Middag allemaal, Zien jullie mijn nieuwe banner? Is ook de kerstkaart geworden. Wat een gedoe zeg om een foto te maken. Ze bleef echt niet stil zitten, maar goed er is eentje gelukt. Vanmiddag naar de notaris (mijn baas dus ) om de testamenten laten ondertekenen, daarna boodschappen doen. Ben ondertussen ook weer helemaal bijgekomen na mijn avontuur van gisteren. Doe iig me portomonee niet meer in de luiertas. Sabino was wel trots op me. Hij zei dat ie er bij wou zijn Robine: Wat een leuke foto's van Jill in de ballenbak. Wel weinig ballen of lijkt het maar zo? Mooie kerstboom ook en dat treintje eronder is erg leuk. En ben je naar de ha geweest? Ja toch? Of ben je weer lekker eigenwijs? Sensee: Ach gossie arme Jaime. Komt wel weer goed hoor en anders even langs de kapper gaan en het groeit van zelf weer. Je bent trouwens woensdag lang doorgegaan op je werk. Het was trouwens geen junk. Volgens mij was het een zigeuner en zag er netjes uit hoor, verwacht je gewoon niet. LIS: Hoe is het met Wes en Jesse nu al weer wat beter allemaal. Zo en op de helft alweer van je zwangerschap, wat gaat het hard zeg. En hier is slapen ook wel een hobby hoor. AM: Hoe is het nu met je. Ben je alweer een beetje opgeknapt? Nog 2 dagen werken dus en dan ben je even vrij en dan naar je nieuwe job. Spannend hoor. Angel: Hoe doe je het toch allemaal met 3 kids. Ik vind het echt knap hoor en je wilde toch nog een 4de? Nou dan krijg je het helemaal druk. Gewoon komen forummen als je tijd heb. December is nou eenmaal een drukke maand. Charissa: Ooow ja die moeheid herken ik ook nog wel. Verder voel je je goed? Jacq: Heh gatver ook al ziek geweest. Veel plz zaterdag in Texel, maar dat moet wel goedkomen zag dat je dan ook je eisprong had, dusse klussen maar heh Brennied: Hoe is het nu met Milou al aardig opgeknapt? Fajah: Zo lekker zeg je bent gewoon bijna een weekje vrij. Heerlijk hoor. Geen last meer van je hoofdpijn? Sap: Is het nog druk geweest in de slagerij van je ouders? Zal best wel met de drukke dagen in zicht. Sem: Zo je heb een druk weekend voor de boeg dus. Wel gezellig toch? Gaan jullie nog wat leuks doen met zijn allen? Mirandao: Zo Romira ook aan de wandel. Goed hoor. Nou volgens mij heb ik iedereen een beetje gehad. Ga maar even verder met opruimen. Fijn weekend alvast. Lfs Kelly
Brennie: jij gelukkig weer beter! Robine: echt superleuk dat treintje en ik vind het heeeel knap dat Jill er niet aan zit Sweetangel: van mij ook nogmaals veel sterkte. Sappie: nog een paar uurtjes dan heb je weekend! Dus hou nog ff vol he Sens: vandaag wezen kijken voor gordijnen? Ik ben vanmorgen naar het meubelboulevard geweest. Heb voor de buggy een wagenzak gehaald bij de Prenatal en ben de tafeltjes die we bijna 3 maanden geleden besteld hadden op wezen halen. Jaime dus ook kiesjes aan het verzamelen. Sens foei zomaar dr haartjes verknippen Maak je ff een foto, wie weet vinden wij het wel leuk Fajah: lekker zeg onverwachts vrij! Dat zal mij echt nooit gebeuren Miranda: hmmzz Romira heeft dat 's avonds dus ook. Hier ook al een paar dagen, ik hou het nog steeds op de doorkomende kiezen en hoektanden. Semmi: jij ookal lekker weekend, heerlijk he. Kelly: lieve banner! Ook leuk als kerstkaart! Ze lijkt echt al zo groot daar Suc6 bij je baas
Nou hier een rotnacht gehad, niet alleen vanwege dat Kyllian wakker werd maar zelf heb ik de halve nacht liggen hoesten. Heb nu capsules gehaald die wel redelijk lijken te werken, dus hoop dat het vanavond en vannacht beter gaat. Mn vriend is weg tot morgenavond, dus hoop dat Kyllian vannacht lief voor me is Ik ga ff naar zolder, dan kan ik weer wat foto's spammen
Het is vooral een verschil met jouw banner AM, dan lijkt het echt weer lang geleden dat ze zo klein waren. Vervelend heh dat hoesten heb het ook nog even gehad, maar nu is het zo goed als weg. Daynah ligt nog te slapen vanaf 12.30 uur, nou ja dan is ze dadelijk een beetje lief bij me baas
Zo he Daynah nog aan het slapen! Kyllian ligt sinds half 2 op bed, hoop dat ie het ook nog ff volhoudt, kan zelf die rust nu wel gebruiken
hoi hoi, Milou is denk ik weer beter ze speelt iig weer en dat is heel wat. Vanochtend wezen wandelen met haar...jee wat was het koud maar wel lekker. Vanavond surprise met vrienden dus ik moest nog kado's halen en ben nu driftig aan het dichten ojee Sens, dat klinkt niet zo goed, hihi. Ach groeit vanzelf weer aan! Kel: wat een verhaal zeg van die dief...jaiks. Wel goed zeg dat je erachteraan bent gegaan...ik zou dat denk ik niet durven Succes vanmiddag! AM: ah bah verkouden dus...beterschap en Kyl zal wel lief zijn vanavond! Miranda: dus een lekker weekje weggeweest? Weer ff bijgtankt Nou ik ga weer een wasje eruit halen en ophangen...tot laters
Spam van vandaag en gisteren. Samen met Ernie tv kijken (dat duurt hier 30 sec , daarna is hij zn stoel weer af)
leuke foto's AM...en Kyllian kijkt ook al zoo groot! Tja ze zijn nu eenmaal gewoon ook al groot... LIef gezichtje heeft ie! Wow en die kiezen....die gaan hard bij hem of niet?
am:wat lief die kyllian die in de zitzak zit.hij is idd erg groot geworden,en ook zo'n vlugge met tanden hé?net als yorben die heeft inmiddels 13 tanden/kiezen. bren:wat een zielige foto van milou die ziek is.gelukkig gaat het nu weer beter.ik wens je vanavond erg veel plezier bij de surprise(en succes met dichten) sens:whahaha jaime dr matje eraf geknipt.ach dat groeit vlug weer terug hoor.of ga je toch nog even naar de kapper om het bij te werken? ik ben tussen kerst en nieuwjaar lekker thuis.jelte heeft dan ook vakantie,kunnen we een keer uitslapen. kel:gelukkig bekomen van gister,kan me voorstellen dat sabino erg trots was op je dat je erachter bent gegaan.go kelly! miranda:gelukkig je bent er ook weer,alles goed met de zaak?al wat klanten nu? robine :bedankt voor de mooie kerstkaart.hij hangt op aan de deur ik heb weer 3 kettingen verkocht vandaag aan mn schoonmoeder hihihi.gister ook al 3 verkocht.gaat goed he met mn zaakje
Nou ik weet niet wat ik heb hoor. . Vanochtend al met het haren knippen. Ga kijken voor gordijnen vergeet ik dus daarvoor te kijken en haal alleen foto's op. Denk ga ook nog even naar de dixons of ik wat zie voor kerst voor Chiel. Loop ik zo de winkel uit (wel betaald uiteraard) met een playstation 3 . Michiel gaat boos worden denk ik dat hij hem te duur vindt. Naja nu al gekocht . Hij zal hem vast ook wel leuk vinden. Brennied wat een vrolijke milou weer! En ze heeft net zo'n neusje als Jaime, zo'n dopje, hihi. VEel plezier vanavond met surprises! AM Kyl was toch ook al zo snel met zn tanden? Volgens mij had hij het eerst tanden van alle beebs toch? Ondeugd dat ie zo op die kast klimt..hihi. WAt vindt Kyl van die Ernie? Jaime vindt hem leuk alleen mama en papa zijn iets minder blij ermee. Hij praat zo hard... Kel Daynah slaapt lang zeg! WEl lekker hoor. Ik ga nog ff surfen. Jaime ligt hier ook te slapen.. lfs