Hihi die Lieke heeft wel dr tafeltje vol speelgoed! Zo klimt Kyllian ook zn stoelje op. Gefeliciteerd met de babyboom...echt leuk allemaal evenoud straks die kids!
Bastian wat ben je inmiddels ook al een groot manneke! Laat mama maar weer wat vaker van je spammen hoor, want we zien je veel te weinig! Sap: Lieke staat ook weer leuk op de foto's ennuh niks over mn scheve luiertaarten he! Grrrrrr( had t ook gezien, maar vind het wel best nu......) Sem: Idols is ook niks aan! Hier hadden we een film gehaald, de slechtste ooit! Wat een slechte acteur en actrice erin zeg! Net klaar met een berg strijk, kunnen we morrgen weer de andere 3 wassen wegwerken! Grrr, dat houdt echt nooit op he. Slaap lekker allemaal! Liefs
mooie bastian,zo'n lekker toetje heeft hij. robine:scheef of niet die taarten,ik vind ze leuk welke film was je aan het kijken dan die zo slecht was. am:ik vind die kussentjes echt superleuk,jammer dat hier in de buurt geen ikea is. sap:lieke heeft een leuk truitje aan op de foto.en ze heeft van die lekker roze wangetjes. welk fijn dat je vanmiddag ook nog even een dutje kon doen toen lieke sliep. hoe zou het met miranda zijn,we horen haar zo weinig?
ga zo slapen hoor ben best moe. Ballorig vandaag was lachen maar ook irritant. Al die k*t kinderen die aan het springen en doen zijn in de 0-4zone grrr . Maar goed Jaime had het naar dr zin met dr nieuw gemaakte vriendinnen van ca 7 jaar. Ze wilden haar allemaal optillen en dat deden ze dus ook . Zie je het al voor je zit je aan de kant gaat ineens een kind van 7 a8 jouw kind optillen en op de glijbaan zetten . Ik ben vast een zeikerd... alles ging goed en ze was weer kapot toen ze thuiskwam. Morgen reageer ik ff verder ga nu slapen want ben erg moe. Robine mooie luiertaarten hoor! Panda fijn dat je er weer bent en wat is Bastian een lekker kereltje. Tot morgen meiden. lfs Linda
Hey dames, Hier weer even druk weekend Vrijdag had Albert vrij en zijn we de hele dag bezig geweest, vandaag ook drukke dag geweest en net terug van ijshockeywedstrijd, morgen komen Albert's ouders en gaan wij naar Amsterdam ijshockey kijken Zal morgen dus ook weer een latertje zijn voor we terug zijn, maar maandag kom ik het goed maken Kelly: Gecondoleerd ik wens jullie ontzettend veel sterkte! Robine: Mooie taarten, mag je best trots op zijn hoor, crea bea Panda: Welkom terug en bastian ook al aan de wandel? Mooie manneke hoor hij is echt groot geworden joh! Dames ik laat het hier eventjes bij, maandag zal ik verder reageren, mijn ogen vallen nu zowat dicht Dikke knuffel voor iedereen Liefs Angela.
mn vriendin komt er zo aan,maar ze komt alleen,man en kids zijn ziek. ze blijft ook niet eten,wel jammer maar niks aan te doen
Jammer Fajah. Je had er net zo'n zin in he. Maar ja... er zijn ook zoveel zieken deze tijd. Panda: welkom terug! Wat een mooi manneke is Bastian. Hij loopt nu ook? Angela: veel plezier vandaag met de ijshockey. Je zal al wel weg zijn, dan hoop ik dat het leuk was! Sens: he, kan me voorstellen dat je dat irritant vindt, dat meisjes van 7/8 jaar jouw Jaime optillen. Mijn nichtje van 6 wil Jesse ook continue maar optillen en op schoot, maar Jesse wil dat gewoon niet. Dus we blijven maar zeggen: Karlijn... laat hem maar even! Robine: oooooooooooohhhhhhhhhh en aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh! Je taarten zijn er fantastisch uit! Daar zal je schoonzus heel erg blij mee zijn! Leuke dingetjes heb je ertussen gedaan! Een hoop werk, maar wel iets om trots op te zijn! En leuke Jill foto's weer! Lekker meissie is het toch! Sap: zo, die Lieke heeft een speelhoek vol met speelgoed! Leuk hoor. En wat een leuk roze truitje heeft Lieke aan. Mooi koppie heeft ze toch. Speelt ze ook echt met haar popje? Vind ik altijd zo lief, die kleine meisjes met een popje. Brennied: was het gezellig met je familie? Hier weer rare dag hoor. Met Jesse hebben we gister erg afgezien. Uiteindelijk lag hij om 19.45 uur ofzo in bed. Vannacht ging hij weer huilen, dus ben ik even gaan kijken. Dan is ie natuurlijk stil, maar zodra ik wegging weer huilen. Dus wij heel resoluut het bed versleept naar onze kamer en wonder boven wonder is het de hele nacht goed gegaan! Hij heeft tot 7.45 uur geslapen! Het zal wel niet DE manier zijn, maar ik heb lekker geslapen. Wes niet, want die is enorm aan het hoesten en loopt al 2 dagen 's avonds over te geven. Overdag gaat het goed, maar 's avonds houdt hij niets binnen. Ik ben er vanochtend om 8 uur maar uitgegaan met Jesse, zodat Wes nog kon slapen. Om 10 uur Jesse weer in bed gelegd, maar dat was nog bij ons op de kamer. Dat vond hij echt zo grappig! Hij stond alleen maar en stond maar te lachen. Dus ik bed maar weer teruggesleept naar zijn kamer en toen heeft hij tot 12.15 uur geslapen. En wij ook En draagt Wes hem naar beneden van de trap... gaat hij toch onderuit joh! Een hoop kabaal, mijn hart stond effe stil. Jesse schrok enorm dus ging heel hard huilen. Wes zijn wreef ligt open, maar gelijk een natte handdoek erop en het lijkt allemaal wel mee te vallen. Gelukkig niets gebroken, want je kan lelijk vallen. Ik zei tegen Jesse 'ga papa maar een kus geven', loopt ie naar Wes toe, pakt hem om nek en ging echt knuffelen en kusjes geven. Echt erg schattig. De waterpokken blijven nog komen, vooral op zijn billen. En als hij gepoept heeft, doet het echt zeer. Iedereen morgen weer aan de bak? Ik wel, gelukkig blijft Wes nog een weekje thuis van zijn werk. Anders had ik ook weer iets moeten regelen met mijn werk omdat Jesse nog niet naar kdv kan. Tot later en fijne zondag!
Goeiemiddag allemaal, Jeetje minna, wat kunnen 13 mensen toch een hoop bende maken alles stond op z'n kop, beneden, boven, je kan het zo gek niet bedenken. Maar het was zeer geslaagd en gezellig . We hebben net weer alles opgeruimd, gezogen en gedweild..tis weer goedgekomen dus. Alleen het slapen van Milou was een ramp. Milou sliep bij ons op de kamer in het campingbedje want d'r eigen ledikant kon niet door de deur naar onze kamer. Ze werd iedere keer wakker om 22 - 12 -2 uur en helemaal overstuur. We denken dat ze het niet echt gaaf vond om in d'r eigen huis NIET in d'r eigen bedje te slapen. Dus toen wij naar bed gingen, 2 uur, tussen ons ingelegd en toen sliep ze lekker tot 9 uur. Ik merk dan echt wel dat Milou verlegen is. Mijn nichtje, 5 weken ouder dan Milou, geeft nergens wat om en loopt zo op iedereen af. Milou hangt alleen aan mij en als iemand d'r wil oppakken is het huilen geblazen. Pas vanochtend rond een uurtje of 11 voelde ze zich op d'r gemak en kon ik ff uit d'r buurt blijven Zometeen nog naar een suprise-feest van een vriendinnetje. Ze gaat dinsdag voor een half jaar op Sint Maarten werken. Milou gaat mee dus ff kijken hoe het gaat. Mooie taarten zijn het geworden Robine! Panda, welkom terug en leuke foto's van je mannetje! LIS: wat een pech hebben jullie zeg....knuffel van ons! AM: kyl heeft het helemaal voor elkaar zo te zien met zijn speelhoekje! Sappie: wat een scheetje is Lieke toch ook...ze kan zo lekker serieus kijken (net als Milou). Semmi: Jayna nog helemaal lekker dus als ze d'r lievelingseten niet opeet. Hoe gaat het nu met d'r? Fajah: da's zeker fijn zeg van Yorben dat ie gewone melk kan verdragen. Gaat helemaal goedkomen nu! Ik hou er weer even mee op...ga nog ff op de bank liggen voordat Milou wakker wordt. Heb vannacht maar zo'n 6 uurtjes slaap gehad...veel te weinig voor mij
lis:jeetje zeg dat wes zo is gevallen.gelukkig wel alles ok. hahah die jesse bij jullie wel slapen ,kleine dondersteen. brennie:fijn dat het zo gezellig was met de visite,maar je huis staat dan altijd op zn kop he?zijn er ook nog blijven slapen? nou hier is alles misgelopen,want mn vriendin heeft toch nog afgebeld,ze kon de boel echt niet alleen laten,kinderen bleven maar spugen en diarree en haar man ook dus die kon niet voor de kids zorgen.resultaat was dus dat de gezellige middag is afgelast.we hebben een andere datum geprikt.hopelijk lukt het dan wel. donderdag word haar ene zoontje aan zn voorhuidje geopereerd en haar andere zoontje vrijdag aan zn amandelen.lekker vooruitzicht voor haar.
Fajah: jammer van de middag maar kan me voorstellen dat ze niet weg kon. Brennie: Bastian is net zo hoor, die hangt als een aapje om mijn nek als iemand die hij niet goed kent het waagt hem aan te kijken. Hoe ging het op het feestje? LIS: Jeetje, dat is schrikken zeg! Gelukkig is het goed gegaan, pfff, moet je toch niet aan denken. Zielig voor Jesse, die waterpokken. Sens: je bent geen zeikerd, ik vind 't ook niks als iemand anders zomaar Bastian optilt, zeker als het zelf nog een kind is. Robine: verschrikkelijk die was. En nog oooohhh en aaaaahhh voor je luiertaarten. 8) Sappie: ik vind hem ook heel lief