November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Zien jullie de uil in onze boom? Lieke vindt het maar raar die vogels in de boom.

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Mama wil je ook een chippie?

3. sappie

sappie Fanatiek lid

En nu eentje voor Lieke

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Rare dingen eigenlijk die chippies

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie: agos weer een avondje alleen, bankhangse ;) leuke spam hoor! Dr haar begint steeds meer te groeien he! Wat voor chippies waren dat? Als ik Kyllian wat geef krijg ik tegenwoordig zelf alles van hm in mn mond gepropt, vind ie leuker dan zelf eten geloof ik :p
    Die uil staat leuk in de boom hoor!

Kelly: he bah lekker he als je weg wilt en ze schijten nog ff de boel onder ;) Hier zitten alle broeken ook te wijd, dus hij heeft eigenlijk altijd een verstelbare elastische riem om.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zal ik dan ook maar verder gaan spammen :p

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Onder de tafel kruipen om de poes te kunnen aaien. Naja slaan.

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Wat een lief filmpje Annemo, Kyllian lacht zo schattig !
    Kyllian ook helemaal fan van Ernie :) :) . Hier valt Ernie ook in de smaak hoor !

Die chippies zijn van Pom-Beer, van die berefiguurtjes. Heb ook wel eens van die nibbits geprobeerd maar die voert ze gelijk aan Lola :) .

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jeetje AM wat een kiezen heeft kyl of zie ik dat nu niet goed?
    oh haha zie er nog eentje bijkomen. Aait kyl de poes?
    Jaime wel. Soms niet hoor maar meestal zegt ze aaaaai aaaai. Van de week lag ze tegen poes aan op de bank, zo hoofdje tegen hoofdje. Had de camera helaas niet bij de hand. Ze lag iets van vijf minuten zo tegen hem aan. (kan hier alleen bij de dikke helemaal zwarte kat, die ander is dan al honder keer weg).
    Wat een foto's maak je met zo'n kleine heh..hahah.

Sap geweldig lieke met die chippies! Ik vind dat Lieke haar gezichtje wat verandert. Ze lijkt wat meer op jou lijkt het.
    Die uil in de boom is echt geweldig zeg! Waar heb je die vandaan? Echt super.

Nog ff nav cb. Wie geeft de beebs gewoon altijd halfvolle melk? Op het cb zeiden ze nl. tegen mij je kan overgaan op halfvolle melk en dan wel met extra vitamine d (dat gekut zie ik dus niet zitten). Maar goed die wijkverpleegkundige zei dat kindjes die echt beetje dun zijn nog doorgaan op die nutrilon melk, daar worden ze nl. sneller dikker van ofzo. Afijn ik dacht er op dat moment niet aan maar later pas (natuurlijk). Maar ik denk dat ik ondanks haar advies gewoon doorga met die nutrilon. Jaime moet straks als ze ca 3 is geopereerd worden en dan moet ze minstens 15 kg zijn. Ze is nog geen 10 kilo nu. Die wv vertelde ook dat ze nu na het eerste jaar nog maar 2 kg per jaar aankomen.

Wat zouden jullie doen? gewoon doorgaan met die nutrilon dat ze extra gewicht kweekt?

lfs

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    en wowwwwww Jill loopt! Yeaaaaahahaha

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi hi Am geweldig! Heeft hij veel instrumenten?

moet zeggen wij stimuleren het erg, misschien wel te, ze stikt van de muziekinstrumenten. Ik zou het zo graag zien dat ze als ze iets ouder is ook echt graag zelf een instrument wil bespelen...

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: ow jummie pombeertjes zijn lekker! Lola krijgt dus ook goed te eten ;)

Sens:pfff weet niet wat ik zou doen. Alhoewel ik zelf denk dat het niet zoveel uitmaakt wat ze drinkt. Zoveel zal het echt niet schelen denk ik. Je mag ook volle melk geven he. Ze zeggen wel eens 'halvollfe kindjes geef je volle producten en volle kindjes geeft je halfvolle producten. Wij geven gewoon halfvolle melk en doen er 's avonds vitamine D bij.
    Kyllian is nog best wild met de poes, echt aaien is het meestal niet. Probeer het hm wel te leren, maar lukt nog niet.

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Haha, leuk dat nee schudden van Kyllian. Bastian doet dat sinds kort ook. Wat zit hij schattig op zijn koetje, met Ernie.

Lieke lekker aan de chipjes, mmm... Mooi kerstplaatje, zo bij de boom.

Kelly: erg he, die poepluiers als je net de deur uit wilt. Hoop voor je dat er idd een tandje of kiesje komt, is het niet voor niets geweest.

Robine: goed zo, Jill kan echt lopen! Fijne avond! Heb je nog last van je arm?

Hoe was de courgette Brennie? Klinkt lekker.

Sens: mmm...tapas! Huizenjacht ligt even stil, we moeten eerst bekijken waar we willen gaan wonen. Daar waren we toch nog niet helemaal uit.

Wat grappig, bij Bastian is maat 80 nog steeds aan de grote (en lange) kant. Blijft echt een ukkiepukkie volgens mij. Terwijl ik vind dat hij gigantisch gegroeid is, hahaha.

Slapen gaat nog steeds best goed. Hij wordt wel een paar keer wakker 's nachts maar ik hoef er zelden uit want hij huilt dan maar heel eventjes. Wij gaan vanavond dus lekker op tijd naar bed, even een nacht goed slapen. Het heeft er best wel ingehakt, dat jaar van chaotische nachten.

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Wat een leuke foto's weer...en leuke filmpjes! Kyl lacht idd errug schattig :)
    En Lieke aan de chippies...jammie :D Leuke kerstboom sappie!

De courgettes zijn goed in de smaak gevallen alleen jammer dat ik zooo verkouden ben dat ik er niks van heb geproefd :( Goeie reden dus om het nog een keer te maken.

Sens, Milou krijgt sinds dat ze 1 is halfvolle melk en 's avond vitamine A+D. Ik vind het wel makkelijk. Doen waar je jezelf goed bij voelt dan komt het vast goed!

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens; ik zou gewoon nog doorgaan met de nutrilon. Doe ik ook nog steeds hoor, zeker nog tot 18 maanden, daarna kijk ik wel ff verder. Dan misschien gewone melk met vitamine D.
    Die uilen heb ik een aantal jaren geleden gekocht in een tuincentrum, ik vind ze ook erg leuk !

Annemo; wowie die Kyllian, een echte muzikant ! Goed hoor, nu al fluiten. Nu nog ff noten leren lezen en hij kan in een orkest :) :) .

Panda; echt super voor jullie dat het slapen van Bastian nu veel beter gaat. Kan me heel goed voorstellen dat het afgelopen jaar er bij jullie ingehakt heeft.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: Kyllian vind alles wat muziek maakt erg leuk, dus hij wordt door zichzelf gestimuleerd ;) Hij heeft qua muziekinstrumenten alleen een xylofoon, sambaballen en een fluit. Ik zag een houten mini piano, die vond ik echt leuk maar o zo duur :( Wil nog wel een trommel erbij, maar denk dat ie die nu alleen maar gaat slopen. Bij mn moeder speelt ie vaak op de trommels en piano.
    Ik had altijd spijt dat ik gestopt was met muziekles. We hadden thuis een piano en ik baalde zo dat ik niet zo als mn broer kon spelen. Gitaar had me ook altijd leuk geleken. Naja wie weet komt het er nog eens van ;)

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Oja...hoe kan ik dit nu vergeten go jill goed zeg dat je kan lopen!!

Hier wordt ook de poes geaaid en ze zegt er ook aaai aaai bij. Maar meestal ook ongecontroleerd dus is het meer slaan :)

Nu ga ik ratatouille kijken met m'n vriendje...tot morgen!

Deel Deze Pagina