November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

beide taarten met oud wijf erachter ;)

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    2 taarten bij elkaar

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nou nou nou? professioneel he?! LOL

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kom op met die ohhhhhs en ahhhhhhhhhhs

Ga nu ff naar Jill beneden, ze roept me ;)

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hartstikke mooi robine ,echt een prof ben je. :)

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Brennie: jeetje, wat een slaapkoppie inderdaad die Milou! Makkelijk hoor, kom je zelf ook nog eens ergens aan toe! Veel plezier met de fam over de vloer!

AM: aaah, die Kyl slaapt gewoon lekker op de bank verder! En wat leuk dat ie al echt zo aan het tafeltje speelt. Denk dat Jayna precies 1 minuut zou blijven zitten.

Fajah: leuk 2 rieten stoeltjes voor de kids....spammen! Een gezellige dag morgen samen met jullie vrienden en kids!

Robine: aaaaaaaaaaaah......ooooooooooooh.......aaaaaaaaaaaaaaaaah.......oooooooooh!
    Zo genoeg aaaaah's en oooooh's? ;)
    Nee hoor, ik meen het echt....super gedaan! Maak je er ook 1 voor mij als je ooit op kraamvisite komt voor een tweede.....hihi.... :) Wat een geduld zeg moet je daar voor hebben!

Panda: jij ook veel geluk voor 2008!

LIS: poeh meid, klinkt weer zwaar voor jullie. Lastig hoor dat je niet weet waarom ie huilt, konden ze dan inderdaad maar praten he. Rustig aan meid, hopelijk komende nacht weer beter!

Hier een relax dagje gehad. Jayna gelukkig de hele nacht door geslapen en vanmorgen van half 10 tot 12 uur ook weer. Had denk ik wat in te halen. Nu haalt ze weer eens het hele huis op de kop en keihard gillen en huilen als we iets verbieden.Handenbindertje momenteel...

We gaan zo eten, pannenkoeken, hoop dat Jayna nu wel weer mee eet, 't is haar lievelingsgerecht, dus wie weet....

tot later!

Liefs

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ziet er leuk uit hoor Robine! Als je ze zelf maakt kun je tenminste ook zelf kiezen wat je erin doet :)

Fajah: die kussentjes komen ook van de Ikea.

Jayna smulse van je pannenkoeken!

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: hier ook pannenkoeken op.........Jill heeft welgeteld 2 hapjes op! Ze vindt het maar smerig! Jayna zo een handenbindertje........ik ken t! Hier ook een die sinds ze loopt overal bij kan en dus alles oppakt om mee aan de wandel te gaan. Helaas meestal gevaarlijke dingen als een bloemenvaas en een windlicht met kaars! Sukkel baby! Hahaha Ik beloof je bij nr 2 krijg je er ook 1! Maar dan ga ik beter mn best doen hoor, deze zijn niet zo mooi geworden.......helaas :( Ach t is t idee he.

Am: Dat speelhoekje voor Kyl ziet er wel gaaf uit hoor. Klimt ie al zelf op zn stoel om te gaan spelen? Ook bij Ikea gehaald? Wil ook zo een setje halen volgende maand.

Fajah: Dank je dank je! Bij eenderde krijg je er ook 1 ok!?

John is met Jill aan t dansen op HAZES! Ben maar ff naar boven gevlucht........vreselijke kwijlbal die man.

Vanavond ff filmpje kijken, lang geleden. Gezellig. Morgen ff naar mn schoonzusje toe in zkh. Ze ligt daar toch echt nog wel tot de bevalling hebben ze gezegd. Ze heeft nu +2 van vergiftiging, bij +4 is t ernstig.

Ga ff Jill in bed stoppen.

Liefs

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am; Waar berg je Kyl zn speelgoed in op? Op zn speeltafeltje staat maar weinig, arm kind,,,,,,,,,heeft ie niet meer ;) ?

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: Ik zal duimen voor je schoonzusje dat het goed blijft gaan, spannend zeg.
    Kyllian klimt wel zelf op het stoeltje, maar dan zit ie niet goed...klimt dan ook gewoon verder op het tafeltje. Ik zet hm dus zelf goed op het stoeltje.
    Hij heeft idd maar weinig speelgoed he, denk dat hij cadeautjes van iedereen nodig heeft! ;) :p

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hahaah robine lief hoor dat ik een taart van je krijg als ik ooit nog een kindje krijg ;)

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    de rieten stoeltjes (even omhoog gezet op de rieten speelgoedkist omdat ik ging dweilen) ;)

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    en de 2 nieuwe lijsten,heel ander zicht,ben er blij mee!

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Leuk zo'n rieten setje Fajah! Ik zoch ook een rietenspeelgoedkist, maar niet gevonden ;)

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    AM: jazeker zielig hoor die Kyl, hij heeft haast helemaal geen speelgoed....haha
    ;)

Fajah: schattig zeg die twee stoeltjes!

Robine: Nou, denk dat Jil en Jayna een afspraak hadden vanavond, want ook hier maar twee happen pannenkoek op. Ze wou ook geen fles pap of iets anders, alleen paar happen toetje. Was ook bek af, dus ligt vanaf half 7 te slapen. Laat dr maar mooi liggen.
    Jill ook rond 6 uur naar bed? Wordt ze dan nog een keer wakker?

Er komt weinig op tv vanavond, bah niks aan. Len zit nu achter de playstaion dus ik maar ff op de laptop. Straks ook maar ff een filpmje er in denk ik.

Fijne avond allemaal.

Liefs

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: hmmzz niets op tv dus. Naja ik kan toch amper wat zien. Kyllian heeft me vanmiddag met zn vinger in mn oog gestoken (per ongeluk) en ik kan 1 oog dus amper open houden en er komen nu nogsteeds tranen uit....en niet uit verdriet ;)

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Idols komt wel, of kijk je dat niet Semmi?

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Oei AM, da´s vervelend dat je nu zo´n last hebt van je oog!
    Ga denk ik toch maar ff idols kijken, volg het niet echt deze keer, maar ach, is ook niks anders op.

Fijne avond verder allemaal!

Liefs

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    oei am niet lekker aan je oog,stoute kyllian ;)

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedenavond allemaal,

Annemo; wow Kyllian ook al zo'n mooi speelhoekje ! En die kussentjes zijn cool ! Die wil ik ook ! Misschien maandag ofzo ff naar de ikea.

Robine; ik vind je luiertaarten ook erg leuk geworden (ondanks dat ze een beetje scheef zijn, :) :) :) ) Maar dan nog ooooooooooooh aaaaaaaaaaahhh, haha. Ik heb er met de geboorte van Lieke ook 1 gekregen, een hele mooi van mn zusje en schoonzusje. Zij hadden de luiers om ronde hoedendozen gezet en toen met lint vastgemaakt. Erg handig en lang niet zoveel luiers nodig ;) .

Fajah; ziet er goed uit de schilderijen aan de muur !
    En de rieten stoeltjes zijn ook erg leuk !

Sem; je handen dus vol aan Jayna op het moment? Ik merk wel dat ze momenteel een hele sterke wil hebben. Wijzen naar alles wat ze willen hebben en als het niet mag dat brullen en heeeeeel boos worden ! Ach ja, het zal wel weer een fase zijn, hoop ik ;) .

Panda; welkom terug.

Lis; ach die arme Jesse, hij zit de laatste tijd niet echt lekker in zn velletje he? Kan me voorstellen dat je af en toe denkt van kon hij maar wat zeggen, helaas moeten we nog even geduld voor hebben, maar dit is wel frustrerend lijkt me. Komt goed hoor !

Brennied; wat fijn dat het zo lekker gaat met Milou! En wat slapen zeg. We mogen hier ook niet klagen, Lieke slaap rustig tot 09.00 uur. Heerlijk.
    Veel plezier met je visite !

Kelly; hoe gaat het bij jullie? Vandaag naar de dienst voor jullie vriend geweest? Nogmaals veel sterkte, zal erg verdrietig zijn.

Sens; jij weer aan de kinderkunst? Leuk ! Misschien moet ik binnenkort ook weer eens beginnen. En hier ook maandag weer aan de Sonja Bakker, kijken of we de bbb weer wat strakker kunnen krijgen ;) .

Verder weet ik het niet meer.

Gisterenavond hadden we vrienden op bezoek, was erg gezellig, lag pas om 02.00 uur in mn nest. Ben ik niet meer echt gewend geloof ik, haha. Gelukkig ging Rick er vanochtend uit om Lieke eten te geven dus ik kon heerlijk blijven liggen.

Vandaag lekker niets gedaan, heerlijk thuis geweest, vanmiddag nog weer even samen in bed gekropen toen Lieke ook sliep, heerlijk, ik hou van mn bed ;) :) :) :) .

Morgen een verjaardag van de meisjes van mn vriendin, zijn 2 en 5 geworden. De kleine van 2 wil echter alles hebben wat het meisje van 5 ook heeft. Vond het dus moeilijk kadootjes te kiezen. Heb een make-up kistje met kindermake-up gekocht en allerlei kapperspulletjes. En voor de meisjes nog wat prinsessespulletjes, vinden ze vast leuk.

Verder niet veel te melden, wel een babyboom in mn familie. Heb 3 nichtjes/neefjes waarbij het niet lukte om zwanger te raken en nu zijn ze alledrie zwanger en allemaal uitgerekend in augustus. Erg leuk dus !

Ik ga zo denk ik nog ff spammen,

Liefs Sap

Deel Deze Pagina