Robine: heerlijk dat Jill heeft doorgeslapen nieuwjaarsnacht! Hoe is het nu met de zieken bij jullie? Kelly: beterschap voor Daynah. En heb je nog wat gewonnen? Dan mogen wij wel mee he! LIS: jippiehh eindelijk een buikfoto! Mooi hoor en idd bescheiden! Beter dan dat je nu al last hebt van een megabuik toch Balen dat de kinderboerderij dicht zat. Was het Oudegein? Daar gingen wij vroeger heel vaak heen. Brennie: Milou dus ook vuurwerk meegekeken, leuk he om zo'n verbaast gezichtje te zien Sappie: jeetje jullie zo'n last van de mist gehad, lijkt me erg eng om in te rijden. Leuke foto's weer! Semmi: jeetje Jayna ookal ziek Hoe is het nu met dr? Sens: hihi Jaime is dus ook ene alleseter? Kyllian eet echt alles, we hoeven dus echt nog maar zelden een potje uit de vriezer te halen Jacq: sterkte met je migraine. Je zou dan idd zeggen dat je een positieve test moet krijgen. Wacht je het nu verder af? Robine: aihh zwangerschapsvergiftiging Gelukkig is ze al wel wat verder in haar zwangerschap. Hoop dat alles goed blijft gaan. Ook eng van je vriendin zeg. Hier mn laatste vrije dag. Morgen dus beginnen met mn nieuwe baan, vind het toch wel een btje spannend. Morgenochtend moet ik eerst met Kyl naar het CB, maar was geen probleem dat ik iets later begon. Ben wel erg benieuwd hoeveel hij gegroeit is. Die rot prikken denken we nog maar ff niet aan
Haha, volgens mij is mijn buik sinds vorige week enorm gegroeid, maar als ik dan weer de zijkant in de spiegel zie, denk ik ook van goh, dat valt eigenlijk nog best mee. Maar het schopt aan alle kanten, dus het zal wel goed zijn. En het zegt idd niet zoveel over een druktemaker. Jesse voelde ik ook wel veel, maar toch niet zoveel als deze voor mijn gevoel. En volgens mijn moeder was ik ook erg druk in haar buik, terwijl ik als baby echt heel erg rustig was. Hoop dat Daynah en Jayna snel weer opknappen. Zoveel koorts en spugen is niet leuk. Je maakt je als moeder ook snel zorgen he. En tot nu toe dus nog geen megaprijzen in de oudejaarsloterij. Wij hadden maar een tientje, jammer. O ja, Robine, jij vroeg nog hoe wij dat gingen doen met Jesse en de kamer, kinderwagen enzo. Van mijn zus krijgen we een peuterbedje en de kledingkast. Is van die meiden geweest. In het peuterbedje zitten ook spijlen, dus dan kan Jesse er niet uitvallen. En die kunnen er, als hij weer wat groter is, eruit. Floor slaapt er nu nog in, maar krijgt in de loop van deze maand een nieuw bed. Handig he, zo'n zus! Want het is een hartstikke leuke kast ook. En de kinderwagen... We hebben ook al een plankje (ook van mijn zus) waar Jesse dan op kan staan. En een buggy die we meegenomen hebben op vakantie en dus makkelijk inklapbaar is. Ik vrees dat Jesse vanaf dat de baby er is, meer zal moeten gaan lopen als we weggaan. We zien het ook wel allemaal. Zo vaak ga ik nu ook weer niet alleen de stad in. En als de baby er is, doe ik dat wel als Jesse naar het kdv is ofzo Nou, Jesse ligt weer op bed, moet volgens mij ook erg bijkomen van de laatste 1,5 week. Wes is boven op zolder bezig met opruimen, dus die ga ik maar helpen. 'Troep' op Marktplaats zetten, want daar gaan we de boel verbouwen, zodat de computer naar zolder kan en dit Jesses kamer wordt. AM: spannend, morgen je eerste dag! Jacq: beterschap met je migraine. Vreemd dat je menstruatie uitblijft, maar je lichaam is zo'n raar iets. Hoop natuurlijk voor je dat het raak is, dat zou een mooi begin zijn! RObine: wat schrikken met je schoonzus en vriendin. Maar gelukkig is alles in orde! Semmi: nog ff werken en dan weer weekend toch? Lekker joh! Ga nu Wes helpen hoor! Tot later.
Yorben, FOTOMODEL! Hahaha zeker die foto met die natte haartjes! Nedt Winston Gerstanowitz. Lol. En die popcorm etende Yorben is ook erg schattig! LIS: Goed geregeld met die spulletjes van je zus. Scheelt weer een hoop geld he. Heb je de nieuwe kinderkamer voor Jesse wel al ingeruimd? Kel: Arme Daynah, nogsteeds ziekjes. Hopelijk knapt ze snel weer op! Jij ook beterschap! Ennuh had je nou die paar miljoen? AM: Spannend morgen je nieuwe baan. Ik wens je heel veel succes en plezier morgen. Eerst ff voor de prikken van Kyllian dan maar. Zielig. Zit er zelf ook al tegenop hoor. HIer de hele dag schoongemaakt. Alle kerstzooi is nu echt weg, bedden verschoond, huis helemaal gepoetst, ramen gelapt binnen en buiten etc etc. Al met al een productieve dag! Verder 1e dag Gesonjaad en barst van de honger! Straks nog ff hardlopen en dan lekker zzzzzzzzzzlapen. Tot later! Liefs
Yorben is zeker een fotomodelletje zeg! Lief hoor. Dus popcorn is geslaagd? Robine: ja, goed geregeld he, met die spulletjes van mijn zus. Scheelt zeker een hoop geld, want zij wil alles wegdoen en dan gaat het vaak naar ons. De babykamer is ook van hun geweest. EN nee... de kamer voor jesse is nog niet ingeruimd hoor. Eerst de zolder opknappen, dan gaan we pas de computerkamer opruimen en naar boven doen. En dan Jesse's kamer. Maar ach... likje verf op de muur, meubeltjes in elkaar en dan zijn we al een heel eind. Zo, ik ga zometeen voor de eerste keer naar zwangerschapsfitness. Vorige keer heb ik yoga gedaan en vond ik erg leuk, maar we hadden geen vaste groep en dat vond ik zo jammer. Nu als het goed is wel 1 vaste groep. Eerst Jesse maar van onder de douche halen, hij heeft vanmiddag niet geslapen en volgens mij zo moe als een hond. We ontdekten net wel allemaal rode vlekjes op zijn buikje en rug. Zou dat 5e of 6e ziekte zijn ofzo?
Jaaaaaaaaaa hier de paar miljoen hoor . Was het maar echt zo. Dan had ik jullie meegenomen hoor naar Barca, maar helaas....... LIS: Ik zou het maar even in de gaten houden met die vlekjes van Jesse. Meestal is het met de 6de ziekte dat ze vooraf hoge koorts krijgen en daarna vlekjes, maar dan is het al over. Dat zei de ha toen tegen mij. Makkelijk hoor dat je alles van je zus kan overnemen. Je heb groot gelijk. Veel plz bij de zwangerschapsgym. Robine: Ben trots op je. 1ste dag Sonja zit er dus op. Ik ga dus volgende week naar de weight watcher met die vriendin. Ben zo benieuwd. Ik vind het gewoon eng Is John helemaal opgeknapt? Fajah: Wat een leuke foto's van Yorben en idd een klein fotomodelletje in ons midden, vooral die tweede is erg schattig. Hij kijkt gewoon sexy uit zijn ogen. Begint nu al..... AM: Alvast heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel suc6 morgen bij je nieuwe baan. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, maar komt vast goed. Suc6 met Kyllian morgen. Hoop dat ie niet teveel last gaat krijgen van zijn prikken. Zo ga even Daynah d'r speelgoed opruimen. Ze ligt nu in bed. Hoop dat ze doorgaat slapen en dat ze zich snel weer beter gaat voelen. Bleghhhh morgen weer werken, maar goed daarna weer weekend. Lfs Kelly
ja ik hoor het zo vaak van mensen dat hij zo in een reclame kan ofzo die yorben hihiihi. tis zo'n lekker mannetje AM:heel erg veel succes morgen.
Kel: Jammer ook geen miljoenen bij jullie dus! Knap van je hoor die ww! Geen zorgen maken! Komt helemaal goed. Ik heb zojusit ff 2 km gelopen, ging weer wat stroef zo na een half jaar! Maar we gaan er weer voor hoor! ben nu alweer trots op mezelf
robine:goed zo zeg dat hardlopen,je kan het! yorben opgeven hahaha.zou wel leuk zijn als hij als valentijn in gtst komt hé?
goeieavond, tis idd een lekker ding die Yorben, Fajah! Die ogen....zo mooi. Zou idd leuk zijn als ik hem ik gtst zou zien Go go Robine, goed zeg dat je al bent wezen hardlopen. Ik moest vandaag eigenlijk weer pilatessen maar ik heb mezelf nog een week vakantie gegeven . Zielig zeg van je schoonzusje....hopelijk gaat het nog allemaal goed en blijft de kleine gewoon nog ff goed zitten. Sappie, leuke foto van Lieke bij de sterretjes! LIS: ideaal om de spullen van je zus over te nemen! Zo te lezen moeten jullie nog ff flink aan het werk voordat de beeb komt, ach komt allemaal goed. Het kan maar zo dat Jesse de 5e of 6e ziekte heeft, hij had toch vorige week ofzo koorts gehad? Kelly, dus ook niet veel gewonnen bij de staatloterij? Wij hebben 13 euries gewonnen, geloof ik. Werk ze morgen. Hopelijk gaat Daynah een lekkere nacht maken, zal d'r goed doen. AM: spannend morgen...heel veel succes! En Kyl dus aan de spuiten morgen...sterkte Hier een lekker dagje vrij gehad. Ook de kerstspullen allemaal opgeruimd dus weer lekker veel ruimte. Nog ff met milou het dorp ingeweest op de fiets en wat broekjes voor d'r gekocht. Komend weekend komt heel mijn schoonfamilie hier logeren, 6 volwassenen en 4 kinderen Tja ik had ff een heel erg sociale ingeving op dat moment maar het zal wel gezellig worden. Voor de verandering gooien we er nog een steengrill tegenaan Mijn zus staat echt zowat op springen, ze is nu 37 weken en mag nu thuis bevallen. We vinden het zo spannend wat het zal gaan worden, ik hoop een meisje....zou heel leuk zijn voor Milou later!
Milou moet het vuurwerk nog even bestuderen, zo geinteresseerd zit ze te kijken! Spannende tijd voor jullie dus. Meisje zou voor Milou idd wel erg leuk zijn. En nog lekker even een weekje vakantie van het sporten, groot gelijk hoor! Robine: Bravo, 2 km hard gelopen! En aan het SB! Het is even wennen, maar joh... bij iedereen helpt het! Mijn zwager is 18 kilo afgevallen. Ik ben vorig jaar ook 1 januari begonnen. Als ik ben bevallen ga ik ook maar weer, maar dat duurt nog ff. Kel: Joh, morgen maar 1 dagje. Dat lukt je wel. Onze buurvrouw heeft trouwens ook WW gedaan en tjeetje mina! Die is zo slank geworden. Ziet er echt mooi uit! AM: nogmaals succes morgen! Eerst met Kyl naar de dokter en daarna baan. Vanaf wanneer gaat Kyl nu naar een kdv? En zie je daar tegenop? Ik ben weer terug van de zwangerschapsfitness, was nu meer kennismaking. Echt te grappig voor worden... zit een meisje en vraagt of ik uit IJsselstein kom. Want ik kwam haar zo bekend voor. Toen ze dat zei, dacht ik ja, jij komt me ook bekend voor. Blijken we tijdens onze eerste zwangerschap yoga te hebben gedaan (in IJsselstein dus). Haar zoontje is 2 dagen jonger dan Jesse en nu is ze 7 april uitgerekend. Echt lachen. Daarna dus nog een half uur in de kou staan kletsen over onze jongens. Zo, nu nog even proberen of die oliebollen nog te eten zijn. Morgen voor controle en daarna toch nog even naar mijn werk. Eigenlijk ben ik vrij, maar omdat ik eindredactie doe voor ICT-krantje, moet ik toch ff aan het werk. Maar vind het niet zo erg.
Goedemorgen allemaal, Zo hier echt en kl*te nacht achter de rug. Ik hoop echt dat Daynah snel is opgeknapt want dit trekt niemand lang. Vandaag nog 1 dagje werken en dan weer weekend. Jippie! AM: Suc6 vandaag heh. Zet hem op! LIS: Nou ja dat is ook toevallig dan. Jullie zijn dus rond dezelfde tijd uitgerekend weer. Wat een klein wereldje zeg. Suc6 met het werk vandaag. Brennied: Wat een leuke foto's van Milou. Ze zit zo verbaasd te kijken naar die sterretjes, echt grappig om te zien. Jeetje wat is het snel gegaan met je zus zeg. Wel weer spannend zeg. Soms mis ik die tijd wel eens. Veel plz van het weekend en voor de verandering weer aan de steengrill dus. Robine: Echt goed van je om 2 km te gaan hardlopen. Ben trots op je. Zo ga even mijn e-mail nakijken en daarna maar aan de slag. Ik zit hier met een knallende koppijn, dus ik hoop dat die nog wel gaat zakken vandaag. Lfs Kelly
Goeiemorgen, aaah Kelly, daynah dus nog steeds niet lekker Heeft ze nog moeten spugen vannacht? Veel beterschap....en ik snap goed dat zulke nachten je helemaal opbreken...maar het komt allemaal goed! Werk ze nog vandaag, is je hoofdpijn al minder? LIS: haha nou da's wel heel toevallig zeg. Wel leuk om elkaar dan weer tegen te komen. Je hebt het idd maar druk met het krantje, maar als je het leuk vindt is het goed toch! Hoe gaat het met Jesse z'n oren? Heeft ie nog last gehad? Jacq: hoe is het met je hoofdpijn? Heb je nog getest? Wel spannend zeg... Milou vond het idd heel interessant dat vuurwerk en ze was ook nog een beetje slaapdronken. Gisteravond moest ze brullen...niet normaal...even maar mee naar beneden genomen en toen was het goed en ging ze spelen Na een half uur maar naar bed gebracht en ze slaapt nu nog Ik heb me al gedouched, wasje gevouwen en geforummed 8) Als het goed is hoor ik volgende week of ik op gesprek mag komen bij mijn sollicitatie. Ik hoop het zo..... Ik ga nog maar een bakkie koffie drinken, tot later!
Goede morgen dames, Allemaal nog een gelukkig nieuwjaar! Zijn we een beetje bijgekomen? Ik niet eigenlijk Linsey kwam oudjaarsavond om half 11 al zelf naar beneden met de vraag of het al middernacht was, want ze kon niet meer slapen. Wij wilden ze eigenlijk, de dames dan, om 11 uur oppakken maar zij is maar meteen opgebleven. Kaily ging ik om 11 uur oppakken, maar dei had even tijd nodig om wakker te worden Jordy wilden we laten liggen, maar helaas werd die om 5 voor 12 wakker en wou ook niet meer slapen. Toch maar ook vuurwerk gekeken dus, maar daarna weer terug in bed krijgen was onmogelijk We hebben tot half 4 met hem op gezeten, het was een drama Dinsdagmorgen was hij om half 8 alweer op, maar Albert had mij laten liggen. Half 12 ben ik hartstikke ziek opgestaan, naar beneden gegaan en daar weer de bank op gekropen. Ik voelde me echt verschrikkelijk, mijn gezicht was gewoon hartstikke dik Gisteren ging het alweer wat beter maar het is nog niet helemaal geweldig. Achja, gaat wel over toch Jordy is ook weer hartstikke verkouden, dus het zal hier wel in huis hangen ofzo. Gisteren ben ik even met de kids naar mijn moeder gegaan en daarna ben ik met ze naar het overdekt winkelcentrum gegaan. Jordy moest nieuwe schoentjes hebben en heb een leuk paar wat hij nu aan kan en alvast een maatje groter Was nu 75% korting op dus tja dan kan ik ze niet laten liggen he Ook heb ik de kussentjes voor op de bank gekocht, best leuk al zeg ik t zelf Kelly: Ik hoop ook voor je dat Daynah snel beter is, zulke nachten hou je inderdaad niet lang vol. Ik zou idd even navragen op het cb hoe het mogelijk zou kunnen zijn dat ze zo vaak ziek is Jordy is ontzettend vaak verkouden, mag de 23ste weer naar het cb en dan ga ik het ook eens navragen of datr normaal is? Gelukkig nog eventjes en dan heb je weekend, hopelijk kun je dan een beetje bijkomen. Lis: Wat leuk zeg van dat meisje bij de zwangerschapsfitniss. Nouja gaat zeker gezellig worden daar met jullie samen Heel veel succes vandaag met de controle en met het werken Brennie: wat een geweldige foto's van Milou. Geloof niet dat ze het heel erg leuk vond? Erg happy kijkt ze er tenminste niet bij En jezelf nog een week vakantie gegeven voor het sporten? Goed gedaan hoor haha, heb je recht op toch En dus een gezellig weekend voor de boeg, zal even druk, passen en meten worden maar vast super gezellig! Steengrillen jummie Spannend met je zus zeg, ik ben benieuwd wanneer de mooie dag gaat zijn Robine: En of je trots mag zijn op jezelf, echt goed van je hoor En het spijt me ik ben er al met de miljoenen vandoor gegaan dus er was niks meer over haha nee hoor ik heb een hele 5,- gewonnen maar met dit lot kun je in Januari nog meespelen om een straatje te winnen of zoiets dus wie weet winnen we daarmee al die miljoenen toch? Verder kan ik helaas niet terug lezen dames Vanavond weer een drukke avond, ik moet werken, maar het is ook ijshockeyavond op tv op Veronica komt eerst de film Mystery Alaska en daarna deel 3 van the Mighty Ducks. Zeker de eerste film is ontzettend mooi en dus zeker een aanrader Ga dus met mijn brilletje op werken zodat ik ondertussen naar de tv kijken kan (doe ik dit niet zie ik geen steek ) Zo dat was het weer voor eventjes ik kom later vandaag en anders morgen weer Fijne dag allemaal! (ik ga wel nog ff spammen ) Liefs Angela