LIS: Ik heb altijd de Pampers Active nr 4! Ook erg zwaar s ochtends die luiers, maar wel lekvrij! Wat ik je nog wilde vragen. Hoe ga je t doen met Jesse en zn ledikantje bij de nieuwe baby? Nieuw ledikantje erbij? En de wandelwagen? Een 2 zitter kopen? Ben beneiuwd. Hoop geregel nog denk ik.
LIS: ach je hebt een excuse als je bent aangekomen he Ben je bij Jesse veel aangekomen? Wij hebben hier Pampers Active fit nr4 en dat gaat eigenlijk prima.
hoi hoi, Wij zitten vanavond bij mijn ouders met mijn zussen en zwagers. We moeten allemaal een quiz-opdracht verzinnen. Wij hebben wat Droemels, plaatjes die een woord uitbeelden, dus wordt wel gezellig vanavond. Mijn vader maakt altijd zelf oliebollen dus geen rij voor ons LIS: milou is 's ochtends ook soms nat maar dan heeft ze met het avondeten veel gedronken. En voor ze naar bed gaat krijgt ze nog een fles van 200 dus dan kan ik met dat wel voorstellen. Wij hebben pampers baby dry nr. 4 maar er zit nu een extra laagje in. Dat scheelt wel....ik ga nu gewoon ook opletten dat ze niet teveel drinkt na 17 uur. Robine; wat loopt Jill ook schattig en goed al zeg! Ook nog met een knuffel in d'r handjes. Heel goed! Ik ga ook weer ff proberen mijn banner aan te passen.......hoop dat het wat sneller gaat dan vorige keer Milou weet precies wanneer ze naar bed moet/wil. Als ik vraag of ze wil slapen, knikt ze ja en zegt ze ja...loopt naar de deur...ik maak hem open...ze klimt op de trap naar boven en gaat zonder poe of bah in d'r bed en slapen. Zo schattig is dat. Ik zal ook nog ff spammen...... Iedereen vast een heel goed uiteinde en een goed begin van 2008!
Middag dames, Nog een paar uur en dan is het jaar voorbij. Hopelijk mag 2008 ons allemaal veel moois en vooral veel goede gezondheid brengen Gisteren eindelijk de batterijen gevonden \/ net dus snel ff een paar foto's gemaakt van het bankstel Die zal ik er eerst even opzetten, kan ik dat al niet meer vergeten Alleen even niet op de kussentjes letten die erop liggen, vrijdag gaan we daar ook nieuwe voor halen Zometeen nog even een beetje strijken en dan is dat ook gedaan, kunnen we in het nieuwe jaar weer opnieuw starten met was vuil maken Daarna nog beetje opruimen en dan zal het hopelijk al bijna 4 uur zijn. Dan is Albert klaar met werken en kruip ik denk ik even onder de douche. Ik barts van de hoofdpijn, voel me niet echt geweldig. Ongi is hier door gebroken en niet zo zuinig Dames zijn nu lekker aan het spelen, Jordy ligt lekker in bed dus nu kan ik ff vooruit. Jordy heeft vandaag dramzin en wil vooral alles kapot maken, overal mee gooien en hard schreeuwen ben dus wel blij dat die even stil in bed ligt Robine: Wat geweldig hoe Jill loopt, zo geinig om te zien Lis: Lekker oliebollen =P~ en er gaan bij jou toch nog wat kilootjes bijkomen dus die paar oliebollen zullen echt niet zo erg zijn Wat fijn dat Jesse weer doorslaapt =D> Wij hebben ook pampers nr. 4 en hij is wel vol maar Jordy zelf is gewoon droog. Verder kan ik niet teruglezen sorry voor wie ik vergeet. Ik zal jullie dit jaar nu niet meer spreken denk ik, maar volgend jaar kletsen we weer lekker door Ik wens jullie allemaal een knallend uiteinde en een super 2008. En zoals we hier in limboland zeggen: " unnuh goeie roetsj!" Liefs Angela, Albert, Linsey, Kaily en Jordy
En de laatste: Brennied: Klinkt gezellig voor jullie vanavond en laat de oliebollen smaken Leuke spam van Milou! Dames, tot volgend jaar! Liefs Angela.
Goed zo Jill, ze loopt echt goed nu zeg ! Echt knap. Meiden, ook ik ben er vanaf nu niet meer (nou ja, morgen natuurlijk weer wel ) Wij wensen jullie allemaal een heel feestelijk en knallend uiteinde en een geweldig 2008 ! Veel liefs Sabine en Lieke
Ik zit weer aan een appelflap, maar ze zijn ook zooooooooooooo lekkerrrrrrrr. Kom later uitgebreider reageren. Zag leuke foto's van Milou voorbij komen met haar prinsessenauto. Robine: Met Daynah haar beentje gaat het weer goed. Roodheid is gelukkig weggetrokken. Leuk heh zo het einde van het jaar oliebollen halen. Gelukkig zijn ze hier bezorgd. Ik heb alle belangrijke nota's de deur uitgedaan, dus ga lekker zo naar huis toe om 15.00 uur. Lfs Kelly
Nog een laatste berichtje in 2007! Kel lekker zeg dat ze bezorgd werden. Wij hebben ook 20 minuten in de rij gestaan bij de oliebollenkraam. Werkse nog even. Brennied jij hebt een goede hulp in huis zeg! de was doen. en die foto met alles in dr wagen..haha. Jaime maakt alleen tafel of vloer schoon met een doekje. Van ons heeft ze het niet..haha. Mn moeder heeft het haar geleerd. Lis lekker aan het snacken dus..haha. ben je al veel aangekomen? Hier overdag active fit pampertje nr 4 . 's Nachts krijgt ze baby dry ofzo voor de nacht nr 4 en als die op zijn hebben we nog reserve active fit nr 4+. Jaime drinkt ook erg veel over de dag en dus een enorm volle luier in de ochtend. De laatste tijd poept ze ook nog eens als ze net wakker is... Verder kan ik niet lezen maar zag nog van Robine en Fajah. Nog niet zeker hoor een tweede..haha. Maar weet je vooral de laatste tijd gaat het zo snel en mis ik het 3-4-5 maanden kindje. Ah we zien het wel. Ik ga nooit meer nooit zeggen. oh en Robine mijn lichaam is idd niet gemaakt voor het krijgen van kindjes maar dan maar weer 9 maanden ellende door. We gaan het zien. Jaime liep al veel op handen en voeten door het huis. Sinds vandaag gaat ze uit die positie staan, en weer zitten, en weer staan etc. Heb dr vandaag haar nieuwe set van villa happ aangetrokken. Dat is maat 86 en het shirt past ze wel. Volgens mij hangt het erg van het merk af welke maat. Lfs
Oh en speciaal voor robine een nieuwe avater. Gisteren lukte het mij niet, vind de kwaliteit nu nog niet om over naar huis te schrijven... lfs
Nog ff wat foto's van de kerst. Jesse aan het drummen, samen met Floor, mijn jongste nichtje... Ik weet het... het is net een jongetje, maar zoals ze zelf zegt: ik ben een meisje die van jongensdingen houdt!
Ah, bedankt trouwens voor de tips van de luiers. Heb die volgens mij net ook gekocht! Ga die vannacht gelijk proberen! Brennied en Sens: handig toch, zo'n dametje in huis die helpt met schoonmaken? Wel lief om te zien hoor. En Jaime dus ook actief met staan en zitten enzo. Kel heeft nu ook lekker vrij! JIPPIE! Angela: mooi hoor, jullie bankstel! Robine: weinig kerst gevierd, maar vanavond kun je dus wel samen met John oud en nieuw vieren? Hoop het voor je! En voor iedereen: HEEL VEEL PLEZIER VANAVOND! DRINK NIET TEVEEL EN VEILIG MET VUURWERK! En dat we in 2008 maar weer veel berichten mogen plaatsen. Kom ik aan met mijn 546 berichten... Heb nog een hoop in te halen. Ik moet meer buikfoto's plaatsen Zucht... ik moet 'em uit het toestel halen, memorystick in de vaste pc doen en ik zit nu op de laptop... Das zoveel gedoe. Te lui. Ik ga in 2008 mijn leven beteren. Meiden, tot gauw!
Pff was ze na het boodschappen doen als een blok in slaap gevallen. heeft maar 15 minuten geslapen, powernap.. Maar nu wil ze niet meer slapen . Ze ligt in dr bed. Te kletsen tegen dr beesten. Een daarvan is een schaap en als ze een schaap ziet doet ze die na, dus dat horen we nu om de paar minuten. Blaa bla bala ta ta ta, behhhh. Hieronder de laatste spam van dit jaar, een van de powernap. Als ze vanavond zo doorslaapt hoort ze niks vermoed ik. Meiden allemaal een hele fijne jaarwisseling en alle geluk en voorspoed voor 2008! Ik ga nog even de keuken in, diner voor vanavond voorbereiden (we krijgen bezoek, dit keer een drie gangen diner hoor, maak mij er makkelijk vanaf). lfs ps Jaime heeft dr nieuwe villa happ sixties outfit aan..hihi.