Leuk hoekje Sap! Je hebt me op een idee gebracht als dadelijk eind januari hier de box eruit gaat. Heerlijk dat je toch de vakantie hebt geboekt! Hoelang gaan jullie? En wat een schattige pasfoto van Lieke! Charissa: Doe maar rustig aan hoor, je bent tenslotte zwanger Kom maar lekker weer posten als je puf hebt! LIS: Arme Jesse aan de waterpokken. Opgelopen op t KDV? Heerst het? Beterschap! Sem: Jayna weer ondeugend aan t doen, hahaha. Als ik hier Jill iets verbied gaat ze me keihard uitlachen! Die stouterd. Wel lastig hoor om nu t een en ander aan dr duidelijk te maken. Gelukkig dat ze weer iets opknapt! Jacq: jammer dat je niet om de hoek woont, kon je idd lekker mee gaan hardlopen! Nouja, nu maar zelf de motivatie vinden om te gaan dan he! Heb je weer eens een nieuwe Pippa foto?! Vinden we leuk! En op naar de volgende ronde meis! AM: Kan Kyl lachen op commando dan? Ik zou niet eens een lachende Jill op een pasfoto kunnen krijgen aangezien ze bijna nooit lacht( chagrijn! heeft ze van dr moeder ) Ga zo ff kijken voor een weekendje weg met man en kind. Heb dr ff zin in. Ennuh nog een nieuwtje, de forum-mini-meet club is zo leuk elke keer dat we een weekendje naar center parcs hebben geboekt met Sem en Jayna, Kel en Daynah, Sap en Lieke en Jill en ik. Een kindercottage voor 8 personen, moet lukken toch!? De 18e april gaan we naar de Kempervennen! Liefs
Robine: als ik gek zou doen zou ik Kyllian wel aan hete lachen krijgen, uit zichzelf lacht hij tegenwoordig ook niet zo snel meer naar vreemden. Alhoewel in de supermarkt wel vaak. Gezellig zo'n weekendje weg met de meiden! Die kindercottage schijnen wel erg leuk te zijn! Waar ligt de kempervennen?
Sappie: leuk vakantiestekje hoor! Heb ook zo'n zin in een zonvakantie, maar zal er wel weer niet in zitten dit jaar (sparen voor huis en dubbele hypotheek). Misschien maar gebruik maken van het vakantiehuis in Frankrijk van mn vaders vriendin
Bedankt voor jullie condoleance. Ben zelf echt ziek aan het worden en ben gewoon nog een beetje emo van het nieuws. Kan elk moment wel huilen. Komt ook bij dat ik ongi moet worden. Pfff hoop dat het snel voorbij is. Zaterdag is de troostdienst en maandag de begrafenis dacht ik. Moet ook elke keer aan zijn vrouw en 2 kindjes (van 3 en 1) denken. Ik heb net Wie is de mol gekeken en vind het weer spannend. Ik zag nog leuke foto's voorbij komen van Liek d'r speelhoekje. Erg leuk Sap. En die pasfoto is zo cute....smelt. AM: Balen zeg dat je voor niks bij het cb stond erg irritant. Lekker dat je nu alle weekenden vrij bent. Sem: Toch even langs de ha geweest. Goed hoor! Weet je tenminste wat er is en ze is al ondeugend aan het worden las ik, dan komt het helemaal goed. Hier werd Daynah weer huilend wakker zoals gisteren elke keer. Echt zo zielig en nog steeds dat hoesten. Is Len nog lief geweest zoals ie had beloofd Momenteel weet ik het even niet meer. Ga lekker douchen en me bedje opzoeken. Tot morgen. Lfs Kelly
Goedenmorgen meiden, Sappie: super leuk joh dat speelhoekje! Denk dat wij m hier in het wit kopen, alleen laat de box nog ff staan, omdat " ondeugende" Jayna er dagelijks nog wel in speelt en dat komt mama nog wel ff goed uit...haha Enne....die vakantie....ziet er echt super uit zoals ik al zei. Toevallig joh dat we het over deze accomodatie hadden gehad in het najaar en dat dat 'm nu geworden is voor jullie! Hoe lang gaan jullie? En de pasfoto is zo lief! * smelt* AM: he, dat is balen zeg, voor niks bij het CB! Wat die pasfoto betreft, hier ook geen lachende Jayna, mocht ook niet, ik vind het Jayna helemaal niet op die foto, zo beduusd Robine: leuk dat jullie nog een weekendje weg gaan met zn 3 tjes! Wij dus 8 februari ook nog een keer CP met vrienden en dan 18 april alweer....hihi....ach het leven is kort, dus moeten we van genieten toch Heb je al iets op het oog voor jullie drietjes? En inderdaad lastig he om je Jill en Jayna op deze leeftijd iets goed duidelijk te maken. Aan de ene kant weten ze dat het niet mag, maar Jayna daagt echt al bewust uit en doet het steeds opnieuw,boefjes he! LIS: aaah Jesse de waterpokken dus, heeft hij er veel last van? Kel: ach meid, ook nog es ziek en ongi op komst, allemaal ff k*t voor je dus. Doe maar lekker rustig aan! Nogmaals sterkte voor jullie! En wie is de mol hebben wij ook gekeken, leuk is het weer he! Ik zie dat Jesse, Jaime en Kyllian binnenkort weer samen gaan zwemmen, gezellig! O ja, Sap en Kel, wat Lenhard betreft, hij is lief geweest, want heeft zch aan z'n afspraak gehouden....hih Hier weer een gebroken nacht, maar gelukkig zonder koorts bij Jayna. Heb haar om half 10 net weer op bed gelegd en gelukkig slaapt ze nu. Nog steeds niet helemaal fit dus. Ga zo ff dweilen, is dat maar weer gedaan voor vandaag. tot later. liefs Sem
Goeiemorgen allemaal, Zo de eerste 'werkweek' zit er weer op. viel mee maar twee dagen . Nu lekker weekend. Jaime ligt nog te slapen dus ga zo ff snel stofzuigen en dweilen. Wassen hadden we gisteravond al gedaan . Michiel werkt thuis vandaag dus die zit nu op de mooie helemaal afgeronde studeerkamer. Hij gaat een schildersezel voor mij kopen . Met een bakje erachter waar ik alle verf in kan doen. Kan ik weer fijn gaan schilderen. Vervelend zeg alle zieke kindjes. Dat van het ziek tussen 1 en 2 heb ik nog nooit gehoord. ik hoorde juist van veel mensen op mn werk dat wanneer ze naar het kdv gaan ze juist in het eerste jaar vaak ziek zijn. Nu gaat Jaime ook 3 dagen natuurlijk naar het kdv. Ik moet het maar afkloppen maar sinds dat ze zo ziek was eind november en die antibiotica heeft gehad is ze nagenoeg niet meer verkouden geweest en ziek ook niet. De weerstand moeten ze toch opbouwen. Semmi geeft Jayna maar een knuffel. Ze was echt een hoopje ellende op de foto. Zielig als ze zo ziek zijn. En hier idd binnen kort zwemmen, als Lis tenminste met een datum komt . Hebben jullie al plannen voor de zomervakantie? Kel gecondoleerd met jullie vriend. Wat naar zeg en dan kindjes en een vrouw die hij achterlaat. En tussendoor hebben jullie de box nog allemaal staan? Hier is ie al weer een tijdje de deur uit. Ze zat er praktisch niet meer in. We hebben ook een soort speelhoek gemaakt. Een grote kist met allemaal speelgoed erin en erop waar ze vaak mee speelt, daarnaast staat dr loopwagen en dr blokken. Robine Jill geen lachebekje? Al een weekendje weg geboekt voor met man en kind? En leuk zeg naar cp. Waar ligt de kempervennen? Lis waterpokken wat vervelend. Maar dan heeft hij het wel gehad. Iig mooi dat het geen rode hond is.Jeukt die waterpokken ook? AM wanneer ga je weer beginnen met SB? Ik wil ook weer beginnen. En hier ook een fotograaf die zei niet lachen. Nu zat Jaime net in het eenkennige verhaal dus die ging ook echt niet lachen. Ze staat ingeschreven maar deze foto had ook gebruikt kunnen worden voor haar eigen paspoort. Sap geweldig die pasfoto! Dan lijken ze helemaal zo groot ineens heh. Lekkere vakantiestek hoor! Wij gaan dit weekend nog even naar Ballorig in Houten. Jaime is de laatste dagen/week weer supergoed gehumeurd. Helemaal in een deuk ligt ze soms als we gek doen. Springen op de bank staan en soms doet ze zelfs twee stapjes. Ze eet nu trouwens met de pot mee en dat gaat erg goed tot nu toe. Wel zo makkelijk. Ik vind die potjes olvarit wat weinig keuze hebben nu, al komen die 15 mnd potjes er ook nog bij. Haalde vaak die maaltijden maar die zijn ook 1,80 per stuk. Merkte sowieso dat ze liever met ons mee wilde eten. Ik ga nu echt wat doen in huis. lfs
Sensee: jij dus ook lekker weekend. Fijn hoor dat Jaime zo lekker in dr vel zit. Hee veel plezier in Ballorig in Houten, zal ze vast leuk vinden! Wij hebben trouwens nog geen concrete plannen voor de vakantie. Hadden eerst net als Sap, Menorca in gedachten en toevallig zelfde acomodatie op het oog, alleen nu we voor een tweede kindje gaan, wachten we nog ff af. Willen Jayna dan een nieuwe kamer geven en ook de tuin willen we nog doen. Misschien nog een last minute ofzo. En anders naar mn ouders en schoonmoeder op de camping, daar kunnen we altijd terecht. Jullie al plannen voor deze zomer? Weer vakantiehuis in Spanje? Hier komt Len net eerder thuis van zn werk. Hij mocht vast gaan van zn chef omdat alles klaar was wat hij deze week moest doen. Dat is wel lekker dus. Ga zo ff vast boodschappen doen en de stad in voor wat leuke nieuwe soulletjes thuis. Kan Len mooi op Jayna passen. Liefs Sem
Goedemorgen, Kel: zag je berichtje over de vriend van Sabino. Wat erg zeg. Gecondoleerd. Zo'n verlies komt altijd onverwacht. Heel veel sterkte voor jullie. En dan nog een vrouw en 2 kleine kindjes achterlaten. Van zulke verhalen word ik altijd erg emo. Semmi: ach gossie, die foto van Jayna. Echt zo zielig! Dan heb je gelijk met die kleintjes te doen he. Is ze nu ook weer een beetje de oude, nu ze geen koorts meer heeft? Nog wel gebroken nachten, las ik. Dat maakt het ook niet echt fijn he. Sens: lekker kort weekje gehad. En nu lekker weekend. Ik had ook nog bedacht om naar Ballorig te gaan, maar ja... dan breekt er vast een waterpokepidemie uit ofzo. Dat zullen we maar niet doen! Veel plezier. Dat van dat kindjes tussen hun eerste en tweede jaar vaker ziek zijn, had ik ook niet gehoord. Juist het eerste jaar van hun leven dacht ik. Maar als ik naar Jesse kijk... Sinds net voor zijn verjaardag is hij eigenlijk al aan het sukkelen. Gelukkig dat het bij Jaime nu goed gaat, hopen dat het zo blijft! Ik merk dat Jesse het ook leuker vindt om met de pot mee te eten. Ik vind ook dat we nu gezellig met zijn drietjes aan tafel moeten zitten 's avonds. Jesse vindt het zo gezellig. Potjes vind ik ook niet zoveel keuze trouwens. Robine: sorry, ik had van de week geen oliebol meer gegeten hoor! Die waren keihard zei Wes. Dus maar een boterham met duo penotti gepakt, had zo'n zin in iets! En wat gezellig dat jullie in april met zijn allen weggaan! Wel veel foto's maken dan he? Kun je je voorstellen dat alle kindjes dan wel zullen lopen? Wat zal het gezellig zijn! AM: dus het was wel leuk op je werk? Altijd spannend en even aftasten vind ik. En wat heerlijk voor je dat je nu de weekenden vrij bent. Wat is je schema ook alweer? Op woensdagen vrij en om de week op vrijdag? Dan moeten we toch maar op een vrijdag gaan zwemmen he. Welke vrijdag ben jij vrij, oneven of even weken? Nu moet Jesse eerst wel weer waterpokvrij zijn hoor... Sap: wat een mooie pasfoto van Lieke! Hier mochten wij ook geen lachende Jesse op de foto hoor. Mooi speelhoekje voor Lieke. Ik heb de afgelopen dagen ook al geopperd om een tafel en stoeltjes te gaan kopen voor Jesse. Gister bij de dokter kroop hij ook weer op alle stoeltjes. Charissa: veel aan het werk dus? Ben jij ook zo moe? Sinds de vakantie gaat het bij mij stukken beter, maar dat komt omdat ik 's morgens wat langer kan blijven liggen. Wes gaat er soms uit en dan slaap ik nog effe door. Bijna de eerste echo, ook weer spannend! Jacq: ja, nieuwe foto van Pippa willen we zien! Heb je al uitslag van de testen van Joppe? Fajah: hoe is het met jou? Heb je nog wel de ha effe gebeld? Doe maar voor de zekerheid. En Panda heb ik idd al lang niet meer gezien? Of ging ze weg met de feestdagen? Zo, ik ga zo maar eens douchen, heb nog een tijdje zitten werken vanochtend. Jesse was vannacht weer aan het huilen, maar ik denk dat hij toch wel wat jeuk heeft. Hij weet alleen niet goed dat hij moet krabben. Gelukkig maar, anders krijgt hij alleen maar littekens. Ik heb gister mentholpoeder gekocht, maar op dat flesje staat weer dat ik het niet mag gebruiken voor kinderen onder de 2 jaar... Zou dat kwaad kunnen dan? Mentholpoeder verzacht en verkoelt wel, dus als dat iets is dat helpt. HIj heeft ook wel wat verhoging, maar op zich is hij niet echt hangerig ofzo. Gelukkig maar. Het is alleen wel erg zielig om te zien hoor. Ook bij zijn piemeltje zitten grote waterpokken en dat doet volgens mij onwijs zeer bij het verschonen. Heb nog een foto gemaakt, zal die later nog wel even spammen.
hey meiden, heb nog de hele dag gister bloedverlies gehad en best wle veel,dat ik vanmorgen toch maar even de HA heb gebeld op julie aandringen er waren grote stukken bij en soort van weefsel. de ha kan natuurlijk niet zeggen of ik een mk heb gehad,maar zei dat ik een test kon doen,als ik zwanger was geweest dan geeft de test ws wel positief aan.ik dus gedaan ,want had nog een testje liggen,maar die was gewoon negatief hoor. ik denk dus niet dat het een mk is geweest. de ha zei wel dat het wel degelijk kan door de pil heen zwanger worden,maar gebeurd niet heel veel. als je altijd stipt bent ermee,is de kans klein. ik heb wel gezegt dat ik buikgriep heb gehad en alles aan beide kanten eruit kwam,zo kan de pil toen vermindert zijn. maar zelf denk ik niet dat het zo is. heb wel steeds erge buikpijn gehad gister. Am en Sem,wat voelden jullie bij de mk? Ik heb eens een mk gehad voor jelte nog,maar ik heb nooit echt last gehad ervan.het kindje was er al uit voor ik zelf wist dat ik uberhaupt zwanger was!dat was dus in een heel vroeg stadium al misgegaan. Goed we houden de moed erin en gaan weer door!
Jee fajah wat eng zeg! Ik zou het nog even in de gaten houden. Lis idd Jesse maar waterpokken vrij zijn hoor! Wat is de incubatietijd van waterpokken? Is dat niet al geweest of blijft dat als die jeukdingen erzitten? Ik ben echt zo slecht in dit soort dingen.. En idd hier ook gezellig met zn drie te eten. Ik zou die mentholpoeder voor de zekerheid niet gebruiken, maar goed ik ben zo'n tut. Sem Michiel en ik waren al eens in Houten bij Ballorig geweest en toen vond ze het erg leuk dus denk nu ook wel. Misschien wel leuker nu ze goed losstaat. Wij gaan eerst in maart misschien naar Vegas. Dan zullen we wel eind mei gaan, ik denk weer een huis in Spanje. De zomer gaan we niet. Misschien een weekend Ameland ofzo. Meestal gaan we dan weer in het najaar in september. Zolang dat nog kan blijven we dit doen hoor. Heerlijk om buiten het seizoen te gaan. September wil ik niet in een huis, we dachten aan Mexico. Even kijken hoe het met Jaime gaat tzt. Heb je nog leuke spullen gekocht in de stad? Ik ben ff naar de kwantum geweest. Nog wat verf gehaald en ging kijken voor mn ezel die ik van Chiel krijg. hadden ze hem niet meer. Komt binnenkort weer binnen. Beetje jammer want ik was graag gelijk weer begonnen. Verder nog ff naar prenatal. Handig t-shirt schort gekocht voor Jaime. Mag ze nu echt zelf met die lepel klooien. het wordt anders zo'n zooi.. Ik ga ff met een kop thee op de bank. Drink tegenwoordig alleen nog maar de earth thee van pickwick en die is zoooooooo lekker... lfs
Oh en boodschappen doen schiet niet meer op . Ze lult tegen iedereen in de winkel en dan kiest ze er natuurlijk altijd uit die er voor open staan en teruglullen... Hele verhalen maar ik begrijp dr geen bal van . Hebben jullie dat ook? Ik zeg maar steeds oh, en toen, ah zo, ja.... Nou toedels!
sens:jammer dat ze die schildersezel niet hadden. ja lekker is die thee hé?drink ik ook vaak. wat is het hier verder stil vandaag,iedereen aan het werk?
Vandaag is mn schoonzusje opgenomen in t zkh met zwangerschapsvergiftiging. Mn broer belde huilend op, ze werd vannacht erg misselijk en heeft al voorweeen. Eerst dachten ze aan een blaasontsteking en kreeg ze dus antibiotica mee, daar werd ze erg ziek van, vannacht naar zkh gegaan en ze moest meteen blijven. Dr nieren en lever werken al minder goed. Ze is nu 35,2 weken zwanger. Arme broer, hij is zooooo bezorgd over vrouw en kindje. Nu ligt mn schoonzusje dus tot aan de bevalling in t zkh. Hopelijk wordt het niet nog slechter anders gaan ze de baby halen, maar langer dan 37 weken willen ze in ieder geval niet wachten. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen, ik verwacht de kleine deze week ergens. Haha die Jaime die zo tegen iedereen aankletst! Gezellig toch! je vakanties klinken weer goed hoor Lin! Lekker vooruitzicht! Heb ff lekker mn mn beste vriendin gelunched, ze kwam vandaag hier heen. Krijgt ook al een aardige buik zo met dr 33 weken. Was gezellig, zal zo ff wat spammen. We gaan nog als verrassing een babyboom aan dr geven volgend weekend, omdat ze zo een rot jaar heeft gehad met dr moeder, die overigens nu momenteel erg goed gaat. Moeder zal er ws zelfs bij de babyboom bij zijn. Fajah: Vreemd hoor die bloedingen, en toch een negatieve zwangerschapstest....... Hou maar ff goed in de gaten! LIS: is er geen jeukverlichtend middel voor kindjes onder de 2 jr dan? Elke keer jeuk hebben is ook zo zielig voor hem. t Beste! Sem: Lekker gewinkeld en leuke dingen gevonden voor in huis?! Ga ff foto's uploaden! Liefs
Mn thee is op, volgende kopje en ff achter de laptop. Robine dat is niet leuk dat ze in het zkh ligt, maar denk maar zo alles wordt daar gecheckt! En wat je zegt als dr lever en nieren al niet meer goed werken denk ik wat jij zegt dat het kindje ws snel er zal zijn.weet je nog dat ik vertelde van die vrienden van ons met ivf beeb en zij toen ook in zkh moest blijven? Mannetje werd dag later geboren. Wel klein, maar gezond. Haar placenta bleek verkelkt te zijn. Maar kan mij je broer helemaal voorstellen, vreselijke zorgen ook omdat het gewoon echt zo naar is die vergiftiging. VEel sterkte ermee. Kom op spammen met die foto's! Fajah heerlijk theetje..hihi. ik heb zoveel thee dat chiel er gek van wordt..haha. Dit is nu mijn favoriet samen met muntthee. Ik vind trouwens die andere elements thee niet zo lekker, maar dat ligt misschien aan mij. Dit is echt een lekker wintersmaakje