November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Robine: aaah wat een schattige staartjes zo op zij bij Jill! Zal het bij Jayna ook es proberen, alleen haar pony is nogal lang dus dan komt die in dr oogjes. Hoe is het nu met je meissie? Zo zieilig dat ze steeds moet hoesten en overgeven, hopelijk knapt ze snel weer wat op!

Kelly: dus geslaagd voor laarsjes bij van Haren. Heb ik laatst ook eens gekeken,maar veel vanaf maat 20, geen geld trouwens 10 euro voor een paar laarsjes! Mn schoonmoeder is de kerstdagen aardig goed doorgekomen, eerst mijn lehard's zus en daarna bij ons. Ze kijkt nu wel weer erg op naar oud en nieuw. Ze heeft het gevoel dat ze mn schoonvader dan in 2007 achterlaat, omdat we nu een jaar ingaan dat hij nooit mee zal maken.

AM: wat fijn dat Kyllian zo'n goede nacht heeft gemaakt! En ook hij in het bezit van een laptop...haha...die is wel favoriet he!

Fajah: gelukkig is je mannetje weer lekker thuis. Inderdaad niks aan als ie niet thuis is met deze dagen. Hebben jullie nog plannen voor oud en nieuw?

Brennie: veel plezier bj de familie! Jullie hebben dat ook altijd he, die lange ritten richting de fam...ken het helemaal!

Verder weet ik het ff niet meer....
    We gaan vanmiddag ff naar Lenhard's zus en zwager en hun 4 kids. Hebben een hele tijd geen contact met hun gehad, en vlak voor het overlijden van mn schoonvader kwamen ze daar weer over de vloer. We doen het rustig aan en gaan lekker ons eigen gang, maar vonden het nu wel tijd om voor het eerst sinds 3 jaar weer langs te gaan. Mn schoonmoeder logeert daar nu, dus voor haar een verassing dat ze ons alweer ziet. Ze zal het ook wel leuk vinden dat we daar weer komen. Lenhard's zus was ook helemaal verrast toen we belden, dus ben benieuwd hoe het daar vanmiddag is.

Fijne dag verder!

liefs Sem

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Brennie: wat leuk trouwens dat jullie vrienden een tweeling krijgen...dat buikje zal straks wel flink gaan doorgroeien dan!

3. Wat een leuke Indiaantjes zeg.

Brennied: Wow een tweeling. Pfff lijkt me wel zwaar worden zeg. Hoe vinden ze het zelf? En helemaal steengrill klaar is dit jaar. Wij gaan maandag nog gourmetten en dan echt voorlopig dus niet meer heh.

Sem: Hoe was het bij je schoonzus. Zal wel even raar zijn. Wonen ze ook nog in Krimpen of ergens anders?
    Kan me voorstellen dat de 31ste zwaar zal vallen voor je schoonmoeder. Gelukkig is ze wel de kerstdagen goed doorgekomen bij jullie.

Hier vandaag even naar Blijdorp geweest. Was wel koud maar in het zonnetje wel lekker.

Ga even bij Daynah kijken want die is aan het gillen in bed.

Lfs Kelly

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Ben benieuwd naar de foto's! Zullen vast mooi zijn geworden. Heb je Bokito nu wel in zn buitenverblijf gezien vandaag? Hij stond in ieder geval weer levensgroot in de Telegraaf vanmorgen. Eng beest. Was zeker koud, was ook ff in Rotterdam winkelen met Jill, maar echt een nare wind stond er.
    Hoi allemaal!

Fajah: Jeetje Yorben slaapt wel heel veel zeg! Doet hij dat elke dag? Lekker hoor, kom je zelf ook eens aan andere dingen toe. Zou me er geen zorgen over maken, hij zal t wel nodig hebben

Brennied: Jeetje die Milou die al zo goed loopt ook buiten. Leuke foto's van jullie weekendje weg hoor! Jullie hebben zeker wel genoten!?Kruipt Milou ook nog weleens of helemaal niet meer?Veel plezier morgen met je rondje nederland;)

AM: Knap hoor dat Kyllian overal op kan klimmen. Gaat hij ook al zelf op en van de bank af? Hier laat Jill zich echt zo overal vanaf storten als we dr niet tegenhouden. Ze heeft nog echt niet door op welke hoogte ze zich bevindt. Heb je Kyl weer lekker verwend in de Toys? Lol. Mooie zaak he, je hebt daar echt veel keus. Fijn dat ie weer goed geslapen heeft vannacht.

Sem: Arme schoonmoeder van je dat ze zich zo voelt om 2008 in te gaan. t Is ook niet niks je man verliezen.
    Kan je Jayna dr haar van dr pony niet met een speldje naar achteren doen dan? Hoop dat t gezellig is vandaag bij Lenhard's zus en zwager.

Waar is Panda? Lang niet gehoord!

Hier ff gewinkeld vanmiddag in Rdam. Niks gescoord! :( Ach Jill en ik zijn ff weg geweest van huis, werd hier beetje gek van t thuiszitten. Jill had vannacht wel nog een hele nare hoest en heeft de hele dag door een snotkoker, maar dat weerhield me er niet van om ff de frisse lucht op te zoeken. Ze had geen koorts hoor, voor jullie mij een ontaarde moeder vinden ;)
    John gaat ook weer wat beter. Maandag gaat ie weer aan de slag. Hij is gewoon 5 kg kwijt geraakt deze dagen! Ik hoop ook op zo een griep ;)

Vanavond weer ff aan de LOST seizoen 3. Ben bijna helemaal bij.

tot morgen weer!

Liefs

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Goedenavond!
    Hier weer een goede nacht gehad, joepie! Kyllian heet tot half 7 geslapen. Voor mama 's avonds wat minder leuk, was flink aan het overgeven door al het gehoest. Vandaag gaat het wel weer iets beter met mn keel.

Fajah: hihi grappig die indiaantjes. Yorben is gewoon een heerlijk rustig jochie en blijkbaar ook met het slapen ;) Zou me er verder ook geen zorgen over maken.

Brennie: 2 vriendjes erbij voor Milou over 25 weekjes dus ;) Lijkt me erg leuk 2 hummeltjes, maar wel zwaar zeg.
    Veel plezier daar bij je schoonouders! :)

Semmi: hoe was het bij Lenhard's zus en zwager?

Kelly: hebben jullie een abo op Blijdorp? Lekker dat je zo dichtbij de dierentuin woont he.

Robine: haha jij en niet eens iets gekocht? ;) Kan me voorstellen dat je er ff tussenuit wilt. Ik wil eigenlijk elke dag wel ff weg, hele dag hier binnenzitten met Kyllian vind ik ook niets.

Ik ben vanmiddag ook even (alleen) de stad ingeweest, maar het was wel erg druk in Utrecht dus was alweer snel thuis. Wel wat kleding voor Kyllian in de uitverkoop gekocht. Nu verder maar wachten tot de zomercollectie er is :)

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jij blijft ook maar kopen he AM! Beterschap meid!

7. Nee en jij blijft niet kopen heh Robine :) ;)!

Waarom is het toch altijd bij de verkeerde mensen die dan die 5 kg kwijt raken. Hij heeft het iig niet nodig.

Nog wat gevonden in Rotterdam?
    Veel plz bij Lost.

AM: Jij ook dus weer lekker gewinkeld. Fijn dat Kyllian zo lekker heeft geslapen. Hier was het 6.15 uur en daarna tot 8.30 uur. Ook lekker.
    Beterschap voor je.

En iedereen al een beetje plannen voor Oud & Nieuw?

Wij gaan even eten nu. Broodje zalm...jummie.

Lfs

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Robine; kan me voorstellen dat je er even lekker uit bent geweest met Jill. Heerlijk die buitenlucht, is wel goed voor dr. Fijn dat John ook beter gaat, en 5 kg zeg :confused: , doe mij ook ff zo'n griepje ;) .
    Leuke foto's van Jill met haar zijstaartjes. Ze zijn echt GEEN baby meer he? Echt al een meisje.

Annemo; hihi jij bent idd ook een shopaholic geloof ik :) :) ;) . Gelukkig dat het weer wat beter gaat met je keel.

Kelly; leuk even weer naar de dierentuin geweest! Bokito nog gezien? Zoals Z als schreef ik zag hem ook groot op de gehele voorpagina van de telegraaf staan. Hij ziet er echt scary uit.
    Hoe gaat het met je moeder?

Sem; wat zag Jayna er mooi uit met de kerst ! En wat is ze weer heerlijk verwend met alle kadootjes.
    Kan me best voorstellen dat je schoonmoeder het nu moeilijk heeft. Ze gaat natuurlijk een zwaar jaar afsluiten maar wel een jaar waarin haar man er nog was. Ik hoop dat 2008 haar veel geluk zal brengen.
    Hoe was het bij je schoonzus vandaag?

Brennied; ik zag weer geweldige Milou spam voorbijkomen ! Leuk een tweeling voor jullie vrienden, wel druk lijkt me.
    Vandaag dus een druk maar gezellige dag voor jullie. Veel plezier.

Fajah; leuke indiaantjes ! Zo wat kan Yorben lekker lang slapen zeg ! Slaapt hij dan ook echt tot bijv 16.30 of ligt hij dan lekker in zn bed met zn knuffels te kletsen/spelen?

Sens; wow wat een leuke dansfoto's van Jaime. Het lijkt alsof ze echt staat te swingen, billen naar achteren en dansen maar :) :)

LIS; hoe gaat het met jou, Jessen en Wes?

Verder weet ik het niet meer.

Vandaag ook nog ff de stad in geweest. Alleen twee overhemden voor Rick meegenomen. Hij heeft ze net ff gepast maar ze zijn helaas te klein :( . Volgende week maar even ruilen.

Verder gaat hier alles prima, geen gekke of bijzondere dingen.

Iedereen klaar voor 2008? Kunnen we nog (meer) zwangerschappen verwachten? :) :) :) .

Tot later,

Liefs Sap

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Help! Heeft iemand ervaring met Ebay? Ik heb vandaag eerst een mailtje ontvangen met ' eBay User ID Reminder‏', daarna 'eBay Secret Question Activated', toen ‏ 'Je hebt een vraag over je object ontvangen, Monitor 22" -- NUEVO A ESTRENAR Factura y Garantia‏' en als laatst 'FPA NOTICE: eBay account schorsing‏'.

Ik heb zelf niets gedaan en het lijkt er dus op dat iemand mn account 'gekraakt' heeft en iets op mijn naam (een monitor) te koop heeft aangeboden. Ik weet nu niet wat ik moet doen, want er stond ergens dat ik wel de verschuldige kosten aan Ebay moet betalen. Kan echt nergens op Ebay een telefoonnummer op mailadres vinden.

Ik had het al niet zo op Ebay, maar had ik me dus maar nooit aangemeld daar :(

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Gelukkig Ebay is er zelf net achtergekomen:

Krijg nu een mailtje met wat uitleg hoe ik mn account weer kan activeren:

'Er zijn aanwijzingen dat een derde persoon zonder toestemming jouw eBay-account heeft gebruikt om ongeautoriseerde emails naar eBay-leden te versturen, inclusief emails met productaanbiedingen buiten eBay om.'

Nu dus snel mn hotmailwachtwoord veranderen....want die weten ze dan blijkbaar ook....

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Gelukkig maar Annemo dat het is opgelost, wat schrikken zeg. Idioten lopen er rond hoor !

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Naja opgelost is het nog niet, want ik ben dus nog steeds geblokkeerd. Moet er nog achter zien te komen hoe ik dat ongedaan kan maken, want ik heb een trainingspakje daar gekocht en die moet ik dus betalen. Dat kan dus niet omdat ik geblokkkeerd ben.....krijg ik daar straks nog problemen mee.....
    Eerste keer dat ik in jaren weer wat gekocht heb daar en krijg je dit....

Zal straks weer ontopic reageren hier ;)

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Balen hoor Annemo, heb er geen ervaring mee, succes !

14. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi allemaal!

Ik ben er ook nog hoor. Ben al zo vaak met een berichtje bezig geweest, maar dan riep Wes me elke keer weer, Jesse uit de douche halen of gingen we boodschappen halen of begon een film ofzo...

Net even lekker in bad geweest, zit al lekker in mijn pyjama en kruip zo bij Wes lekker op de bank!

AM: beterschap! Jij dus ook aan het overgeven? Wij gelukkig niet, maar mijn zus en oudste nichtje waren 2e kerstdag 's nachts ziek geworden. Mijn zwanger 's avonds ook. Gelukkig werden wij overgeslagen.

Robine: dus met John gaat het wel weer beter? Zo'n griep wil ik idd ook wel hoor, ff 5 kilo afvallen! En wij vinden je geen ontaarde moeder joh! Als Jill niet naar buiten zou kunnen, zou je dat ook niet doen! Kan me wel voorstellen dat je wel naar buiten wil. Ik word ook gek van een hele dag binnen zitten. Al is het alleen maar even naar de winkel lopen.

Sappie: heb jij nu ook nog vakantie? Wel lekker genoten van de kerst he? Mocht ook wel, na al die drukke dagen bij je ouders.
    Balen dat de overhemden te klein zijn. Moet je weer gaan ruilen!

Kel: zag dat Daynah goed verwend is zeg! Hier voorlopig ook geen cadeautjes meer. We hebben nu speelgoed in de poef gedaan, maar dat weet jesse tegenwoordig ook al te vinden. Gaat ie in de poef zitten en daar zitten spelen. Kan de box dus echt weg ;)
    Moet jij nu maandag weer werken? Nah, dan heb je in ieder geval dinsdag en woensdag weer vrij he.

Brennied: Weer lekker op familie en vriendenbezoek. Wel gezellig. Ik vind het altijd heerlijk om naar mijn ouders te gaan, maar je moet altijd zoveel zooi meeslepen. Onze hele auto zit vol, inclusief achterbank. Hoe moet dat volgend jaar, met 2 kinderen? Een tweeling bij jullie vrienden. Lijkt mij ook leuk, maar wel erg druk hoor.

Sense: ooch, die Jaime, zo aan het dansen! Lief hoor. Had je nog een wit blousje gevonden eigenlijk? Jesse drinkt ook vaak staand, en nog lopend ook. Hoofd helemaal naar achter en zijn tuitbeker aan zijn duim! Maar het gaat wel altijd goed. Gelukkig maar.

Semmi: wat fijn dat je schoonmoeder het toch goed heeft gehad met Kerst. En ik kan me indenken dat het voor haar moeilijk is om afscheid van 2007 te nemen. Het is ook niet niks he. Is ze bij jullie met oud en nieuw? En hoe was het bij de zus van Lenhard?

Fajah: haha, die Jelte en Yorben indiaantje spelen. Als wij dat zelf doen, doet Jesse het ook zelf. En gaat dan heel hard lachen.

Hij heeft ook weer iets nieuws... zijn mond wagenwijd opendoen, en het liefst als er eten in zit :confused:
    Geen idee waar hij dat nou weer heeft geleerd. Maar ja... als wij er om lachen, is het natuurlijk alleen maar leuk om te doen. Dus vanaf nu maar niet meer lachen.

Hier verder alles wel ok hoor. Met Wes ook, het doet hem goed om even niet te hoeven werken. Gister werd hij wakker en toen zei hij wel dat hij weer over het werk had gedroomd en dus blij was dat hij weer wakker was. We zien wel of hij volgende week weer gaat werken. Ik vind het ook altijd wel moeilijk om daarover te oordelen. Ik heb zelf 3 jaar geleden in precies hetzelfde schuitje gezeten, maar op het moment dat het bij mij niet speelt, staat het zover van mijn bed en kan ik me er weinig bij voorstellen. Nah ja, we wachten wel even af hoe het bij de psycholoog is.

En 3 januari mag ik weer naar de lactatiedeskundige. Ik geloof ook gelijk controle. Maar dit is echt een heel druk kind in mijn buik hoor. Jesse is nu erg druk, maar was niet zo heel druk in mijn buik.
    En speciaal voor jullie heb ik gister een buikfoto gemaakt ;)
    Zal hem snel online zetten!

Fijne avond!
    Liefs
    LIS

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou heb ze teruggemaild, dus maar ff afwachten.

Kelly: hie zijn we gewoon met zn drietjes thuis met oud&nieuw. Ben benieuwd of Kyllian gewoon doorslaapt of niet. Vorig jaar wel, maar ben bang dat hij nu wel wakker gaat worden van de knallen.
    Smaaktje je broodje zalm? ;) Vast wel he! Alhoewel wij hadden gisteren helemaal geen lekkere zalm, kan ook nog dus ;) Daynah heeft ook goed geslapen dus, lekker!

Sappie: balen dat de overhemden te klein waren. Weer ruilen dus. Vanaf deze kant geen zwangerschap in 2008 hoor ;) Jullie wel plannen?

16. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja, ben ik ook wel benieuwd naar. Of en wie er voor een volgende kindje gaan in 2008...

Wij zijn trouwens ook lekker met zijn drietjes thuis met oud en nieuw. Kan Jesse gewoon lekker in zijn eigen bedje slapen. En ik kan toch niet heftig aan de drank ;)

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: fijn om weer wat van je te horen! Laat Wes het maar even rustig aan doen, niet te snel weer gaan werken! Druk kindje dus, hopelijk is hij buiten je buik iets rustiger ;) Zegt volgens mij niet zoveel eigenlijk. Kyllian was ook druk in mn buik, maar kan niet zeggen dat hij nu megadruk is. Of zou het juist het omgekeerde moeten zijn? :p

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Oeps :oops: ik heb Jayna met Daynah verwisseld :) . Daynah heeft superveel kadootjes gehad !

dom dom dom van me.

19. sappie

sappie Fanatiek lid

LIS; wat leuk dat je er weer bent ! En fijn dat alles goed met jullie gaat.
    Ben erg benieuwd naar je nieuwe buikfoto, niet vergeten te plaatsen he ! :) . Hihihi een kleine druktemaker dus in je buik. Geniet er nog maar lekker van, de weken vliegen voorbij !

En wat betreft zwangerschap in 2008, hier wel plannen maar pas na de zomervakantie, dus vanaf ongeveer augustus maar weer klussen met een missie :) :) :) .
    We willen eerst nog graag samen met zn drietjes op vakantie, zonder zwangerschap.

Liefs Sap

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Robine: lekker hoor ff er uit met Jill. En John dus 5 kg kwijt...dat is rap gegaan! Ik kan inderdaad wel een speldje in Jayna dr haar doen om dr pony vast te zetten, dat doe ik nu eigenlijk ook altijd al als ze geen staartjes heeft, want anders ziet ze er de hele dag uit alsof ze net uit bed komt met dat verwilderde krullenkoppie van dr...haha :)

AM: jeetje dat was ook wat met ebay, gelukkig is het nu weer hersteld, nu alleen de blokkering nog opheffen dus! Gaat goed he met het slapen van Kyllian, fijn hoor! Hoe is het nu verder met jou?

Kelly: echt leuk dat jullie zo af en toe naar Blijdorp gaan, Daynah zal wel weer genoten hebben denk ik. Moeten we in het voorjaar nog maar es een keertje doen, want Jayna vond het erg leuk in Blijdorp ;)

Sappie: jij dus niet voor jezelf of Lieke geshopt, knap hoor...haha. Jammer dat de overhemden wel te klein waren. Hoe is het verder met Lieke? Druk aan de wandel?

LIS: gelukkig gaat het weer wat beter met Wes, inderdaad lastig bepalen wanneer je dan weer aan het werk gaat. Te vroeg is niet goed, maar ja, wanneer is het te vroeg he? En die kleine in je buik dus een drukteschopper...ben benieuwd naar je buikfoto!

Hier een gezellig middag gehad bij mn schoonzus en zwager. Jayna was erg lief en genoot van alle aandacht van haar neef en 3 nichten. Ik heb gister trouwens ook lekker geshopt. Een broek en 3 truitjes voor mijzelf en een spijkerjurkje, broerk en shirtje voor Jayna. Ik zag ineens dat bij de H&M de meisjeafdeling begint bij 86. Kwam daar dus een leuke broek voor dr tegen. Keek nog altijd bij baby. Bij de prenatal trouwens al een superleuke zomerjas gezien. Legerprintje met knalroze letters achterop. Iets langer model en dan getailleerd. Maar vindt het nog een beetje te vroeg om m te kopen.

Trouwens....zoals bij jullie bekend gaan wij zeker weten voor een tweede kindje in 2008. Ben met de kerst weer ongi geworden na de mk. Meteen weer netjes mn oude cyslus, dus alles werkt weer.. ;) Duimen jullie mee voor een broertje of zusje voor Jayna in 2008?

Fijne avond nog allemaal!

Liefs Sem

Deel Deze Pagina