jacq:jammer dat je niet zwanger bent.op naar de volgende ronde dan maar. ik was later ongesteld dan anders vorig maand en maar heel weinig.ik heb daat verder niet bij stilgestaan. mss is mn pil niet meer goed ofzo.ik bloed nog steeds dus blijf het gek vinden. ik ben nml niet iemand die gelijk de HA belt.wel dom eigenlijk. brennie:mooie foto's hoor van naar-vuurwerk-kijkende -milou. of vond ze het zelf niet zo leuk? ik heb yorben nu 3 dgn gewoon koemelk gegeven en GEEN reactie,zou hij er ook overheen zijn nu? hoe deed jij dat met milou? sem:leuk gooische vrouwen,ik heb alledrie de dvd boxen,jammer dat het nu voorlopig klaar is,want het einde van serie 3 is zo spannend,hoever zit je al met kijken?welk seizoen? lis:leuk dat je een bekende tegenkwam op yoga,erg grappig dat julie nu weer samen zwanger zijn. ga aan het eten beginnen,macaroni met kaas.
uh vanavond rundvleesreepjes met groenten en rijst. Valt wel mee dus. Heb nu al t idee dat mn broek losser zit dan gisterenochtend!
Goedemiddag! Ben nog niet helemaal bijlezen.....wat een gespam zeg, maar wel leuk al die foto's Hier stonden we vanmorgen om 9 uur bij het CB.....is de arts ziek en gaat het niet door Ze zouden gisteren gebeld hebben...tja bel dan ook ff mobiel ofzo. Naja baalde wel omdat ik dus al later op mn 1e werkdag zou komen. We hebben nu pas eind feb een afspraak bij het CB en krijgt dus dan pas zn prikken. Baalde extra omdat we al een rotnachct gehad hadden met Kyllian. Hij heeft de nacht bij ons op bed doorgebracht, want op zn eigen bedje was het echt alleen maar janken. Ik had geen zin om met wallen op mn werk te komen, dus dan maar bij ons slapen. Hoop niet dat hij denkt dit vannacht weer te gaan doen. Mn eerste werkdag is verder wel goed gegaan! Morgen nog een dagje en dan weekend Wel heerlijk hoor dat ik nu altijd de weekenden vrij ben
Am, balan van het CB. Maar erg fijn dat je alle weekenden vrij bent! Heerlijk voor je. fajah, de bloeding van je menstruatie kan ook innesteling zijn geweest. Maar heb je nu niets meer aan. Sterkte.
Ik had een schema van de dietiste zodat ze na een dag of 5 volledig op alleen koemelk zat. Als Yorben er echt niet tegen kan, had je het echt al gemerkt. Hopelijk blijft het zo! En wat raar van je bloeding...jaiks. Mss toch voor de zekerheid ff de ha bellen. Jayna, beterschap meisje met je pijne oortje! Robine, dat wordt Jill hard toespreken als ze echt niet meer wil slapen overdag Milou kruipt ook niet meer of ze moet gek gaan doen dan gaat ze op handen en voeten lopen Jacq: jammer....op naar de volgende ronde! AM: jeetje...wat een mutsen daar bij het cb! Fijn dat het vandaag wel beviel. Voor ons wordt het wraps...jammie jammie...dus ik moet nu snel weer aan de kook!
Ben ik ook nog...alleen druk, veel werken en totaal geen tijd om te reageren. Zit ook haast niet meer op internet. Kom snel weer bijlezen en bijschrijven als ik meer puf heb
Robine: ik blijf het zo leuk vinden die spam van een lopende Jill! En ze houdt je dus aardig bezig.....ik ken het! Vandaag had Jayna dan geen koorts en meteen merk ik weer dat ze ondeugende dingen gaat doen. Ze sloeg zelfs dingen uit mijn handen die ik haar af wou pakken en deed net alsof ze mij wou bijten toen iets afpakte! Echt ondeugend dus....volgens mij zit ze nu al in de peuterpuberteit! Die Jill en Jayna breken de boel af als ze samen zijn Jacq: heh balen dat je weer ongi bent geworden.. Op naar de volgende ronde, hopelijk brengt 2008 jullie geluk! Fajah: ik heb net bijna het eerste seizoen afgekeken, en heb seizoen 2 ook, dus kan nog ff lekker doorkijken! Inderdaad errug leuk! Hoe is het nu met je? Is het bloeden al gestopt? Brennie: mmmmm wraps, lekker hoor! Hebben ze gesmaakt? Charissa: ik zie al bijna eerste keer naar de VK, spannend! Jayna ligt net op bed, hoop dat ze nu echt een goede nacht gaat maken en wij dus ook. Ze was nog steeds koortsvrij, dus dat geeft hoop! fijne avond! Liefs Sem
Heeeej meiden, Semmi; aaah wat zag ik een zielige foto's voorbijkomen van een zieke Jayna, arm kindje. Gelukkig gaat het vandaag alweer iets beter met dr. Ik hoop ook voor jullie dat het een goede nacht wordt. Heeft Lenhard zich nog aan zn afspraak gehouden gisteren? . Charissa; lekker rustig aan doen ! Brennied; Milou vond het vuurwerk geloof ik maar vreemd of niet? Ik hoop voor je dat je op sollicitatiegesprek mag komen. Zal voor je duimen . Jacq; he meid, wat balen dat je toch ongesteld bent geworden. Heel veel succes de volgende ronde. Hoe gaat het nu met Joppe op school? Annemo; he wat balen zeg dat je niet op het cb terecht kon en dat je voor niets bent gekomen. Gelukkig is je eerste werkdag meegevallen. Is altijd even weer wennen he een andere baan? Robine; meid, ben supertrots op je, hardlopen, sonja bakkeren. Vanaf aankomende maandag ga ik je voorbeeld volgen. Leuke Jill spam weer ! Fajah; wat een verhaal zeg, zou het toch een mk geweest kunnen zijn? Misschien kan je een test doen? Mss zitten er nog hormonen in je lichaam. Mss anders toch even informeren bij de huisarts. Angela; leuke spam weer van je kids. Werkse vanavond en veel succes met naar de tv spieken . Kelly; als eerst gecondoleerd met het verlies van jullie vriend. Vreselijk zeg en dan ook nog eens twee kindjes achterlaten. Het is inderdaad niet altijd eerlijk en soms is het leven veel te kort. Hoe gaat het nu met jou en Daynah? Blij dat het weekend is zeker? Wij hebben vandaag de box opgeruimd en een leuk speelhoekje voor Lieke gemaakt. Ze vindt het helemaal tof geloof ik. Ze zit er te bellen en te tekenen, haha zo schattig. Ook hebben we vandaag de zomervakantie geboekt. Dit is hem geworden: http://www.arke.nl/zoeken/HolidayDetail ... taId=30889 We hebben er nu al superveel zin in. Moeten alleen nog wachten tot 13.07.2008. Ook vandaag pasfoto's van Lieke laten maken voor haar id kaart. Hadden we nog niet gedaan. En alle formulieren voor het gezamenlijk gezag gehaald bij het gemeentehuis. Waren we weer 72 euro lichter . Voor een paar blaadjes en een id bewijs, niet normaal toch. Al met al een drukke maar gezellige dag vandaag. Rick heeft nl nog vrij, erg leuk ! . Tot later meiden, Liefs Sap
Sappie: ahhhh wat een lieve pasfoto! Alleen ze lacht...dat mag toch niet? Of is ie niet voor een paspoort? Is dat tafeltje en die stoeltjes van de ikea? Wij hebben volgens mij precies dezelfde maar dan in het wit. En zo'n tekenbord is leuk he! Kyllian tekent er af en toe al op.
Annemo; het was voor een id kaart maar kindjes mogen wel lachen. Ik dacht ook dat dat niet mocht. Maar wel zo leuk dus ! Tafel en stoeltjes zijn idd van de Ikea, we hebben ze alleen een ander kleurtje gegeven . Lieke tekent ook heel veel op het tekenbord, echt leuk.
Tsss tegen mij zei de fotograaf dat ie niet mocht lachen....hij staat er dus ook niet lachend op. Hij kijkt zelfs erg beduusd
Brennie: hihi wat kijkt Milou verbaasd naar het sterretje Wat zal ze nou denken Robine goed joh weer aan de SB en hardlopen! Wij gaan van het weekend of maandag met SB beginnen, de kilo's die ik was afgevallen zitten er weer aan LIS: grappig dat je weer met dezelfde persoon op cursus zit! Was er in Ngein geen zwangerschapsfitness aangezien je in IJ'stein zit? Ennuh mail je nog een zwemdata! Kelly: Daynah vannacht ookal niet lekker geslapen, hoop dat ze snel weer opgeknapt is. Angela: leuk om Jordy ook weer eens te zien! Semmi: Jayna ziek er ook echt ziekjes uit Hoop ook voor haar dat ze snel weer beter is, oorontsteking kan behoorlijk pijn doen. Kelly: gecondoleerd met de vriend van Sabino Fajah: wat eng bloedverlies. Leek het op weefsel wat er tussen zat? Robine: whaaaahh Jill is alles dus onderste boven aan het halen in huis. Ik ben blij dat Kyllian dat hier beneden (nog) niet doet, boven doet hij het wel (nachtkastjes enzo). Jacq: jammer dat het deze maand nog niet raak mocht zijn, op naar de volgende ronde.
Effe snel, want wil zo Wie is de Mol gaan kijken. Nou, die vlekjes bij Jesse zijn waterpokken. Vanmiddag naar de huisarts geweest, wilde toch even zeker weten dat het voor mijn zwangerschap niets ernstigs was. Gelukkig is Jesse niet erg ziek, maar wil wel meer aandacht en huilt wat sneller. AM en Sens: ik mail snel een datum! Ga nu tv kijken, ik heb mijn pyjama al aan!