robine:hahaha brie was niet ons avondeten.ik heb hem gewoon een stukje gegeven en hij at het heerlijk op.bijna met vingers en al moet je echt 8 kilo afvallen,zo erg is het toch niet?je ziet er toch goed uit joh? Sem:bedankt voor je uitleg vd mk. amok jij bedankt voor je uitleg. ik had vd week wel heftige krampen. hier hebben we de pampers van de buren,die bestellen ze bij iemand die in een fabriek werkt en heb dus de pampers aan inkoopsprijs. ik betaal 10 euro voor 100 stuks.
Goeiemorgen... zo een hoop gekletst hier..gezellig! Ff snel van mijn kant want er komt zo een hoop familie over de vloer Fajah, da's wel heel goedkoop..mazzelaar! Kun je geen bloed ofzo laten prikken om het allemaal zeker te weten, lijkt me heel naar om zo in onzekerheid te zitten. Robine, las dat je een luiertaart gaat maken...wij hebben die ook gemaakt voor mijn zus met nummer 2 en 3. Ik heb er toendertijd ook een gekregen van vrienden, echt een super hoge. Dat was met midi en mini (de mini's in de bovenste lagen). Tis echt een heel leuk cadeau, succes! Leuke foto's van je meisje! Succes met sb, knap van je! Leuk hoor dat jullie naar cp gaan met z'n 8'ten. De mannen gaan niet mee? Kempervennen ligt vlak bij ons....daar is het zeker weten gezellig Al die peuterbedden die voorbij komen, ik had er eerlijk gezegd nog helemaal niet bij nagedacht..kunnen ze er al zo snel in? Sens: was het leuk in ballorig? Jaime dus ook zo lekker in d'r vel? Milou ook de afgelopen weken. Sinds dat ze zo ziek was geweest is ze echt veranderd. NIET meer verkouden en alles is goed, speelt zelf, we hebben er geen omkijken naar. De schat! Welk spel speel je op ps3? Sappie: dat wordt lekker genieten in juli op Menorca, ziet er echt leuk uit! En wat een leuke pasfoto van LIeke. milou heeft zo'n foto waarop ze ook niet lacht en het is echt niet Milou net als wat Sem zei. Semmi: hoe gaat het vandaag met Jayna? Heeft ze lekker geslapen? AM: gelukkig bevalt het je op je nieuwe werk. Kelly: hoe is het bij jullie? Jij nog ziek? Daynah nog ziek? HOpelijk gaat het allemaal goed en hebben jullie vannacht lekker kunnen slapen! LIS: Beterschap voor Jesse zijn waterpokken! eumm volgens mij was ik er zo...en dat uit mijn blote hoofd want door al die links kon ik niet teruglezen HIer gaat het allemaal echt super! Milou zit zo lekker in d'r vel en slaapt als een tierelier. Standaard 's ochtends tot 10 uur Ze is dan wel nat van de plas luier die een paar kilo weegt maarja. Overdag slaapt ze ook nog van een uur of half 2 - 4 uur. Zal wat worden volgende week als ze weer naar het kdv moet. Nou ik ga hier het huis ff op orde brengen voordat alle mensen komen. Fijn weekend allemaal!
Jeetje Brennied, doe mij ook zo een slaapkop! Heerlijk zeg dat Milou zo lekker slaapt en de Kempervennen vlakbij jou? Grappig. De mannen blijven idd thuis! Meidenweekend! Fajah: Zo dat is wel erg goedkoop zeg die pampers voor 10 euro! Ben jaloers! Heerlijk toch zo een stuk brie voor Yorben! Dank voor je compliment, maar 8 kg zou wel mooi zijn hoor. Ga ff douchen Laters!
Fajah: wat heerlijk dat jullie pampers voor de inkoopprijs kunnen krijgen, dat scheelt weer! Brennie: fijn weekend met je familie! Wij ruilen een x van kind hoor, ik wil ook weleens tot half 10 uitslapen Mag nu niet klagen want hij heeft vannacht doorgeslapen tot 7 uur, maar toch Robine: jij ook uitgeslapen of gewoon pas laat gaan douchen Wij zijn vanmorgen dus naar de Makro geweest, commode ligt weer vol pamper voor de komende maanden. Kyllian ligt nu bet op bed, we hebben verder geen plannen vandaag. Alhoewel ik nog wel wat in hete huishouden moet doen, stofzuigen heb ik vanmorgen gelukkig al wel gedaan.
Hallo, ik ben er weer! Heb tijden niet kunnen posten, eerst waren we allemaal ziek (met kerst ), daarna naar Parijs geweest en nauwelijks een moment voor onszelf gehad. Ik ga vanavond bijlezen (globaal hoor, anders is het teveel) en bijbabbelen. Moet nu eerst naar een verjaardag.
De luiertaart is een hel of a job! Heb nu net 62 rolletjes gemaakt met een lintje eromheen Nu vastzetten, maar hoe?!?!? Later
mag ik je een tip geven? sowieso met de onderste laag beginnen, alle rolletjes in een ronde zetten (blijven op zijn kant goed staan)Als de ronde groot genoeg is een lint eromheen doen en vastknopen............voila het is gefixt en dan de laag die erbovenop moet. succes!
idd zoals brennie zegt zou ik het ook doen met die luiertaart. ik heb er toen ook eentje gekregen voor yorben en vond het echt een superleuk kado. en je kan hem zo groot maken als je zelf wilt.echt leuk. als er nog eens een baby word geboren ,ga ik ook zo'n taart maken. brennie:veel plezier met de familie.oja en yorben heeft nog steeds geen reactie op de km,goed hé? hier zijn we vanochtend op stap geweest,boodschapjes gedaan en nog 2 lijsten voor in de woonkamer gevonden,ik was die oude zo beu. en 2 rieten stoeltjes voor de kindjes. morgen komt een vriendin van me met man en kids en ze blijven gezellig eten dus zal er morgen niet zijn denk ik. doeg.xxx
Wow, wat goed van je dat je dat zelf maakt Robine. Ik geloof dat ik het zou bestellen, want dat kan volgens mij ook. Kost wel wat, maar ik ben nu eenmaal niet zo creatief Zelf maken is wel veel attenter. En Brennied, zullen wij ook een keer ruilen van kind? Gossie, tot half 10 slapen. Dat zal Milou volgende week wel weer tegenvallen als ze er vroeg uit moet. Hier staat die wekker van Jesse gewoon op 7 uur hoor. Dan wil hij zijn fles. Veel plezier trouwens met je bezoek! Panda: he, allemaal ziek geweest met kerst. Das balen. We zien je wel weer verschijnen. AM: leuke foto's van Kyllian, wat een leuk speelhoekje. Dat setje is dus ook van Ikea? Moeten wij toch ook maar eens gaan kijken. Hier is het echt vreselijk op het moment met Jesse. Vannacht heeft hij weer bij ons geslapen. Hij staat zich continue helemaal overstuur te huilen. Bij ons ging het natuurlijk wel goed. En nu is hij sinds eind van de ochtend ook eigenlijk continue aan het huilen. Kon hij maar praten, dan kon hij zeggen of hij pijn had. Wes kwam net al boven dat hij helemaal gek werd. Ik ben al boven op zolder bezig geweest met opruimen en strijken en weer wassen. Vanmiddag hadden we Jesse op bed gelegd en hij heeft echt staan kotsen van het janken. Wat zou het toch zijn he? Ik ga Wes maar even aflossen. Leuk einde van de vakantie... NOT!
Pff hij is klaar. Achteraf had ik em beter kunnen bestellen want t was een rot werk en uiteindelijk nog iets van 35 euro per taart! Ingredienten per taart: 32 pampers mt 2 14 new born luiers lepel en vorkje sokjes romper slabbetje bijtring 4 badspeeltjes olvarit 1e fruitje zwitsal mini shampoo billendoekjes fotoboekje volgens mij was dat t. Zijn 2 verschillende geworden, ben niet helemal tevreden maar ok, t gaat om t idee he! Hier de spam! Liefs
Am:leuke foto van kyllian,ik vind die kussentjes echt heel leuk op die stoeltjes.waar heb je die vandaan? lis:het zit je niet mee met de nachten met jesse hé? gek dat hij steeds bij jullie wil slapen.