November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Zo hier is de kerst ook weer voorbij ;) gister lekker gesteengrilled (?)...morgen mogen we weer. Vrienden komen eten en tja......
    Wij zouden Milou eigenlijk met kerst dat fietsje geven maar toch niet gedaan. Ze kan er nu nog zo weinig mee...we wachten wel tot het voorjaar. Ze weet er toch niks van :) en op zolder staat ie ook goed.
    Vandaag niet echt veel gedaan...ofja flink gewinkeld. Heb een nieuwe spijkerbroek, truitjes en uiteraard voor Milou een leuk setje. Bij Villa Happ was opruiming en als ik er eenmaal naar binnen gaat, kan ik het echt niet laten hangen. Ik was samen met mijn zus, die over een maandje uitgerekend is, wat een verschil dan qua maat met Milou. Zo'n kleine kleertjes ...kan je haast niet voorstellen dat Milou ook zo klein is geweest.
    Nu loopt ze alsof ze nooit anders gewend is...ook op straat..ze wil alleen nog maar lopen. En ze kletst de oren van onze kop :)

Robine: wat een kutzooi zeg...ik begrijp heel goed dat je je echt klote voelt. Je kind ziek is al zwaar ....maar ook nog je man. Hopelijk is john en Jill snel wat aan de betere kant, dan kan jij ff lekker rustig aan doen.
    Milou was ook zo jengelig toen ze ziek was. Knuffel...

Kelly: da's wel zwaar relaxed zo'n kort weekje werken ;) Veel plezier bij de foto. Wij hebben ook zo'n aanbieding gedaan bij de V&D voor mijn schoonmoeder. Met alle kleinkinderen van haar (5 stuks). Ze is overmorgen jarig dus dan krijgt ze hem.
    Wat vervelend dat ze iedere dag zo vroeg komt...mss sprongetje?
    Het waren weer hele leuke foto's van je meisje...cadeautjes uitpakken is d'r favoriet ;)

Jacq: aah het zit Pippa ook niet mee, hopelijk hoeft ze niet al te lang te puffen. En spannend zeg met dat testen....

Charissa: da's op tijd met je buikje :) dan zul je het wel snel moeten vertellen anders zien ze het toch wel.

AM: gelukkig hebben jullie ook een keer lekker kunnen uitslapen...hopelijk slaat ie morgen de fles van half 5 over ;)
    Hoe was het bij je nichtje? Ze zal onderhand ook al wel zo'n dikke buik hebben als mijn zus :confused:

Miranda: ze zijn lekker verwend bij jullie.

Fajah: een moeilijk dagje dus vandaag...al die indrukken ook van de laatste dagen. Ze zijn natuurlijk doodop. Morgen weer een nieuwe dag.
    Hoe gaat het met Yorben zijn 'plekjes'. Krijgt hij nog soja of al gewone melk?

Sappie; haha..kerst weer voorbij. Op naar oud & nieuw! Nog spannende dingen in petto?

Ik zal ff wat foto's uploaden en spammen voor de liefhebbers.

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Op vakantie...alleen maar willen lopen...

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Gek doen met oma

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Doerakje...

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    mag dit mama?

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
  8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Tja...hoe zit dit toch allemaal in elkaar

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo goeieavond allemaal!

Dat waren flink wat pagina's bijlezen!

Even reageren:

Wow die Milou! Die loopt volgens mij als een tierelier of niet? Mooie foto's hoor. Ze heeft van die grote blauwe ogen zeg. En grappig want die stapelrondjes heeft mijn moeder ook voor Jaime. Morgen dus weer steengrillen..haha. Is het zo'n fiets met zo'n stok erachter? Jaime vindt hem supertof alleen wij iets minder...flink bijsturen, beter nog even wachten.

Am haha geweldig die kyl! Helemaal blij met de puzzle. Ik vind het knap dat hij hem er zo weer inlegt! :)

Fajah ah arme yorben tegen zn sterkere broer. Lijkt mij heel lastig als ze zo aan het 'vechten' zijn. Zou ze allebei opsluiten ;) .

Kel ga je bij de V&Dfoto's laten maken? Ik ben ook benieuwd wat het is. Flink veel kadoos had Daynah zeg, kon ze wel kiezen wat ze wilde?

Zap das niet leuk en wat ik zei zul je net zien met de kerst :( . Is Jill ook een papa 'hanger'? Misschien dat ze daarom zo dwars is nu?

En Sap last but not least, die Lieke loopt! Geweldig die foto zeg! Wij zaten hier te kijken en dachten alleen maar wow :confused: .

hier kerst ook 'doorstaan'. Mijn ouders zusje en vriend vonden het diner geslaagd. Veel kadoos weer, echt te gek. Gister kerst gevierd bij de ouders van chiel en wederom kadoos. Pfff. Ik ben bang dat Jaime eraan went ofzo want di emaakt ieders pakje open in sneltreinvaart. Beetje jammer.
    Verder komen hier echt weer kiezen. Zo zielig. Dr billen zijn weer knalrood en verschonen gaat met grofgeweld gepaard. Niet zo leuk.
    Verder gaat het eigenlijk ineens snel. Ze loopt weer aan de hand, en dan niet een paar pasjes maar een flink stuk. Staat zo vijf minuten te dansen zonder iets vast te houden. En klimt hier de trap op ineens :confused: . en jullie weten niet wat voor trap wij hebben... Zo'n hele oude echt enorm stijle trap. Ik hoop dat haar billen alleen nu binnen de perken blijven want vorige keer was echt niet leuk.. Heb er net maar een halve tube op gesmeerd..

Ik zal ff spammen.

lfs

ps dat ze nu ineens zo lang achter elkaar staat...wij dachten heeft hopelijk niet te maken met haar nieuwe schoenen..waren gaan shoppen bij outletcenter in Roermond . Heeft ze D&G schoentjes gekregen van suede. Normaal zou ik ze niet kopen (belachelijk die prijs) maar nu met de uitverkoop :)

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mijn nieuwe zingende kerstbeest :) Ik dans met hem mee

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Come on let's dance

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    More dancing...Just like my mom ;)

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

Drinken doe ik nu staand Mama en papa houden het niet meer, zijn bang dat ik omval..naar achteren..

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En ik klim zelf op mn wagen ;)
    ;) ;) ;) ;)

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Alleen ga ik wel achterstevoren op mn wagen zitten..whaahaa

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en nu zien jullie gelijk Jaime haar haar. Het is echt kort. Behalve dat stukje achter. Moet zeggen dat het redelijk snel groeit en we geen spijt hebben van het knippen .. lijkt wat voller.

Foto's zijn beetje korrelig..ik was er niet helemaal bij doordat ze ineens dit allemaal deed :)

17. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    hey dames, zo nog eventjes snel voordat ik mijn nest induik. Hier redelijke dagen achter de rug. Dinsdag was dus de dag voor de kids, nou dat hebben we geweten, hele dag vtech gespeeld (computer voor kids op tv) en kinderfilms gekeken :confused: maar het was wel heel leuk en gezellig met ze. 's Avonds heb ik gewoon gewerkt dus tijd vloog voorbij.
    Woensdag gingen we 's morgens naar mijn moeder en dat is finaal mis gelopen, zal jullie besparen hoe en wat, lag niet aan ons of mijn moeder, dat ging super. We hebben er heerlijk gegeten 's middags, mijn moeder had zich echt de moeite genomen, daarna hebben we een spelletje gedaan met de kids en toen alles weer inpakken en door naar Weert naar de ouders van Albert. Daar gezellig bij elkaar geweest en 's avond ook weer overheerlijk gegeten. Voordeel dat schoonbroer een eigen supermarkt heeft, dus we hadden echt megaveel. Zij hadden hun hele wagen vol geladen met allerlei lekkers, beenham, vers fruit, groenten, weet ik het wat allemaal :D teveel om op te noemen.
    's Avond kwamen we dan ook rond en uitgeteld thuis en hebben we de kids naar bed gebracht en zijn we zelf de bank opgekropen en daar zijn we niet meer vanaf gekomen totdat we zoiets hadden van we gaan maar naar bed waren echt kapot.
    Vandaag begonnen met het 1 en ander schoonmaken, maar dat schoot niet echt op :rolleyes: Jordy was hangerig (was voor hem gisteren natuurlijk ook een lange dag geweest) en de meiden hongen continu in elkaars haren, bijna letterlijk
    Morgenvroeg komt mijn zus en kan Albert ons nieuwe bankstel gaan halen =D> hopelijk kijkt mijn zus dus even naar de kids terwijl ik het hier in huis allemaal een beetje aan kant kan brengen en met de meubels kan gaan spelen om te zien hoe het t beste staat met het nieuwe bankstel. Wordt een heel geschuif denk ik want nu krijgen we een 2 en 3 zitter en een losse stoel en we hadden een hoekbank, dus toch best een verschil denk ik? Morgen dus weer een volle dag in het vooruitzicht

Ik weet even niet of ik morgen de tijd krijg voor te reageren ivm het bankstel en het huis weer omgooien dus haha, maar vanaf overmorgen ben ik er zeker weten weer :thumup:
    Verder een aanrader voor iedereen: ik heb de laatste avonden als ik in bed lag een boek gelezen (ja dat is uniek :-$ ) misschien kennen jullie het boek al maar voor wie niet: The Secret heet het en echt wat een geweldig boek! Dit zou eigenlijk iedereen moeten lezen, want er staat veel, heel veel bruikbare tips in!Er is ook een film van dus wie echt niet lezen wil, kijk dan in ieder geval de film ik ga die ook aanschaffen, voornamelijk voor Albert :) http://thesecret.tv/index.html dit is de site maar helaas alleen in het engels.
    Hopelijk vind ik morgen mijn doosje nieuwe batterijen want dan ga ik zeker foto's maken van mijn nieuwe bankstel en hoe de kamer nu weer zal zijn ingericht haha :)
    Nu ga ik snel douchen en slapen, want we moeten er morgen vroeg uit :(

Dikke knuffel voor iedereen :thumup:

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Zo hier ook de kerstdrukte weer achter de rug....
    Er is weer aardig wat geschreven en vooral veel leuke spam zag ik voorbij komen!

Robine: jeetje meid wat balen zeg van jullie kerst.....hier een hele dikke knuffel van ons!

Kelly: zooooo wat een kado's zeg! Kan me goed voorstellen dat je nu ff kadomoe bent...haha! Maar dus wel ene gezellige kerst gehad, leuk die pony trouwens voor Daynah!

Sappie: jullie ook al zoveel kadootjes zie ik, heerlijk verwend dus! En aplause voor Lieke die kan lopen....hoeraaaaaaaa!

AM: lief zeg die Kyllian die echt aan het puzzelen is en steeds juicht als ie een stukje goed heeft!

Fajah: leuke spam van de kids weer, en ook bij jullie mochten de kado's niet ontbreken. Jelte en Yorben zijn zeker nu expert kadootjes uitpakken....haha!

Sensee: knap zeg dat Jaime nu zoveel tegelijk doet. Inderdaad we eng als ze zo'n steile trap op gaat. En een goeie danseres die Jaime....haha! Hier ook rode billen van de tanden...zoooo zielig!

Angela: de dag van de kids wa sdus wel geslaagd. En dus lekker gegeten, op naar oud en nieuw! Mogen de meiden dan de hele avond opblijven?

Brennie: Milou en continu aan de wandel dus, wat lijken ze dat een stuk groter he! Gata ze ook al echt rennen?

Jacq: jammer van je nega test, maar wie weet inderdaad nog te vroeg....hoop dat je het jaar alsnof heel mooi afsluit!

Verder weet ik het ff niet meer door het vele gespam....

Hier wel gezellige kerst gehad...alleen voelde het niet compleet en ben ik blij dat het weer voorbij is. Van mij mag het wel weer het nieuwe jaar zijn. Mn schoonmoeder is nog 2 nachtjes gebleven en bedacht gister ineens dat ze ons huis wilde schoonmaken. Heeft ze de ramen, gordijnen, deuren schoongemaakt, lekker hoor, huisje weer schoon!

Vandaag ff lekker niks doen, misschien nog ff de stad in, kijken of er iets in de opruiming te koop is...

fijne dag allemaal

liefs Semmi

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    ik zal ook nog ff een kerstspam doen...

20. Semmi