Toen wij dr op zondag waren was het ook stervensdruk.
    Het verschonen gaat nog steeds beter?
    En zou idd even naar de dokter gaan. Je weet het nooit.

Hihi Kel moet wel om je lachen met de eendjes brood geven. Volgens mij doe je dat best vaak of niet?
    Succes met de hoofdpijn.

Charissa ook al ziek. Doe maar lekker rustig aan! Beterschap.

Lis irritant idd die verplichtingen. Wij beide dagen, volgend jaar gaan we het anders aanpakken. Ene familie sinterklaas vieren de ander kerst en zo om en om. wordt er niet goed van. En al die spullen die Jaime weer keer op keer krijgt. Kan het niet meer kwijt hoor.
    Jaime zegt wel veel woorden. Je kan ze niet allemaal verstaan hoor, ze zijn ietwat vervormd..hahah. Maar woorden die ze kan zeggen zijn mama papa, poes, aai, bah (als ze heeft gepoept) babapapa (=barbapapa) de niet verstaanbare woorden ida (wij denk is dat want ze wijst er dan meestal bij) di (dit) die (met wijzen, dan we ze dat je het geeft) da. Nou ja kan nog wel ff doorgaan. En Jesse trage prater misschien (weet je ok nog niet natuuriljk) maar hij loopt wel heel snel! En trappen klimmen deed ie ook snel..hihi.

Panda idd van die prikken kunnen ze last krijgen. 5-10 dagen na die prik kunnen ze rode bultjes krijgen ook, dat is dan een lichte vorm van mazelen of rode hond vertelde het cb. Wazig toch heh.
    Lekker hoor het slapen van Bastian! Echt heel fijn voor je.
    Is het gelukt met je boom(pje)?

Waar is Fajah?

Ik ga nog ff tv kijken en dan slapen. Kan na zo'n meeting nooit meteen in bed liggen. Nog een te vol hoofd.

Lfs
    Is Wes nu thuis? Of toch nog eigenwijs?

15. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Toe maar Sens. Je was wel erg laat thuis gister van je werk. Maar vandaag dan gelukkig op tijd! En wat een woorden zegt Jaime. Hier niet hoor, maar wat je zegt... hij is met andere dingen snel. En zolang je alles krijgt wat je wilt... Who needs to talk?

Robine: zou idd maar even naar de dokter gaan met je klachten. Heb je je verdraaid ofzo of niets bijzonders? Leuke foto's heb je weer gespamd!

Semmi: nou... als alles goed gaat, komt er begin mei een baby bij, dus eind van het jaar zal ik niet WEER zwanger zijn hoor. Als er uberhaupt een derde komt hoor. Je zit toch met praktische zaken, dan is 2 toch eigenlijk veel praktischer. En jij ook bijna vakantie. Lekker vooruitzicht he? Het zal wel weer voorbijvliegen. Maar dan heb je even de kans om bij te komen van alle perikelen van de afgelopen tijd.

Kel: hoe was het bij de eendjes?

Ik heb inderdaad ook al een paar mensen niet zoveel gezien de laatste tijd, ook AM. Maar misschien druk met voorbereidingen voor kerst enzo?

Wes is nog lekker thuis hoor. HIj mag van mij deze week nog niet gaan werken. Ik denk dat hij dinsdag weer gaat (maandag ouderschapsverlof). Dan is het maar 4 dagen en dan 2 weken vakantie.

Jesse is nog steeds aan het bijkomen van de koorts geloof ik. Gisterochtend heeft hij weer 2 uur geslapen en gistermiddag lag hij voor 16 uur in bed. Ik heb hem om 18.30 uur maar wakker gemaakt. Hij moest nog eten en anders wordt het zo laat voordat hij in bed ligt. Naja... dan zou het voor mij zo laat worden ;)
    Heeft ie eerst een half uur op schoot gelegen bij me om wakker te worden :confused:
    Wat dat betreft is het toch net zijn moeder ;)
    Slapen is zo lekker!

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Alle zieken beterschap. Hier ook nog steeds niet lekker. Ben gisteren na het eten op bed gaan liggen en er niet meer afgekomen. Wil me op mn werk niet ziek gaan melden, want ik moet nog maar 2 dagen. Vandaag late dienst en 1e kerstdag nog werken. Kyllian is de laatste avond ook weer veel wakker en aan het huilen. Ws zn tanden, maar weet het niet zeker.

Channie: fijn om weer thuis te kunnen zijn met zn drietjes. Heel veel sterkte nog de komende tijd.

Panda: ik gun je die rust 's nachts echt! Hoop dat hij het eindelijk door heeft ;)

Kelly: hoe is het met je hoofdpijn?

Robine: Hoe is het nu met jou?
    Ondanks dat de ballenbakfestijn een btje tegenviel heb je wel weer leuke foto's erbij! :) En een mooie kerstboom en treinbaan!

Semmi: jij ook lekker lang vrij strakkies! Heerlijk he :D Zijn er veel hier die vrij hebben dus. Jammer dat het een drukke periode is anders had er nog een meet plaats kunnen vinden ;)

Sens: zo dat was een lange werkdag gisteren. Heb je dan vandaag de hele middag vrij? Dat zou ook wel weer lekker zijn he.

LIS: gelukkig maar dat hij op zn moeder lijkt qua slapen haha. Hier ook een langzame prater hoor. Eigenlijk is het nog alleen 'bah'. Verder ben ik wel veel aan het oefenen met mama en papa, hij lijkt het nu ook wel te zeggen. Alleen mama zegt ie alleen als hij 'jengelt'. Volgens de oma's zegt hij ook 'omi'.

17. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Zo hehe, eindelijk eventjes tijd voor een paar reacties. Vandaag mocht ik niks anders doen voordat ik eindelijk wat geschreven had :)
    Sorry dat ik even zo weinig hier ben, maar ben echt zo megadruk momenteel De kids vragen momenteel ook ontzettend veel aandacht overdag. Kaily is al vanaf zaterdag ziek. Dacht dat ze er maandag weer bovenop was dus is ze gewoon naar school gegaan, bleek dat er 2 kindjes zo ziek waren in haar klas, maar gewoon naar school moesten omdat hun moeder zich niet lekker voelden, en toen was zij ook weer meteen ziek :( Dus zij ligt van dinsdag alweer thuis. Jordy is weer met tandjes bezig dus zijn bips heeft het weer zwaar te verduren, laat me geen moment met rust waardoor overdag achter de pc zitten bijna onmogelijk is, slapen wil hij al een paar dagen bijna niet meer en Linsey verveelt zich volgens mij te pletter, ondanks alle nieuwe speelgoed, dus die is ook best lastig :(
    Mijn pc is ook nog steeds niet wat het zijn moet, valt continu uit en daar was ik afgelopen zondag zo pissig over geworden dat Albert me maandag een nieuwe is gaan bestellen :oops: Vandaag kunnen we hem halen rond 6 uur, dus hopelijk heb ik vanaf vanavond eindelijk weer na lange tijd een fatsoenlijke pc :D Binnen 6 weken krijgen we ook 2 nieuwe laptops (kregen we gratis bij het afsluiten van een zakelijk telefoonabonnement) dus dan zijn we helemaal voorzien :p
    Verder is het in de winkel momenteel ook ontzettend druk en durft Jamin dan ook nog eens een vergadering in Amersfoort te plannen :evil: We hebben 4 uur in totaal moeten reizen, een uur omzet aan ons voorbij moeten laten gaan en dat alles om 1 uur naar een nieuwe directie te moeten luisteren, pfff, ook daar was ik al niet al te blij mee, maarja.
    Huishouden heb ik lala bijgehouden de afgelopen tijd, dus dat is ook weer hoognodig :oops: Nog een drukke week voor de boeg en dan als het goed is hebben we een beetje extra rust buiten dan de verplichtingen van de kerstdagen.
    Dus het kan zijn dat ik nog eventjes weinig hier zal zijn, maar komt snel echt helemaal goed. Verder gaat het prima hier, werken gaat goed al is dat ook gewoon ontzettend druk doordat we nu op 3 chats werken en dat is flink aanpoten, maar wel leuk.
    Als ik dan 's avonds om 23 uur klaar ben met werken ben ik ook echt bekaf en ga ik vrijwel meteen douchen en slapen. Albert wacht tegenwoordig even totdat hij er zeker van is dat ik slaap en dan pas komt hij naar bed, hij heeft alles verstopt en snurk dus enorm haha, zo lig ik dus bijna de hele nacht wakker en dat hield ik niet lang meer vol. Nu dus zo opgelost en dat gaat prima ;)

Ik heb alles wel beetje gelezen, maar het is zo ontzettend veel dat ik het echt niet meer weet, wat ik wel nog weet daar zal ik op proberen te reageren ;)

Alle zieken: Ontzettend veel beterschap, het heerst echt enorm momenteel, ziek maar lekker uit ;)

Semmi: Jeetje een mk :cry: ontzettend veel sterkte. Voor Kaily heb ik ook bij 5-6 weken een mk gehad, vergeten zul je dat nooit, maar dat hoeft ook niet, het is een stukje dat toch altijd bij je zal horen. Mij heeft het destijds echt laten beseffen wat voor wonder het toch eigenlijk echt is en heeft me nog dankbaarder gemaakt dat ik nu toch 3 mooie kids heb. Als je er ooit over praten wil, kun je hier altijd terecht, we zijn er voor je!

Robine: Las dat Jill in de niet meewerken fase zat ;) gaat dat al wat beter? Jordy is er gelukkig net uit :confused: je werd er inderdaad af en toe echt helemaal tureluur van. Leuk de foto's van Jill in de ballenbak :D en gaat het goed met dat treintje onder de boom? Zou hier volgens mij niet lang leven haha.

Kelly: Jij ook ziek dus :( hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt. Hoe was het bij de eendjes?

Lydia: Gaat snel he zo'n tweede zwangerschap en een broertje als ik me nog goed herinner? Super joh, gefeliciteerd :D

Charissa: Ook jij nog van harte met je zwangerschap, ben benieuwd wat het bij jullie mag zijn. Ik verwacht een meisje ;)

Jacq: Jij helaas door naar de volgende ronde :( balen natuurlijk, maar het zal snel genoeg komen, dat weet ik zeker. Hoe was het werken je bevallen? Je ging toch weer werken he?

AM: Jij ook nog steeds niet helemaal lekker, groot gelijk dat je dan naar bed gaat zodra je de mogelijkheid hebt, hopelijk ben je snel weer opgeknapt.

Sense: Fijn dat je er weer bent, je gaat nu tenminste toch niet meer weg he? Leuke outfit van Jaime voor kerst :D

Verder weet ik het echt even niet meer, sorry voor wie ik vergeet :( Ik kan even niet beloven wanneer ik er weer ben, probeer echt zo snel mogelijk, maar het is nog even zo druk. Dit jaar hebben we geen 1 zondag meer vrij, alles is vol met koopzondagen :cry: tja dat zijn dan weer de nadelen van een eigen zaak he :rolleyes:
    Ik probeer echt snel weer wat te komen schrijven/reageren ;)
    Dikke knuffel voor iedereen.

Liefs Angela.

18. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Wat rustig hier :confused:

Hier ook niet echt veel te melden, voel me goed alleen nog zo moe hihi maar dat zal wel overgaan.
    In elk geval bij Jayden ging het over rond week 15/18 of zo.
    Ach het is voor het goede doel ;)

Heb alles al schoon, gestofzogen, gestreken enz...
    Gisteren de boom opgetuigd, is erg mooi geworden.

Kom later wel ff weer

19. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Hoi,
    even heel kort want ik moet zo Joppe ophalen. Dindsdag voor het eerst gewerkt. Was een pittig dagje meteen tot 18.45u. Wel lekker dichtbij, 3 min fietsen! Maar met de kindjes is het niet zo handig. het was erg wennen en de patienten waren ook erg divers. In de middag kreeg ik al hoofdpijn en gister met migraine in bed gelegen. Was zo ziek. Mijn vriend moest thuis komen, wat erg slecht voor hem uitkwam. Vandaag nog rustig aan doen. Het nog niet helemaal weg.
    Later reageer ik even.

ps wel een nachtje hotel Texel geboekt voor zaterdag!

20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemiddag allemaal,

Beterschap voor alle zieken :( Ik ben gelukkig weer helemaal fit maar Milou nog niet. Alleen maar jengelen en bij mij willen zitten en veeeeel slapen :cry: Ik vind het zo sneu voor d'r. Het ene moment denk ik dat ze alleen maar jengelt om aandacht zodat ik haar weer ga tillen omdat ze met mij samen wel lekker kan spelen...zit een beetje in dubio dus. Hopelijk is ze snel weer de oude.

Leuke foto's van Jill! En idd heel zoet zo bij de kerstboom ;)

Schrikken zeg LIS van Wes..pfff..hij moet zeker maar ff rustig aan doen. Jaiks wat eng..

Sens, zo laat thuis zeg...hoelaat heb je het vandaag gemaakt? Bij Villa Happ heb ik, geloof ik, ook witte bloesjes gezien.

Lekker Jacq een weekendje texel...ff eruit!

Channie, gelukkig kunnen jullie weer lekker genieten met z'n drietjes thuis. Hopelijk knapt ze snel weer op. Enig idee hoelang de onderzoeken e.d nog gaan duren? En moet ze in de toekomst nog geopereerd worden?
    Sterkte!

Nou ik ga maar ff een boterham eten, heb ik nog niet gedaan vandaag. Ja heel slecht maar gewoon geen tijd voor met Milou ;) We waren pas om 9.30 wakker, samen gedoched en naar mijn zus gegaan. Milou heeft daar een broodje gegeten. Nu ligt ze in bed dus heb ik ff rust en tijd voor mezelf. Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina