Joepie de poepie ook ik ben nu vrij.......d'r net nog even naar het winkelcentrum geweest, moest nog wat kleine dingen hebben. Daynah is bij mijn moeder nog en die komt haar zo brengen. Ga zo Sabino helpen met champignons etc snijden voor de gourmet vanavond. LIS: leuke foto's van Jesse weer, vooral die samen met opa en oma. Hij lacht daar zo lief. Ja ik kan niet zeggen dat je nichtje op een meisje lijkt. Komt misschien ook wel door het korte haar. En ja niet echt aardig om op het laatst nota's te versturen, maar dan kunnen ze het nog wel dit jaar aan de Belasting doorgeven. Robine: Wat lief hoe Jill loopt. Ik vind het zo knap en ben echt wel jaloers hoor. Nou verder weet ik het even niet meer. Ga Sabino maar eens helpen. Liefs Kelly
Zo meiden, er is weer laardig wat gekletst en gespamd Brennie: leuk om te zien hoe Milou overal rondloopt en mama helpt. En zelf aangeven naar bed te willen en dan ook nog lief gaan slapen....voorbeeldig meisje toch! Sensee: aaaaah...die Jaime lekker slapen! En dus ook al dieren aan het nadoen....hihi....Jayna doet steeds de geitjes na sinds we op de kinderboerderij geweest zijn. Eet smakelijk, veel plezier! Kelly: heb met je te doen meid,bah aan het werk geweest vandaag...Jullie dus lekker aan de gourmet,.....mmmm! LIS: heeee, jammer hoor, geen buikfoto meer in 2007!Wel een hele leuke foto van Opa en Oma met de kleinkinderen, wat een lolbroek die Jesse Angela: mooi dat jullie bankstel er nu is, kunnen jullie heerlijk lang uit! AM: leuke nieuwe banner! Lachebekkie hoor die Kyl! Voor jullie dus eerst nog geen tweede. Logisch dat jullie je eerst op het nieuwe huis willen richten, dan kan er dan altijd nog wel een brusje bijkomen voor Kyllian! Verder weet ik het ff niet meer.... Vanavond komen mn ouders en de buren. Heb allemaal lekkere hapjes in huis gehaald, en nu ik toch net die ongi heb gehad, nemen we het er nog maar ff van qua drank vanavond. Laten we dan maar hopen dat het voorlopig de laatste keer is dat ik alcohol mag nuttigen Iedereen een hele fijne jaarwisseling toegewenst en heeeeeeel veel geluk en gezondheid voor 2008!!! veel liefs Sem
ik groet jullie voor het laatst in 2007 meiden,ga nu naar mn ouders. doeg,maak er een leuke avond/nacht van
Sens: Hihi, 3 gangen diner, das nog te doen he. Soep uit blik, hoofdgerecht en Vianetta ijs toe Lief die foto van Jaime op de bank.....heerlijk he als ze zo slapen. LIS: Leuke foto's weer van Jesse en zn nichtje. Hihi achter t drumstel, lief hoor! Angela: Mooi bankstel hoor....ennuh nu proberen vlekvrij te houden met 3 kleine kinderen he Kel: Weer aan de gourmet, hahaha, of hadden jullie met kerst andere dingen gegeten dan gourmet!? Eet ze in ieder geval! Brennied: Milou wat help je mama goed met de was enzo! Lol. Lieve foto's weer hoor Brennied! En dat alles in de prinsessenauto stoppen kennen we hier ook Als we wat kwijt zijn kijken we eerst ff in de wagen. Laatst had ze dr krentjes en drinken ingedaan, en was ze weggereden. Lol. Kan Milou al zelf op en af stappen van dr wagentje? Veel; plezier met Quizzen vanavond! Sem: heb toch nog een lot gehaald hoor Wel duur 27,50! Aso he. nr DU 025001 Ga je duimen voor me ? Meiden ik ga nu ook stoppen en de laatste afleveringen van LOST seizoen 3 kijken, daarna val ik ws in een diep gat......... Allemaal een heel goed uiteinde en een goed begin van t nieuwe jaar gewenst!
LIS: hihi Jesse aan het drumstel, leuk om hm weer eens te zien! Hij lijkt op die gezamenlijke foto wel een beetje op Floor. Sens: leuke outfit hoor! Valt ze vaak op de bank in slaap? Kelly: smulse van de gourmet! Semmi: veel plezier met je ouders en buren! Fajah: jij veel plezier bij je ouders! Robine: haha hele avond Lost kijken.
Hier een rustig avondje. We hebben wel wat lekkere hapjes, dus we komen de avond wel door Nog ff wat spam van vandaag
Deze week is Kyllian ineens echt een knuffelkont. Hij geeft dan steeds kopjes Kusjes geeft ie nog met open mond.
aaaaaah die Kyllian.....lekker smoeltje! Robine: haha...ik sms je net om te zeggen dat ik toch ook nog op de valreep een lot ben gaan halen....hier een half lot, ook eindcijfer 1...hihi! Kom maar op met dat geluk voor ons! Samen duimen dus! Nou, ga nu echt afsluiten, visite komt dr zo aan. Het knalt hier al behoorlijk, ben benieuwd of Jayna er doorheen slaapt.... fijne avond! Liefs Sem
ik zit in een dip...............LOST is afgelopen Toch nog ff snel forummen he AM: Die Carpaccio ziet er heerlijk uit hoor! Koken kun je wel he !? Sem: Op naar Barca..........eindcijfer 1 allebei, hahaha, moet geluk brengen! We gaan voor de 20 miljoen! Ga nu echt naar John toe ff samen oliebollen eten, de 6e Vanaf 2 januari weer hardlopen 3x per week en aan de Sonja Bakker!
HET BESTE VOOR 2008 TOEGEWENST VOOR IEDEREEN Helaas voor de eindcijfers 1 het is 7 geworden Leuke foto's van Kyllian. Gaat goed zelf dat toetje eten Hier eentje met een kater. Gisteren erg gezellig geweest. Alleen Daynah is gisteravond ziek geworden, dus die heeft amper geslapen dus wij ook. Ze was zo aan het hoesten en daardoor moest ze elke keer spugen. Vuurwerk vond ze ook wel mooi. Ze zat er echt naar te wijzen. Gelukkig werd ze pas om 10.00 uur wakker. Maar voor voorlopig geen wijn meer Ga nu weer naar de bank toe om bij te komen lfs
Goedemiddag....allemaal een heel gelukkig 2008! Hoe hebben de dreumesjes geslapen? Kyllian werd gisteravond om 11 uur al wakker. Ik denk niet van de knallen, maar zie hm dan maar weer in slaap te krijgen tijdens het knallen Hij heeft dus met ons naar het vuurwerk gekeken en vond het geweldig! Op de 100000 klapper heft ie staan dansen Na enen is hij weer gaan slapen tot 7 uur. Net ff een boswandeling gemaakt. Ga Kyllian nu naar bed brengen en dan als ie wakker is naar mn moeder en vriend. Kelly: ahhh Daynah weer ziek Gelukkig vond ze het vuurwerk niet eng. Sterkte met je kater