Haha geweldig sap! T'is wel vol volgens mij Lieke haar haar.Ik vind die stiekies altijd zo rot erin doen... Jaime heeft een dun bosje. Konden wel een staartje achter maken van die mat, maar goed die is nu weg geknipt . Lieke heeft ook van die lekkere rode 'ik krijg kiezen wangen ' heh. Haha. Hier trouwens een die erg drammerig is. GEwoon van het testen ofzo. Ook ineens qua eten. Nee dit moet ik niet maar dat wel en dan gaat ze wijzen en zegt 'die'. Ze gaat nu wel zelf staan vanaf zit. Eerst staat ze dan op haar voeten en handen en dan gaat ze omhoog, handen los en staan. Maar het stomme is dat ze dat alleen op de bank doet. Ze gaat wel kruipen op handen en voeten. ook zo'n wazig gezicht...
aaaaah lief Sap, staartjes bij Lieke! Lekker joh nu eindelijk vrij, geniet er van meid! Sensee:Jaime dus ook al zo aan het uittesten....kleine boefjes worden het he! Jayna vanavond ook met het eten. Wat ze zelf in dr bordje had moest ze niet en maar wijzen naar ons eten en alles zelf wllen doen! En Jaime dus lopen op handen en voeten....haha.....lijkt me inderdaad een komisch gezicht ja!
Heeft Jayna ook dat ze dan met dr boterhammen de een wel wil en de ander niet? Vb ik gaf van de week smeerkaas en stroop op haar boterham. Neemt ze drie stukjes met stroop en daarna wil ze het niet meer. Dus ik zeg hier een lekker stukje brood (met stroop) hup in dr mond en kijkt ze mij aan en spuugt ze dat broodje uit en zegt die die en wijst naar die met smeerkaas. Ik nog proberen dat stukje met stroop omgekeerd te houden, maar zodra ze het proeft spuugt ze het uit. Terwijl ze de canisius stroop (de stroopfabriek in limburg, die was van de oma van Chiel) normaal altijd heel erg lekker vindt... en net ook wil ze niet eten. Doet ze afhankelijk van wie haar eten geeft dr armpjes omhoog naar degene die geen eten geeft, alsof van van diegene hoeft het niet..Ja DUS WEL! En dan trekt ze een pruillip en gaat gigantisch brullen. Is dit de dreumespuberteit ofzo? Of weer zo'n k*t sprong Wij gaan ff harry potter kijken
Hey dames, Ten eerste wil ik iedereen hele fijne kerstdagen toewensen!!!! Het is hier nog even 2 dagen megadruk, vanavond hebben we met mijn moeder en mijn zus gegourmett, morgen gaan we gezellig een dagje met de kids helemaal inrichten zoals zij het willen (binnen de beperkingen natuurlijk ) en woensdag gaan we 's morgens naar mijn moeder waar we dan blijven middageten en daarna rijden we door naar Albert's ouders waar we 's avonds lekker blijven eten Lekker geregeld dus Daarna even een paar dagen "rust" waarin ik ook echt weer alles ga bijlezen en dergelijke Nu ga ik lekker mijn bedje opzoeken, kan er bijna naartoe rollen Ik kom dus snel weer lekker meedoen Liefs Angela en de bende
Lieke wat heb je al mooie staartjes! Hier weer een zieke Kyllian Vannacht weer 40 graden koorts. Sinds vorige week maandag heeft hij het al met pieken en dalen. Ook spuugt hij nu af en toe. Hoop dat het de komende 2 dagen goed gaat en dan donderdag toch maar naar de HA als het nog niet over is. We hebben vannacht dus amper geslapen, om 5 uur viel hij wel in slaap, maar om 6 uur ging mn wekker weer. Ben nu op mn werk, laatste daggie! Jullie ook allemaal hele fijne kerstdagen van ons!
toch nog even online terwijl de mannen douchen hihiihi. gister bij mn schoonouders was een hel.ruzie,gescheld niet leuk meer,mn schoonmoeder had nogal ruzie met haar andere zoon gekregen en die is kwaad weggelopen.zo gaat dat daar altijd. ben er nu wel aan gewend geraakt na 10 jaar. straks rond 11uur naar mijn ouders en daar is het gelukkig wel ''vrede op aarde'' . snap niet waarom ze de boel altijd moeten verzieken hoor goed meiden ga me nu klaarmaken. fijne dag allemaal. Hele dikke knuffel!
Lieve allemaal, een heel fijn kerstfeest samen met jullie mannen en kindjes! Arme Kyll, ik hoop dat hij snel weer opknapt! Verder ben ik nog niet op de hoogte Liefs
Hier ook ff achter de pc. Heb twee zieken in bed liggen.....vrolijke kerst he!? John heeft ineens de griep en Jill heeft ook de hele nacht bij ons gelegen en was om t uur wakker, zij is ook ziek met koorts en geen eetlust. Vanmorgen gezellig ontbijtje gemaakt voor een zieke rillerige man die 1 croissantje at en een kind dat in bed lag. Niks aan te doen, maar wel reuze ongezellig. Fajah: Nou bij jullie wa t ook gezellig zo te lezen. Waarom moeten sommige mensen altijd ruzie maken en dat op kerstavond he?! Lekker gezellig weer. Hoop dat t vandaag leuker is bij jullie! AM: Arme Kyl, ook zo ziek. Wat zijn ze zielig dan he!? Heeft hij ook de griep? Wel eetlust? Drinken? Beterschap! Ga maar ff bankhangen ofzo..........niks aan. Weet niet eens of we vanavond wel kerst kunnen gaan vieren bij mn schoonouders en morgen bij mn broer. Ach de Mc Donalds is ook open toch met kerst? En de videotheek ook? Lol. Vermaak me wel........hopelijk Iedereen fijne 1e en 2e kerstdag! Liefs
Am ik wil je niet ongerust maken maar hou het maar echt goed in de gaten. Ik had volgens mij verteld van dat kindje van mijn werk van die hersenvliesontsteking, die had ook af en aan koorts. Is hij suf? Wat ik zeg wil je niet ongerust maken maar hou het echt in de gaten, voor hetzelfde is het een griep maar toch.
He Robine dat is ook niet gezellig! Zal je net zien met kerst. Jaime heeft nu alweer drie keer gepoept vandaag. Het is weer zooooo zuuuur ik ging net bijna over mn nek. tilde haar op en dacht wat stinkt ze ff luiertje doen. Heb mijn hand onder dr kont en voel zo nattigheid...helemaal doorheen gelekt..getver de getver..
Van mij ook voor iedereen hele fijne kerstdagen! Ik geniet vooral van het niets doen, niet hoeven koken, niet hoeven nadenken Ik laat me lekker verwennen bij mijn ouders. Morgen terug naar Nieuwegein en dan naar mijn schoonouders. En dan nog heerlijk 1,5 week vakantie voor de boeg! Robine: sterkte met je zieken. Hoop dat je vanavond nog wel weg kunt. AM: hopelijk knapt Kyllian ook snel weer op!
Heej meiden.... Hier ook nog ff online met de kerst.... Fajah: inderdaad, waarom zijn er nu altijd mensen die de boel moeten verzieken, niks aan! Gelukkig dat het bij jouw ouders wel gezellig is, veel plezier meid! Angela: jullie ook fijne dagen samen! Wat leuk dat de kids 1 dag alles mogen bepalen...haha Sensee: die eigenwijze trekjes herken ik helemaal. Hele duidelijke voorkeur hebben en zich niet meer voor de gek laten houden. Nee is nu nee bij haar en met geen enkel spelletje krijg je haar dan om.....laat die sprong maar snel voorbij zijn inderdaad! AM: heel veel beterschap voor Kyllian, zo zielig als ze zo ziek zijn! Hoe is het nu met hem? Robine: jeetje wat een pech meid, 2 zieken met de kerst! Zijn jullie nog naar je schoonouders gegaan? Heb je je nog een beetje vermaakt vandaag? Ook beterschap voor jouw mannetje en meissie! LIS: laat je maar lekker verwennen meid.....geniet er van! Hier een gezellig etentje met mn ouders en broer gehad in een american diner buffet restaurant. Jayna keek haar ogen uit met al die lichtjes en muziek. De kerstman kwam langs en onder de kerstboom daar lag voor elk kind een pakje. Eten heeft ze alleen amper gedaan...was teveel afgeleid. Paar patatjes, stukje stokbrood en wel een kommetje ijs met slagroom helemaal op natuurlijk, dat gaat er altijd in bij haar....haha Nu ligt ze bek af op bed, mn ouders komen hier zo nog een bakje koffie doen. Morgen het huis vol hier en allemaal logees....gezellige drukte dus! Fijne dagen nog allemaal! liefs Semmi
Sem: Klinkt leuk jullie avondje uit! Morgen dus een drukke dag voor jullie met visite! Gezellig hoor! LIS: Heerlijk he om je zo te laten verwennen. Mag best hoor in jou staat van zwangerschap Lekker veel eten voor 2 Geniet ervan meid! Sens: Klinkt lekker die luiers van Jaime. Heeft ze inmiddels niet al dr hele gebitje compleet? En is je avondeten in de smaak gevallen of hadden ze toch liever een gourmetschotel gehad? Hier zijn we om 1615 naar mn schoonouders gegaan. Om 1830 waren we weer thuis. John zat te rillen van de kou achter de gourmetpan en Jill was ook doodmoe. Heb meteen allebei op bed gelegd en zelf Santa Claus 2 gekeken. Lekker gezellige kerst he!> Ahhhhhhh arme John, hij is echt ziek. Meestal stellen de mannen zich aan, maar deze keer is ie echt beroerd. Denk ook niet dat we morgen bij mn broer zullen zijn,eerst de nacht maar ff afwachten. Heb nog wel 3 leuke fotó's van Jill in dr kerstjurkje. Ga nu ook zo lekker slapen. Liefs en tot morgen! xxx
Wat een lief snoetje heeft Jill toch. Het jurkje staat er erg leuk. Sterkte met John. Hopelijk gaat het morgen wat beter met hem. AM, ik kwam even lezen hoe het vandaag met Kyll ging. Sterkte.
Robine: Jill en papa ookal ziek, het is wat he Gaat het vandaag al wat beter? Gisteravond nog kerst kunnen vieren? Kyllian eet slecht, maar drinkt gelukkig wel goed....zelfs meer dan normaal (ineens heel veel water). Leuke foto's weer. Lief jurkje! We hebben hier hetzelfde traphekje Sens: de dagen dat hij koorts heeft is ie wel suf ja. We houden het zeker in de gaten, maar een griep kan bij die kleintjes soms ook wel 2 weken duren he. Bij Jaime weer tandjes in de aantoch dus met al die luiers LIS: gelukkig kun je lekker genieten van het niets doen! Hoe gaat het met Wes? Semmi: al een geslaagd avond gehad dus, gezellie! Veel plezier vandaag met je huis vol Hier gisteravond bij mn schoonouders wezen eten. Kyllian wilde niet slapen, maar was bekaf. Papa en mama waren ook heel moe na een erg korte nacht, dus we zijn om 9 uur maar weer naar huis gegaan. Ik ben nu ook weer snotverkouden en keelpijn. We steken elkaar steeds weer aan. Kyllian heeft nu gelukkig geen koorts en vannacht is het ook wel goed gegaan. We zijn ons bed niet uitgeweest, af en toe hoorde ik hm wel hoesten, maar volgens mij heeft ie niet gehuild (ben er iig niet wakker van geworden). Hij heeft net een paar stukjes kerstbrood op, dus is ook weer een btje aan het eten Maargoed zoals het de afgelopen week gaat kan hij vannacht dus ineens weer koorts hebben, even afwachten dus. We zijn vandaag lekker met zn drietjes thuis, vanavond ordinair gourmetten.
hey, gister was heel gezellig bij mn ouders,ben net uit mn bed . kids ook. chris is al om 5 uur vannacht vertrokken,die was natuulijk doodmoe ,want we lagen pas om 1 uur in bed vannacht. maar rond 16 uur is hij alweer terug hoor,dus zit ik niet hele dag alleen. vanavond eten we gezellig met zn tweetjes. ik heb gerookte zalm vooraf en dan tongrolletjes met zalfiletjes en aardappelkroketjes en nog wat groenten. Maar moet zeggen dat ik al dat eten nu wel beu ben hoor. Robine:wat jammer zeg dat jill en john ziek zijn,je hebt geen leuke kerst gehad,arme robine,hoop dat ze vandaag wat opgeknapt zijn. Am:Arme kyll,hoe is het vannacht gegaan? En iedereen verder wel een fijne kerst gehad? Ik ga weer. xxx
hey kerstmama's, Fijne kerst voor iedereen! Wat een zieke weer zeg........... Beterschap voor allemaal! Ons weekend was heeel erg lekker. Rustig aan gedaan, gewinkeld, gezwommen en lekker gegeten in o.a. een pannenkoekenhuis. Dat vond Milou helemaal super. Milou heeft het heel goed gedaan, goed geslapen de hele nachten en ook lekker uitgeslapen Zo'n lekker vrolijk meisje is het, we zijn beretrots op d'r natuulijk. Gisteren bij mijn ouders geweest en lekker gegeten met mijn broer en zussen. Was heel gezellig. Milou heeft nog een dikkie dik boekje gekregen. Vandaag komt mijn vriendin eten met haar (nieuwe) vriend. En ja ...dat wordt ook een ordinaire steengrill Milou is nu al een week NIET verkouden Hier gaat het de hele goeie kant op! even wat ik uit mijn hoofd weet hoor: AM: hopelijk gaat het nu alleen maar beter met Kyl. Zo zielig he als ze niet lekker in z'n vel zitten. Knuffel voor jullie! En geniet lekker van elkaar vandaag. Robine: hoe is het bij jullie pechvogels? Wat jammer zeg....Tja die griep raast over het hele land heen...bah! Maar wat een leuke foto's van Jill ondanks ze niet lekker is. Leuk jurkje zeg. Ik zal morgen ofzo ook een foto's spammen. Milou heeft zo'n schattige kerstkleren, vind ik dan. LIS: ooh heerlijk ff niks doen. Slaapt Jesse bij je ouders goed? Geniet er nog ff lekker van en ook nog lekker lang vakantie! Semmi: Gelukkig was het geslaagd met je familie en Jayna lekker meegegeten, leuk...ze horen er nu echt al bij als 'echte' kindjes Fajah: klonk niet erg gezellig bij je schoonfamilie...hopelijk is de rest goed gegaan. Kelly: zohee jij nog aan het werk op de 24e.... Heb je verder eigenlijk vakantie of moet je donderdag weer aan de bak? Sens: was het eten lekker? En Jaime flink aan het uitproberen dus...hihi. Milou ook hoor...als we weg gaan en ze wil niet (eigenlijk altijd) doet ze d'r jas niet aan en loopt weg. als ik dan toch d'r jasje aantrek gaat ze gillen en op de grond liggen aanstelster maar wel vervelend als dan het hele restaurant vol zit Hier nog geen kiezen in aantocht. Milou geeft een handje als ze gaat lopen. Als je zegt: 'mama handje?' geeft ze echt d'r handje en gaat mee wandelen. Nou ik ga nog ff wat koffie naar binnen werken en wakker worden Fijne dag allemaal! x