November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Robine, wat sneu voor je net met de kerst, hoe is het nu met je man en Jill?

Sem, druk met logees, gezellig, veel plezier.

Ik hoop dat iedereen verder leuke kerst heeft..
    Hier is de soep al klaar en de rollade is aan het sudderen mmhhh

Gisteren ook druk dagje, eerst bij mijn schoonouders geweest, Jayden lekker verwent, heeft nog laptop en stoeltje met tafeltje eraan van fisherprice gekregen, erg leuk.
    Daarna naar mijn moeder geweest en daar gegeten, waren tegen 8uur thuis...was ook erg moe hihii

Nu lekker dagje samen met ons gezinnetje, gaan straks ff kijken naar auto's, mijn auto heeft het begeven en we moeten echt een andere hebben aangezien de 2e op komst is, we doen nou met mijn vriend zijn busje en ik alles op de fiets :cry:

Zo ga ff naar de rollade kijken, fijne 2e kerstdag en voor de zieken BETERSCHAP

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Fajah: zozo lekker uitgeslapen dus :) Gelukkig is Chris weer op tijd terug voor het kerstdiner!

Brennie: heerlijk weekendje weg gehad dus! Milou is ook een lekker vrolijk dametje, mag je ook trots op zijn toch ;) Smulse van jullie ordinaire steengrill :p

Charissa: zozo Jayden is verwent met de kerst! Suc6 met autojacht. Weet je al wat voor 1 je wil?

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier geen leuke kerstfoto's helaas.

De dag voor kerst...ziekjes op de bank hangen:

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Het liefst wil ik de hele dag bij mama op papa hangen:

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Maar vandaag voel ik me alweer een stukkie beter!

6. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    AM, fijn dat het weer beter gaat met Kyllian! Hij zag er echt zielig uit hoor.

Iedereen nog een fijne tweede kerstdag!

Hier in afwachting op de test... ben erg benieuwd, heb een beetje het gevoel dat...
    Lfs

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jacq: wanneer kan je testen?

8. Zo te zien heeft iedereen een geslaagde 1ste kerstdag gehad.
    Hier ook hoor. Daynah is weer ontzettend verwend. Nu krijgt ze helemaal niks meer tot aan haar verjaardag. Heel de kast ligt nog vol kadootjes in de verpakkingen nog :rolleyes:

Vandaag lekker rustig dagje en we gaan de kliekjes maar eens opeten. Ligt genoeg voor een weeshuis. Nou ja lekker makkelijk dus.

Jacq: Wow wat spannend hoor. Ben benieuwd, laat het ons snel weten.

Robine: Jeetje wat balen zeg voor John dat ie zo ziek is. Mist ie al het lekkerst. In ieder geval beterschap voor hem.
    Jill inmiddels opgeknapt, anders ook een dikke knuffel voor haar. Leuk jurkje had ze aan. Lopen gaat ook echt goed heh.
    Foto's ga ik nog een keer sturen. Komen er aan.

AM: Ach Kyllian ook al niet zo lekker. Ook dikke knuffel voor hem. En ja dat hangen heel de dag als ze ziek zijn. Ik zelf vind het wel lekker als Daynah zo rustig bij me ligt. Leuke foto's weer.
    En jij nu ook niet zo lekker. Veel plz met het gourmetten.

Charissa: Suc6 met een auto zoeken. En Jayden dus ook lekker verwend.

Brennied: Wat goed dat Milou niet meer verkouden is. Lekker weekendje dus ook gehad en ja dat steengrillen.....heerlijk toch.

Fajah: Pfffff wat vroeg zeg dat Chris uit zijn bed moet. Hoewel wij hier ook om 4.45 uur wakker werden door Daynah :( Klinkt goed wat je gaat maken. Veel plz vandaag iig.

Verder kan ik niet meer teruglezen, maar iemand vroeg nog of het rustig was bij ons op het werk. Nou nee hoor het is juist superdruk zo de laatste weken in het oude jaar. We mogen ook geen vrij. Morgen ga ik dus gewoon weer werken en oudjaarsdag ook gewoon.
    Ach ben het gewend hoor en vind het niet zo erg. We zijn lekker bezig. Ben natuurlijk altijd wel liever vrij.

Zal later ook nog wat foto's spammen. Ga nu eerst alle kado's opruimen van ons.....pfff waar ik het allemaal gaat laten.

Fijne 2e kerstdag allemaal.

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    jacq:wat spannend zeg,hoop dat jullie wens uitkomt in 2008!

Am:ach arme kyllian zo hangen bij mama en papa.gelukkig gaat het vandaag beter met hem.

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Hallo allemaal,

Daar ben ik ook weer. Vandaag een heerlijke relaxdag. Lig lekker in mn nieuwe van de kerstman gekregen huispak op de bank ;) .

Kelly; Daynah weer heerlijk verwend dus. Kan me voorstellen dat je veel kadootjes weg hebt gelegd. Hebben wij ook gedaan. Niet normaal toch al dat speelgoed.
    Hoe gaat het met je moeder? Vervelend zeg dat het niet zo goed met dr gaat. Zit ze niet lekker in dr vel?

Jacq; spannend hoor ! Je gevoel is dus goed ! Gauw laten weten hoor, ik hoop echt voor je dat het raak is.

Annemonique; ach die arme Kyllian, hij ziet er idd ziekjes uit op de bank. Gelukkig gaat het nu weer beter met hem.

Charissa; lekker he zo'n dagje samen met je gezinnetje. Lekker rollade in de pan en een soepie erbij. Veel succes met een auto uitzoeken !

Brennied; fijn dat jullie lekker hebben genoten van het weekend weg. De Vers waren jullie toch? Zijn wij ook eens geweest, idd een leuk park.
    Veel plezier met steengrillen vandaag.

Fajah; heerlijk toch een keer lekker in je bed blijven liggen. Gelukkig is je man vandaag weer op tijd thuis zodat jullie gezellig samen kunnen dineren. Veel plezier, klinkt goed wat er op het menu staat.

Robine; wat een leuke Jill foto's ! Jurkje staat dr goed. Wat balen zeg dat John zo ziek is geworden, niet leuk. Ga hem maar lekker verwennen. Hoe gaat het nu met Jill?

Sens; klinkt lekker die luier van Jaime :p :) . Gatver, wat die tanden toch allemaal veroorzaken.
    Hoe vonden ze je kerstdiner? Of hadden ze liever een gourmet gehad?

Sem; fijn dat jullie heerlijk hebben genoten van het diner. En leuk dat de kerstman kwam en er voor iedere kind een pakje lag. Kan me voorstellen dat Jayna dr oogjes heeft uitgekeken. Al die mensen en de lampjes.
    Vandaag een drukke dag voor jullie, veel plezier!

Verder weet ik het niet meer...

Wij hebben kerstavond en gisteren ook een leuke dag gehad ! Vooral gisteren weer schandalig veel kadootjes ! Maar wel erg leuk :) .

En ik kan toch echt zeggen dat Lieke loopt. Ze heeft momenten dat ze geen zin heeft en lekker gaat kruipen, maar ze kan toch ook echt door de kamer lopen. Maar alleen als ze zelf zin heeft. Ze zal straks vanzelf wel merken dat lopen toch wel makkelijker is. Ze voelt zich af en toe gewoon nog wat onzeker.

Ik zal zo nog ff wat foto's spammen.

Fijne dag verder,

Liefs Sap

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik kan lopen !

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Joepieee Lieke loopt ookal! Wat gaat dat snel met iedereen! Hier nog steeds geen pogingen.

Kelly: haha Daynah weer verwend. Wij hebben expres geen cadeautjes gedaan, hij heeft wel genoeg voorlopig.

Wij zijn net onverwachts even naar de Ikea in Amersfoort geweest om een tafeltje en stoeltjes voor Kyllian te halen. Hij ging nl uit de collectie, in Utrecht was hij er niet meer.

13. sappie

sappie Fanatiek lid

De kadootjes onder de boom

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Mijn kerstontbijt

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik heb een Bumba rugtas gekregen

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou die Lieke loopt duidelijk hoor :D Zo lieffffff

Drinkt ze goed uit zo'n pakje? Hier nog niet geprobeerd eigenlijk.

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Hihi, ik heb helaas geen filmpje ;)

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Ben ik niet mooi?

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Gewoon lief

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Ja hoor, gaat prima, maar je moet wel oppassen dat ze niet gaan knijpen anders wordt het een bende ;)

Deel Deze Pagina