Wij zijn klaar voor ons romantische kerstdiner . Lekker simpel, biefstuk (met ui en champignons en pepersaus) met gebakken aardappeltjes en een heerlijk glas rode wijn. Het nagerecht is coctailfruit met ijs, jummie.. Tot later. Liefs Sap
Fajah: de kids ook weer cadeautjes erbij! Heerlijk zulke vrolijke foto's! Sappie: nou biefstuk is toch heerlijk! En wijn ook, alleen voor mij geen rode wijn Wij zijn al klaar met de gourmet, waren om 5 uur begonnen zodat Kyllian ook mee kon gourmeteen Hij lijkt zich nog steeds goed te voelen gelukkig en ligt nu heerlijk te slapen.
Hier gewoon de kliekjes van gisteren opgegeten, dus Sap voor jou was het gewoon wel romantisch in mijn ogen Leuke foto's van Lieke weer en ook Lieke al lopen. Goed hoor. Ben trots op haar. Wij proberen het ook met Daynah maar dat is een paar stappen wat ze doet (aan de hand) en dan is ze het zat en gaat ze verder met kruipen. Leuk die Bumba rugtas. Zag trouwens ook bij andere foto's dat ze 2 staartjes kan. Jippie ook Lieke aan de 2 staartjes. Echt schattig om te zien. Fajah: Wat een leuke foto's van je kids weer. Yorben is echt een lachebekje vind ik. Had Jelte die muts voor Yorben gemaakt of is ie van zichzelf. Was Chris ook op tijd thuis voor het kerstdiner? Ben ff bezig met foto's te uploaden. Vanmiddag nog even wezen wandelen, was wel ff lekker. Daynah was d'r net om 16.30 uur zo moe dus hebben we haar op bed gelegd en ze heeft tot 18.00 uur geslapen. Mama dus ook even nog 3 kwartier Ben echt een beetje lui vandaag. Morgen weer werken. Pfff als ik eraan denk dat ik weer vroeg moet opstaan...... lfs Kelly
Daynah was al de kado's aan het uitzoeken, terwijl wij aan de gourmet waren bij mijn vader en zijn vrouw.