November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    en de laatste, kadootje halen bij de kerstman...

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jaime en Jayna wat staan jullie weer schattig op de foto's! Ik zal zo ook nog ff wat spammen.

Hier nogsteeds een zieke man en Jill die eenhele nare hoest heeft en daarvan af en toe moet overgeven. Hou t maar ff in de gaten, want lijkt me niet helemaal ok. Dus nogsteeds ziekenboeg hier. Bah.

Alweer 1 week vakantie voorbij met alleenmaar zieken...........saai hoor, maar ja t is niet anders. Laat 2008 maar wat beter worden dan!

zitten als een bouwvakker

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Laatste nieuwe, telefoon opnemen, haijo zeggen en dan de hoorn naar dr oor brengen

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

verstoppen achter de bank

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

nieuw kapsel, Jill en zijwaartse staartjes

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Lief nieuw kapsel ;)

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Aan de wandel

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:hahha marlolijn dus niet die zwanger is.ik had toen nog een tijdje met haar gemaild,vandaar mn interesse in haar.

Robine:aaah wat lief die zijwaartse staartjes bij jill,staat haar erg schattig,vind ik leuker dan die hoge staartjes.
    nog steeds zieken bij jou,mmmm niet zo leuk meid in de vakantie.

sem: van jayna ook weer mooie spam,ging dat een beetje met de familie bij jou?

het is weer weekend,gelukkig is mn mannetje vanavond weer lekker thuis,met de feestdagen vind ik er helemaal geen bal aan om steeds alleen te zitten bah!

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihi ik ook hoor Fajah, alleen zijn ze nog wel errug mini! Niet al dr haartjes kunnen er aan de achterkant al bij!

Lekker dat je mannetje zo weer thuis is! Was ie met de kerstdagen weg dan? Nee toch?

AM; Hoe was je kerstborrel eigenlijk? Met je nieuwe collega's!;) En ben je al begonnen in je nieuwe functie of pas in 2008?

Ga ff auto's omruilen bij John op zn werk. Hij heeft altijd een auto van werk bij zich om prive mee te rijden, maar die we nu hebben staan is morgen nodig voor een proefrit, dus moet ik die even gaan brengen en een andere mee terug nemen. ff heen en weer naar Lisse dus.

Arme Jill, ze slaapt alweer. Steeds ff 15 min op en nu ligt ze er weer in. Arme kleine, ze is echt ziek, wil ook ineens lekker knuffelen bij mama :) Das dan wel weer fijn.

Liefs

12. Zo we zijn weer terug uit de stad.

Ik denk dat de foto's wel goed gelukt zijn. Daynah was in haar goede bui en zat alleen maar te lachen ben benieuwd naar het resultaat. 12 januari kunnen we langskomen.

Verder nog leuke laarsjes met bont voor Daynah gekocht bij Van Haren voor maar 9,95. Ik vind dat Daynah soms zo van die koude voetjes heeft als we buiten lopen, dus dit is lekker warm.
    Verder heb ik ook nieuwe zwarte laarzen gekocht......ja ja heerlijk hoor zo'n tantieme :)

Fajah: Jij nu ook lekker weekend. Hebben de kids vandaag geen ruzie meer?

AM: Ik ben ook wel jaloers hoor op anderen waar de kindjes zo lang kunnen slapen. Vannacht was het 5.00 uur weer en daarna tot 7.30 uur geslapen, alleen ik slaap daarna zo rot.

Brennied: Wat een leuke foto's van Milou weer zeg. Ze loopt echt goed heh. En dat geruite maillotje hebben volgens mij veel meiden mama's hier.

Sensee: Ach weer kiezen voor Jaime, wel zielig dat ze er dan zoveel last van heeft. Leuke foto's van Jaime en bij mij valt het niet op hoor dat haar haar korter is.
    Is Roermond een beetje leuk, tenminste dat outletcenter daar? Wij willen ook nogsteeds een keertje gaan. Mss een idee voor in het nieuwe jaar.

Angel: Jij heb dus ook drukke kerstdagen achter de rug. Doe maar lekker rustig aan en we zien wel wanneer je weer tijd heb om te reageren.

Sem: Wat lief van je schoonmoeder zeg. Is ze de dagen een beetje goed doorgekomen. Kan me wel voorstellen dat het even zwaar zou zijn voor haar. Ben je nog geslaagd in de stad?

Robine: Geen leuke vakantie voor jou dus. Balen hoor. Geef Jill maar een dikke knuffel en dat ze maar snel beter mag worden. En anders even de ha bellen als je het niet vertrouwd.
    Heb je trouwens al de ha voor jezelf gebeld of is het vanzelf weer over gegaan?
    Ik vind die staartjes opzij zooooo lief. Ga het ook proberen bij Daynah of het lukt.
    Leuke foto's ook weer van Jill. Spijkerovergooier is ook hartstikke leuk. Bij de prenatal gekocht of niet?

Ga even met Daynah spelen, die vraagt om aandacht.

Tot laterrrrr.

lfs Kelly

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:2de kerst moest mn man werken,maar rond die dagen vind ik het wel gezelliger als hij thuis zou zijn,maar dat kon dus niet helaas.
    de staartjes zijn idd wel mini,maar zoooooo schattig*smelt*

kelly:goed dat de foto's wss gelukt zijn.
    kids zijn vandaag wel braaf,geen ruzie meer.
    jammer dat daynah steeds zo vroeg wakker is zeg.
    yorben sliep vd week tot 9u45,ik begrijp het ook niet,het zijn echte slaapkoppen die kids van mij,hopelijk later niet meer hihihi dat het niet van die luilakken worden ;)
    nu ligt yorben er ook weer al in van 12u30.soms vraag ik me af of het wel normaal is dat hij zoveel slaapt.
    ga dat toch een keer vragen op cb ofzo.

14. Zo die Yorben slaapt echt veel zeg. Zoveel hoef Daynah nou ook weer niet te slapen, maar tot een uur of 8 a 9 zou ik wel lekker vinden. Soms doet ze het ook wel hoor, maar dan heeft ze tussen 5 en 6 al een flesje gehad.

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ach kan nog komen bij daynah hoor,mss weer een fase ofzo dat ze onder de morgen een flesje wil,had kyllian dat ook niet de laatste tijd?

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Allemaal leuke spam zeg! Geweldig die staartjes bij Jill.

Fajah lekker toch dat hij zoveel slaapt! Daar groeien ze goed van haha.
    Hier een die uitslaapt maar overdag dus echt niet meer wil slapen, hoogstens een uurtje.

Kel best snel dat je die foto's kunt ophalen. En lekker geshopt vandaag. Flinke uitverkoop of niet?
    En zie je het echt niet bij Jaime haar haar. Eerst was het in haar nek veel langer met krullen. Beetje een mat...haha.
    Roermond is veel beter geworden. Erg leuk veel winkels. Normaal is het op alles 50% korting maar nu door de uitverkoop nog eens 30% extra. Er zijn nu 100 winkels daar. Ook redelijk wat voor baby. Bijna alle grote merken hebben een babylijn, maar er zit ook een villa happ!

Robine vervelend van Jill dr hoest. steeds spugen is ook niks. Hopelijk gaat het volgende week wat beter. Nog plannen voor oud en nieuw?

Verder kan ik niet lezen. Kreeg vanochtend nog een mail van de sprongenwekker ben benieuwd.

lfs

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Milou wat sta je weer prachtig op de foto's! Nog even en je rent zo naar de speeltuin ;)

Sens: die rotkiezen ook he. Hier ook een echte klimmer. Hij klimt nu steeds op zn speelgoedkist en dan op zn tafeltje. We proberen hm het wel af te leren en zeggen steeds dat hij moet gaan zitten (op de speelgoedkist aan het tafeltje). Dan antwoord ie met 'tuhh'(zitten/ sittuh), maar ondertussen kijkt ie je ondeugend aan.
    Ziet er echt geweldig uit dat dansen! :D

Angel: is het allemaal gelukt vandaag met nieuwe bankstel en schoonmaken?

Semmi: oww heerlijk een schoon huissie! Kan me voorstellen dat de kerst voor jullie niet compleet was :( Jayna zag er mooi uit!

Robine: Jill ziet er ook wel zielig uit zeg :( Hoop dat ze weer gauw opgeknapt is. Dr staartjes staan leuk! :) Hier ook vakantie, maar door het ziek zijn ook geen vakantiegevoel helaas. Ik begin 3 jan met mn nieuwe baan :)
    Nog gelukt met de auto omruilen?

Fajah: wist niet dat jij Marjolijn kende haha.

Kelly: eindelijk geslaagd voor je laarzen! ;) Leuk he die uitverkoop! Super dat Daynah lekker aan het lachen was tijdens de shoot!

Nou hier een goede nacht achter rug! Kyllian wilde gisteravond niet slapen en ging pas om half 9 slapen.....maar heeft tot 8.15 uur doorgeslapen :D Hij ligt nu weer gewoon vanaf 19.15 uur op bed, dus ben benieuwd. Heeft vanmiddag ook ruim 2,5 uur geslapen :)
    We zijn vanmiddag even met zn drietjes naar de toys R Rus geweest, Kyl had nog en cadeaubon. Hij heeft er een laptop bij en een helicopter met knopjes, ballen en geluid :) Toch nog kerstcadeautjes voor hm ;)

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    brennie:je vroeg hoe het met yorben zn 'vlekjes'is.
    nou goed op het moment,maar hij krijgt nog wel altijd soja melk en soja papjes.met milou haar huidje gaat het goed geloof ik he?

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeieavond,

Nou de steengrill zit er weer op voor dit jaar, het was wel weer heeel lekker :) Die vrienden zijn nu in verwachting van een tweeling, ze is nu 15 weken en heeft al een klein buikje. Zo leuk!

Fajah: wat een leuk filmpje van de 2 broers :) En wat een bos haar heeft Yorben! Idd met Milou d'r huidje gaat het heel erg goed. Ze krijgt gewoon alles en geeft helemaal geen reacties :whistle:

AM: dus Kyl toch nog wel verwend ;) leuk voor hem. Ja dat staan...hier ook op d'r stoeltje. Iedere keer zeggen dat ze moet zitten, maar hoe vaker we dat zeggen hoe meer ze gaat staan, lijkt wel.
    Hij is goed op dreef dus vandaag met slapen...hopelijk weer zo'n lekkere nacht.

Robine: klinkt idd niet echt goed dat hoesten met spugen erbij. Hoop echt voor je dat de zieken weer snel beter worden...beterschap!
    Schattige foto's van Jill...lief die staartjes. Ze kijkt wel sappig uit d'r oogjes...acherum.

Kelly: ik ben ook nog op zoek naar laarsjes voor milou...bij van Haren dus...ga maandag ff kijken. Maatje 19 is echt moeilijk te vinden, heb ik gemerkt. Welke maat heeft Daynah?
    Outlet in Roermond is idd leuk...we zijn er pas ook nog geweest.

Semmi: da's wel heel fijn dat je schoonmoeder ff lekker heeft schoongemaakt. Leuke foto's ook van jullie!

Morgen weer een autoritje voor de boeg. Verjaardag van mijn schoonmoeder en dan meteen een visite-rondje bij vrienden. We blijven bij mijn schoonouders slapen dus dan kan Milou gewoon 's avonds blijven liggen. Ik ga nog ff surfen...doei doei

Deel Deze Pagina