November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Robine; geniet van je lekkere luie weekend! Ga je weer Lost kijken of heb je alle afleveringen inmiddels gezien?

Sens; wow wat een mooie foto's. Geweldig vind ik het dat lekkere winterse weer. Jaime zit er wel lekker warm ingepakt bij.
    Met mn moeder gaat het wel, niet veel pijn, maar het is gewoon lastig.

Sem; hiihi, die Jayna, heeft al een aantal diploma's op zak of niet? :) . Jij ook al lekker een eindejaarsuitkering gehad, ben jaloers, hier helemaal niets :( .

Annemo; naar de meubelboulevard met dit heerlijke weer kan natuurlijk ook niet he, hahahaha, ik ben naar de stad geweest, ook niet leuk en zeker niet slim, wat een drukte zeg. Jammer dat jullie nog niet zijn geslaagd voor een kleed.
    Ik moet inderdaad bij mijn ouders in de slagerij helpen.

Jacq; ook voor jullie natuurlijk hele fijne feestdagen en een knallend 2008 !

Fajah; zag weer leuke foto's voorbijkomen van je mannen, geweldig !

Lieke is nog steeds erg verkouden, hoop dat het snel beter gaat. Ze begint langzaam weer wat stapjes alleen te zetten. Robine, we proberen het nu idd op blote voetjes of met zootjes en dat gaat idd wel wat beter. Nu maar flink blijven oefenen.

Net patatjes gegeten, zo leuk om te zien hoe Lieke ons na wil doen. Ze wil dan ook met een patatje door de mayo of pindasaus :) :) .

Ik ga ff met een kopje thee gezellig bij Rick op de bank hangen.

Fijne avond allemaal.

Liefs Sap

2. Zo hier ook alle kerstinkopen gedaan....hoop ik. Wat een gekkehuis zeg overal. Of dat iedereen een week onder gaat duiken en bang is niet genoeg te hebben :eek:

Verder vanavond ook niks bijzonders. Lekker dvdje kijken.
    Daynah is volgens mij ook weer ziek aan het worden. Ze krijgt een snotneusje en is veel aan het niezen. Lekker gezellig voor de kerst :(

Sap: En nog kunnen slagen in de stad? Zo grappig is dat heh als ze je na willen doen, al gaat het nog wel ongecontroleerd allemaal.
    Zal duimen dat Lieke beter is voor de kerst.
    Werkse morgen.

Robine: Wel kunnen slagen voor John en niet voor jezelf...jammer. Ach mss morgen of maandag, als je natuurlijk nog naar de winkels gaat.
    Veel plz vanavond met je film. Welke ga je kijken?
    Had je btw nog die 2 foto's gehad van me?

Sem: Ook dus lekker druk geweest met de kerstinkopen. Gefeliciteerd met haar diploma, echt leuk dat ze dat doen.
    Leuke heh die eindjaarsuitkeringen. Ben ik ook wel dol op ;)

AM: En nog bij de eendjes geweest? Hier zijn we ook weer vandaag geweest. Jammer dat je nog niet geslaagd bent voor je vloerkleed. IS het voor jullie nwe huis, want dan heb je nog even.

Ik ga zo ook ff foto's spammen van het winterse weer heb er al een paar mooie voorbij zien komen. Hier is het alleen al gaan dooien vanmiddag. Wel jammer want het is zo mooi op die bomen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de zomer 8) .

lfs Kelly

3. Heeft iemand nog iets van LIS gehoord?
    Ik vroeg me af hoe het is met haar, Wes en Jesse.

4. De sloot waar we de eendjes altijd brood geven, alleen nu was ie haast helemaal dichtgevroren.

5. Waar zijn de eendjes nou gebleven

6. brrrrr wel koud hoor, geeft toch maar de zon mama! Zit natuurlijk voor de helft al in mijn bloed ;)

7. En de laatste met haar lievelingsknuffeltje, die overal mee naar toe gaat....

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sens:wauw wat een mooie foto's maak jij zeg,echt supermooi!
    lekker gewandeld?

Am:kan geloven dat het erg druk was in de woonboulevard,niet te doen deze tijd vh jaar.

kel:van jou ook hele mooie foto's en daynah vind dit weer ook maar niks hé? ;)

Sem:heerlijk hé zo'n eindejaarsuitkering,hier hebben we hem ook gehad.
    heerlijk zo'n extraatje.

robine:lekker relaxen hé,je hebt vakantie ;)

jacq:eek:ok voor jullie hele fijne feestdagen en hopelijk een kleintje erbij in 2008!

Wij zijn dus naar Frankrijk geweest vandaag,was echt ook zoooo druk daar.we waren er om half elf en hebben tot 16 uur rondgelopen in die winkel,en nog niet alles gezien.
    dat is zo groot daar.
    hebben veel eten en drinken mee.een doos met 12 flessen wijn en rosé.
    En een mooi nachthemdje heb ik mee.We waren rond 17u15 thuis en zijn bij mn ouders blijven eten(mn moeder was ook mee)
    Verder spiderman-parfum voor Jelte en slofjes voor Yorben.
    maar ben blij dat ik uit die drukte ben nu.
    het krioelt vd mensen met kerst hé in de winkels pfffff,net een mierennest! :x
    ga nu een bak thee drinken en een lekker frans gebakje.

liefs xxx

9. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik ben er weer hoor ;)

Was vanmiddag aan het posten toen mijn ouders voor de deur stonden. Wes is nl. jarig vandaag. Maar het is zo hectisch geweest. Gister huisje schoongemaakt, en weer een ontzettende K*T nacht gehad. Is al paar weken aan de gang, maar van woensdag op donderdag was ik het even beu. Ik zat met Jesse op schoot in zijn kamertje, lag hij lekker tegen me aan te slapen (dacht ik), wijst hij met zijn vingertje naar de gang, zo van: daar moet je heen, want daar is jullie slaapkamer!
    NA JA ZEG! Dat heb ik dus niet gedaan, maar boos dat ie was joh. 's Morgens moest hij echt niets van me hebben. En hysterisch, geen land mee te bezeilen. Van donderdag op vrijdag weer, maar toen was het eigenlijk al snel over. Vannacht weer, maar toen heeft het weer zolang geduurd. Uiteindelijk hebben we er weer aan toegegeven. Ik weet het... heel slecht, maar ik wilde echt nog even slapen. Enige voordeel was dat Jesse tot half 9 heeft geslapen. Want al die kindjes die hier weleens tot 9 of 10 uur slapen... IK BEN JALOERS! DAT HEEFT JESSE NOG NOOIT GEDAAN!

Zo, dat was eruit.
    Met Wes gaat het wel redelijk. Hij is nu even thuis, want had sowieso 2 weken vakantie vakantie. Hij is donderdag nog naar de huisarts geweest en die heeft hem doorverwezen naar een psycholoog. Ik vind dat altijd zo... tja... klinken. Maar ik heb 3 jaar geleden ook een tijdje bij een psycholoog gelopen en het heeft mij echt zoveel geholpen. Hoop dat dat bij hem ook zo is.

Toen vanochtend Jesse aankleden... nu had hij al een paar dagen een rood plekje onder zijn oksel. En nu was het open gegaan en er kwam allemaal vocht uit. En aangezien we morgen naar mijn ouders gaan en pas 2e kerst terugkomen, wilde ik er toch even een dokter naar laten kijken. Het leek me echt pijn doen, hoewel we niets aan Jesse merkten hoor. Dus afspraak om half 12 bij de HAP.
    Als het op de mond was geweest, was het krentenbaard geweest. Antibioticazalfje en dan zal het wel weer overgaan.
    En kon ik gelijk nog even voor mezelf. Ik heb echt al een tijdje last van meer afscheiding dan normaal en nu jeukte het zo ontzettend (sorry hoor, voor die verhalen). En gister eens op internet gezocht, en ik dacht dat ik een schimmelinfectie zou hebben. En dat is het ook. De arts zei dat het nummer 2 na bloedarmoede was van de zwangerschapskwaaltjes. Ook zalfje en ik heb er nu al minder last van. Ook fijn.
    Wes heeft hetzelfde zalfje als Jesse, want die heeft ook van die plekken. En het is besmettelijk, dus de een zal de ander wel hebben aangestoken.

En vanaf 13 uur ofzo dus visite gehad. Zijn nu sinds 1,5 uur weg. Dus nog even avondje rustig. Jesse heeft zich weer heerlijk kunnen vermaken met zijn nichtjes. Vooral Karlijn is geliefd.

Tot zover mijn verhaal weer ;)
    Mooie foto's van het winterweer dames! Mijn moeder en Wes zijn er ook nog op uitgeweest, maar waren eigenlijk al te laat.

En heerlijk, al die bonussen of kerstgratificaties zeg! Ik heb 'em nog tegoed!

Kel: lief dat je vroeg hoe het met ons ging. Ik hoop dat Daynah niet weer ziek gaat worden. Zo'n snotneusje is al erg genoeg. Je hebt het dan liever zelf he.

Sap: morgen weer werken he. Maar vandaag wel lekker geweest? Ik was blij dat ik de stad niet in hoefde hoor. Maar kopen is aan de andere kant wel leuk! Succes morgen en maandag nog.

Robine: niets voor jezelf kunnen vinden? Hmmm... hou je nog tegoed dan? Heb jij van je extraatje iets leuks gekocht, nu het al op is?

Sem: joepie, Jayna weer een diploma erbij! Waterratje. Ga jij nog iets leuks kopen of apart zetten?
    Ik wil OF een nieuw bed (maar dan maar na de bevalling) OF op vakantie.

Verder kan ik even niet meer lezen door de schitterende foto's van Sense. GOssie, als jij een uurtje met mijn moeder zou zitten... Hoewel, die maakt echt niet 120 foto's in een ochtendje. Ze had vanochtend wel in de auto naar Utrecht foto's zitten maken. Maar ja... ze zat aan de verkeerde kant zei ze ;)

Zo, ik ga nog effe thee zetten voor mijn mannetje. Dertig jaar is ie geworden. Ik word 35, dus we hadden eigenlijk een 65+ feestje willen geven. Maar ja... ik mag niet drinken, dus het zal waarschijnlijk pas van de zomer worden. Kan het gelijk buiten, doen we er maar een bbq bij.
    Maandag willen we een dagje naar de sauna, kunnen mijn ouders mooi oppassen.

Kom waarschijnlijk vanuit Terneuzen wel weer kijken! Tot later en fijn weekend allemaal!

10. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja, vergeleken bij jullie, mag ik nog wel HEEL VEEL gaan posten.
    Meer foto's dan denk ik he ;)
    Buikfoto's ook he? Want mijn buik is de laatste 2 weken enorm gegroeid hoor!

11. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Fajah: oh, lekker Frans gebakje.

Ik ga voortaan alle reacties apart doen :D

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:gooi het er maar uit hoor meid,geeft niks,kan me voorstellen dat het niet meevalt en dat je alles aangrijpt om nog even te kunnen slapen.
    je bent weer dichtbij me in de buurt met de feestdagen hé? ;)
    ja post maar iedere reactie apart dan stijgen jou berichtjes ook hihihi.
    succes met de zieken en ook met jou kwaaltjes hé?
    fijne dagen xxx

en nu ben ik echt naar beneden hoor!

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo meiden, eindelijk ff tijd om te reageren. Jayna slaapt pas net, wou echt niet slapen hele tijd gillen in bed. 2 keer weer er uit gehaald om even wat te drinken en nu eindelijk om half 9 gaf ze aan de slaap toe.
    Er is hier lekker veel bijgeschreven en gespamd.....zal kijken wat ik zo uit mn hoofd nog weet....

Kelly: aaah leuke Daynah spam weer! Helaas geen eendjes nu dus.Deze keer was het wel velig op de oosterhof? ;) Lief he die babykleertjes....maar wel leuker als je straks echt iets voor een jongen of meisje kan kopen.

Robine: zo leuk om te zien dat Jill nu echt overal rondloopt! Fijn dat het bij het kerstontbijt zo goed was gegaan! En jij dus ook eindejaarsuitkering....hier het grootste deel maar naar de spaarrekening geboekt...en verder ga ik denk ik ff voor mezefl shoppen.

Sappie: wat goed dat Lieke nu weer wat stapjes gaat zetten! Ik ga het hier ook maar es op blote voetjes met Jayna proberen. Huisje weer helemaal aan kant voor de kerst?

AM: 2de kerstdag dus gezellig met zn drietjes gourmetten, leuk hoor! Vorig jaar hebben wij ook 1 dag met zn drietjes gedaan, heerlijk relax is dat!

Panda: goed zeg, dat Bastian nu lekker blijft slapen elke nacht! Maar dus wel weer wat tanden op komst?

Jacq: jij ook gezellige feestdagen toegewenst en veel geluk voor 2008, met hopelijk een derde wondertje voor jullie!

Brennie: je bent al weg, maar toch nog een heel fijn weekend samen!

Sensee: mooie winter foto's, Jaime zal vast van dr wandeling genoten hebben!

Fajah: wat leuk om een foto van de kids van een jar geleden te zien! Wat een verschil dan alweer zeg! Jullie dus een aardig ritje er op zitten richting frankrijk, doen jullie dat vaker?

LIS en Charissa, hoe is het met onze zwangere dames? ;)

Verder weet ik het ff niet meer meiden....

Hier hangen we lekker lui op de bank. Morgen lekker thuis en niks doen. misschien paar filmpjes kijken en nog ff het bos in.

Fijne avond allemaal.

liefs sem

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Oooow vergeten ,hartelijk gefeliciteerd met wes zn verjaardag :whistle:

Sem:ja doen we vaker naar frankrijk boodschapjes halen,tis ook maar een klein uurtje en daar is het meeste veel goedkoper.

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lis: Gefeliciteerd met je mannetje! En veel plezier in Terneuzen! Goh meid, klinkt als best een drukke en zware tijd voor jullie. Hopelijk heeft Wes baat bij die psycholoog, ziet hij het wel zitten om er heen te gaan? Die Jesse dus een sterk eigen willetje. Snap dat je nu ff niet de energie hebt om dan altijd even consequent te blijven.
    Fijn kerst met elkaar, geniet er van!

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    hahaha...Fajah....denk ik dat het een heel eind is richting Frankrijk, maar voor jullie stukken dichterbij dan dat wij richting Rotterdam gaan....

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: mooie foto's!

Robine: luierse dit weekend ;)

Sappie: hihi Lieke ook lekker dippen met die patatjes. Wij waren vandaag bij de Mac (jaja erg slecht) en Kyllian moest ons ook nadoen met de kipnuggets in de saus wilde doen. En dan boos worden als we hm helpen.

Kelly: ahh Daynah ook weer ziekjes. Geloof dat iedereen aan het kwakkelen is. Ook mooie winterfoto's van Daynah!
    Het vloerkleed is niet voor ons nieuwe huis, daarom vond ik het juist lastig want ik wil dan geen heel duur kleed aangezien we in het nieuwe huis weer andere kleuren willen. Maar we hebben uiteindelijk gewoon online bij Morres een kleed besteld :)

Fajah: goed ingeslagen dus haha. Waren Jelte en Yorben nou meegegaan?

LIS: gefeliciteerd met Wes! Fijn dat hij bij een psychologe terecht kan en daar moet je je niet voor schamen hoor, iedereen kan het weleens nodig hebben. Hoop gedoe dus nog 's nachts met Jesse. We moeten al die jongens die niet uit willen slapen maar eens bij elkaar laten slapen, hebben de mama's af en toe rust ;)

Semmi: morgen dus ook nog bosfoto's van Jayna? ;) Fijn zo'n rustig weekend een xtje toch, jullie zijn volgens mij de weekenden wel vaak druk?

Hier morgen 2 verjaardagen. 's Middags eerst naar een verjaardag van Kyllian's vriendje waarvan we de papa en mama van de zwangerschapscursus kennen. Daarna brengen we Kyllian naar opa en oma en gaan we met mn moeder + vriend en mn broers uit eten voor mn moeders verjaardag. Kyllian blijft bij opa en oma slapen, dus lekker uitslapen (als dat lukt) voor ons maandag :)

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:jep kids waren mee naar france ;)
    veel plezier met verjaardagen morgen!

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    GOEDEMORGEN, goh ik ben een keer de eerste!
    de witte wondere wereld is hier helemaal verdwenen.
    straks gaan we naar Brugge naar de kerstmarkt.En de winkels zijn de hele dag open,kijken of ik daar nog wat vind voor kerst van kleding.

met kerstavond moeten we bij mn schoonouders eten en 1ste kerst bij mijn ouders.
    2de kerst zijn we lekker thuis,alleen mn man moet werken,want in belgie is 2de kerst geen feestdag.
    maar hij is wel vroeg thuis die dag,dus dat maakt het dan weer een beetje goed.

Deel Deze Pagina