Zo hier zijn we dus kado moe! Daynah krijgt de 1ste 11 maanden dus helemaal niks meer van speelgoed. Ga lekker op de bank hangen. Fijne avond allemaal. Lfs Kelly
Wauww Daynah is volgens mij nog het meest verwend En ze vond het zo te zien prachtig, ze straalt echt
kel:hahaha kado moe,hier ook hoor,maar tis ook klaar nu met dat speelgoed,gister bij mn ouders hebben ze gelukkig alleen maar kleren gekregen pfffff...mooie foto's van lachebekje daynah,yorben is idd ook een lachebekje.die muts was van jelte hoor,maar yorben mocht hem een keertje opzetten van jelte Am:kyllian heeft lekker gesmikkeld vd gourmet zag ik. een mens heeft altijd veel te veel eten hé met zulke dagen? hier zijn we ook net klaar,kids net in bed gelegt. eten was heerlijk,maar ook nog veel over natuurlijk. morgen maar opeten dan. straks nog een stuk ijstaart. ga nu eerst gtst kijken.xxx
goedenmorgen wat een leuke foto,s weer en wat zijn ze weer verwent lieke kan ook al goed lopen he : en wat een smullert die kyllian leuk hoor hier de kids ook verwent romira een babylaptop en een fiets en een dora pop die praat en ruben spiderman bouw garage en diego laptop en een spel voor op de tv henk heeft een nieuwe telefoon en ik oorbellen en een horloge wel lekker gegeten maar nu mag het voor mij wel weer lekker worden hoor . iedereen een fijne dag en mss tot vanavond
goedenmorgen wat een leuke foto,s weer en wat zijn ze weer verwent lieke kan ook al goed lopen he : en wat een smullert die kyllian leuk hoor hier de kids ook verwent romira een babylaptop en een fiets en een dora pop die praat en ruben spiderman bouw garage en diego laptop en een spel voor op de tv henk heeft een nieuwe telefoon en ik oorbellen en een horloge wel lekker gegeten maar nu mag het voor mij wel weer lekker worden hoor . iedereen een fijne dag en mss tot vanavond
zo miranda jij was er vroeg bij vanmorgen. jou kids ook lekker verwend met de kerst. hoe gaat het nu met de zaak?
Goedemorgen! Miranda: hihi Romira ookal weer verwent. Voel me bijna schuldig dat Kyllian niets gekregen heeft Fajah: haha jullie ook te veel eten. Vandaag op herhaling Hier best lekker uitgeslapen. Om half 5 was hij wel wakker, flesje gegeven en heeft daarna tot half 9 geslapen. Het leek trouwens idd of hij smulde van de gourmet, maar hij spuugde alles ook zo weer uit. Ws doordat hij last van zijn keel had, maar ook misschien weer zn kiezen. We gaan vanmiddag naar mn nichtje die half januari uitgerekend is. Djurre is nu zn autoband aan het verwisselen, had een lekke band.
leuke foto's allemaal en zo te zien/horen heeft iedereen een goede kerst gehad.. Op naar oud en nieuw Vandaag en morgen nog lekker vrij....weekend moet ik weer werken en met oud en nieuw. Ik heb verder niet zoveel te melden. Krijg alleen al iets een bolling, gisteren had ik een jurk aan waar je er goed in zag Bij Jayden zag je nog niet met 18 weken Tot later
Lieve allemaal, Leuke foto's weer en wat veel kadootjes zeg! Bij ons lag er niets onder de kerstboom, volgend jaar maar weer. Kreeg wel van mijn opa een envelopje. Ik bedankte hem en hij zei dat had je oma zo gewild. Zo lief. Ben blij dat ik hem nog hem ook al is hij niet de oude. Hopelijk kunnen we volgend jaar ook nog kerst met hem vieren. Hier gaat alles redelijk goed. Pippa is alleen weer astmatisch, dus weer aan het puffen. Zo vervelend dat gevecht met de puffer. helemaal in paniek is ze dan, zo vreselijk om te doen. Vanmorgen een test gedaan. Rogier was al vroeg naar de Etos gegaan en was er helemaal klaar voor (incl camera!) maar er was niets te zien op de test. Het is ook aan de vroege kant maar ik weet het nu echt niet meer. Geduld hebben dus (heb ik niet). Iedereen een fijne dag ik moet weer gauw verder... Liefs
Jacq:mss idd nog te vroeg,maar je bent nog niet zo heel lang bezig,dus zou me nog geen zorgen maken hoor. Ik hoop wel dat de wens vlug in vervulling gaat. arme pippa met haar puffertje. Am:dat nichtje waar je naartoe moet is dat die toen ook gelijk met ons zwanger was?heette ze geen marjolein?hoe gaat het met haar?
Hoi hoi, iedereen lekker weer aan het bijkomen van de kerstdagen. Ben blij dat het weer geweest is. Was leuk maar hoeft ook niet langer te duren . Morgen 1 dagje werken en dan lekker weer een paar dagen vrij, heerlijk ! Ik ga ff wat boodschappen halen, kom later nog wel reageren. Liefs Sap
Zo wat een klote kerstdagen hier zeg, ben dr helemaal klaar mee. Gisteren alleen naar mn broer geweest met Jill. John was en is te ziek om uit zn ogen te kijken. Jill is ook alleen maar aan t huilen de hele dag door. Gooit alles overhoop, wil niks eten, niks is goed. Word er helemaal gek van. Het is zielig voor John dat hij zo ziek is, maar ik zit er inmiddels helemaal doorheen met het nalopen van hem en Jill. Kom nergens meer aan toe. Grrrrrrrr, t liefst gooi ik de kerstboom er ook vandaag uit, maar John vindt het nog wel gezellig met oud en nieuw als ie dan nog staat. Ok weer genoeg geklaagd, maar wat een hel deze dagen! jacq: Je moet niet zo ongeduldig zijn joh! ff nog wachten tot je menstruatie uitblijft en dan pas een testje doen! Ik snap je gevoel wel hoor, je wil het meteen weten he!? AM: Leuke Kyl foto's. jammer dat hij na de gourmet weer alles eruit heeft gespuugd. Ook nog niet helemaal de oude dus!?Kan Kyl al zelf die puzzeltjes maken? Knap hoor, hier vliegen de stukjes alleen nog maar door de kamer Kel: Jeetje wat is Daynah verwend zeg met al die cadeautjes! Echt bizar veel. hadden jullie nou ook nog sinterklaas gevierd of alleen kerst? Hier ook de eerste 10 maanden geen speelgoed meer erbij hoor. Had ook niks voor Jil gekocht met kerst, weet gewoon niks meer. Sap: Wat een lieve Lieke foto's en wat een leuke kerstjurk had ze aan op die loopfoto Knap hoor dat ze nu toch wel lekker aan t stappen is! Ook leuke kerst gehad dus!? Fajah: Jelte en Yorben ook weer verwend zie ik. Leuke foto met zn drieen onder t kleedje. Hahaha. Was t gezellig met je mannetjes allemaal om je heen!? Vast wel he! Mirandao: Ruben en Romira ook lekker verwend lees ik. Van een laptop tot een fiets! Toe maar! Heb je nog leuke foto's gemaakt! Spammen>!> Zo dat was ie wel weer ff he!? Ga wel ff wandelen met Jill. Misschien dat ze dat wel leuk vind. Grrrrrrr heb er helemaal geen zin in. Liefs
He lieve Z, ff doorbijten joh ! Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit, want een zieke man en een jengelend kind is idd niet leuk. Lekker ff uitwaaien en dan voel je je vast alweer ietsje beter. Dikke knuffel van ons. xxx
Wat balen zeg Robine. Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Hoop dat John snel is opgeknapt en Jill natuurlijk ook. Dikke kus van ons. Ik kom later even reageren. Zit weer op mijn werk, maar nog 40 min en dan mag ik weer naar huis en dan is het weer weekend lfs
Jipppie ik heb weekend. Morgen gaan we naar de stad en foto's laten maken van Daynah. Ik had zo'n aanbieding gekregen bij de V&D even kijken of het wat is. Robine: Hoe gaat het ondertussen daar bij jullie. Fijn dat je de foto's nu wel heb gehad. En idd wij hebben geen Sinterklaas gevierd, maar volgend jaar heb ik voorgesteld om het anders te gaan doen met de kado's van de kinderen, want het is gewoon niet normaal. Maar de volwassen zijn ook erg verwend hoor Sap: Hier ook eentje die blij is dat het voorbij is. Gaat het nog goed met het lopen van Lieke. Hier nog niet hoor Jacq: Mss idd nog wat vroeg om te testen. Probeer het volgende week nog eens. En wat lief van je opa zeg. Nog steeds aan het kwakkelen met die puffer dus. Wel vervelend hoor. Ik hoop dat het dadelijk niet meer hoeft. Charissa: We willen natuurlijk wel een foto zien van je buikje heh als die al bol gaat staan. AM: Heerlijk heh om uit te kunnen slapen. Wordt Kyllian altijd zo vroeg wakker of niet. Daynah nl wel. Vooral de laatste 3 weken nu. Ik vind het best slopend moet ik zeggen. Mirandao: Kinderen dus weer lekker verwend met de kerst. Die babylaptop is erg leuk. Daynah gaat er op dansen als er muziek uitkomt. Zo leuk om te zien. Fajah: Ahhhh wat lief van Jelte dat ie toch zijn muts uitleent aan zijn kleine broertje. Zo hoort het ook. Later zullen ze elkaar de tent uitslaan Zo heb iedereen gehad geloof ik. Ga zo Daynah op bed leggen. Ik hoop dat ze nog een flesje wilt of anders een danoontje. Hier is het de laatste dagen echt kl*te met het eten. Ja om een uur of 5 in de ochtend wilt ze een fles. Gaat me nu best wel opbreken hoor. Gaat nu al 3 weken zo. Morgen gelukkig vrij dus. Tot laterrrrrr. Lfs Kelly
zo hier nog eentje die blij is dat de kinderen in bed liggen.ze hebben vanddag alleen maar ruzie gemaakt.als yorben wat pakt ,trekt jelte het uit zn handjes en andersom ook,werd er gek van vandaag met agentje te spelen,maargoed gelukkig zijn ze over het algemeen wel braaf. ben zelf de bout af zeg! robientje:hoeist nu met de zieken bij jou,heb je zelf toch nog nergens last van met al die bacterien in je huis? kel:ja schandalig he al die kado's,ik ga volgend jaar ook proberen tegen iedereen te zeggen dat ze zo weinig mogelijk speelgoed moeten geven,dan liever een bon ofzo of kleding,mn moeder en zus weten gelukkig wel wat ik leuk vind. jij hebt lekker weekend.veel plezier morgen in de stad,hoop dat de foto's lukken.
Fajah: nee het is niet Marjolijn die alweer bijna bevalt haha. Zou wel heel snel zijn, want Finn wordt morgen pas 1 Het is van een ander nichtje, zit naar mijn weten niet hier op het forum Yorben en Jelte de ruziemakers, dat krijg je natuurlijk ook nog met meerdere kids he. Lijkt me soms ook best vermoeiend. Robine: jeetje het is ook wat he als iedereen om je heen ziek is. Hoop voor je en voor hen dat ze snel wer opknappen. Sterkte ermee.... Is het de rest van de dag nog wel redelijk gegaan met Jill? Kyl kan ook nog niet zo goed de puzzels maken hoor, ze moeten dan we al dichtbij het juiste gat liggen. Heb wel een klein filmpje, zal ik zo posten. Kelly: leuk een fotosessie...ben benieuwd! Daynah ook zo'n vroege vogel Het is hier heel wisselend eigenlijk. De ene keer slaapt hij door tot half 7 en de andere keer is hij midden in de nacht een x wakker en wil dan een fles. Als hij pas na 6 uur wakker wordt wil hij daarn niet meer slapen. Wordt hij eerder wakker dan kunnen we hm na de fles gelukkig meestal wel weer op bed leggen. Maar ik blijf ook wel jaloers op sommigen waarvan de kids zo heerlijk uitslapen.