November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Kan me voorstellen dat dat je grootste wens is. Hoe groot is de kans dat een operatie niet nodig hoeft te zijn?

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hahaha wat een geklep hier zeg.

wat een superleuke filmpjes van kyllian.hij is echt een lachebekje hé?

en lieke met haar chipjes.zoooo schattig...... :)

panda:weltrusten ,hopelijk een goede nacht voor jou,ik heb echt bewondering dat je het volhoud met die gebroken nachten,ik ben al kapot na 1 nacht eruit te moeten ,ik kan daar niet tegen.word chagie als ik te weinig slaap krijg.

robine:jaaaaaa jill loopt,geweldig,hoera!

brennied:nog steeds verkouden.beterschap hoor.

sens:ik doe die vit.d altijd in yorben zn flesje sap ,dan heeft hij ook zn vitamines binnen.als je er een gewoonte van maakt altijd op hetzelfde tijdstip te geven,is het mss makkelijker voor je?

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:ik hoop ook echt dat een operatie voor jaime niet nodig zal zijn.maar tegen de tijd dat ze 3 jaar is zal ze heus wel wat verdikt zijn hoor.

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Konden ze niet zeggen. Ze zeiden alleen dat als het dichtgaat het in het eerste jaar duidelijk is dat het dichtgaat. Bij Jaime was het gaatje .75 cm de eerste keer met het meten en de laatste keer tussen de .7 en. 75 cm. Dus eigenlijk niks afgenomen, (meten is lastig wel hoor). Maar goed weinig kans dat het dichtgaat, maar hoeveel geen idee.
    Zijn er trouwens echt veel mensen die niet eens weten dat ze zo'n gaatje hebben, maar pas op latere leeftijd erachter komen. Alleen heb je dan meer kans dat je hartritmestoornissen krijgt, hartkleppen gaan lekken, en daar zitten we niet op te wachten natuurlijk.

5. Zo heeej wat een gezelligheid hier op de zaterdagavond.

Leuke foto's van Lieke en Kyllian heb ik voorbij zien komen en nog een ontzettend leuk filmpje van Kyllian.
    Mooie boom heb je Sap. Leuk die uilen erin.

Vandaag ook wat filmpjes op de site van Daynah gezet. Ook eentje van haar verjaardag dat ze lekker aan het meppen is in haar taart en als je goed kijkt zie je Jill ook nog een paar keer voorbij komen. Verder nog 3 filmpjes van Ballorig erop, maar die zijn wel kort hoor.

Sensee: Ik vind Jaime helemaal niet dun.Daynah is een kilo lichter maar wel een maand jonger, dus ze gaan gelijk op. En Daynah zit dan wel onder het gemiddelde maar ook weer niet heel erg hoor. Begrijp dan ook niet dat ze Jaime te dun vinden.
    Hier geven we wel vitamine D, aangezien Daynah niet genoeg melkproducten eet/drinkt en je geeft een paar druppels op een lepel en klaar is kees.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: ik hoop natuurlijk met je mee dat het niet nodig is.

Fajah: kom gezellig meebeppen haha. Alhoewel ik nu hier op zolder klaar ben met strijken en de pc weer ga uitzetten ;) Beneden staat mn laptop nog aan, dus kom nog wel ff kijken :p

Thnx allemaal voor de leuke feedback op de filmpjes hihi.

7. Een vriend van ons die loopt ook nog steeds met een gaatje in zijn hart rond. Zoals je zegt een hoop mensen lopen ermee rond en een hoop weten het niet dat ze het hebben.

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Hihiihi, kreeg even het idee dat ik op ebay zat :) :) , daar geef ik ook weleens feedback.

9. O ja die chippies met die beren, die vindt Daynah ook zo lekker. Vanmiddag heeft ze ook een schaaltje gekregen. Zal morgen ook wel even spammen.

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeeeej Kel, leuk dat je er ook bent ! Wat een gezelligheid zeg hier :) .
    Is toch eigenlijk niet normaal op de zaterdagavond :) :) :) , we hebben echt een spannend leven zeg :) :) :) .

11. whahahahahaah ja Sap heel spannend ;)

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens; het komt echt goed met Jaime hoor ! Dat gewicht gaat ze gewoon halen. ook Jaime lekker aan de chippies !

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hahaha Sappie...tja ik vond 'commentaar' zo negatief klinken, maar had natuurlijk ook gewoon 'reacties' kunnen zeggen :p

Kelly: kun je nu niet spammen, nu zijn er veel mensen online hehe...en we willen heel graag Daynah zien ;)

14. sappie

sappie Fanatiek lid

:) :) :)

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi ben ik nou zo'n erge moeder.... :oops: :oops: Jaime heeft nog nooit een chippie gegeten... :oops: :oops:

16. ja maar ik moet ze eerst op de pc zetten en dan nog verkleinen dat duurt altijd even

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Jaaaaaaa ik wil ook Daynah foto's zien !

18. Ach arme Jaime.....gewoon een keer geven vindt ze vast lekker

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Ach wat moet je anders op zaterdagavond doen? :) :) :)

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Jaaaaa dan ben je een erge moeder :) :) :) . Nee joh, tuurlijk ben je geen erge moeder maar af en toe een chippie is toch geen probleem. Het zijn toch kindjes, die horen af en toe lekker te smikkelen van een chippie.

Deel Deze Pagina