Sens: Hey lees ik nu tussen de regels door dat er toch in de toekomst misschien wel een broertje of zusje bijkomt voor Jaime? D8 dat je 1 wel goed vond/vind. Fajah: Leuk geweest in Knokke? Lekker tussen de kraampjes geslenterd? Lekker ene Luikse wafel........mmmmmmm Brennied: Teveel bezoekjes op een dag is killing he met een kleine!? raken ze helemaal van slag. Angela: Fijn dat je nieuwe bankstel er is, maak je er snel een foto van? LIS: Das lekker, een buikfoto beloven en dan vervolgens niet meer op t forum verschijnen.....mooi is dat! Sem: Hier ook maar 86 hoor, soms als zelfs 92! Broeken mt 86 is erg ruim, blousjes mag Jill wel hebben in mt 86-92. Kel": Je vroeg laatst nog naar die spijkerovergooier van Jill, die komt van de H&M en niet van Prenatal wat je dacht. Ik vind de Prenatal nu niks leuks meer hebben voor onze kids, die zijn al te groot voor de dingen die ze daar verkopen. Hier vanmiddag ff naar Capelle geweest, vlakbij Kel. Mn vriendin dr zoontje, Luuk, werd 2 jaar en ze fluisterde dat Luuk er dit jaar een broertje of een zusje bij krijgt Ze is nu een week of 6 zwanger. Leuk hoor. Jill heeft zich prima vermaakt met Nibbits, een Wicky en t nieuwe speelgoed van Luuk Vanavond was John de kerstboom meer dan zat dus hebben we em er toch maar uitgegooid. Jill loopt nu echt de hele dag en heeft alle ballen die op de grond vielen netjes een voor een in de doos gedaan, zo schattig! Ga nu weer Lost kijken en mn appelflappen uit de oven halen anders verbranden ze. Wij blijven ook lekker thuis morgenavond. Ga ff vuurwerk halen en oliebollen, verder gaan we lekker knallen voor de deur met de buren Liefs
Sens: Hey lees ik nu tussen de regels door dat er toch in de toekomst misschien wel een broertje of zusje bijkomt voor Jaime? D8 dat je 1 wel goed vond/vind. Fajah: Leuk geweest in Knokke? Lekker tussen de kraampjes geslenterd? Lekker ene Luikse wafel........mmmmmmm Brennied: Teveel bezoekjes op een dag is killing he met een kleine!? raken ze helemaal van slag. Angela: Fijn dat je nieuwe bankstel er is, maak je er snel een foto van? LIS: Das lekker, een buikfoto beloven en dan vervolgens niet meer op t forum verschijnen.....mooi is dat! Sem: Hier ook maar 86 hoor, soms als zelfs 92! Broeken mt 86 is erg ruim, blousjes mag Jill wel hebben in mt 86-92. Kel": Je vroeg laatst nog naar die spijkerovergooier van Jill, die komt van de H&M en niet van Prenatal wat je dacht. Ik vind de Prenatal nu niks leuks meer hebben voor onze kids, die zijn al te groot voor de dingen die ze daar verkopen. Hier vanmiddag ff naar Capelle geweest, vlakbij Kel. Mn vriendin dr zoontje, Luuk, werd 2 jaar en ze fluisterde dat Luuk er dit jaar een broertje of een zusje bij krijgt Ze is nu een week of 6 zwanger. Leuk hoor. Jill heeft zich prima vermaakt met Nibbits, een Wicky en t nieuwe speelgoed van Luuk Vanavond was John de kerstboom meer dan zat dus hebben we em er toch maar uitgegooid. Jill loopt nu echt de hele dag en heeft alle ballen die op de grond vielen netjes een voor een in de doos gedaan, zo schattig! Ga nu weer Lost kijken en mn appelflappen uit de oven halen anders verbranden ze. Wij blijven ook lekker thuis morgenavond. Ga ff vuurwerk halen en oliebollen, verder gaan we lekker knallen voor de deur met de buren Liefs
Hier ook vanmiddag een verjaardag gehad....ook bij Rotterdam Zoontje van mn nicht vierde zn 1e verjaardag (nu was het wel bij Marjolijn Fajah ) Ga ff bijlezen hier.
Leuk al die zwangerschapsplannen! Hier kan het gewoon nog niet, vanwege de verhuizing begin 2009 en mn jaarcontract die ik dus heb met mn nieuwe baan. Semmi: ze zullen voorlopig idd wel in dezelfde kledingmaat blijven. Ligt er dan natuurlijk aan of het jasje klein of groot valt. Als hij wat kleiner valt zou ik een 92 nemen (kan ze de hele zomer er mee door), valt ie groter dan is 86 toch wel goed? IK heb zelf liever kleding iets groter dan te klein, vind ik iets beter staan. Kyllian zit nu ook in 86. De broeken zijn meestal nog te lang, dus qua broeken zal hij zo ie zo nog wel een half jaar 86 passen. Het wordt wel steeds moeilijker om kleding vooruit te kopen of zonder het te passen. Wat fijn dat je cyclus weer gelijk normaal is! Ik ga zeker duimen voor jullie! Fajah: ben benieuwd of jullie voor een 3e gaan of niet Gefeli met je 2000 berichten haha. Kerstversiering al weg? Ben het hier ook al wel snel zat hoor Leuk geweest dus in Knokke. Mn vriend wil in januari een dagje naar Belgie....dus als je nog aanbevelingen hebt? Kelly: jullie dus ook eerst verhuizing. Al een idee wanneer ongeveer of gewoon nog rustig aan het rondkijken? Sens: misschien verhuizen? Willen jullie dan wel in Utrecht blijven? Angel: als je bankstel goed staat ff showen he Brennie: pfff 4 adressen af vind ik al best veel. Gelukkig houden ze het wel wata langer uit overdag he. Vond het maar niets toen Kyl echt meerdere slaapjes overdag nodig had (anders was ie niet te genieten). Robine gefeliciteerd met Luuk en zn toekomstige Brusje! Prenatal vind ik ook niets meer qua kleding. Eigenlijk nooit echt kleding gekocht geloof ik, alleen de Esprit en Mexx afdeling vind ik wel leuk...maja dat kopen we maar niet te vaak he
AM: Voor jou dan in 2009 een 2de kindje? We willen eerst ons huisje verkopen en dan pas gaan we een beetje rondkijken, maar ik ben niet zo heel kieskeurig merk ik al. Ik vind gauw iets leuk. Weet niet of het goed is Robine: Hij is erg leuk iig die spijkerovergooier. Bij de Prenatal hadden ze ook zoiets. Maar wat je zegt het wordt wel minder. Als ze klein zijn wil je bijna alles meenemen. Ze hebben nu ook zwart hangen, maar persoonlijk houd ik daar niet zo van als ze nog jong zijn. Wat leuk dat Luuk er een broertje of zusje bij krijgt. Ben wel een beetje jaloers hoor op Jill dat zij al zo goed loopt. Volgens gaat Daynah voor haar 5de verjaardag echt niet lopen Alvast heel veel plz morgen. Fajah: Hij is idd leuk, maar ik heb hem ondertussen al 5x gehad van vrienden, maar het blijft lachen. Brennied: Milou dus weer lekker uitgeslapen. En idd die verjaardagen om allemaal langs te gaan met een kleine is niet fijn. Sensee: En lekker aan het klussen geweest vandaag? Fajah: Weer lekker gewinkeld dus in Knokke. Ben er nog nooit geweest, maar dus een aanrader? Sem: Lekker genoten van je luie dag vandaag? We hebben The Kingdom gekeken. Spannende actie. Ik denk zelf ook wel dat maatje 86 lang blijft hangen hier. Ach is een keer niet erg. In het nieuwe jaar gaan we zeker een keer winkelen. Zo verder kan ik niet teruglezen. Ben vandaag zo geschrokken zeg. Sabino was niet thuis en ik had een blik soep opengemaakt met een stokbroodje uit de oven voor mezelf en Daynah. Soep zet ik altijd wat verder op de tafel, aangezien Daynah altijd zelf wilt eten tegenwoordig, maar ik weet niet wat er in me omging ik pakte haar kopje met soep en schuif het naar haar toe om een stokbroodje te pakken en ze pakt met haar handje de soepkom beet en alles viel om....zo over haar beentje en handje.....brullen natuurlijk. Ik helemaal in paniek haar opgetild en haar maillotje uitgedaan. Gelukkig was de soep niet zo erg heet, maar haar beentje was wel rood. Zat ik daar op de grond met een huilend kind en ik een bonkend hart. Meestal maak ik verse soep en dat is nog heter, ben blij dat het een soepje uit een blik was. Toen we in bad gingen was het al haast niet meer te zien. Ik was echt geschrokken zeg. Een ongeluk zit echt in een klein hoekje. Ga even verder met surfen. lfs kelly
Kelly: jeetje dat is zeker schrikken, gelukkig viel het mee. Helaas zullen er vast nog wel vaker ongelukjes gebeuren, wees dan nog maar blij dat ze nog niet loopt Hier zie ik het lopen ook voorlopig echt nog niet gebeuren hoor, Daynah en Kyllian blijven gewoon nog ff heerlijke kruipers Handige kaartending hangt er bij jullie aan de deur, Hier vallen alle kaarten er steeds af. Ze kijkt er lekker ondeugend bij
Hoi hoi, Annemo; kan me voorstellen dat een 2e zwangerschap niet helemaal practisch is met een verhuizing in het vooruitzicht en natuurlijk je nieuwe baan. Ben je al een beetje nerveus mbt je nieuwe baan of ben je erg nuchter? Robine;John weer helemaal opgeknapt? En toch de kerstboom eruit gegooid? Wij gooien hem donderdag weg denk ik. Vind het nu nog wel ff gezellig staan. Die Jill, knap hoor dat ze nu echt de hele dag loopt. Lieke alleen wanneer ze zin heeft, lopen op de knieen is ook makkelijk . Brennied; de visiteronde zit er dus weer op. Fijn dat het iig gezellig was. Ik hoop dat je snel duidelijk hebt met betrekking tot de sollicitatie en dan dus bezig voor een 2de, echt leuk ! Sens; ik wist ook ff niet wat ik las. Je was in het begin behoorlijk stellig dat er bij jullie geen 2e zou komen....maar dat is veranderd? Michiel staat er dus wel positief tegenover, anders zou hij die opmerking niet maken toch? En jij? Is het verder gelukt met het klussen? Fajah; klinkt gezellig Knokke, heerlijk een luikse wafel en lekkere drankjes, jummie. Angel; en hoe was de wedstrijd, gewonnen? Sem; ik hoorde van mn schoonmoeder dat er bij prenatal al best veel voorjaarskleding was. Zal morgen eens even gaan kijken. Ik denk dat ze nog wel even in 86 zitten, hoewel Lieke qua shirtjes soms al 92 draagt. Hoorde trouwens dat er veel spijkerkleding hangt, vind ik altijd leuk ! LIS; kom op met die buikfoto ! Meiden, verder weet ik het niet meer, Vandaag niet veel gedaan, ff koffie gedronken bij mijn ouders en schoonouders. Hebben jullie kids dat trouwens ook dat ze dan niet meer mee willen en zich vastklampen aan opa of oma en er dan een spelletje van maken. Lieke ligt dan blauw van het lachen. Grapjurk. Ik kom later nog weer ff kijken. Liefs Sap
Wooww Kel wat schrikken zeg van die soep die over Daynah heen is gevallen. Gelukkig is het goed gegaan maar kan me de schrik helemaal indenken. Zat je niet met dr mee te huilen? Zou ik geloof ik zo doen, haha. Leuke foto's trouwens, en idd lekker ondeugend achterom kijken of mama het doorheeft dat ze er met de kaarten vandoor gaat. Liefs Sap
Ik voelde me zo slecht toen het gebeurde, dus daarom moest ik zo huilen, omdat het zo dom van mezelf was. Om dat kaartending heb ik ook nog kaarten hangen met zo'n knijper en die vallen ook om de haverklap eraf, dus ik heb dubbele kaarten in zo'n vakje gedaan. We willen in Capelle blijven of naar Rotterdam verhuizen. Ben regelmatig op Funda aan het kijken en zie regelmatig leuke huizen, dus dat komt goed. Sap lekker familiebezoekje gehad dus vandaag. Vorige keer was mijn moeder hier en toen wilde Daynah met mijn moeder mee en dat ging natuurlijk niet en ze moest huilen joh. Ze werd echt boos.
Zoooo....ben dr weer. Ben Jaime dr site aan het herinrichten, wat een k*t werk zeg..pfff. Over het lopen. Jaime zette eergisteren een stap en vandaag twee. Ik vind het ineens wel wat snel gaan. Gewoon hoe vaak ze ook losstaat zeg maar. WE zien het wel. Komt vanzelf wel niet waar. Leuke foto's Kel! Is een deugniet volgens mij! en ik blijf dr haar zo geweldig vinden . En zwart hier wel wat zwart qua kleding. Had in VS een guess broek gekocht voor dr in zwart en ze heeft nog een VS Elmo broek. Ik vind het wel leuk staan, maar hou zelf ook van zwart. Met een gekleurd shirtje erop staat het echt wel stijlvol. Schrikken van de soep zeg. Ik zou net als jij mn hart voelen bonken in mn keel. gelukkig maar dat het goed is afgelopen. AM kan mij voorstellen dat je met en een verhuizing en een jaarcontract daar geen zin in hebt. Verhuizing of verbouwing zou ik sowieso niet aanraden. Het kost zoveel tijd zo'n beebje. Kyl ook een flinke jongen dus! En als we verhuizen zal het wel binnen Utrecht zijn hoor. Ik zou aan de ene kant ook graag naar Amstelveen verhuizen gewoon dichterbij mijn werk. Michiel is toch op alle plaatsen in Nl werkzaam. Maar goed dan wonen in Amstelveen. Nee Utrecht is leuk. Je hebt mooie woningen aan de Singel, maar ook hier in de wijk (met souterain...hihi). Ik kijk trouwens nooit meer bij de prenatal. Ik vind er gewoon bijna niks voor Jaime. Vind ook vaak dat de kwaliteit wat te wensen over laat, vooral nu ze er wat langer meedoen. Meestal ga ik hier naar Bobbies, in de wijk. Een kinderkleding winkel. Leuk met mexx, esprit, maar bv ook minymo ducky beau etc. Robine ik zeg niks . Ga nooit meer zeggen nooit denk ik. En als wel dan over een tijdje. Hoe is het met John nu? Maar krijgt Luuk er dit jaar nog een broertje of zusje bij of volgend jaar . Ik wil de kerstboom ook wegdoen maar Chiel vindt hem nog ok. Volgend weekend ligt ie eruit. Heb je zelf oliebollen en appelflappen gebakken? Wow dat vind ik echt knap. Zou niet weten hoe dat moet. Brennied op een dag bij vier verschillende langsgaan..pff moet er niet aan denken. Twee is meer dan genoeg. En jij in 2008 ook weer voor een 2e! Ik ga nog ff die k*t site doen en dan csi kijken van de dvd en dan slapen. Heb geen moment het gevoel gehad van vakantie de afgelpen week. Morgen nog ff boodschappen doen (oliebollen en appelflappen halen en champy). Mn zwager en schoonzus (peetoom en peettante van Jaime) komen nieuwjaar hier vieren. Altijd heel gezellig met ze. groetjessssss
Sens: jullie wonen daar ook wel heerlijk dichtbij het centrum! Amstelveen ken ik verder niet, dus weet niet hoe het daar is om te wonen Wauw Kelly al 3000 berichten!