Kel: Was dat die vriendin die al een dochtertje Romy heeft? Hopelijk houdt ze dr kindje nog ff vast! Soll hadden ze al een ander voor gevonden, ik mag ook echt nergens op gesprek komen he.......elke keer hebben ze al intern iemand gevonden........ AM: Aha je wil bewijs zien he! Lol. Zal morgen ff proberen t filmen met mn telefoon, met de camera is teveel werk, moet weer opladen etc. Ik beloof je , voor t weekend komt er een filmpje van Jill Trusten allemaal! p.s. Blij toe dat Cecile heeft gewonnen bij HNTM, maar wat een slap programma zeg...........en die Daphne is ook een gratenpakhuis! x
Kel: Was dat die vriendin die al een dochtertje Romy heeft? Hopelijk houdt ze dr kindje nog ff vast! Soll hadden ze al een ander voor gevonden, ik mag ook echt nergens op gesprek komen he.......elke keer hebben ze al intern iemand gevonden........ AM: Aha je wil bewijs zien he! Lol. Zal morgen ff proberen t filmen met mn telefoon, met de camera is teveel werk, moet weer opladen etc. Ik beloof je , voor t weekend komt er een filmpje van Jill Trusten allemaal! p.s. Blij toe dat Cecile heeft gewonnen bij HNTM, maar wat een slap programma zeg...........en die Daphne is ook een gratenpakhuis! x
Zo Robine actief aan het posten geweest Hier toch wel een zieke Kyllian. Gisteravond werd hij wakker en zat gewoon te zweten. Temp opgemeten en die was 40. Vanmorgen gelukkig alweer wel gezakt naar 38.5. Was dus niet voor niets dat hij gisteren zo hangerig was.
whahahahahahahaha die Robine dacht doe het maar 3x dan lezen ze het wel. Idd was die vriendin die ook op de verjaardag van Daynah was. Beterschap voor Kyllian AM. Hoop dat ie snel is opgeknapt. Ik ben nog niet binnen en heb me jas nog aan en ze beginnen al gelijk te zeuren hier op kantoor. Mij ergens van beschuldigingen wat ik niet heb gedaan. Wat een lul ook heh. Nu net heeft ie gezien dat ik het niet heb gedaan, maar sorry zeggen, ho maar, dat kennen ze hier niet. En dat allemaal om 8.00 uur....pffff, brengt niet veel goeds vandaag. lfs Kelly
Ach gossie vergeet ik Sap helemaal hoe is het met Lieke. Ik las nog dat ze gevallen was. Wat moeten jullie geschrokken zijn zeg. Dikke kus voor Lieke van ons. lfs
Hier ook weer op werk! heb me een uur vergist! Grrrrrrr, te vroeg dus op mn werk, bah! Dan maar ff forummen he, je moet toch wat! Sorry van t 3x posten, t was me niet opgevallen! Ga ff aan de koffie, heb weer geen zin! Laterz
Kop op Robine, nog effies en dan lekker vakantie! Kel: he bah, nog niet eens sorry zeggen ook! Bijna januari, dus dan andere afdeling! Jippie! AM: Ach gos, Kyllian ook ziek. 40 graden vind ik altijd wel eng, maar gelukkig is het al ietsje gedaald. Ik heb het gister niet meer gered. Ben om 14.30 uur naar huis gegaan. Jesse lag al te slapen. Wes en ik zijn ook op bed gaan liggen. EN om 17.30 uur werden we wakker van Jesse. JOEPIE, weer 2 uur slaap ingehaald. Vannacht ook wel redelijk geslapen. Dus vandaag voel ik me stukken beter dan gister. Ben wel blij dat ik vandaag om 15.15 uur weg moet, is het toch niet zo'n hele lange dag, want ik ben nog steeds moe.
kel:wat een zeikerds zeg om je van iets te beschuldigen dat je niet hebt gedaan,en geen sorry zeggen....dan zou ik ook pissig zijn hoor! sap:hoeist met lieke.heeft ze ergens last van te vallen? je zal wel geschrokken zijn.yorben is een keer vd commode gevallen.ik dacht dat hij zn nek had gebroken ,want hij viel er achterover vanaf.gelukkig had hij niks alleen maar keihard krijsen. lisch lekker toch eventjes geslapen nog gisteravond.een zwangerschap is echt vermoeiend he,het vergt zoveel van je lichaam.maar nog eventjes en je bent er weer vanaf robine:hahaha 3 x gepost.je gaat ook niet meer met zin naar je werk hé? je hebt toch sollicitatie verstuurd?al iets van gehoord? ik ben vanmorgen met mn zus de stad in geweest,maar heb niks gevonden.wou iets leuks voor kerst. heb wel een navelpiercing voor mn zus gekocht ,ze was er erg blij mee. morgen heeft Jelte kerstdiner op school S'avonds van 17 uur t/m 19 uur. er werd gevraagt of de ouders wat lekkers willen maken.dus ga cakejes bakken voor 45 kinderen.Ik ben dan natuurlijk weer zo stom om eraan mee te doen hahaha. ach,als die kids maar lol hebben.
oja....yorben heeft gisteravond heel zn bed en de grond onderkotst...sorry voor de details. het hing overal aan en was aan zn gezicht en haar aangekoekt ,hij heeft er minstens 2 uur in gelegen .arm kind om 20 uur hoorde ik hem hoesten toen ik beneden zat,maar dacht laat hem maar even hoesten ,tja dat doet hij wel vaker. dus rond half 11 ging ik naar bed en keek nog even naar hem.nou wat een stank en een zooitje zeg in zn kamer. hij lag gewoon in zn eigen spuugsel te slapen. de hele vloer onder bah bah bah. heb mn man wakker gemaakt ,want zag het niet zitten om er in mn eentje aan te beginnen.tis ook zijn kind hoor.! ik wist niet waar ik eerst moest beginnen. heb alles in de wasmachine gegooid en gelijk aangezet. dan yorben onder de douche natuurlijk.twas al met al laat voor we in bed lagen. nu heeft hij nergens last van.zal wel van te hoesten geweest zijn,maar ik vind dat zo goor om op te ruimen he.ook al is het van mn eigen kind. blehhhh.......!
Och wat zielig voor Yorben! Groot gelijk om je man wakker te maken hoor. Samen is het sneller opgeruimd ook. Zo zielig om je kindje dan wakker te moeten maken he. Maar beter dan wanneer hij er een hele nacht in slaapt. Gossie, dat zou stinken 's morgens!
He meiden, Ik ga ff niet reageren, ben supersuper druk. Heb net weer bij mn ouders gewerkt en heb straks om 16.30 kerstborrel van mn werk. Wel gezellig. Bedankt voor al jullie tips omtrent het huidje van Lieke. Ik heb idd nu Balneum extra vettend gekocht en dr huidje voelt weer lekker zacht. Hopen dat het zacht blijft. Beterschap voor alle zieke kindjes en jullie meiden (weet niet meer wie er precies niet lekker zijn ) Vanaf morgen iedere dag werken tot en met maandagochtend (dus ook op zondag, bleggghhh) Met mn "oude vriendin" was trouwens helemaal top. Totaal niet gek en gelijk weer helemaal vertrouwd. Nu laten we het niet meer verwateren Ik ga me gauw ff optutten. Ik kom zo snel mogelijk weer reacties geven. Sorry dat het nu even niet lukt. . Liefs Sap
Kelly: gezellig zo'n collega zeg... Robine: met tegenzin werken is ook niet leuk Ben je nog bezig met solliciteren? LIS: gelukkig voel je je vandaag al wat beter. Echt aan je rust denken he! Fajah: lukt het met de cakejes? Yorben dus ook niet echt lekker Zielig dat spugen. Sappie: veel plezier bij je kerstborrel. Waarom moet je het weekend werken? Gezellig dat jij en je oude vriendin elkaar weer gevonden hebben! Hier net weer de temp van Kyllian opgemeten, is nu weer wat opgelopen tot 39,5. Heb hm maar weer een zetpil gegeven.
am:ik ga vanavond pas aan de cakejes beginnen,als yorben in bed ligt .jelte mag me dan wel helpendus die mag iets langer opblijven beterschap voor kyllian. sap:veel plezier bij de borrel,je bent wss allang weg.
Hallo allemaal, Af en toe vraag ik me weleens af hoe ik in hemelsnaam in het notariaat ben gekomen! Het blijft een apart volk die (kandidaat)notarissen. Zo heb ik ook weer gezegd Fajah: Pffff meid waar je zin in heb om 45 cakjes te maken. Jij liever dan ik om eerlijk te zijn. Zou echt niks voor mij zijn. Knap van je dat het doet en ja als je eenmaal akkoord bent gegaan.... Mss ben je alweer bijna klaar ermee. Suc6 Is Yorben inmiddels opgeknapt? Wat zielig dat ie in zijn eigen spuugsel lag te slapen en je heb gelijk om je man wakker te maken hoor. Zou ik ook doen. AM: Hoe is het nu met Kyllian? Is de koorts ondertussen alweer gezakt. Sappie: Jeetje meid wat moet je veel werken. Weekend op kantoor of bij je ouders. Zal wel bij je ouders zijn. Was de borrel een beetje gezellig? Daynah heeft momenteel ook een droge huid, heeft ze ook wel van mij hoor. Ik gebruik vaseline en dat helpt wel en soms doe ik babyolie in haar bedje, maar Balneum is ook goed hoor. LIS: En heb je vanmiddag ook nog lekker bij kunnen slapen en hoe gaat het met Wes. Gaat het inmiddels weer beter met hem? Robine: En ben je de dag een beetje doorgekomen? Balen dat je een uur te vroeg was. Had je een uur langer kunnen slapen Alles goed met Jill ook? En dat van die soll herken ik ook. Ik werk blijkbaar op de dagen dat elke moeder wilt werken, dus hebben ze liever iemand voor de woe en vrij ook en ja dat gaat hier dus niet. Ach ik blijf gewoon verder zoeken. Er moet iets zijn toch voor ons? Zo dit was het voor even. Morgen heb ik de kerstborrel van me werk en dat is ook met partner en kinderen. Nou gaat Sabino niet mee hoor, want om daarvoor vrij te nemen vind ik een beetje onzin en de meeste partners gaan toch niet mee. Daynah neem ik wel mee. Dit keer is het bij de jachthaven, dus ben benieuwd. Elk jaar hebben ze een andere locatie en het moet altijd een beetje luxe zijn bij ons vind ik. Voor mij hoeft het allemaal niet zo. Ben al blij met de bitterballen , tenminste iets wat ik herken Zo ga een beetje plakken en knippen in Daynah d'r album. I'm home alone, dus moet me maar vermaken heh. Lfs Kelly
thx sweetangel! Jullie ook hele fijn dagen! Het is weer een groot feest bij ons in huis. Milou is weer helemaal de oude, gelukkig. Speelt lekker en loopt...gaat dansen en draait dan rondjes da's echt heel schattig om te zien. MOrgen nog 1 dagje werken en dan lekker vakantie ........en vrijdag weekend naar Landal! Vandaag heb ik mijn kerstpakket gekregen.....een chocoladefontein..jammie! AM: hoest met Kyl? Jeetje...hij zal nu wel de griep krijgen. Knuffel voor hem! Hopelijk is ie er snel weer vanaf. Kelly: wat een klote binnenkomst op je werk zeg...gatverdamme! Zou er ook echt niet tegen kunnen. Ach er komt heus nog wel iets voorbij wat in je (werk) straatje ligt. Ik heb trouwens ook weer gesolliciteerd...vorige week. Ben benieuwd. Fajah: bak ze..........wat het 40e cakeje ook nog leuk om te maken En wat zielig voor Yorben, hopelijk was het eenmalig en heeft ie verder geen last. sappie: phoehee wat moet je veel werken....heb ik eens gelezen dat je ouders een slagerij hebben? Tja dan is het natuurlijk een gekkehuis zo voor kerst. Nou succes hoor! En hopelijk blijft Lieke d'r huidje weer lekker zacht! LIS: ooh zo moe.....hopelijk kunnen jullie vannacht weer een goeie nacht maken. Is Jesse nog ziek van zijn oorontsteking, en hoe was het bij de ha? Robine: moest wel lachen dat je een uur te vroeg was...maar is natuurlijk helemaal niet leuk. Viel het nog mee vandaag? En wat goed van Jill...is zo leuk om te zien he, dat lopen! Ik ga ff een kaasbroodje eten................
jaaaaaa cakejes zijn gemaakt,maar dat doe ik geen 2de keer meer zeg zoveel.40ste cakeje was idd niet zo leuk meer hihiihi. maar Jelte heeft genoten en heeft het beslag mogen klutsen.hij is reuzetrots op ZIJN cakejes. zal zo ff een foto spammen. ga mn bed in want ben bekaf.man is weer niet thuis vannacht dus lekker het bed voor me alleen,maar wel koud hoor! doeg.......