Hahaha, die Sap, klussen met een missie......moet ff lachen hoor, moet meteen denken aan onze discussie laatst over het woord klussen.......hihihihihi
am:gelukkig opgelost bij ebay,ik heb er ook weleens iets gekocht,maar nog nooit rare ervaring mee gehad. sap:ja idd slaapt yorben dan echt zolang en ligt hij niet te spelen,hij slaapt soms echt tot 17 uur en moet hem dan gewoon wakker maken. ik hoop ook voor jullie een babytje in de buik in 2008 sem:en voor jullie ook een baby toegewenst hoor meid. lekker geshopt voor jezelf.ik heb ook nog een blouse voor mezelf gescoord vandaag! lis:jippie ook jij bent er weer,ik miste je al,we hadden wel kunnen afspreken toen je in zeeland was en we wachten met smart op je buikfoto. ik ben zo benieuwd wie er allemaal zwanger zullen worden in 2008 en wanneer precies...... spannend allemaal hoor. hier vandaag even boodschapjes gedaan en een blouse gevonden. met oud&nieuw gaan we naar mijn ouders,mn schoonouders zie ik de volgende dag.(daar heb ik minder zin in,als ik terug denk aan kerstavond)maarja verplichting hé? fijne avond meiden.
Jammer he fajah, dat sommige dingen echt als verplichting voelen....tja....blijft dan toch familie he. Veel plezier alvast bij ouders met oud en nieuw! Enne......jij misschien ook een derde zwangerschap in 2008?
tja wie weet wat 2008 brengt sem,ik zie wel wat er komt ik ga er nog eens goed over nadenken,want zo'n beslissing neem je niet zomaar hé.ik wil een 3de kindje ook alles kunnen geven,net als mn 2 jongetjes
JAAAAA en daar gaat hij dan mn 2000ste bericht,bedankt dat jullie al 2000 keer mn gezever lezen hihihihi
Zo gezellig hier of niet ? Fajah 2000 berichten op naar 3000. Jammer dan dat de familie zo dichtbij woont of niet? Wij komen er meestal goed vanaf, ga niet ff naar Limboland rijden voor de nieuwjaarsdag . Sem jij nooit het verplichtingsgevoel schijnbaar? En hebben we iets gemist over klussen met een missie? Fijn dat het gezellig was bij je schoonzus en zwager. En nog flink geshopt. Die jas die je noemt heeft Jaime ook, van mijn zusje gekregen voor kerst. Erg leuk ding. En waarom vroeg om te kopen? Ze groeien nu nog maar 2 kg per jaar. Sap al plannen voor de zomervakantie? Een casa in Spanje misschien? Lekker aan de sangria en de bbq? Kan mij voorstellen zonder zwangerschap op vakantie. Afgelopen jaar was je niet op vakantie of wel? AM wat een gedoe op ebay. En kopen daar is ok maar verkopen is niet leuk. Je moet erg uitkienen wanneer je er iets opzet. Zou snel je ww voor je hotmail veranderen...stel je voor zeg. Lis fijn om te horen dat het goed is met je. en deze nog drukker dan Jesse , dat belooft wat! Ik zou Wes nog even ervan overtuigen thuis te blijven, maar ja het zijn mannen heh..... hier alles ok. groetjes
Sensee: ook hier ken ik het verplichtingsgevoel hoor. Bedoelde het juist dat ik het wel herken van Fajah, dat heb je nu eenmaal met sommige mensen. En wat het klussen met een missie betreft....ik had het over het woord ' klussen' ....heb laatst een discussie gehad welk woord je er anders voor gebruikt, dus vandaar. Toevallig dat Jaime dat jasje ook heeft. Ik vind het nog wat te vroeg om te kopen, omdat het nog wel ff duurt voor ze een zomerjas aan heeft en de keus over een poosje nog veel groter is, dus vandaar ff wachten, maar alvast kijken blijft leuk
ahhh zo. Krijgen is altijd anders heh kun je er nog altijd meer bij kopen . Het klussenverhaal begrijp ik nog niet, maar dat zal wel iets offtopic zijn. Voel je vooral niet aangevallen Semmi. Wij nu brandende liefde aan het kijken. Ik ben een enorme Jan Wolkers fan, heb bijna al zijn boeken..Tenminste volgens mij zelfs allemaal. Maar brandende liefde spant de kroon. Jammer toch dat als je eerst een boek leest en daarna de film ziet je eigen fantasie wat verloren gaat. Net als met Lord of the Rings. Je eigen fantasie heeft beelden van de figuren, hoofdrolspelers etc. Jaime gaat maar veel lezen, net als dr vader en moeder
Zo het is gezellig geweest gisteren Hier lekker een filmpje gekeken. AM: Is het nu allemaal in orde gekomen bij E-bay. Hier voorlopig nog geen 2e kindje. We willen eerst gaan verhuizen en dan zien we wel wanneer. Hebben ze dan al zomerkleding voor kinderen. Is mij nog niet opgevallen iig. Zou het zelf ook nog niet zo snel kopen. De winter gaat nu echt pas goed beginnen. Fajah: Joepie al 2000 berichten. Sem: Fijn dat het goed is gegaan bij je schoonzus. Ik ga zeker voor jullie duimen in 2008. En Blijdorp is ook zeker leuk. De volgende keer als je hier bent gaan we eerst shoppen in het Alexandrium Sap: En al ideeen waar jullie naar toe gaan met de zomervakantie? En na de zomervakantie ga ik ook voor jullie duimen natuurlijk. En ach Daynah en Jayna, ze lijken ook zo opelkaar die namen. Sensee: Ik zat gisteren er nog over na te denken om ook die film te kijken, maar we hebben toch maar een dvdje gekeken. Ik houd zelf niet zo van Nederlandse films. Geef mij maar een goede actie of thriller. Ga even wat wasjes draaien. Tot laterrrrrr. Lfs Kelly
LIS: Waar blijft die buikfoto? Fijn dat het met Wes weer beter gaat. Gewoon kijken hoe het in het nieuwe jaar gaat en dan langzaam weer beginnen met het werk. lfs
Goedenmorgen meiden.... Hebben jullie nog een leuk dvdtje gekeken Kel? Het was mij verder ook nog niet opgevallen dat er al zomerkleding was, maar zag ineens dat jasje bij prenatal. Wat je zegt....de winter is nog lang genoeg. Eerst ook maar ff aankijken hoe lang ze in 86 blijven zitten, want heb het idee dat Jayna daar voorlopig nog niet uitgegroeid is. Enne...inderdaad, eerst shoppen in het alexandrium, leuk! hier lekker lui dagje, len ligt nog op bed en Jayna slaapt ook weer, kan ik ff lekker surfen.... fijne dag allemaal! liefs Sem
Goedemorgen dames, Wij hebben vanmorgen alle kerst versiering opgeruimd,ik was het weer zo beu. Alles is weer normaal nu in huis. maar wel altijd zo kaal net na de kerst dan hé? Sens:Ja idd soms wou ik dat mn schoonouders aan de andere kant vh land woonden.(mn schoonpa is overigens een schat van een vent hoor) Het erge is dat als we niet zouden gaan er dan een groot drama is.mn schoonmoeder is nogal vervelend in dat soort dingen(tja in wat is ze eigenlijk niet vervelend) dus maar even langs gaan 1 januari en we hebben onze plicht gedaan,maar leuk vind ik het niet. Sem:lekker relaxen vandaag hé? Wij gaan straks naar knokke,er staat daar een schaatsbaan en kerst marktje dus even daarheen,maar niet te lang,want vrees dat het er weer erg druk zal zijn en met de buggy is dat geen succes dan. doei xxx
Morgen, zo de winter ik ben dr een beetje klaar mee. Tenminste winter. Het is zo niks niks zeg maar. Laat het dan maar sneeuwen maar dit is zooooooo saai. Wij gaan vandaag klussen. . Fajah jullie izjn ook altijd maar druk zeg! Gezellig hoor.Kan Jelte schaatsen? Veel plezier bij de schaatsbaan. Semmi jee zit Jayna al in maat 86? Jaime nog lang niet..die kan nog 74 krap aan en 80 zit nog ietsjes ruim. De jas is maat 86 ik heb hem bij haar gepast en daar kan ze voorlopig wel in. Geniet van je luie dagje. Kel nog niet aan een tweede. Eerst nog genieten van Daynah. Ruimte moet je inderdaad wel hebben thuis. En over ruimte. Onze buren met 3 kids gaan verhuizen. Errug jammer echt waar, zijn erg leuke mensen. Maar ja ik kan ze begrijpen 3 kids....Wij wonen met zn drie hier prima maar zij dus in hetzelfde huis met zn vijven... Wij gaan even klussen! Bye
Middag dames, Hier vrijdag dus het nieuwe bankstel gekregen echt super, ben er zo blij mee! Alleen het is dus echt "groter" en "breder" dan dat oude en moeten dus echt nog vaak passen en meten tot we het helemaal hebben staan zoals we willen. Het staat nu al weer meer naar mijn zin dan dat het vrijdag deed, maar het is nog niet helemaal zoals ik wil. Maar dat komt wel Morgen nog en dan is dit jaar alweer voorbij, wat is het snel gegaan he? Eigenlijk ben ik stiekum best blij als de vakantie voorbij is hoor, de dames beginnen zich echt mega te vervelen, waardoor ik continu agentje moet spelen en zelf dus weinig gedaan krijg Maarja als straks de school weer begonnen is zal ik wel weer blij zijn als het weer vakantie is, en zo is het ook nooit goed he Zometeen eens lekker eten met de kids, Jordy zit al aan zijn fles dus zodra die leeg is kunnen we aan de boterhammen beginnen Vanmiddag komt de film van Barbie op tv dus zijn de meiden wel even rustig kan ik dan even verder zoeken naar mijn batterijen, kan ze echt nergens meer vinden terwijl ik een heel pak had :x Albert heeft weer koopzondag gelukkig de laatste voor een poosje en zodra hij thuis is pak ik in en ga ik naar de ijsbaan. Spannende wedstrijd vanavond (zal wel flink wat geknupt worden ) Ik heb alles wel gelezen, maar het is zo ontzettend veel dat ik het echt even niet meer weet allemaal Heb wel ontzettend veel leuke foto's voorbij zien komen van alle kids. Hier helaas geen foto's kunnen maken doordat we dus geen batterijen hadden/konden vinden. Ik ga nu echt als het moet de hele tent op de kop zetten tot ik ze gevonden heb Verder spring ik vanaf nu gewoon weer in ook betreffende de reacties Ben wel benieuwd hoe het met alle zieken is? Hopelijk is iedereen lekker gezond als we het nieuwe jaar in gaan Liefs Angela.
sens:ik ben dr ook klaar mee met die winter,als het nu zou sneeuwen dan lijkt het nog wat hé? we hebben het heerlijk druk steeds,en mn vent kan niet op zn gat zitten en wil in het weekend altijd de hort op,vandaag was het dus knokke,lekker dichtbij. was erg druk in knokke zeg,maar wel gezellig,leuke kraampjes. gluhwein en andere lekkere drankjes hihihi. hebben een heerlijke warme luikse wafel gegeten.
Haha Fajah toch! Dit klussen levert financieel iets meer op dan het andere klussen. Nog een kamer is helemaal af nu! Zo fijn. Maar ook echt alle kleine afwerkingsdingetjes etc. Zul je zien dat we gaan verhuizen als het helemaal klaar is (ik wil zo graag een grotere woonkamer en een souterainverdieping... ). Maar dames voor ons voorlopig geen tweede hoor. ik vind het voor nu prima en 2 met een baan op afstand dat word echt een beetje te druk denk ik. Moest van de week wel lachen om Michiel, hij had het zelf niet eens door. Jaime die ging klimmen zo op hem. Hij zat op de grond en ineens zet ze haar voet een beetje boel op de verkeerde plek..Auw. Zegt ie erachteraan, pas je op anders krijg je geen broertje of zusje...whaahaaa. Knokke is ook leuk trouwens. Wij zijn daar ook al een paar keer geweest. Sowieso België is zoveel anders, meer bourgondisch etc. Ik vind het leuk daar. Ga nog ff stukje klussen..haha.
Hey dames, De verjaardag was gezellig en we hebben weer flink ons best gedaan voor de 'visiteronde'. We moeten, sinds milou er is, kiezen waar we op bezoek gaan want je kunt slechts op 1 dag bij 4 verschillende langsgaan met een kleine. Die wordt helemaal gek dan Ze heeft goed geslapen bij mijn schoonouders tot ongeveer half 9. Sens: flink aan het werk dus.....moeten jullie nog zoveel opknappen dan in jullie huis? De is voor de rest zoveel geschreven......las dat het wel weer beter gaat met de zieken, gelukkig. Robine, is toch lekker voor Jill om ff frisse neus te halen..ff al die bacterien weg laten waaien ! LIS, waar blijft de foto? Lekker rustig aan doen voor jullie! Tis idd een heel gesjouw als we gaan logeren maar ik word er makkelijker in en niet ALLES gaat tegenwoordig mee eumm verders..de vraag voor een 2e...nou wij hopen ook in 2008 zwanger te mogen raken. Wanneer we er echt voor gaan is nog in twijfel...ik zit nu midden in de sollicitatie en wil dat eerst afwachten. Maar het is oooh zo welkom! Verders ga ik ff niet reageren...we moeten nog eten en nog ff met Milou spelen. Toedels