panda:wat goed die bastian alleen op kdv,ja en verpakkingen zijn altijd het leukste speelgoed hé? robinerachtige foto's van jill(met haar rode neusje ) in de witte wondere wereld!
Het oppassen gaat niet door Ze is ziek geworden. Jammer hoor Robine: Leuke foto's van Jill. Je zag er leuk uit op het gala. Panda: Alles dus goed gegaan op het kdv. Dat is wel fijn. Gaat het slapen ook nog goed? Fajah: Veel plz morgen. Klinkt erg leuk dat shoppen. Niet teveel heh Zo verder kan ik niet teruglezen door de leuke Jill foto's. Heb net mezelf verwend met een lekker luchtje. Nieuwe van Versace. Echt heerlijk is ie. lfs Kelly
Dat is geluk, Kelly! Slapen gaat idd nog goed, ben zo blij! Alleen is hij nu wel verkouden geworden (na 2x kdv ) en vanavond al een paar keer gillend wakker geworden. Kunnen ook tanden zijn. Hihi, leuk he Fajah, die rode neusjes.
hahahahaha ben ik nog degene die pagina 400 heeft bereikt. Moet lukken Fajah je 2000ste bericht. Ik ga voor de 3000ste dit jaar nog. Pffff wat veel zeg
Whahahahah, wat je allemaal wel niet moet posten om op pagina 400 te komen, he robine . Fajah; we zijn dol op spam dus kom maar op ! Die 2000 kan je nog makkelijk halen. Paar keer posten zoals Robine Kelly; meid je hebt gelijk om jezelf lekker te verwennen met een geurtje, heerlijk hoor ! Robine; wat een prachtige foto's van Jill met een prachtige winterachtergrond. Echt leuk. Panda; succes met verhuizen morgen ! Gelukkig ging het goed met Bastian op het kdv. Annemo; op dit moment ben je waarschijnlijk aan het kennismaken met je nieuwe collega;s. Ik hoop dat het gezellig is. Sens; veel beterschap voor jou en Jaime. Lekker een weekje samen vakantie dus, heerlijk. Geniet ervan. Vandaag weer gewerkt, Erg druk, maar wel weer gezellig. Morgen lekker vrij gekregen van mn mams ! Kan ik het huis weer netjes maken voor de kerst, en mss nog ff de stad in met zn drietjes, genieten van de kerstsfeer in de stad. Altijd leuk ! Met Lieke gaat het al weer iets beter, alleen nog wel een vervelende hoest. Ik ga ff verder, Lfs Sap
Dus lekker veel gaan spammen Fajah, altijd leuk. Sap: Heerlijk morgen vrij toch. Stadse morgen enne niet teveel kopen heh lfs