Goedemorgen, Ook hier is alle sneeuw weg. Echt jammer. De sloten zijn hier ook aan het dooien. Vanmiddag naar een verjaardag. Dus ben nu een beetje aan het schoonmaken. Morgen geen tijd daarvoor en dinsdag krijgen we bezoek. Fajah: Veel plz in Brugge vandaag. AM: Ah toch geslaagd dus voor een kleed. Veel plz vandaag met de verjaardagen en slaap lekker alvast voor vannacht LIS: Gefeliciteerd met Wes nog. Daynah heeft ook nog nooit tot 9.00 uur of 10.00 uur geslapen die wordt rond 06.00 wakker voor een fles en soms helaas eerder, maar daarna slaap ze dan wel weer tot 8.00 uur ongeveer. Kan me ook best voorstellen dat je erdoor heen zit en je slaap heb je nodig, zeker nu met de kleine in je buik. Hoop dat de psycholoog baat heeft bij Wes. Vast wel. Hmmm gezellig bezoekje gehad bij de HA dus. Nou het heeft je niet echt meegezeten deze dagen. In ieder geval fijne dagen met je gezinnetje. Zo ga nu even Daynah op bed leggen,zodat ze vanmiddag een beetje gezellig is op de verjaardag en dan kanik even gaan dweilen. Fijne dag vandaag. lfs
Fajah: veel plezier in Brugge! Ik had ook naar een kerstmarkt willen gaan, maar zijn we nu natuurlijk weer te laat mee Kelly: jij ook veel verjaardagplezier Hier een rotnacht achter de rug. Kyllian was om 3 uur wakker en aan het huilen. Heeft tot half 7 vanmorgen geduurd, toen hebben we hm voor de zoveelste keer maar weer uit bed gehaald. Hij was zelf natuurlijk bekaf en viel toen ik zn jasje en schoenen in de kinderstoel aan trok in slaap. We zijn toch maar eerst wezen wandelen en hij heeft dus weinig van het eendjes voeren gezien Nu ligt hij weer op bed, hoop dat hij vanmiddag wel een btje gezellig is.
Lekker nachten allemaal met Kyllian en Jesse zeg. Hier komt madame ook wel 1-2 keer per nacht hoor. Vanmorgen was t ook 515! En nu ligt ze net weer 5 min te slapen. Straks ff naar de stad, de trui voor John is toch een maatje te groot. Moeten we weer ruilen, bah. Misschien kan ik ook nog wat voor mezelf vinden want heb niks in de kast. LIS: Jeetje wat een evrhaal zeg. Ik hoop wel dat jullie een beetje rustige kerstdagen tegemoet gaan en dat Wes baat heeft bij de Psycholoog. Nog gefeliciteerd met zn 30e! Jonge man hoor! Sem: Ha daar ben je ook weer! Gezellig. Jayna ook een beetje van slag? Lekker genieten van je vakantie meid, hebben we wel verdiend hoor AM: Arme Kyl, ook zo een onrustige nacht gehad. Hopelijk is ie straks weer gezellig bij de 2 verjaardagen! Veel plezier! Kel: Mooie foto's van Daynah! Staat ze nu met kar en al op t ijs? Hahaha. Lachuh. Sap: Lieke op blote voetjes,,,,,,,,ben benieuwd hoe snel ze nu t lopen weer oppikt. Brennied: Je weekendje zit er weer bijna op. Hopelijk hebben jullie genoten! Charissa: Waar ben je? Panda: Mannetje eindelijk ff lekker thuis bij jullie? Fajah: Klinkt goed dat shoppen in Lille. Is voor ons wel 4 uur rijden bijna. Voor sem is t net zover als van ons naar de wintersport. 8 uur ofzo. Jelte aan de parfum? Ruikt ie lekker die spiderman lucht? Idee voor John Tot later maar weer! Ik hoop nog op een pak sneeuw vandaag, maar t ziet er voorlopig niet zo uit. Liefs
Heh wat is dat nou met de beebjes. Hier gisteravond laat, kwart voor elf zoiets. Krijzen..door merg en been. Of dat ze nu naar gedroomd had ofzo geen idee. Ik heb haar gepakt en ze bleef krijzen maar was ook eigenlijk nog gewoon aan het slapen. Na een half uur was ze rustig en is ze weer in slaap gevallen. AM 3 tot half zeven pffff dat is wel lang zeg. Veel plezier vandaag! Kel druk aan de poets, moet ook gebeuren heh. Moest net nog aan je denken las iets in de ouders van nu over eendjes voeren. Er stond iets van jonge eendjes voeren is het zelfde als een baby volstoppen met patat. Oude eenden staat er niks over in. www.dierenbescherming.nl . Beetje wazig heh. Ik ging vroeger nl altijd eendjes voeren met mn moeder en zusje. Fajah ben jaloers op je. Lekker naar Brugge. Irritant heh al die verplichtingen met de kerst. Jammer dat je man gewoon moet werken. Heb echt nooit geweten dat 2e kerst in belgie geen vrije dag is. Jaime wil de laatste dagen niet meer dat wij eten met het lepeltje in haar mond stoppen, maar ze wil het zelf doen. Wat een zooi was het gisteravond weer zeg. Ze probeert eerst te scheppen met dat lepeltje en dan naar haar mond, hapt de helft er maar vanaf en gaat dan lopen zwaaien met het lepeltje . Oh en ze heeft vanochtend twee tekeningen gemaakt. Heel mooi hoor echt kunst . Stift zit alleen overal, dr kleding eronder, dr wangen. Ze ligt nu even te slapen maar gaat straks lekker nog even badderen. lfs
Robine: jeetje Jill ook 's nachts wakker. Balen dat je weer naar de stad moet, zal wel superdruk zijn. Sens: Kyllian wil ook zelf eten als hij eenmaal een lepel in handen heeft gehad krijgen we hm niet meer terug. Als wij het vanaf het begin geven gata het wel goed. Ik laat hm nu wel vaker zelf eten, alleen soms gaat dat gewoon echt niet zoals met de toetjes. Hihi Jaime dr eerste tekeningen, wat lief! Wilde ik vanmorgen ook met Kyl doen voor oma's verjaardag, maar heb maar geen poging gewaagd met een half slapende Kyllian
Oh Am wat moet hij dan moe geweest zijn. Zo in de stoel in slaap gevallen... Oh ik hoor er hier een huilen, die wordt net wakker.
Hier is er ook weer 1 wakker na een half uurtje op bed te hebben gelegen. We gaan nu maar ff naar de verjaardag, is hier maar 5 minuten lopen vandaag dus als het niet gaat zijn we zo weer terug.
Dames, ben ik ook nog Net mijn nachtdiensten erop zitten....eindelijk Morgen of weekend ga ik het op werk vertellen, misschien nog wel iets vroeg maar als het misgaat is het ook fijn dat mensen het weten. Straks ff winkelen hier in dorp...wil nog ff slagen voor kerst en voor Jayden ook nog. Fijne zondag
heyyy brugge was ook zo druk ,niet leuk meer.we zijn net terug. en ik heb 2 truitjes gevonden jippie! robine:jaaa die spiderman parfum ruikt heel lekker hoor,ook maar kopen voor john dan Am:mooi huis hihih,wanneer begint de bouw? arme kyl zo moe. sens:ik haat idd die verplichtingen met kerst,maarja tis niet anders.
heej meiden....zo zal ook weer es ff spammen. Zijn vanmiddag naar de kinderboerderij geweest ipv het bos, Jayna vond het erg leuk...