November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: gelukkig voel je je wel weer redelijk. Blijft altijd spannend wanneer de menstruatie weer op gang komt he. Ze zeggen wel dat je na een miskraam meer kans hebt om weer snel zwanger te zijn. Hier duurde het 3 maanden voor de menstruatie weer terug was, maar dat kwam door de curettage. Hoop dat het bij jullie snel weer raak mag zijn!

Fajah: jaja kleine jongens worden groot! Denk dat het op de basisschool idd snel gaat!
    Wij hebben in januari trouwens een afspraak bij een basisschool. Ff rondkijken en gesprek, daarna ws inschrijven.

Robine: oeps botsinkje gehad. Alles op de fiets doen kost idd meer tijd en is koud! Is zou echt niet zonder mn auto kunnen :( Djurre gaat in feb ergens anders werken (weer een nieuwe baan) en dan hebben we geen lease-auto meer, dat zal wennen zijn zeg :(
    Wat gezellig Jill aan het kerstontbijt! Zullen alle kids vast geweldig vinden :D Veel plezier met je mams en Simba. Gaat alles goed met Simba?
    ....en vanavond echt het filmpje posten he ;)

Nou hier weer een rustig dagje. Vanmorgen ff langs Kyllian's vriendinnetje geweest, daarna boodschappies gedaan en gelukkig wilde hij vanmiddag wel lekker gaan slapen. We hebben echt een rotavond en nacht achter de rug. Hij was steeds wakker. Denk toch dat het aan zn 2 hoektanden die aan het doorkomen zijn ligt.

2. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hoi hoi
    ik las dat er een paar bijna of al vakantie hebben lekker hoor geniet ervan

verder wel gelezen hoor maar hier ook druk
    mer de zaak gaat het redelijk we hebben deze week 3 offerte,s die de deur uit gaan dus nu maar hopen dat er klanten van terug komen ik denk van 1 wel maar jah is wachten he

ruben had gister ook kerst op school maar dan in de zin van 3 kwatier buiten lopen op reis naar betlehem of zo iets haha was wel heel leuk en mooi opgezet daar na koffie met wat lekkers dus die was ook moe

ja je merkt idd hoe groot ze worden op de kleuterschool
    met romira gaat het ook wel ze is gister gevallen ze wou van zit naar staan zonder iets in de buurt ze zakt door haar handje en bam op haar oog nu heeft ze aan de zijkant van haar ook blauw en dik nu wil ze niet spontaan meer lopen

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou Fajah speciaal voor jou, de koopjes van gisteren ;)

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Meehelpen de kerstkaarten ophangen...

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Serieuze blik

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Maar ik kan ook wel lachen...

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zo, wij hebben net de kerstlunch achter de kiezen :D
    Lekker uitgebreid gegeten, hoef vandaag niets meer te eten! En lekker met een beetje champagne en een paar slokjes rode wijn :D :D

Nu nog maar even wat dingetjes afronden en dan lekker vakantie.

AM: leuke foto's. En tjeetje, alweer zomerkleding he. Tegen de tijd dat hij dat aankan, heb ik er nog eentje bij! Dat lijkt echt nog ver weg!

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    t filmpje plaatsen lukt nog niet, zit al een halve dag te vloeken :)................

Am: leuke Kyllian spam wederom! Hij lijkt echt al ouder dan 13 maanden hoor.......een echt mannetje al!

LIS: Zo lekker paar slokjes wijn geproefd, moet kunnen he!? Lekker hoor!

Hier leuke dag gehad, Simba was ff mee met mn moeder en we hebben lekker met haar, Jill en mn moeder gewandeld in t bos. t Bos was prachtig met al die rijp die bevroren om de takken lag. Een echte witte wondere wereld. Heerlijk zulk weer! Van mij mag t altijd zo blijven :)

Morgen kerstontbijt op school en dan lekker officieel vakantie...........2 weken niks!

Kom vanavond nog wel ff kijken! Nu eerst eten!

Liefs

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    slechte kwaliteit ook, maar gaat om t idee he!?

Let vooral op de trap tegen de ballon! Talentje he ;)

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

oma en Jill aan de wandel in t bos!

13. hoi hoi,

Ben er ook weer ff. Kerstborrel was leuk gisteren. Daynah heeft ook nog een kadootje gekregen een speeltje van mega blocks. Wij hebben een kerstpakket met als thema....masseren.....ja ja dus maar weer een romantisch avondje plannen dat Sabino MIJ moet gaan masseren :) :) :) , aangezien het MIJN kerstpakket is.

We werden hier vanmorgen wakker en keken naar buiten en alles was wit. Er is hier denk ik zo 4 cm sneeuw gevallen, dus ik dacht zo ga maar op tijd weg, want dan zal het wel druk zijn. Nou het was volgens mij plaatselijk want ik reed Capelle uit en weg sneeuw heh. Mijn moeder woont 15 min verderop in Rotterdam en daar was gewoon niks gevallen. Echt raar. Heb dus nog lekker een kopje thee gedronken.

Robine: Ik probeer al een paar dagen ook een filmpje te uploaden en op toddler te zetten, maar dat lukt dus ook niet heh.
    Je had vanmorgen hier moeten zijn met de sneeuw echt iets voor jou. Voor mij mag de zomer al beginnen :D
    Veel plezier morgen bij het kerstontbijt.
    Wat balen van je auto zeg. Altijd zonde van het geld. Was ie erg beschadigd?

LIS: Jeetje wat een verhaal zeg met Wes. Wat erg voor hem. Hij moet gewoon naar de ARBO gaan. Is het dan zo ontzettend druk?
    Hij moet gewoon lekker thuis blijven, want dit is ook niet goed natuurlijk. Verder alles goed met Jesse?
    En lekker gegeten dus vandaag? Buikje rond ;)
    Wanneer krijgen we weer een buikfoto te zien?

AM: Wat een leuke kleren zeg heb je gekocht. Heb je maat 86 of 92 gekocht? Gelukkig kan Kyllian ook nog lachen ;)

Mirandao: Ruben dus ook lekker genoten met de kerst op school. Wat zielig dat Romira is gevallen, alhoewel het nu vallen en opstaan is heb ik gemerkt.

Semmi: Leuk zo'n agenda. Heb je die bij de Kruidvat ofzo laten maken?
    Ik ga gewoon voor de Hema agenda, voor de verandering.

Zo verder kan ik niet teruglezen.

Sap: hoe gaat het met je? Je zal het wel druk hebben momenteel. Hoop dat je gauw weer meekomt forummen.

Ga even surfen over het net.

Lfs Kelly

14. Leuk filmpje Robine echt goed van Jill.

Leuke foto ook met oma.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: wat super om lopende Jill te zien :D Dat doet ze al goed hoor, met af en toe vallen en opstaan ;) Lekker gewandeld dus met oma. Ik vind het echt veel te koud! Doe mij de zomer maar :)

Kelly: Haha heel veel plezier vanavond, als Sabino het met je massage-avond eens is :p
    Ik wil ook sneeuw! Dat vind ik dan wel weer leuk, ookal is het koud ;)
    Ik heb maat 92 gekocht, kan ie de hele zomer ermee doen (als het goed is). Maat 92 is trouwens makkelijker te kopen dan maat 86. Met 92 kun je al bij de kinderkleding terecht. 86 valt nog net binnen de babykleding.

16. Maar denk je dat Kyllian dan al in maatje 92 zit?

Ik denk nl dat ze wel even in 86 zitten, maar goed ik kan het mis hebben en mss is het wel anders bij jongens.

17. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik ben er ook nog....heb nachtdiensten deze week en breek me ff op...
    Vooral s'nachts werken, ben erg moe en duizelig dan maar nog ff doorzetten, zaterdagmorgen ben ik eruit en hoef ook niet meer te draaien totaan mijn verlof volgend jaar November of zo hihihihi.

En de laptop doet het niet, mijn vriend zit boven op de pc dus ik zit ff snel op de mediaspeler op tv te internetten.
    Maar is lastig beeld...

Maar kom snel weer meeposten.

Joepie Morgen alweer 7 WEEKJES :)
    Het gaat zo snel....

Fijne avond en Weltrusten voor straks

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: Hij zit nu net in 86 en volgens het 'normale schema' zitten ze daar ongeveer een half jaar in. Dan zou ie in juni wel in 92 zitten, mar bij shirtjes maakt ik vind het bij shirtjes toch niet zo erg als ze iets groter zijn. Qua lange broeken zal hij van de zomer denk ik nog geen 92 aankunnen.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa: sterkte nog met je laatste nachtdiensten....gelukkig strakkies geen nachtdiensten meer!

20. Das waar AM. Hier zijn de broeken in maat 86 nog veel te groot, maar wat een kopje zeg van die zomer kleding. Jammer dat het nog zo lang in de kast moet ;)
    Laat de zomer maar komen :D

Charissa: Sterkte met je nachtdiensten.

lfs

Deel Deze Pagina