sens ik deed met ruben (en nu met romira ook ) 2 bordjes maken 1 hield ik vast de andere kreeg hij met een heel klein beetje eten en een lepel en de rest van het eten had ik op een bord en als hij aan het uitproberen was kon ik hem eten geven en ik doe met romira ook weleens met een pop eerst de pop een hapje dan romira en dan doet zij dat
Hi allemaal! Fajah: Wat heb je toch mooie mannetjes! Leuke foto's hoor en je bent helemaal hip tijdens de feestdagen! Kel: Balen dat je mama niet goed gaat. Wat heeft ze? Ziek? Of iets anders? Beterschap voor Daynah! Sens: lekker die ijstaarten! Ga je lekker kokkerellen voor een groep mensen of laat je je verwennen? Mirandao: Ach je hebt t maar druk met je neiuwe baan he! Geeft niet hoor dat je minder post, we zien je vanzelf weer verschijnen als t rustiger is. Hier ook een ziek kindje. Jill is hartstikke warm. Heb nog geen temp. opgemeten, maar denk wel dat ze koorts heeft. Verder heeft ze een nare hoest, maar ruikt dr urine ook sterk. Ben al meteen weer bang dat ze dadelijk blaasontsteking krijgt............Ligt nu weer te kermen en te huilen in dr bedje. Ga ff kijken, tot later! Liefs
Robine: hopelijk heeft ze idd niet weer een blaasontsteking. Laat dr maar ff lekker veel drinken. Het zal ook een griepvirusje kunnen zijn, hier precies dezelfde symptomen, hij hoest hier ook heel erg en gisteren ineens weer hoge koorts. Vandaag is de koorts gelukkig weer weg en hij heeft vannacht bij opa en oma tot 6 uur doorgeslapen.
Sappie: werkse nog heel ffies! Half uurtje nu nog maar Miranda: druk bezig dus, we zien je vanzelf wel weer meer als het rustiger is. Kelly: ach jeetje jij vandaag gewoon aan het werk. Sterkte ermee Ben je de rest van de week wel vrij? Fajah: leuke foto's uit Brugge. Goed geslaagd zo te zien Geniet lekker van jullie vakantie! Sens: jummie ijstaarten......krijgen jullie veel bezoek? Hier vanmorgen Kyllian weer opgehaald en daarna de laatste boodschappies nog gedaan. Hij ligt nu te slapen, hopelijk gaat dat weer goed. Hij was vandaag iig weer veel vrolijker dan gisteren. Laat de lente en zomer maar snel komen, zijn ze misschien wat minder vaak ziek.
Robine: 38.7 is wel koorts ja, maar gelukkig (nog) niet superhoog. Als je het niet vertrouwd toch maar even langs de HA zo voor de kerstdagen (om iig een urineweginfectie uit te sluiten). Drinkt ze verder wel goed en spuugt ze niet?
Zap zou ff langs de HA gaan. Je zit zo voor de kerst (net een weekend toch?). Straks moet je morgen of overmorgen naar zo'n hapost, is ook niks. AM idd laat die lente maar komen. Lekker weer in de tuin eten en niet te vergeten bbq! Mirandao dat is best een goed idee. Denk dat ik het ook zo ga doen met het eten! Morgen krijgen we bezoek hier. Mijn ouders en mijn zusje en haar vriend. Ik ga koken: warm voorgerecht: broccoli stiltonsoep koud voorgerecht: bordje met diverse visjes (zalm, makreel paling et) met toast. hoofdgerecht: rollade, aardappelgratin en rode kool met appeltjes nagerecht: grand dessert met ijstaart, chococake Alle gerechten uiteraard met bijpassende wijn. Soep maak ik vanavond al en rollade gaat morgenochtend in het pannetje. Was het ding alleen gister vergeten uit de vriezer te halen dus hoop dat ie morgen wel helemaal ontdooid is....
Klinkt goed Lin! Ben benieuwd of je kookkunsten gewaardeerd worden ...........maar heb er alle vertrouwen in hoor! Succes met je rollade aanbraden............anders ff ontdooien in de magnetron? Jill slaapt nu, kijk t nog wel ff aan, denk dat ze gewoon een verkoudheid/griepje heeft.
Grappig dat je dat zegt. Mijn moeder zei van de week nog niet zoveel werk ervan maken hoor. Maar tussen de regels door kon ik merken dat ze liever een ordinaire gourmet had gewild..ach. Ik vind het altijd wel leuk het uitgebreide koken. Niet te vaak hoor. Ik ga ff die soep maken nu.
Hihi, hier 2 dagen een ordinaire gourmet! Na woensdag hoeven we dan ook voorlopig niet meer te gourmetten hoor Vanavond heb ik lekker carpaccio, daarna biefstukje met snijboontjes en aardappeltjes en champignonsaus en toe een vlatrio hahaha. Meiden de pc gaat nu uit, wens iedereen een geweldige kerstavond toe en 2 hele fijne kerstdagen. In t nieuwe jaar gaan we allemaal weer aan de Sonja Bakker ok?? Liefs van ons
Meiden, Uit Zeeland ook hele fijne Feestdagen gewenst.denk dat ik niet meer op de pc ben met kerst. Allemaal veel plezier en lekker eten en drinken hé? dikke zoen XXX
Haha ja die had ik kunnen verwachten. Niks mis met gourmet hoor, wij hebben dat ook pas nog gedaan. T'is alleen dat mijn ouders jaar in jaar uit altijd met kerst gourmetten! Nog nooit een jaar niet gedaan. Ze moeten een beetje opgevoed worden . Jij ook fijne dagen Robine. Die soep is trouwens veeel werk...boohooo
Heeej meiden, Nou wij zijn nu ook echt klaar voor de kerst. Vandaag nog een truitje gescoord in de stad en laatste boodschapjes gedaan ( wordt je niet echt vrolijk van zo 1 dag voor de kerst...pfff...wat ene drukte!) Sensee: zo, jij gaat lekker uitgebreid koken zeg! Lekker hoor, gaat Jaime ook lekker meesmullen met jullie? Voor tweede kerstdag verder ook nog plannen? Miranda: drukke dagen dus voor jullie met het werk er bij, fijn dat het wel goed loopt! Kel: wat vervelend zeg dat het niet zo goed gaat met je moeder, en Daynah dus ook niet helemaal lekker. Hoe was je werkdag verder vandaag? Nu lekker vrij meid, geniet er van samen! Robine: heh bah....Jill dus koorts. Heb je de HA nog gebeld? Balen hoor, hopen dat ze niet nog zieker wordt. Beterschap voor je meissie en veel plezier met gourmetten! Fajah: leuke truitjes heb je gekocht! En erg leuke foto's ook i Brugge. Is wel een leuke stad om te winkelen of niet? AM: inderdaad....van mij mag de lente ook alweer komen....dat gesnotter de hele tijd, niks aan! Nou, ga hier beginnen met voorbereiding van ons eten voor kerstavond: toast me champigon en uien voor Len voor af. Voor mij meloen met rauwe ham voor af. Daarna lekker varkenshaasje met champigon roomsaus, aarappelkroketjes en rauwkorstsalade, als toetje tiramishu. Mmmmm, heb eer nu al zin in! Fijne avond allemaal, en alvast hele fijne kerstdagen, geniet er van! liefs Semmi
Hoi meiden, Ook voor mij zijn de vrije dagen begonnen ! . Eindelijk. Het was erg druk maar wel gezellig ! Ook ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen. Geniet er lekker van en voor iedereen die hele diners moet klaarmaken, heel veel succes ! Het gaat vast en zeker heerlijk smaken. Tot gauw, Dikke kus Sabine en Lieke
Kijk eens, ik kan ook een staartje. Mama vindt 1 staartje niet zo leuk, maar ik ben wel heeeeel trots dat het is gelukt !