November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Haha is goed, de brievenbus is hier om de hoek :p

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Correctie, ik ga met de auto, rijd gelijk even langs de zonnebank. Van die zon hier word je niet bruin.

Sens: wat een leuke foto's van Jaime op de fiets met papa. Vindt ze het fietsen ook zo leuk? En gelukkig dat jullie nog naar binnen konden zeg. Je schrikt je dan toch wezenloos, maar gelukkig is alles goed gegaan en heeft Jaime niets gemerkt.

Sappie: nog filmpje gehuurd? Welke?

Nu ff naar de brievenbus, als dat nog lukt voor 17 uur.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lydia: leuk om je even gezien te hebben :D Jammer dat ik Jesse nu niet gezien heb, maar dat komt vast wel een x!
    Nou bruinse! ;)

4. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    ruben met nichtje in movie park

5. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    henk romira tessa mijn nichtje en mijn zus

6. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
  7. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    ruben
    is die niet stoer

8. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    en even de laatste
    romira in de bloemen

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: leuke foto's weer van Jesse staande in de tummy tub. Knpa hoor van hem! En met geen stekels is ie net zo leuk om te zien :)

Sens: Dat was ff schrikken he als je jezelf buitensluit met je kindje binnen. Hebben wij hier ook weleens gehad, dikke paniek hoor dan. Geweldige foto's op defiets en die eten en drinkende!

Fajah: Aha jij moet dus toch ook lijnen ;) Wel veel hoor 3 kg per week er af als je aan de SB doet!

AM: leuk dat je LIS hebt gezien bij je werk. Misschien ook een keer een minimeeting voor jullie? ;)

Sem:Die film is zeker geweldig! Wij hebben em al een tijdje geleden gezien (illegale kopie), maar zeker een mooie film. Apocalypto vond ik ook erg mooi en verder als je van eng houdt zijn SAW3 en Hannibal the Rising aanraders!

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mirandao: Zo te zien was jullie dagje in Warner Bors geslaagd! Leuke foto's, vooral die van romira in de bloemen. :)

Sap: Lekker zwemmen morgen, gezellig! Lieke in t badje en jullie eromheen dobberen. Omdat je zo van spamfoto' s houdt, hier nog een paar.

Zijn vandaag toch eindelijk een keer naar de Zaanse Schans geweest. Erg veel Japannertjes(vooral brutale, voordringende Japannertjes),veel molens, hollands glorie en ambachtelijke beroepen te zien en oude huisjes. Erg leuk! Bij deze wat foto's!

Klompen te koop!

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Jill in de klompen

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

groot he?!?

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

happy family

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Molens en Jappanertjes op de dijk

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

En weer pannenkoeken eten en papa aan zn oren trekken!

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

lachen op de terugweg

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Mirandao: leuke foto's en een gezellige dag gehad zo te zien!

Robine: Ook een leuke dag gehad dus :) Zijn die klompen niet ietsjes te groot? En ja een minimeeting komt er vast wel (tis ook zo dichtbij), dus als er nog meer mensen zin hebben? ;)

18. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    ja zeker een leuke dag gehad ruben vond het geweldig en romira vond alles best

hier ook weer leuke foto,s geplaats zag ik

robine ook een leuke dag gehad zo te zien leuk hoor met die klompen

19. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi,

Weer veel bijgeschreven... :confused:
    Wat een vies weer vandaag he, vanmorgen mijn vriend uit laten slapen dus ben ik met Jayden even naar beide opa's en oma's geweest.
    Die waren zo ontzettend blij met onverwachts bezoekje :thumup:
    Mijn vriend is poolen met mijn broertje, Jayden ligt lekker in bedje en heb de avond voor mezelf :D

Robine, leuke foto's zeg en van Jill trekken aan Papa zijn oor hihihi

Sens, ook leuke foto's, mooi he op de fiets, vind Jaime het leuk?
    Wat schrikken zeg dat de deur dicht viel, gelukkig dat het goed is gekomen en is Jaime lekker door blijven slapen.

Semmi, lekker weer thuis.
    Leuke foto's van Jayna voorop de fiets.

Annemonique, lekker aan het werk?

Lis, Kan nog met open mond kijken hoe Jesse al staat, echt zo knap en kan me nog niet voorstellen dat Jayden dat nog gaat doen maar gaat snel genoeg.
    Mooi foto in de tummytub.

Nou weet zo niet meer...

Zaterdag voor badkamers gekeken, poeh wat een keuze, mijn vriend wil graag een bubbelbad liefs hoek :(
    Maar hoop dat we eruit komen, we verschillen nog aardig met onze smaak hihihi.
    Nou ga ff lekker douchen en dan kijken wat op tv komt...lekker in bed tv kijken met bak citroenijs ;)

Fijne avond

20. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, was leuk om je eens gezien te hebben AM. En maar eens op vrijdag een minimeet plannen, maar dan met kids he. Jij nog ruim 2 uur en dan mag je ook weer naar huis...

Jesse was daarnet echt strontvervelend, bah. Hij heeft vanmiddag bijna niet geslapen, misschien kwartiertje tijdens het wandelen, dus ik dacht dat ik hem wel vroeg op bed kon leggen. Nah, hij ligt er net in. En meer omdat ik het beu was dan dat hij moe is. Het is redelijk stil, dus we wachten wel even af.

Robine: leuke foto's van Jill met de klompen. Lekker dagje gehad dus? Trekt Jill ook altijd aan papa's oren? Hier ook, vooral 's morgens om hem wakker te maken!

Mirandao: jullie ook leuk gehad in WB zo te zien? Leuke foto's.

Sappie: morgen lekker met Lieke naar het zwembad. Zal ze ook vast heerlijk vinden.

Brennied: weer beetje bijgekomen? Weer wasjes gedraaid enzo? Heb je nu nog vakantie of moet je weer aan het werk?

Hier wel weer werken morgen, maar gelukkig maar 2 daagjes. En dinsdag gaan we met degenen die er zijn buiten de deur lunchen, dus ook gezellig.
    Mijn vader zei zojuist dat ze wel mooi weer voorspellen aan het eind van de week. Let's hope so!

Tot later.

Deel Deze Pagina