amstelveen is nogal buma heh. Maar ja, wel meer ruimte. Al betaal je je in Amstelveen blauw aan een huis dat we nu hebben. En souterainwoningen ken ik daar niet dus blijft gewoon lekker utrecht. Dan maar reizen. Ken je de poortstraat? Daar zitten ook mooie woningen met souterain. Of de Obrechtstraat. En anders dus de singel...maar ja dan mag je je portemonnee trekken.
Wij hebben de afgelopen 2 jaar ook zelf oliebollen gebakken (en appelflappen en ananasflappen), maar aangezien we dit jaar maar met zn drietjes zijn gaan we daar de frituur niet voor aan doen Oliebollen bakken in de schuur vorig jaar
Whahahahaha die AM. Ik zou je niet herkennen. Voor mij geen oliebollen. Ik lust ze nl niet, maar Sabino heeft er al genoeg op dit jaar
Hihi lachen die foto! Waren ze lekker? Die bol ziet er wel goed uit! Ik heb ze echt nog nooit gebakken. Lijkt me ook zo'n gedoe met dat deeg laten rusten enzo (of is dat niet zo?) We hebben wel een frituur, maar nog nooit gebruikt en zou dus ook echt niet weten wat ik moet doen om die oliebollen te bakken (al lijkt het mij nu weer een uitdaging..whaahaa).
Hahahahahaha, geweldig die foto Annemo! Ik zou je ook niet echt herkennen geloof ik, hihi. Hier dit jaar ook geen oliebollen. Mijn vader en zusje gaan er wat bakken en die nemen er gelijk voor ons wat mee ! Lekker makkelijk. Liefs
Hahahaha sens, zo makkelijk. Deeg even laten rijsen (schrijf je dat zo?) olie in de frituur en bakken maar... easy !
Sens: zijn allemaal zijstraatjes van de Biltstraat toch. Een vriendin van me woont ook in een souterainwoning (aan de Hopakker).
Zelfgemaakte oliebollen zijn echt het allerlekkerst! Ben ik echt niet herkenbaar? Komt zeker door mn geweldige outfit daar Tja alles wordt vet, dus had maar een muts opgezet Oww snap al waarom ik onherkenbaar was....ik was nog make-uploos.....6 uur 's ochtends ofzo
Nou poortstraat is zijstraat van de Biltstraat verder kun er vanaf biltstraat lastig bijkomen.Maar ligt wel achter Biltstraat. Hopakker is dat hier in de wijk? Dat is in de vogelenbuurt of vergis ik mij nu? Wij hebben voordat we dit kochten ook eens gekeken bij de hopakker voor een huis.
Je bent echt onherkenbaar voor mij. Ik ga zo richting mijn bedje. Morgen weer aan de arbeid. Waarschijnlijk de enige hier op het forum, maar als het goed is mogen we om 15.00 uur naar huis.....ja ja moet niet gekker worden in het notariaat. Weltrusten allemaal. Lfs
Ben zelf ook geen oliebollenfan....zelfgemaakte vind ik echter wel lekker Kelly: truste alvast en werkse morgen Ik ga er ook vandoor, geloof dat mn vriend boven al een hele poos met een wakkere Kyllian zit Er wordt hier steeds geknalt buiten
He meiden, Ben er nog hoor. Maar door mijn werk en Joppe (en Rogiers) vakantie zijn we veel op pad en zijn het leuke maar ook rommelige dagen. Ik lees wel met jullie mee hoor. Arme Daynah met de soep over haar beentjes. Wat schrik je dan hè Kel! Ik heb het dit jaar toch ook gehad met Joppe zijn kin. Het is zo gebeurd en als moeder voel je je zo schuldig. Ik hoop dat het weer met je gaat en met haar beentje viel het mee toch? Zie je er nog iets van? Omdat ik morgen er ws niet aan toekom (ik doe alles op het laatste moment, dat zal jullie inmiddels niet zijn ontgaan), wil ik jullie alvast: een hele gezellige oudjaarsavond toewensen en een ontzettend gelukkig en gezond (en voor sommige vruchtbaar) 2008! Hopelijk blijft ook in 2008 ons contact zo fijn. Veel plezier! Als ik iets meer weet qua test zal ik het melden maar denk dat ik morgen zoals ik me nu voel doorga naar ronde vijf.
De allerbeste wensen voor 2008, dat elke nieuwe dag, jullie vrede brengen mag. En bergen van Geluk, een heel jaar aan 1 stuk. Veel liefde voor elkaar, en een ongelooflijk goed jaar. Dikke Knuffel van ons.xxx
Kel:jeetje je zal idd wel erg geschrokken zijn toen die sope over daynah haar beentje viel. gelukkig niet ernstig,maar het is gauw gebeurd zie je wel. werkse vandaag,mss lekker vroeg thuis. Am:hihihi leuke foto van het oliebollen bakken. ik zou je ook niet herkend hebben. ik heb ook nog nooit oliebollen zelf gebakken,lijkt me ook zo'n vette boel. jacq:Ik hoop dat de test toch positief is,we horen het wel. goed jaarwisseling.
IK WIL IEDEREEN ALVAST EEN HELE FIJNE JAARWISSELING WENSEN. PAS OP DE VINGERS EN OOGJES EN ANDERE LEDEMATEN Ik zit nu op mijn werk. Best wel druk. We zijn de laatste nota's aan het maken die nog de deur uit moeten, dus sommige mensen hebben gelijk een nota op hun deurmat liggen in het nieuwe jaar Liefs Kelly