mmmmmm lekker kel een appelflap. Am:brugge moet je een keer heengaan,is een hele mooie stad met mooie gebouwen.en je kan er goed shoppen
Kel: Jeetje worden ze bij jou weer gebracht die appelflappen en oliebollen! Grrrrr, heb hier net 15 min in de rij moeten staan! Hoe gaat t met Daynah dr beentje? Geen blijvende schade door de hete soep? Arme kleine! Werk ze AM: Leuke oliebollenfoto van jou. Hahaha, je ziet er erg verkleumd uit op die foto met dikke jas en muts op! Lol. Dit jaar dus maar niet zelf bakken!? Fajah: Dank voor je mooie gedichtje aan ons allen! Hele goed jaarwisseling voor jou en je mannen natuurlijk ooK! Sens: Je hebt heel je banner aangepast.....nu zien we Jaime niet meer bij je naam Ennuh misschien toch nog ene tweede voor jullie, whoehahaha en jij was niet gemaakt voor t krijgen van een baby Lol. Zo zie je maar weer hoe veranderlijk een mens is! Jacq: We duimen allemaal voor een positieve test straks voor jullie. Hou ons op de hoogte he! Goede jaarwisseling! Heb net 15 minuten in de rij gestaan voor oliebollen, vervolgens een half uur in de rij gestaan voor een vuurwerkpakket en daarna nog 10 minuten in de rij bij de AH. Nu is lekker alles in huis en hoeven we de deur niet meer uit. We hebben hier wel irritante buurventjes lopen van 12 en 14 en die staan al de hele dag rotjes af te steken pal voor de deur. Dan denk ik, ga rondjes lopen als je weet dat hier allemaal kinderen en honden zijn! Eikels, ik erger me al 4 jaar aan die ettertjes. Echt van die lulletjes zijn het die niet uit de straat mogen van papa en mama en dan is papa dokter en staan die ventjes in een nylonjasje vuurwerk af te steken! hoe dom kun je zijn als ouder! Jill slaapt er gelukkig wel doorheen momenteel. Heb eindelijk een filmpje van Jill waarbij mn camera goed stond en dus niet zijwaarts Ze loopt nu echt alleen maar. Kleine dreumes! Tot later!
Sweetangel, wat prachtig! Voor jou natuurlijk ook t allerbeste voor 2008! Sluit dit rotjaar maar gauw af! Liefs
Jacq: jammer dat het ws dit jaar nog niet raak is. Veel klusplezier dan voor het komende jaar! Kelly: hihi jij al aan de flappies. Kan je nog eerder naar huis vandaag? Robine: bij jullie ookal zo druk bij de oliebollenkraam. Hier stond een megarij, had daar niet zo'n zin in (Kyllian was ook mee), dus Djurre is ze nu ergens anders halen terwijl Kyllian op bed ligt. Hier ook veel rotjes. Gelukkig slaapt hij er nu ook wel doorheen....ben echt benieuwd hoe het vannacht zal gaan!
Van mij natuurlijk ook allemaal een hele fijne jaarwisseling! Dat 2008 maar een vruchtbaar jaar voor een aantal hier mag worden Voor de rest een mooi jaar qua verhuizen of andere leuke plannen Maar natuurlijk vooral een heel gezellig jaar met onze dreumesjes!
robine:zo lang overal in de rij gestaan,niet normaal zeg! ik kan het filmpje trouwens niet bekijken van jill,hij start niet op. sweetangel:jullie ook een fijn 2008 gewenst. sens:whaha mss toch nog een tweede,had ik niet verwacht,maar mensen veranderen weleens van mening hé?
btw hier word ook al de hele dag met rotjes gegooid,niet zo leuk eigenlijk.laat ze maar gooien,hebben ze vanavond niks meer!
Ik zie hier allemaal weer andere banners, leuk! Moet de kerstbanner ook maar ff veranderen Heb hier op de laptop alleen niet veel fotos.
Yes, Jill aan de wandel! Goed hoor meissie! Schattig, dat gewaggel he. Wij hebben gister oliebollen gehaald in Utrecht. Waren als 4e uit de AD-test gekomen, dus Wes wilde graag daar halen. En ik moet zeggen: ze zijn ook lekkerder dan die we vrijdag al bij de bakker hadden gehaald. Tjeetje, ik ben echt zo aan het (vr)eten de laatste dagen. Als ik donderdag op controle moet, zal ik wel enorm zijn aangekomen! Ik ga nu even wat boodschapjes halen. Jesse ligt te slapen, dus kan effe snel alleen. Wes is wel thuis hoor! AM: Kyllian gaat vanzelf lopen hoor! Kel: zo, jullie zijn aardig. Gelijk het nieuwe jaar een nota op de deurmat Wel lekker dat de oliebollen en appelflappen worden gebracht. En lekker om 15 uur naar huis? Hier gooien ze ook al de hele dag me rotjes, bahbah. Jesse slaapt er gelukkig ook doorheen hoor. En o ja... sinds woensdag (toen we weer thuiskwamen) slaapt Jesse 's nachts weer door! Ben zo blij! Heb 1 nacht gehad dat ik er 's nachts uitmoest om even een speen te geven. Hoe gaat het bij jullie met de luiers 's nachts eigenlijk? Jesse drinkt volgens mij zoveel... 's morgens is hij vaak nat en volgens mij wordt hij daar ook wel wakker van. Ik vind het zo zielig! Misschien voor de nachten een ander type nemen ofzo? Overdag heb ik luiers van Etos (krijg je weer babyzegels bij )