November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: knuffel van mij, het is allemaal niet niets wat je meemaakt zeg :( Hoop dat jullie met zn 6-en toch nog fijne feestdagen samen hebben.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kyllian heeft vanmorgen van 9-11 geslapen en nu ligt hij weer op bed! Hij voelt ook wel wat warmpjes aan, dus als hij wakker is maar even temp opmeten.

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Thnx AM!
    Ach die arme Kyl, hopelijk wordt ie niet ziek!
    Jayna lig nu vanaf 11 uur te slapen, gister sliep ze ook 2,5 uur, da's wel ff lekker op zich.

Ben nog druk aan de schoonmaak,dus ga gauw weer verder!

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou Sem, een hoop gebeurd het afgelopen jaar bij jullie.
    Knuffel van ons, want niet allemaal zo leuk. Kun je het goed vinden met de vriendin van je broer? En wist je dat ze problemen hadden? He, en dan in deze periode. Niet leuk.
    Hoop dat de kerst toch gezellig wordt voor jullie!

AM: AH NEE! Niet Kyllian ook ziek aan het worden he?
    Als ie maar lekker kan slapen.

Ik zit me hier een partij duf te wezen joh. Probeer wel de hele dag vol te maken en dan vanavond maar weer vroeg naar bed.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: had jij nou ook vakantie of ben je een dagje vrij? Heerlijk dat ze ook zo lekker slaapt.

LIS: nog ff volhouden! Ik probeer je hier wel wakker te houden ;) En idd maar lekker op tijd naar bed.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    AM:duidelijk hoor,kyllian zegt mama. :thumup:

lis:wakker blijven hé?

sem:wat een vervelende situatie bij jou weer zeg.en dat is zeker niet leuk met de feestdagen.het allerbeste hoor!

net terug van cb met yorben.
    alles was goed.hij weegt 9500 gr en is 78.5 cm
    hij loopt mooi op schema.
    verder moet ik in de gaten houden dat hij geen groei achterstand krijgt ,omdat hij zo vaak verkouden is.schijnt dat die kindjes dan wat trager groeien ofzo :) :(: :)

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    am:vergeten te zeggen,je vroeg of yorben al los loopt,maar nee hoor.hij loopt overal langs ,maar los niet.als ik hem aan 1 handje laat lopen gaat hij direct gaan zitten.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dag dag,

Vandaag thuisgewerkt. Mijn ouders zijn op vakantie dus Jaime had geen oppas. WEl flink kunnen doorwerken, dankzij barbapapa en bumba :) . Net nog even naar de hema geweest voor de fotokaarten. Zegt ze eerst die zijn er morgen pas...pfffff. Gelukkig waren de kaarten er wel. Vanavond maar schrijven.

Fajah hier ook een hoor die nog niet loopt. Handje lopen heeft ze een paar keer gedaan maar nu gaat ze ook consequent weer zitten. Yorben is ongeveer als Jaime heh. En waarom een groeiachterstand? Hij zit toch goed qua lengte en gewicht.
    Stel mutsen ook heh daarzo. Had ie zn prik ook gehad trouwens? En hoe ging dat? zeiden tegen jou ook van die vlekken na 5 tot 10 dagen. Bij Jaime nog geen vlek ontdekt.

Hihi AM wat een leuk filmpje! Echt grappig. Is hij nog ziek trouwens omdat je zei dat hij warm was?
    Hoe was je kaasfondue gistser?

Lis idd maar lekker vroeg je bed in vanavond. Is ook gewoon pittig op de hleft van je zwangerschap een kleine bijdehante dreumes rondlopen en nog eens 3 dagen per week werken.

Heh Sem wat een vervelend nieuws weer meid. JWaarom ziet hij het niet meer zitten als ik vragen mag. Omdat je zo schrijft vorige keer was hij weggegaan en nu weer. Maar helemaal niet leuk zo voor de kerst. Een groot verschil dan met vorig jaar. Wel lekker genieten hoor meisje.
    Knuffel voor jullie!

Fajah wat een leuke spam. Een schatje die Yorben.

verder kan ik niet lezen. Ik ga even Jaime eten geven. Ze heeft trouwens vandaag haar 'love Elmo' trui aan, heel lief. In NY gekocht.
    Heb gister mn zwager gemaild of hij voor Jaime ook een knuffel Elmo (zingende wel te verstaan) mee wil nemen uit VS. Ik wilde hem in NY kopen maar niet gedaan en heb spijt als haren op mn hoofd. Het kreng is hier nergens te koop. Of je moet m laten shippen, maar dan moet je minstens 75 dollar aan speelgoed kopen..ook een beetje overdreven.

lfs

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:idd mutsen op cb.ze hadden het over groeiachterstand en dat kan door de vele verkoudheden zei ze.hij is nml best vaak verkouden,maar zolang hij op de curve goed loopt snap ik niet waarom ze dat nog even tussendoor moet zeggen ,maargoed.
    en ze ze luisterde weer naar zn hartje en zei dat die ruis nogduidelijk was te horen.ik schrok me weer rot natuurlijk.maar het is toendertijd 2 keer onderzocht door cardiologen dus zou ik me geen zorgen moeten maken eigenlijk,maar toch blijf je altijd dat bange gevoel hebben van ''stel dat.......''
    ja jaime en yorben zijn allebei bang om te lopen he hahaha en allebei geen dikkerds hahah....mooi koppeltje :)

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ooow sens btw ,yorben heeft geen prik gehad,twas een extra controle voor de schoudertjes ,omdat hij toen bij de fysio ging en nogal traag was met rollen enzo,volgende maand pas de 14 mnd prik.

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jezus dan schrik je je idd rot zeg. Echt flauw op zo'n cb. Zou proberen je geen zorgen te maken hoor. Al is dat wel moeilijk denk ik. Zn prikken ging wel goed? Ik heb er zowat een trauma aan overgehouden zo ging ze te keer.

Even grappig nog Jaime loopt nu onder de tafel door...hahah en dan aan de achterkant langs en weer om. Doet ze nu al even.

wist niet meer wie het zei maar ging over chippies en slechte moeder. Volgens mij bedoelde ik geen slechte moeder maar meer van wat ben ik dan zo streng. En streng is niet per definitie slecht niet waar :) .

Heb honger en chiel is nog niet thuis. Die ging eerst sporten. Jaime gaat ook zo slapen. Al is ze nu nog erg actief.

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah ok ik dacht al. Vroeg het nog eens extra hihi.

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Joehoe!

Fajah: Lief die foto''s van Yorben! t Is een echt schatje! En weer helemaal door de apk heen dus!

ff kort berichtje maar, ga zo lekker badderen.

Jill rent t hele huis door, loopt de hele dag door. En dat allemaal sinds zaterdag. Vandaag heeft ze echt de smaak te pakken gekregen!

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    AM: aaaah lief hoor het filmpje van Kyllian! Inderdaad heel duidelijk MAMA! Ik ben maandag trouwens altijd vrij. Deze week nog 2,5 dag en dan 2 weekjes kerstvakantie.....jippieeee!

Fajah: fijn dat Yorben weer helemaal goed gekeurd is. En inderdaad toch goede cijfertjes....ze kunnen soms ook zeueren hoor daar bij het CB!

Sensee: lief hoor een elmo trui....foto spammen! :) Je vroeg nog over mn broer. Eigenlijk zei ik het verkeerd. De vorige keer zag zijn vriendin het niet meer zitten met hem en nu met zijn tweede vriendin ziet hij het niet meer zitten. Hij geeft nog steeds veel om haar, maar ze is erg chaotisch en alleen maar met de kinderen bezig. 1 grote bende in huis als hij thuis komt, wat tot vele regenissen leidt. Ze is er net achter dat ze adhd heeft, dus kan er ook niks aan doen, maar wil verder ook geen hulp, dus dan houdt het een keer op helaas.

Robine: JILL IS EEN KANJER!Het hele huis door lopen. wat kan dat dan ineens snel gaan zeg! Lekker badderen meid! ;)

Hier lekker dagje gehad. Jayna heeft 2,5 uur achter elkaar geslapen, waardoor ik beneden alles lekker heb kunnen schoonmaken. Vanavond finale holland next top model kijken. Morgen weer werken...ach laatste daagjes en na donderdag vakantie! :) :) :)

fijne avond!
    liefs Sem

16. Heej meiden,

Hier een druk dagje achter de rug, maar de maandag is er weer af.

Sem: Pfffff meid het zit jullie ook niet mee heh. Ik hoop dat het nieuwe jaar jullie jaar gaat worden ook voor jullie familie.

Robine: Wat goed van Jill zeg dat ze nu door heel het huis loopt, zal wel raar zijn als je het zo voor het eerst ziet. Ik zie Daynah voorlopig echt niet lopen, maar goed het kan snel gaan.
    En dadelijk lekker 2 weekjes vrij, ben echt jaloers.
    Heb je trouwens nog wat van die sollicitatie gehoord?

Sensee: Zo lekker toch even thuiswerken en toch bij je meisje zijn. Bij ons gaat dat helaas niet, maar zou er zo voor tekenen.

Fajah: keurige cijfertjes toch van Yorben. Leuke foto's ook weer.
    Yorben lijkt echt zoveel op jou vind ik.

AM: Wat een leuk filmpje weer zeg van Kyllian. Ik vind het zo leuk als mamamama zeggen. Daynah zegt hier wel vaker mama dan papa. Misschien omdat ik haar vaker zie.

LIS: En ben je de dag nog doorgekomen vandaag. Lekker op tijd naar je bedje als je moe bent.
    Wat zielig voor Jesse dat ie weer last heeft van zijn oortjes, maar kunnen ze er niet iets aan gaan doen dmv een operatie ofzo, want dit is ook zo sneu voor hem.

Dit waren de reacties voor even, kan verder niet teruglezen.

Mijn vriendin (oftewel stiefzus) is 6 maanden zwanger nu en is zaterdag opgenomen in het zkh omdat ze al weeen had. Gelukkig mocht ze gisteren weer naar huis toe omdat het weer weg was gegaan. Ze heeft al een dochtertje van 6 en daar had ze precies hetzelfde mee en toen heeft ze een aantal weken in het zkh gelegen aan de weeenremmers. Uiteindelijk is ze met 36 weken bevallen.
    Ik hoop nog wel dat die kleine nog even blijft zitten, want het zou niet goed zijn als het nou geboren zou worden.
    Ze moet woensdag weer terug naar de gyn, dus ben benieuwd. Zou haar daarna even bellen dan.
    Vandaag is ze ook niet gaan werken en is lekker thuis gebleven. Gelijk heeft ze.

Ga lekker bij Sabino op de bank zitten.

lfs kelly

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jeetje Kel, dat was ff schrikken voor je vriendin! Hopelijk blijft het kindje inderdaad nig ff lekker zitten, want het is nu nog echt te vroeg.
    Fijne avond samen met Sabino!

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: nou netjes toch het gewicht en de lengte van Yorben! Niets een groeiachterstand dus ;)

Sens: al klaar met je kaarten schrijven? Heb het vanavond ook maar gedaan, we begonnen toch al wat kaarten te krijgen dus we gaan maar weer mee in de 'verplichting' ;) Maar ach ze hangen toch wel leuk op de deur :)
    Kaasfonue was lekker. Ik hou zelf niet van kaas normaal gesproken (alleen niet te pittig en gesmolten), maar het was nu toch wel lekker :D Ik kon de temp van Kyllian niet goed opmeten, maar hij voelde wel alsof hij zo tussen de 38 en 39 graden zat.
    Al gegeten ondertussen?

Robine: jeetje wat gaat dat snel met Jill! Ben wel benieuwd naar een filmpje? :p

Semmi: joehoe nog maar 2,5 dag, sterkte met de laatste loodjes van dit jaar ;)

Kelly: o jeetje, dat is wel snel weeen bij de 6 maanden :( Hoop dat alles goed blijft gaan en de kleine idd nog even blijft zitten!

19. Hier de kaarten vorige week geschreven en vrijdag op de bus gedaan. Ik vind het wel altijd een ***werk, maar goed het is weer gedaan.

lfs

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Was dat die vriendin die al een dochtertje Romy heeft? Hopelijk houdt ze dr kindje nog ff vast! Soll hadden ze al een ander voor gevonden, ik mag ook echt nergens op gesprek komen he.......elke keer hebben ze al intern iemand gevonden........:(

AM: Aha je wil bewijs zien he! Lol. Zal morgen ff proberen t filmen met mn telefoon, met de camera is teveel werk, moet weer opladen etc. Ik beloof je , voor t weekend komt er een filmpje van Jill :)

Trusten allemaal!

p.s. Blij toe dat Cecile heeft gewonnen bij HNTM, maar wat een slap programma zeg...........e die Daphne is ook een gratenpakhuis!

x

Deel Deze Pagina