November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    OK, dan is het goed. Die laatste houding is ook favoriet bij Jesse. Buik, speen en knietjes... Hihi.
    Nu ga ik echt in bad.

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hier nog een beebje die zn hele bed doorraust hihihi.
    verder alles ok hier.
    gister lekker in de tuin wat gewerkt,was welens nodig na al die regen.
    gras stond mega hoog.
    dan even naar een rommelmarkt geweest.
    lekker bakje kibbeling gegeten.

semmi:fijn dat je schoonma even naar jullie is geweest,wat afleiding voor haar.

robine:gelukkig een thuis gevonden voor dushi.en je moeder ook wat verbetert dus.
    ik moet ook heus lijnen zoms om mn figuur te behouden hoor en zo slank ben ik nu ook weer niet.ik kan niet alles eten wat ik wil,want dan schiet mn gewicht omhoog.
    dus ja ik lijn ook wel een keer als er weer wat kilo's bij zijn gekomen.en dan is SB-dieet favoriet ,want daarmee ben ik zo 3 kilo in de week kwijt.

sens:en nog mosselen gegeten?
    ga nu eerst wat eten en dan mn kindjes wassen.

fijne dag.
    xxx

3. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen,

Tjonge, weer van dat rotweer. We wilden vandaag iets leuks gaan doen. Maar even kijken of het nog opklaart.
    Jesse staat nu in bad. Wes neemt 'em vaak mee onder de douche, maar Jesse staat dan in de tummytub. En zonder gel zien zijn haren er zo uit ;)

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaime eet lekker een banaantje uit dr knuistje...hihi

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Afgelopen vrijdag in de zoo:

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo meiden wat een rotweer was het vannacht heh. en maar regenen en regenen. De plantjes hoeven we iig geen water te geven. Ik vind het wel zo jammer iedere keer is het weekend slecht.

Nog plannen voor vandaag? Ook rot met dit weer. Kinderboerderijen die zijn verregend.
    Hoop dat Kel wat beter weer heeft in Frankrijk.

LIS wat een leuke foto van Jesse in de tummy tub. Hihi. Hij kijkt er ook alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat hij lekker staat.
    Jaime slaapt ook alle kanten op. Laatst was ze kruipend in slaap gevallen. Haar hoofd lag niet op het matras, maar leunde tegen de bovenkant van haar bed.

Fajah ben jij zoveel kilo's per week kwijt met SB. Pfff die ga ik echt niet redden. Flink hoor! Hebben gister nog wel mosselen gegeten, maar was niet zo gezellig wnat Jaime was niet heel erg in dr hum.

Robine fijn dat je een huis gevonden hebt voor de kat. Is het tijdelijk of permanent? en hier ook een buikslaper.
    Vreselijk nieuws van de moeder van je vriendin. Dat is echt niet leuk. Veel sterkte.

Brennied welkom terug! En wat goed dat ze zelf kan gana zitten. Hier nog geen zitten hoor, veels te wankel, laat staan zelf gaan zitten.
    Hebben jullie een fijne vakantie gehad?

Verder kan ik niet teruglezen. Ga Jaime even op bed leggen. Die is moe volgens mij.

Kom later nog wel ff langs. Heb echt de balen van dit weer hoor.

Liefs Sens

7. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Idd rotweer Sens. Hier had het 22 mm geregend.
    Wij blijven maar weer thuis vandaag, jammer, wilde graag even naar buiten. Misschien vanmiddag nog. Jesse ligt nu toch te slapen.

Och gossie, die Jaime al kruipend in slaap gevallen. Zo aan het oefenen terwijl ze zo moe was dat ze in slaap viel?
    En lekker mosseltjes gegeten? Ik kan niet tegen mosselen, dan ben ik de hele nacht ziek. Terwijl ik uit Zeeland kom. Dat kan eigenlijk niet he?
    Jammer dat Jaime niet helemaal in d'r hum was. Misschien toch nog niet helemaal lekker?
    Ik ben jaloers dat Jaime al zo lekker haar beker vastheeft. Als ik Jesse een beker sap geef, gaat ie alleen maar lopen timmeren :(
    En zo lekker haar banaan oppeuzelen. Kan ik ook niet zomaar aan Jesse geven hoor. Dan zit alles onder.

Fajah: goh, als ik van een weekje SB 3 kilo af zou vallen, zou ik gelijk weer beginnen hoor.

Ik heb zojuist ook eindelijk eens een foto op canvas besteld. Nu ga ik even douchen, was even lui vanochtend. En verdorie, er komt weer allemaal troep uit Jesse's oor. Volgens mij heeft hij er niet echt last van, maar ik wil voorkomen dat hij weer koorts krijgt en ooronsteking, zeker nu we van de week weggaan.

Nu ligt ie nog lekker te slapen...

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: houdt Jaime dr fles altijd zelf al vast? Hier laat ie hm meteen weer los als hij hm even vast heeft.

Fajah: jeetje 3 kilo in een week met SB is echt veel! Naja ik ben al blij met mn 2,5 kilo in 8 dagen ;)

Lydia: stoer zo die Jesse staand in de tummytub! Maar wel btje gevaarlijk he, je moet er echt bij blijven en dan word je vast ook zeiknat zoals hier ;) Kyllian probeert ook te staan in de tub, meestal belandt hij dan op zn knietjes.
    Leuk ook een foto op canvas! Welke foto heb je ervoor genomen? Ik hoop voor jullie dat het idd niet weer een oorontsteking wordt.

Nou ik ga strakkies weer richting Lydia, moet dus weer werken ;)

9. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Werkse AM. Ja, je bent echt in de buurt he. Zal ik eens met de wagen langs komen lopen? Ik denk dat ik weet waar je werkt. Bij de rotonde naar rechts (als je rechtdoor naar winkelcentrum gaat), toch? Moet het wel droog blijven...
    Wes zat naast de tummytub hoor, in de douche, dus dan mag je wel nat worden.

Jesse is beetje humeurig vandaag zeg. Continue aan het mopperen en bijna niet eten. Zo het boek er maar weer eens op naslaan, sprongetje?

Tot later.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou die beker gaat hier ook niet vloeiend hoor. Ze laat hem ook wel vallen of gaat ermee slaan. Maar vaak heeft ze m ook zo vast. Beter gaat het nog met zo'n klein flesje van avent. Daar kan ze echt goed zelf uit drinken.
    Ik vermoed dat ze het op het kdv heeft geleerd. Tenminste niet dat de dames het haar geleerd hebben, maar omdat het haar soms te lang duurt als ze dorst heeft met het koekje eten. Er zit een tweeling op het kdv die zijn net 1 en kunnen al alles zelf. Jaime zit vaak bij ze. Vorige keer dat ik haar kwam halen pakte ze ineens dr fles van tafel en ging drinken.
    Een stukje brood doet ze soms ook zelf, maar vaak is ze ook lui hoor ;) .

LIS oh nee bij jou ook de sprong. Dit is echt een k*t sprong want hij lijkt zo lang te duren :confused: . Echt zonde dat je ziek wordt van mosselen. Allergische reactie ofzo?
    En ik hoop niet dat Jesse weer een oorontsteking krijgt. Anders nog ff met hem naar de dokter voor jullie weggaan joh, straks zit je ermee op vakantie.
    Leuk een Canvas !

Annemonique werkse vandaag! Hoe ging het vannacht met Kyllian?

Ik ga nog ff de tuin in. Ff wat planten knippen.

Liefs Sens

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Als je de wijk in komt bij de rotonde naar links en dan de 2e straat rechts ;) Zal wel opletten of ik een kinderwagen zie haha. Ik pb je wel ff de straat.

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lydia: ja dat kan dus best een sprongetje zijn!

Sens: Kyl heeft vannacht gelukkig lekker doorgeslapen! Jaime heeft zeker weer uitgeslapen? ;)

...en nu moet ik echt weg.
    Fijne dag allemaal!

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Bah, wat een rot nederkands weertje is het vandaag zeg! Had echt effe zin om naar buiten te gaan. Effe stukje fietsen of kinderboerderij, maar zit er helaas niet in. Al kwam het zonnetje net wel even tevoorschijn, dus wie weet straks nog een klein blokje om op de fiets als Jayna wakker is.
    Jayna heeft heerlijk geslapen,klokje rond tot half 8 vanmorgen. Daarna weer van 10 tot 12 en nu ligt ze sinds kwart over 2 weer. Dus dat is wel effe lekker.
    We hebben de film vanmorgen gekeken, want Lenhard was gister echt bek af, dus lekker vroeg gaan slapen. We hadden " Blood diamant" gehuurd met Leonardo Dicaprio. Echt een hele goede film. Weet niet of iemand 'm hier heeft gezien, maar is zeker een aanrader. Heb wel wat traantjes weg moeten pinken trouwens........

Brennie: welkom terug! Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad in Zwitserland. Ben benieuwd naar de foto's! Milou dus ineens zelf gaan zitten, leuk hoor. Zo grappig dat ze dat dan ineens kunnen. Inmiddels alles alweer uitgepakt en aan kant?

Robine: ach meid wat een rotnieuws over de moeder vanje vriendin. Echt erg dat zo'n jonge vrouw dit moet overkomen en ook zo erg voor haar dochter die het geluk van dat mooie wondertje in haar buik zo graag met hara moeder wil delen. Pffff.....het leven is soms hard, veel te hard! Sterkte allemaal! En natuurlijk is je moeder dan beter af als je het met die situatie vergelijkt, maar kan goed begrijpen dat dat ook heel wat van jullie vraagt. Als je effe je hart wil luchten....ik ben er voor je meid!

Sensee: aaaah wat ene leuke foto's van Jaime weer! Lekker banaantje eten uit dr knuisjte, zo lief! Jij ook al zo de balen van dit kl*te weer hier in nederland! Vernaak je je nog ene beetje in huis?

LIS: haha wat grappig zeg die Jesse staand in zijn Tummy Tub. Wat lijkt ie dan al groot zeg! En her ook alles favoriet qua aparatuur. Alles wordt uit mn hand getrokken en laatst hadden we al een ongelukje toen Jayna zo bovenop de laptop wilde jumpen naast mij op de bank. Ze belandde met dr hoofdje op het toetsenbord :cry: Maar afleren doet ze het niet, eigenwijsje!

Fajah: mmmmm bakje kibbeling gehad dus! Ik ben geen visliefhebber, maar kibbeling gaat er altijd wel in!

Annemonique: Nou Jayna en Kyllian hebben het dan samen goed gedaan afgelopen nacht ;) !

Ga effe de site van Jayna bijwerken en wat lekkers pakken, echt zo'n hangdagje is dit......

tot later

liefs

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ooooooh meiden wat hier toch is gebeurd :oops: .Ik ging de roos voor wat knippen. Chiel was achter in de tuin bezig. Nu was hij klaar en kwam mij helpen. De deur stond op een kier maar die waaide dicht :oops: :rolleyes: . Jaja ik had geen sleutels omdat Chiel eerst binnen was. En muppet lag te slapen en wij waren dus buitengesloten. :confused: .
    Alle buren zijn zowat op vakantie. Vijf huizen verderop was er iemand maar het ondoenelijk om via die tuin in de onze te komen (allemaal schuttingen en muren, wij hebben nl. geen achterom). Afijn in de straat hier achter was gelukkig iemand thuis. Chiel heeft over vier muren moet klimmen die wat lager waren en kon uiteindelijk in onze tuin springen :eek: .
    Muppet lag nog te slapen gelukkig dus ze heeft niks gemerkt....
    Pffff ff flink stress hierzo. Stel je voor zeg dat ze wakker wordt en gaat brullen...

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ff spammen:

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi allemaal,

Nou inderdaad wat een rotweer zeg ! Daar worden we niet echt vrolijk van.

Even wat reacties:

Sens; wat zullen jullie geschrokken zijn als de deur dicthvalt en je kan er niet meer in. Gelukkig is het goed gekomen en heeft Jaime gewoon lekker liggen pitten ;) . Leuke foto's van Michiel en jaime op de fiets !

Semmi; Het is idd filmpjes weer vandaag. Misschien dat wij er straks ook maar eentje huren. Fijn dat Lenhards moeder even bij jullie langs is geweest. Ook voor haar even een andere omgeving. Kan me best voorstellen dat het voor haar moeilijk is thuis te zijn, met alle herinneringen. Dat heeft natuurlijk tijd nodig.

Brennied; Welkom terug meid ! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad op vakantie ! Wel ff foto's showen heh ?

Annemonique; en heb je Lydia op de koffie gehad? Zou wel gezellig zijn !

LIS: en hoe gaat het met Jesse, is zijn humeurtje alweer wat beter? En wat een schattige foto's zag ik weer van hem voorbij komen.

Robine; He meid wat een vreselijk bericht heeft de moeder van je vriendin gehad. Het leven is niet altijd even eerlijk. Zo'n jonge vrouw nog, verschrikkelijk. Gelukkig gaat het met je moeder al wel weer iets beter. Fijn dat de poes een goed onderkomen heeft gevonden.

Door al het gespam kan ik niet verder teruglezen ;) . Blijf maar spammen hoor ! Ben gek op leuke foto's.

Hier eigenlijk niet veel te melden. Morgen gaan we gezellig met zn drietjes naar het zwembad. Hebben we nog nooit gedaan :oops: . Wordt dus hoog tijd !

Ik kom later nog weer even kijken.

Liefs Sappie

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: wat een leuke foto's van Jaime en papa!
    Zo dat is zeker schrikken zeg, gelukkig is het goed gekomen!

Sappie: leuk met zn drietjes zwemmen, hebben wij ook nog nooit gedaan. Alvast veel plezier :)

Lydia: lees je pb net pas, echt grappig dat we maar 1 straat van elkaar vandaan zitten. Als je nu naar nummer 1 komt dan ben ik daar ;) Maar je zal nu wel uitgewandeld zijn. Ik zag wel iemand met een kinderwagen (een oranje bugaboo), maar jij bent niet blond toch.

20. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    AM: We stappen net binnen. We hebben wel een oranje wagen, maar dan een Quinny. En ik ben donker, dus helaas hebben we elkaar gemist. Maar ik loop zo nog even naar de post denk ik. Kunnen we misschien toch nog ff zwaaien!

Deel Deze Pagina