Zo ze zijn aan het uploaden. Even geduld a.u.b. Af en toe een chippie moet ook zeker kunnen. Zeker in het weekend toch. Door de weeks krijgt ze al genoeg gezonde dingen
Ow hier wordt ook weleens een chippie, patatje of wat dna ook gegeten hoor Alleen hij moet er niet zo veel van hebben, geeft het meestal weer aan ons weg Soepstengel vond ie altijd lekker, maar speelt er nu alleen maar mee. Rozijntjes zijn nu favoriet.
Chocolade lust Daynah niet, heeft ze dus ook echt NIET van mij. Daynah heeft dus lekker chippies of een stukje kaas
Ik hoor net dat mn mannetje zo thuis komt. Die gaat dus niet meer stappen. Joehoe ! Gezellig voor mij !
Joepie sappie hoeft zich niet meer te vervelen! Hier is het mannetje ook alweer ff thuis en ligt al op bed. Denk dat ik zo ook maar naar bed ga, maar wil eerst Daynah foto's zien!
Lieke houdt niet van kaas, chocoladehagelslag en chocopasta lust ze wel graag, dus dan zal ze een stukje chocolade ook wel lekker vinden. Rozijntjes doen het hier ook erg goed !
Rozijnen hier nooit geprobeerd. Chocola vindt ze lekker. Gaat ze met dr handje heen en weer en zegt ze mmmmmmm. Maar goed dat doet ze met de broccoli ook al zeg ik dan lekker heh, en dan gaat ze. Verder krijgt Jaime niets aan snoep ofzo. Wel Nijntje koekjes, en ook pepernoten, daar is ze dol van. Verder echt niet. Al denk ik dat ze rozijnen wel lekker vindt, maar alleen als ik ze in dr mond stop en dat ze daarbuiten, ermee gaat spelen
Wat een knuffels heeft ze! Zitten er op dat fietsje ook van die riempjes? Ik kreeg een mailtje dat de fiets die ik wilde bestellen nu pas ein januari leverbaar is. Hoop iig wel voor de lente. Daynah heeft echt een heerlijk snoetje!
Met de kadootjes er al onder? . Maakt Daynah ze dan niet open? Zodra Lieke kadootjes ziet gaat ze er naar toe en wil alles openen.