November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!

Lieve foto's AM!

Hier eentje die gewoon door t vuurwerk heen heeft geslapen! HeerlijK! Wij hebben met de buren staan afsteken buiten en Jill sliep door. Om 3 uur werd ze wel wakker helaas :(, maar goed vanmorgen weer lang doorgeslapen. Wij gaan zo ff naar overgrootoma om nieuwjaar te wensen en daarna naar mn schoonouders om daar te eten en te borrelen.

Kel: Beterschap voor daynah! Arm meiske! Jill had t afgelopen week ook, maar was wel na 3 dgn over. Sterkte met je kater!

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hier ook een leuke avond/nacht gehad bij mn ouders.
    yorben was wakker vanaf 16u30 en heeft niet meer willen slapen tot 3 uur vannacht(toen waren we pas thuis)
    hij wou gewoon overal bij zijn,en hij is heel lief geweest.snap nog steeds niet hoe hij het heeft volgehouden,want anders slaapt hij zoveel.
    we hebben wel allemaal tot half elf geslapen vanmorgen.
    en toen heerlijk samen ontbeten in het nieuwe jaar.

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    mooie foto's am en btw wat ziet die carpaccio er overheerlijk uit mmmmm.

kel:beterschap voor daynah.

4. Leuke foto's weer van Kyllian. Daynah was ook aan het wijzen naar de lucht met al dat vuurwerk.

Jill dus goed doorgeslapen door het vuurwerk. Knap hoor.

En Yorben, de slaapkop hier ;), zo lang wakker gebleven.

Hier nog steeds een kater.....pfffff eigenschuld dikke bult!

Ik heb wel alle kerstspullen al opgeruimd. Wel kaal weer, maar was het alweer zat.

Daynah zit niet volgens mij echt niet lekker in haar vel. Wil niet slapen nu en begint echt keihard te huilen dan. Om 16.00 uur moeten we weg gaan we naar me moeder en daar is dan heel de familie om weer eens te eten en te borrelen. Hoop dat ze nog wel even wilt gaan slapen.

lfs

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Allereerst:

EEN HEEL GELUKKIG, LIEFDEVOL EN GEZOND 2008 VOOR IEdEREEN!

Ik hoop voor degenen die dat willen ook een heel vruchtbaar jaar!

En ja, ik zal eraan moeten geloven he.... die beloofde buikfoto...
    Met de dikke billen erbij ;)
    Very charming... NOT! Maar ik had het beloofd.
    Hij staat in mijn album!

Jesse is trouwens ook wakker geworden, iets na 12 uur van de knallen. Wij gingen net boven kijken naar het vuurwerk, eerst bij hem kijken en toen was hij net wakker geworden. Dus maar samen naar het vuurwerk gekeken. Hij vond het reuze interessant, maar ook wel raar. was ook nog niet helemaal wakker volgens mij. En iets na 1 uur weer in bed gelegd en gelijk gaan slapen. Vanochtend was het 7 uur, fles gehad en daarna tot 9 uur geslapen.

Wat heerlijk dat Jill er doorheen heeft geslapen! Kyllian vond het wel erg mooi zo te zien.
    Bah, nu mogen die knallen van mij wel ophouden, ze waren hier ook de hele ochtend al bezig.

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    En nog 1 van Jesse en floor bij de kinderboerderij vorige week (die dicht was).

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Iedereen een gezond, gelukkig en liefdevol 2008!

Milou werd ook wakker rond 0.15 uur, ze heeft mooi mee vuurwerk gekeken en vond het prachtig. Na enen weer op bed gelegd en vanochtend om 9 uur was ze wakker. We hebben bij mijn ouders geslapen dus die hebben haar lekker verzorgd vanochtend.

Beterschap voor Daynah!

Je hebt een mooi klein buikje LIS :)

Leuke foto's van Kyl, jullie waren er al vroeg bij dan vanochtend met de wandeling :confused:

Ik ga weer ff bankhangen ;)

8. sappie

sappie Fanatiek lid

ALLEREERST VOOR IEDEREEN DE ALLERBESTE WENSEN VOOR 2008 ! DAT HET MAAR WEER EEN PRACHTIG JAAR MAG WORDEN.

Wij hebben oud en nieuw thuis gevierd met mijn ouders en mn zusje met haar vriend. Helaas erg weinig van het vuurwerk kunnen zien in verband met de mist. Het zicht was echt nauwelijks 1 meter. Je moest naar de grond kijken om te kunnen zien waar je liep. Alles op de tast :confused: .
    Met als resultaat dat het onverantwoord was om mijn ouders en zusje met de auto naar huis te laten gaan. Was echt onmogelijk. Banken opgemaakt, bed op zolder stond al klaar en ze zouden dus bij ons blijven overnachten. Tegen 03.00 uur trok de mist iets op en zijn ze toch alsnog naar huis gereden. Echt, het was niet normaal.

Lieke is tot 22.30 opgebleven en is daarna lekker gaan slapen. We hebben dr niet eerder weer gehoord dan vanochtend 09.45. Heerlijk toch !

LIS; wat heb je nog een bescheiden buikje zeg ! Dan ben je ook nog niet veel aangekomen of wel?

Ik kom later nog weer ff langs.

Liefs Sap

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Gisterenmiddag samen met papa

10. sappie

sappie Fanatiek lid

ik vind sterretjes leuk!

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sap:zo mistig vannacht bij jullie?hier is het bij ons al de hele dag potdicht.
    mooie foto's van lieke.

lis:mooie buikfoto,en ik vind je buik nog niet zo dik hoor,valt best mee nog.

wij gaan rond 17 uur naar mn man zn oma,hele familie van hem komt daar en we zijn uitgenodigt om te blijven eten.

doei...xxx

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Gelukkig nieuw jaar allemaal!!!

Hier ook een erg gezellige avond/nacht gehad....de roseetjes en champagne hebben goed gesmaakt, met het gevolg dat ik een katertje heb... :oops:
    Mn ouders en de buren waren hier. De dochter van de buren lag thuis op bed, en heel toevallig werden Jayna en haar buurmeisje om 22.30 uur allebei wakker. Samen even in de box gespeeld en 23.00 uur weer naar bed. Wonder boven wonder sliepen ze allebei door het vuurwerk heen!
    Om half 5 vanmorgen gingen wij ons bedje in en werd Jayna helaas wakker: hardstikke ziek....hoesten en koorts. Dus wij hebben nauwelijks nog geslapen.
    Ook hier drama met de mist vanacht. Lenhard is samen met de buurman mijn ouders lopend thuis gaan brengen. Chaos was het hier, iedereen liep voor de auto's uit omdat je anders niet kon zien welke kant je op moest, zelfs fietsen kon je niet.
    Vanmorgen dus hardstikke brak, we waren om 12.00 uur vanmiddag onderweg naar mn schoonmoeder, maar in de polder weer dikke mist, dus we zijn terug gegaan naar huis. Wel sneu voor haar, maar had geen zin om vanavond in het donker de weg op te gaan met die mist en dan 4 uur onderweg te zijn.....met een zieke Jayna, want net was de koorts 39.8. Ze wil niks, weigert te eten, alleen maar huilen, zo zielig!

Ik plof ff neer op de bank, straks ff wat reacties....

liefs Sem

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Allemaal de beste wensen voor 2008!

Wazig die mist Sap en Semmi. Jammer ook van al het vuurwerk dan.
    Semmi beterschap van Jayna, niet leuk om zo het nieuwe jaar in te gaan.

Lis dat is een keurig buikje voor 22 weken.

Brennied Milou dus wakker geworden. Heeft ze iig het vuurwerk gezien. En lekker zeg dat je ouders het vanochtend even konden overnemen :D .

Kel beterschap van Daynah. en oh weer borrelen en eten..hihi.

Fajah jee die Yorben zeg! Maar dan weer slapen tot half elf dat is echt een goeie tijd zeg, ik ben jaloers!

Robine veel plezier met het borrelen.

AM jij was vroeg wakker zeker vanochtend! Lekker dan even wandelen in het bos!

Hier de nacht goed doorgekomen. Eten was geslaagd. Jaime houdt dus erg van salmon schrimp pie. Salade met warme geitenkaas vond ze niet zo lekker :) . Ze is rond half negen gaan slapen. Uiteindelijk sliep ze gistermiddag nog even een uur ofzo en werd pas na zessen wakker...

Vannacht is ze gewoon door gaan slapen. Wij hebben lekker veel vuurwerk afgestoken hier voor de deur. Was erg geslaagd.
    Vancohtend kwam ze om half tien. Prima tijd!

Wij gaan nog ff een lekkere oliebol eten :D . Morgen weer aan het werk en Jaime naar het kdv. Zal wel weer even wennen worden voor dr.

lfs

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo,Jayna ligt op bed dus ff tijd voor wat reacties. Hoop dat ze nu lekker gaat slapen, want de hele dag werd ze steeds wakker van het hoesten en slaapt dan niet verder, terwijl ze bek af is....Nog steeds koorts. Morgen maar ff aankijken dus.

Robine: nou ons eindcijfer heeft ons lekker veel geluk gebracht he.....grrrrr :x Daar gaat het shoppen in Barca :( En Jill dus ook al door het vuurwerk een geslapen....aparte meiden hebben we toch, normaal gesproken lichte slapers en met zo'n kabaal gewoon doorslapen! Nog lekker geborreld vandaag?

Fajah: zo he, dat heeft Yorben goed volgehouden zeg! Lekker hoor, dat ie zo makkelijk is!

Sappie: tja.....dat hebben wij weer in het oosten en het noorden he....herken jouw mist verhaal helemaal. Mn moeder belde een kwartier nadat ze weg waren gegaan dat ze voor mn vaders auto liep, maar de weg naar ons huis terug niet meer konden vinden. Ik verklaarde ze eerst haast voor gek en dacht dat het van de drank kwam....hahaha :)
    Leuke foto's van Lieke met de sterretjes!

Kelly: aaah Daynah dus ook al ziek. Het zit onze meisjes niet mee he. En laten we nou net allebei ook nog met een kater zitten...pffff... Ook hier voorlopig ff geen wijntje meer. Ben je alweer wat opgeknapt?

Brennie: Milou dus lekker naar het vuurwerk gekeken. Is een hele belevenis voor zo'n kleintje he!

AM: joehoee.....de eerste 2008 spam! Lief hoe Kyllian naar het vuurwerk wijst. En lekker actief ben je al geweest vandaag!

Sensee: lekker hoor dat ook Jaime doorgeslapen heeft. Jullie dus ook veel vuurwerk, allemaal siervuurwerk? Werkse morgen weer!

LIS: jaaaaaa, daar is je buikfoto dan! Netjes hoor voor 22 weken! Je hoort vaak dat je bij een tweede sneller groeit, maar valt bij jou wel mee geloof ik!

Nou meiden, ik ga zo lekker mn bedje in samen met Len. Ff slaap inhalen, ben echt bek af na afgelopen nacht met amper 2 uur slaap.
    Morgen een dagje werken en dan weer 5 dagen vrij, dus dat overleven we vast wel.

Fijne avond allemaal.

Liefs

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en hier 50 euries gewonnen met de staatsloterij.

Sem shoppen in Barca kan ook wel zonder winnend lot met de staatsloterij :)

16. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    He meiden,

Even een kort berichtje van mij want ik heb helaas sinds gister migraine, ben zo ziek geweest. Gaat nu wel wat beter maar moet nog rustig aan doen.
    Weet niet wat er gaande is, gister nog neg getest maar er komt maar niets. Mijn borsten voel ik nog steeds. Voor mij niet normaal heb altijd een regematige cyclus van 25 a 26 dagen, maar moet nog even geduld hebben...
    Arme Dyanah en Jayna zo ziekjes. Beterschap hoor voor de meisjes.
    Lis, mooi buikje hoor!
    Leuke foto van Lieke met een sterretje.
    Als ik me wat beter voel laat ik me wel weer horen.
    Sorry dat ik niet overal op reageer.

Liefs

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    goedemorgen.

jacq:wat vervelend dat je weer migraine hebt.
    en wat raar dat de test negatief is.als je altijd een regelmatige cuclus hebt is dat idd gek.
    nog even afwachten dan maar.

sens:goed zo 50 euro gewonnen,wij hebben helaas niks :(

hoe is het vandaag met alle zieke kindjes?

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: Balen he ons eindcijfer :(, wat erg zeg die dikke mist en dan ook nog zo een zieke Jayna! Beterschap voor je meisje hoor! Knuf van ons!

Sens: Lekker toch 50 euro gewonnen jullie! En die Jaime die zo lekker heeft mee zitten smikkelen. Lol. Fijn dat ze ook door heeft geslapen en jullie lekker hebben kunnen knallen met t vuurwerk!

LIS: Zeker een bescheiden buikje! En die billen.......niks mis mee toch!? Je bent keurig zwanger hoor! Lieve foto van Jesse en Floor!

Sap: Bij jullie ook al van die dikke mist net als bij Sem? Las t in de krat. heel veel mensen hebben gisterenavond pas hun vuurwerk afgestoken vanwege t slechte zicht. Gelukkig dat je ouders en zusje nog naar huis konden gaan. Leuke foto van Rick met Lieke en Lola.

Fajah:: Die Yorben zo lekker lang opgebleven! Hij heeft gewoon voorgeslapen al die dagen om oud en nieuw mee te kunnen maken :) Heerlijk toch dat ie zo lief is geweest en t vuurwerk heeft kunnen zien!

Brennied: Lekker si dat he om af en toe de kleine uit handen te geven aan ouders. Heerlijk dat ze ook zo van t vuurwerk heeft genoten!

We hebben gisteren lekker geborreld bij mn schoonouders en de hele familie erbij. Was erg leuk. Jake(10mnd) en John (14mnd) waren er ook en Jill heeft ff lekker geshowed hoe goed ze kon lopen. Hahaha, de hele tijd op en neer door de kamer en Jake en John maar kijken vol verbazing. Ze was erg lief.

Vandaag ff de boel schoonmaken en dan nog een half weekje genieten van vakantie.

Mn schoonzusje heeft ws zwangerschapsvergiftiging, wel zielig voor mn broer want die is bijna op van de zenuwen of alles wel goed blijft gaan met de kleine meid. Het liefst heeft hij haar nu al in zn armen, maar ze moeten toch nog deze maand door. Vanaf de 23e mag ze bevallen dan is t 38 weken.
    Mn beste vriendin is eergisteren bovenop dr buik gevallen(7,5 mnd zwanger). Meteen naar zkh geweest en aan de monitor gelegen om alles in de gaten te houden, gelukkig mocht ze na een half uur weer naar huis en voelde ze de kleine gelukkig weer goed.|Brrrrrrr nare verhalen allemaal.

|Ga ff wat doen.

Liefs

19. Goedemiddag allemaal,

Zo voel me een stuk beter. Had gisteravond toch maar een hoofdpijn gekregen. Ik lag er om 21.30 in.... :oops: maar wel lekker. Vanmorgen werd Daynah wakker om 7.45 uur heb d'r een fles gegeven en we hebben samen nog tot 9.30 uur geslapen. Daynah had het waarschijnlijk ook nodig. Ze is ook nog steeds niet lekker. Vanmorgen had ze alles weer ondergespuugd....zo vies. Gelukkig had ze haar pyjama nog aan. Ze heeft d'r net maar een halve boterham op en heb haar nog maar even laten spelen en daarna naar bed gebracht en ze viel gelijk als een blok in slaap.
    Ik vind eigenlijk best dat ze veel ziek/verkouden is. Ga het de volgende keer maar eens navragen op het cb.

Sem: Hoe is het met Jayna? Is ze alweer een beetje opgeknapt. Zwaar heh zo nacht. Wij hadden precies hetzelfde.....is goed voor onze kater geweest :(
    Bij jullie dus ook zo'n mist. Hier ook wel maar dan wel minder volgens mij.
    Werkse vandaag.

Sap: Wat een leuke foto's van Lieke zeg. Ze vond het echt prachtig heh die sterretjes. Hier eigenlijk niet gekocht en er helemaal niet over nagedacht. Volgend jaar maar.

Sensee: Eten was dus geslaagd. En 50 euro gewonnen...lekker toch. Ik moet nog gaan kijken. Ga ik zo maar eens doen.

Jacq: Beterschap voor je.

Robine: Jeetje wat een naar verhaal zeg van je schoonzus en je vriendin. Ligt je schoonzus nu in het zkh?
    Gelukkig dat het ook goed is afgelopen met je vriendin. Wat moet zij geschrokken zijn zeg. Moet er niet aandenken.
    Jill dus het lopen geshowd. Ze heeft gelijk. Ze kan ook goed lopen.

Ik ga zo ook maar eens kijken wat wij gewonnen hebben in de staatsloterij. Wie weet zit ik hier terwijl we gewoon een hoop geld hebben gewonnen en had ik dus op een warm eiland kunnen zitten :p .

Tot laterrrrr.

Lfs Kelly

20. Vergeet Lis helemaal.
    Mooie buikfoto. Je heb nog wel een bescheiden buikje vind ik. Hoe was dat bij Jesse?
    leuke foto ook voor de kinderboerderij. Zo te zien was het erg koud.
    Alles goed met Wes?

Deel Deze Pagina