November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

met sandra

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    zo dat waren ze weer!

Ga weer ff wat nuttigs doen

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:wat erg zeg dat je schoonzusje opgenomen is,hoop voor hun dat het beebje nog eventjes wacht met eruit te komen,maar als het nu geboren word is het wel klein,maar het kan niet zo heel veel kwaad toch?en wat een lieve foto's weer van jill.

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Leuke foto's van Jill! Wij zijn jaloers op haar haar :) .

Zo ik voelde net in Jaime dr mond (na een week zure luiers) en ja hoor...twee kiezen erbij. Dit keer onder, precies onder die andere bovenkiezen. Het zijn puntjes dus denk dat die bovenkiezen er al eerder waren. Gaat weer lekker snel zo :(

Jaime heeft net voor het eerst pannekoeken gegeten, twee stuks. Stroop vond ze niet geweldig, wel de kaaspannekoek.

Ga ff bankhangen.

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Jeetje zeg, Jaime heeft echt al veel tanden en kiezen he! Hier nogsteeds 4 boventanden en 2 ondertanden, that's it! Ennuh jaloers op dr staartjes zeker he ;) Wij zijn ook trots hoor! Ga ook echt vorolopig niet met dr naar de kapper, gelukkig hoeft t ook niet, want t groeit allemaal gelijk.

Heb ff weer 20 min hardgelopen! ben gebroken, had nog spierpijn van woensdag dus ging niet zo soepeltjes.

Ga nu ff lekker warme douche nemen!

Later!

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wow 2 pannenkoeken! Lekker zeg!

Jill heeft vanavond 2 sperziebonen uit t handje meegegeten :) veel verder kwamen we niet, maar nu wordt ze bediend door papa met een lekkere pyama pap..........die gaat er altijd wel in!

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Allemaal gelijk groeien dat is echt fijn! Hier komt nu aan de zijkant iets meer haar. Het meest zat in dr nek (hernieuwde mat) maar dat is verleden tijd zoals je weet. Verder bovenop wel een cm of 6 maar gewoon aan de zijkanten zit heel weinig met hele grote fjorden..haha.

Ik heb liever dat ze net zulk haar heeft als Jill en minder tanden. De teller staat hier nu op 8 tanden en vier kiezen. Niet normaal vind ik.

Goed van het hardlopen. Gaat je SB ook ok? Ik moet ook weer beginnen begin weer een vetklep te worden maar ja....

En Jill ook nog een late fles? Hier ging er net ook weer 180cc in. Waar het kind het laat ik weet het niet, ze blijft zo tenger.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    goed zo robine weer hardgelopen :thumup:

sens:hihih die jaime met haar pannenkoek,yorben heeft 2 stukken Brie gegeten ,gek kind!En lekker dat hij het vond!

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: gelukkig nogsteeds geen koorts bij Jayna, hoop dat ze vannacht weer lekker slaapt.
    Jayna van de zomer al een nieuwe kamer? Wil je dan al een peuterbedje aanschaffen? Wij kopen een nieuwe kamer voor hm voor het nieuwe huis, dus hij moet het nog ff dpoen met zn huidige bed :p Naja als het niet meer gaat en hij klimt eruit dan krijgt hij wel een groter bed hoor ;)

Sens: wist niet dat jij schilderde! Leuk! :D Wat schilder je zoal?
    Wij gaan a.s. maandag weer beginnen met SB. Moeten er bij jou dan kilo's af? ;)
    Veel plezier bij Ballorig!

LIS: agos Jesse toch veel last van zn waterpokken :( Sterkte ermee. Weet niet of je die mentholpoeder kunt gebruiken voor 1 jarigen, maar lijkt mij niet zoveel kwaad te kunnen. 14 maanden of 2 jaar maakt ook niet veel uit.

Fajah: irritant dat je er niet achter kunt komen wat het is :( Bij mij miskraam had ik hele heftige buikkrampen, voelde als een heftige ongesteldheid zeg maar. Dat zal voor iedereen wel anders zijn. Ik was 7-8 of 11-12 weken (denk zelf 7 weken) en had nog een hele poos na de miskraam positieve testen. Niet dat ik dat zelf heb zitten testen, maar moest steeds naar het ziekenhuis voor controle en daar deden ze de test om te kijken of alle weefsel weg was. Dat was niet zo en moest dus een curettage krijgen.
    Sterkte ermee...

Robine: sterkte voor je schoonzus en broer :( Hoop dat Jill's nichtje (toch?) gezond geboren wordt en dat mama ook weer snel opknapt. Ze is iig onder controle in het ziekenhuis.
    Leuke foto's weer....een echt dametje al die Jill!
    Goed hoor weer hardgelopen :D Mij te koud :p

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh ja en idd pannenkoek met een n..haha.

Brie Fajah! hahahah maar brie is ook lekker! Moet zeggen dat ik er wat makkelijker in word. Net als met die roze garnalen met oud en nieuw. Ze heeft er geen last van gehad dus kan het best.
    Moet wel zeggen dat het meer een hartige fan is dan een zoete.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Al die kiezen weer! Denk dat er hier ook wel weer wat aan gaat komen. Hij heeft deze week weer spuitluiers en zit continu aan zn oor te trekken.

Nu lekker weekend! Morgen ff naar de Makro, want de Pampers zijn in de aanbieding...dus we halen maar weer een hele voorraad ;) Ook nog boodschappies doen, want ben dus niet meer standaard de vrijdag vrij.
    Owja LIS ik heb vandaag gewerkt en het zal wel week 1 zijn? Dan zou ik dus de oneven weken op vrijdag werken. Ben verder idd standaard de woensdag vrij. Had liever de donderdag vrij gehad, maar elke donderdag is er overleg dus dat kon niet. Mocht ook zelf bepalen of ik om 8 uur of 9 uur begin. Heb nu voor 8 uur gekozen, want vind het wel lekker om om half 5 klaar te zijn. Vroeg wakker zijn we toch wel ;)

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    AM hier moeten zeker nog 5 kilo's eraf. En mn buik is ook dik geworden de laatste tijd en bovenbenen, bovenarmen. Ik wil gewoon weer echt in mijn oude kleding passen.
    En ik wil eigenlijk weer stoppen met roken en dan komen er meestal wat kilo's bij...zucht.

Het schilderne hier beperkt zich nog tot de kinderkunst ;) . Al valt die in erg goede aarde in mijn omgeving. Veel mensen die vragen of ik nog een werkje wil maken.
    Misschien moet ik ook nog eens wat gaan schilderen gewoon iets anders of portret ofzo. Maar ik vind acrylverf dan niet zo mooi daarvoor en olieverf dat vind ik klote om mee te werken.

Ik ga Chiel ff 'helpen' met de ps3 met het spel dat we spelen.

lfs

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: lol Jaime aan de garnalen. Heb ze zelf nooit gegeten, griezel al als ik ze zie dus denk ook niet dat Kyllian het snel zal krijgen van me ;) HIj blijft echt een fruitliefhebber. Steeds maar wijzen naar de fruitmand ('tjie'=die).

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hihi is ook leuk die kinderschilderijtjes! Kreeg ook ooit van iemand de vraag of ik ze voor haar kleine ook zou kunnen maken, maar had toen niet echt tijd en geduld ervoor.

Nou 5 kilo eraf...eitje joh ;) Was het hier maar 5 kilo :D

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hij had m al. ben er weer :D

AM heeft kyl nog spuitluiers dan van de kiezen? Hier alleen een ander soort poep (sorry dames) wat meer van stukjes ofzo hele gekke substantie. Maar geen spuit gelukkig.

Bevalt je werk tot nog toe? Leuke collega's?(ik vind dat altijd zooo belangrijk). En Makro zit toch bij die grote Gamma? Ik wil ook naar de Makro. Zat al te denken ik richt mn eigen bedrijfje op en ga dan een pas daar vragen. Scheelt het heel veel die luiers?

Oh haha en die djiee is hier ook favoriet! Bijdehnad worden ze heh. Jaime is soms zo lui en wijst dan en zegt djie en dan wil ze dat ik haar beker aangeef ofzo. Als ik dan zeg nee pak die zelf maar kijkt ze mij eerst normaal aan en trekt dan een pruillip...

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ben dr vandoor. Ga ook ff ps3 spelen :D :D

bye

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: ja is dunne ontlasting wat ie heeft en gelig. Ook met stukjes erin :p
    Ja zijn leuke collega's die ik nu heb! Gemiddelde leeftijd ligt een stuk lager dan mn vorige werk (vooral 50-plusssers).....merk je toch ook wel in de sfeer.
    De Makro zit idd bij de Gamma daar, is hier vlakbij maar we gaan naar de Makro in Vianen. Die is nog groter. De pampers zijn nu 6,31 per pak als je 3 megapakken van 3 stuks koopt. Dus bij 9 pakken pampers zijn ze 6,31. Scheelt best wel.

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihi sens is verslaafd aan psp! Welk spelletje spelen jullie? Ennuh garnalen, brrrrr, net als Am zegt, ik lust ze ook niet dus Jill krijgt ze ook niet! Hier is niks van eten echt favoriet, hoewel een soepstengeltje en krentjes er altijd wel in gaan.

Fajah: Yorben aan de brie! Lekker hoor! Is dat jullie avondeten geweets dan ? ;)

AM: Toch lekker op de woensdag vrij.........zo halverwege de week, breekt een beetje. heb je nou helemaal geen anchtdiensten meer AM? Ennuh een peuterbedje komt hier pas als Jill uit dit ledikant is gegroeid hoor, tenzij nr 2 zich wat sneller aandient/d Whatever.

SB gaat hier al 3 dagen goed, eerste twee dagen barstte ik van de honger, vandaag was t alweer prima vol te houden. Op naar -8kg.

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Fajah: ik heb na de mk weinig klachten gehad, maar wel een paar dagen ervoor gigantische buik-en rugpijn gehad. Maar het was nog heel pril bij mij. Het blijft toch vreemd jouw verhaal, balen voor je dat je er geen zekerheid meer over kan krijgen. Ik heb 2 keer een test gedaan , waarvan de tweede ( 2 dagen voor de mk ) al duidelijk minder positief was, dus HCG was al dalende achteraf Dit zou bij jou ook zo kunnen zijn, waardoor ie nu al negatief geeft? Hopen dat het snel over is, maar blijft vervelend meid!

Sense: klinkt heerlijk die vakanties van jou! Ideaal als je buiten het hoogseizoen om kan gaan. Len zit altijd aan de bouwvak vast, dus dat is wel eens jammer.

AM: Jayna krijgt een nieuwe kamer wanneer ze een broertje/zusje krijgt. We hopen dat dat zo snel mogelijk is en we dus in de zomer beginnen met haar nieuwe kamer. Even afwachten hoe het loopt. Ik denk dan inderdaad een peuterbed.
    En Kyllian dus een lekkere fruiteter, lekker hoor!

Robine: jeetje wat schrikken zeg van je schoonzus. Hopelijk loopt het allemaal goed af. Zo te horen zal het niet lang meer duren voordat de kleine er is. Arme broer van je, kan me voorstellen dat ie zich zorgen maakt! En wat een lieve spam weer! Leuk jurkje van Jill van nijntje. Komt ie ook bij V&D vandaan?

Jayna heeft vanavond weer en beetje gegeten, dus gaat weer wat de goede kant op. Nu hopen dat we vanacht weer door kunnen slapen. Ze is in ieder geval meteen lief gaan slapen om 7 uur.
    Vanmiddag nog leuk nieuw blad met verschillende kaarsen voor op tafel gekocht en 2 lantaarntjes. Gezellig de kaarsjes aan en cocolade slagroomsoesjes eten....mmmmm!

Fijne avond allemaal!

Liefs Sem

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hey Am, bereken je dan wel de prijs inclusief btw? Anders is t nog duur.
    Bij AH zijn de Pampers nu ook goedkoop. Jumbopak(88 stuks) 12 euro ipv 20!

Deel Deze Pagina