Fajah: gelukkig nog geslaagd voor iets leuks voor jezelf voor kerst, ik ga morgen op de valreep nog maar ff op zoek naar iets. Robine: en ben jij vandaag nog geslaagd voor jezelf? Pak sneeuw hier niet meer gekomen hoor....ik vrees bij jullie ook niet Kelly: hoe is de verjaardag vanmiddag geweest? Daynah nog ff lekker geslapen voordat jullie weg gingen? AM: ach die Kyllian, die zal inderdaad wel bek af geweest zijn! Jullie lekker uitslapen dus morgen, zullen jullie wel ff nodig hebben! Enne.....leuk plekje voor jullie huis, ik zag al wat leuke huisjes op de achtergrond staan. Charissa: gelukkig je nachtdiensten er weer op zitten. Hoe voel je je verder? Sensee: Jaime alweer 14 maanden....waar blijft de tijd he! Vanmiddag nog ff bezoek gehad van mn broer en zn zoontje. Zn vriendin ( die bij hem weg gaat ) was thuis haar spulen aan het pakken, en hij zag het niet zitten om daar bij te zijn. Hij vertelde ook nog dat zn zoontje niet mee kan 1ste kerstdag uit eten met mn ouders en ons. Het weekend na kerst zou hij eigenlijk met zn vriendin zonder kids naar Center Parcs, maar dat gaat dus niet door. Nu wil hij met zn zoontje, maar moet dan wel het weekend ruilen met zn ex,omdat zijn ex juist in dat weekend een kerstdiner had georganiseerd speciaal voor hun zoontje omdat hij het anders zou missen.....Zijn ex wil m er dan 1ste kertsdag wel bij hebben omdat hij anders helemaal geen kerst viert bij haar.....pffffff...kortom heel gedoe dus weer. Het komt er op neer dat mn ouders nu 1ste kerstdag met 1 kleinkind zitten, terwijl ze er 8 hebben ( hadden). 2de kerstdag hebben wij dus mn schoonfam uitgenodigd. Heb nu mijn ouders, broer en neefje ook maar gevraagd, anders zitten die ook alleen. Beide fams kunnen goed met elkaar dus dan het gemis aan beide kanten van de fam maar met zn allen delen. nou ga ff bakkie koffie doen, fijne avond! liefs Sem
Hoi meiden, Semmi; wat een leuke foto's van Jayna op de kinderboerderij en in de ballen. Jullie zijn dus lekker aan het genieten van de vakantie. Fajah; druk dus in Brugge, ik denk dat het vandaag overal superdruk was. Gelukkig heb je 2 shirtjes kunnen vinden ! Foto's . Charissa; fijn dat je nachtdiensten er weer op zitten. Spannend hoor om het grote nieuws te vertellen. Nog geslaagd in het dorp? Annemo; aaah die Kyllian, zoooo moe dat ie in de stoel in slaap is gevallen. Grappig die foto voor jullie "nieuwe huis". Sens; dat zelf willen eten is heel herkenbaar. Lieke wil dat ook en gaat af en toe ook zwaaien met als resultaat dat het eten door de keuken vliegt. Wow Jaime al aan de kunst, leuk hoor, krijgen we het resultaat nog te zien? Robine; balen dat je de trui weer moest gaan ruilen. Nog wel wat voor jezelf gevonden? En die sneeuw, ben bang dat we die wel kunnen vergeten. Verder weet ik het niet meer. Vandaag weer de hele dag gewerkt. Nu alleen morgen nog van 07.00 tot 14.00 uur en dan heb ik ook lekker vrij ! Fijne zondagavond nog ! Liefs Sap
Werkse nog even morgen Sap! En daarna ook maar lekker genieten van jullie vrije dagen, want dat hebben jullie dan wel verdiend!
Nou Sap eten door de keuken is ook kunst! En wat wil je met een moeder die beleidsmedewerker cultuur is . Maarrrr het zijn slechts streepjes, heen en weer heen en weer, met wat stipjes erbij. Ik kijk even of ik kan scannen. ben nu om de een of andere reden druk aan het lezen in ons oude topic, toen de beebs werden geboren. Krijg er een traantje van in mijn ogen. Ik wil het eigenlijk copy paste doen in een document. Is gewoon mooi om te lezen wat we toen deelden met elkaar. Kom later nog even 'hier' lezen.. lfs
Sens; ik heb laatst ook heel veel teruggelezen in het oude topic, werd er ook wel een beetje emo van...was toch een supergeweldige tijd !
goedenmorgen allemaal fijne kerstdagen geniet ervan sorry dat ik er weinig ben maar ik moest de afgelopen wee 3 offerte,s opmalen en deze week moet ik ook nog een bouw oplevering doen en oudjaarsdag een vloer kaal maken dus ik ben er denk ik weer meer in het nieuwe jaar maar als het even kan lees ik wel alles mooie foto,s hoor van de kids hier heb ik dat ook met dat eten eerst gaat het goed en dan wil ze het zelf doen maar dan zit alles onder dames als ik kan kom ik straks nog even maar we gaan vandaag kerst vieren bij mijn ouders doei doei
Goedemorgen allemaal, Ik zit weer op mijn werk en naar mijn idee was ik de enige op de weg. Ik ben ook de enige die moet gaan werken. Ik wil jullie alvast hele fijne kerstdagen wensen. Geniet van elkaar en van jullie gezinnetje. Ik heb het momenteel een beetje druk met voorbereidingen. Daarkomt bij dat het niet zo lekker met mijn moeder gaat. Daynah die ziek aan het worden is en dat allemaal in deze drukke tijden. Zodra ik meer tijd heb kom ik weer forummen. Lfs kelly
Kel:dat is niet zo leuk voor je mams,ik hoop dat alles weer vlug goed is en dat daynah niet ziek word. knuf voor jullie. Heerlijk hoor vakantie,we lopen nog in onze pyama. geen gehaast vandaag. ik zal de foto's van gister in brugge even spammen.
Helleu, Fajah wat een leuke foto's! En wat een fijne stad is brugge toch heh. Yorben heeft echt mooie blauwe ogen! Hij zit al net als Jaime in de buggy, helemaal scheef en onderuit gezakt..haha. Leuke truitjes heb je gekocht hoor! Kel jee moet je werken, wat vervelend nu! Het is vast erg rustig of niet? Sterkte met je moeder en hopelijk wordt Daynah niet ziek. Ook fijne dagen voor jou! Mirandao zo drukke dagen voor jou zo voor de kerst! Wel fijn dat je gelijk zoveel offertes moet maken! Hoe ging dat bij ruben met het zelf eten? Liet je het toen maar gewoon gaan? Verder kan ik niet lezen. Heerlijk hoor vakantie al dringt het nog niet echt door. Zo nog een check maken of ik alles in huis heb voor de kerst. Vanmiddag de ijstaarten ophalen hier bij de ijswinkel in de wijk. moet ik niet vergeten anders hebben we geen nagerecht. lfs