November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    De bumba auto is populair Fajah! :)

Bastian wil tegenwoordig niet meer in de buggy. Als ik 'm erin zet begint ie vreselijk te krijsen en hangt er als een chargrijnige zoutzak bij.

Met papa en mama in Parijs.

2. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Zelf lopen is daarentegen helemaal geweldig!

Met oma langs de Seine

Maar ja...dat schiet dus niet op...

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Zien jullie mijn tandjes? En de grote bult op mijn voorhoofd. Was gisteren een compleet ei! Muren zijn best hard...vooral de hoeken.

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihi die Bastian zo aan de wandel langs de Seine! Leuk hoor, zo samen met oma. Spreekt oma alleen maar Frans Panda?

Fajah: Jammer van jullie gezellige middagje met vriendin en kids. Ach in t bos was t ook leuk zo te zien. En leuke pyama heeft Jelte aan zeg! Grappig met die giraffenvlekken! Lol.

Brennied: Jeetje t was dus een comlete chaos bij jullie in huis, maar wel gezellig. Ach dan maakt t ook niks uit he! Jammer dat Milou niet lekker bij jullie op de kamer heeft geslapen. Was de surprise party nog leuk?

LIS: Arme Jesse nog gevallen ook met papa van de trap. Gelukkig heeft hij er zelf niks aan overgehouden, Wes daarintegen helaas wel, maar ach die mannen kunnen wel tegen een stootje toch!? Zielig van zn waterpokken op zn bips. Zal zeker pijn doen met afvegen.

Hier een gezellige middag gehad. John, Jill en ik zijn ff gaan winkelen in Den Haag. John heeft een mooie nieuwe jas gescoord en schoenen voor Jill wederom niet gevonden. Gingen we ff een speciaal kinderschoenenwinkeltje in hebben we Jill dr voetje laten meten, blijkt dat ze al schoenmaat 21 nodig heeft! Ze past nog met gemak in dr laarsjes mt 19! Volgens die man was dat erg slecht, dus nu zit ze in dr andere schoenen van mt 20, wat nog een wekeje kon volgens hem, maar 21 werd nu toch wel aangeraden voor de komende 4 ,maanden. Had ik me toch een leuk schoentje in mn hand, vroeg ik naar de prijs 90 euro! Maar ff laten staan dan he voor die 4 maanden.
    Gingen we nog een chique zaak in in Den Haag( Amalia kledingwinkel) allemaal dingen van Burberry, Hillfiger,DKNY etc. DUUR MAN! Zag een leuk jasje van Burberry, prijs 299! Achterlijk he! Ben meteen weggevlucht! Al met al was t wel gezellig, maar zijn we alleen voor John geslaagd.

Vanavond ff lekker gewokt bij de Chinees hier op t dorp, en zijn nu net terug. Jill was heel lief in dr wagen erbij.

Ga f fdouchen, morgen weer aan de arbeid, bah!

Liefs

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Panda: leuk om weer eens wat spam van Bastian te zien! Jullie hebben het wel naar de zin gehad in Parijs. Grappig hoor om Bastian zo te zien lopen langs de Seine. En ook Bastian nu meer tandjes, ik zie ze! ;)

Sappie: zo lief die Lieke aan dr tafeltje aan het spelen is! Lekker hoor dat jullie nog weer ff terug gegaan zijn naar bed. En dikke babyboom dus in de zomer, weet zeker dat jij dan ook heeeel graag weer een beebje wil :)

Robine: uiteindelijk hier toch geen idols meer gekeken, leek me ook niks aan. Hebben de nieuwste lama's dvd gekeken en heb helemaal dubbel van het lachen gelegen. Balen van jullie filmpje, wat voor soort film was het?

Fajah: dikke pret hebben jouw jongens op de bumba auto, leuk om te zien! Jammer dat de visite niet meer kwam, je had je er toch een beetje op verheugd. Jelte morgen ook weer naar school zeker, dan kan het gewone ritme weer beginnen.

LIS: wat een pech alweer voor jullie. Jeetje dan schrik je je ook dood als je je man en kind van de trap hoort vallen! Gelukkig liep het al met al nog goed af. En wat lief dat Jesse papa allemaal kusjes ging geven!

Brennie: jullie de drukte dus ook weer gehad...ik herken het helemaal met al die fam ver weg en dan je huis vol logees en bende.....Met het ledikant hadden wij trouwens hetzelfde...dachten het ff naar onze kamer te brengen, maar ging niet door de deur. Milou zal vanacht vast lekker slapen weer in een rustig huis in dr eigen bedje!

Sensee: die Jaime heeft zich dus prima vermaakt in ballorig. Ik zou het trouwens ook niet echt fijn vinden als zomaar iedereen met Jayna de glijbaan af zou gaan. Wel jammer ja dat er dan allemaal grote kids in het 0-4 gedeelte kwamen.

Verder weet ik het ff niet meer.

Hier helaas ook weer een gebroken nacht gehad. Van 23.00 tot 02.00 uur was Jayna wakker. Eerst weer heel zielig huilen, net of ze pijn had, maar toen ze op een gegeven moment bij ons in bed lag, ging ze op ons klimmen en gek doen. Dus ik haar terug naar bed brengen, weer huilen en expres speen boos uit bed gooien, zodat wij m weer konden pakken.
    Uiteindelijk toch gaan slapen, maar om 3 uur en 6 uur weer even wakker.
    Vanmorgen leek er niks meer aan de hand. Vanmiddag gingen we op verjaardag bij ons schoonzusje in Krimpen aan den Ijssel. Eindelijk had Jayna vamorgen weer es wat gegeten; banaan op en in de auto een boterham. Moet ze hoesten, komt alles er in de auto weer uit! :confused: Dus stoppen en haar schoonmaken en omkleden. Vanmiddag kreeg ze ook nog koorts, weer 39,3, dus na 2 uurtjes weer terug naar huis gegaan. Nu slaapt ze en hopelijk blijft ze slapen vanacht. Maar ik vrees weer van niet.
    Morgen om 8.45 uur al naar het CB ook voor prikken. Weet eigenlijk niet of ze die wel krijgt als ze nog koorts heeft dan.

Nog ga ff foto's uploaden voor op Jayna haar site
    Fijne avond!

Liefs Sem

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Niks aan he Robine, weer werken! Helemaal niet na zo;n gezellige dag met je gezinnetje!
    Jammer dat je voor Jill niet gelsaagd bent. En jeetje, dus al maat 21? Jayna past ook nog met gemak in haar laarsjes 19. Waarom moest Jill dan wel 21? Vallen die schoenen dan niet uit?
    Ik denk dat ik Jayna haar voeten binnenkort ook maar es op ga meten, vooral als ze gaan lopen is het natuurlijk wel belangrijk dat ze de juiste maat hebben.
    Enne....die merkshop, tja...hebben ze vaak wel net iets apartere dingen, maar 300 euro voor een jas, gewoon te gek! Zou er inderdaad ook maar hard uitgevlucht zijn!

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Panda: leuk om Bastian weer te zien! Heerlijk snoetje heeft ie!

Robine pff heb vanmorgen ook gestreken, wat een rotklus he.

Fajah: geen ikea in de buurt joh? Dacht dat die door het hele land zat! Kom vorlopig denk ik ook niet bij de Ikea, anders had ik ze op kunnen sturen.
    Ik zie Miranda regelmatig online, dus ze is er nog wel alleen te druk om te posten misschien.
    Het was ook wel heerlijk weer voor een boswandeling he. Leuk die foto met ze op de Bumba auto!

Angel: is het ook weleens wat rustiger bij jou? ;) Altijd maar druk, tja werken en 3 kids kost veel tijd he.

Sens: gezellig gehad dus bij Ballorig! Ik zou het ook niet leuk vinden als vreemde jonge kinderen hm steeds op zouden tillen. Als ze het nou eerst vragen.

LIS: jeetje wat eng doe val van de trap. Ik heb het 1 x gehad op een gladde trap bij mn schoonouders, gleed zo met mn kont van de trap en Kyllian hield ik op mn buik vast.
    Zielig die pijn van de waterpokken :(

Brennie: drukke boel geweest dus. Balen dat Milou niet lekker sliep. Vannacht gelukkig weer in dr eigen bedje, zal vast wel weer goed gaan he!

Robine: gezellig dagje Den Haag en Chinees gehad dus. Moeten ze schoenen dan zoveel groter zijn dan de voetjes? Kyllian heeft nu schoenmaat 20 (van Nike 21).1 vinger ertussen lijkt me toch wel voldoende? Moet ze ook maar eens in een echte schoenenwinkel op laten meten, maar doe ik wel als hij loopt ;)

Semmi: agos Jayna ook weer ziek :( Beterschap voor dr.

Hier alweer een goede nacht gehad. Half 7 werd hij wakker, maar na de fles dacht ik we proberen hm gewoon nog ff terug te leggen...en hij sliep nog tot 8 uur.
    Overdag wilde hij alleen nog maar een half uurtje slapen. Vanmiddag zijn we naar Kyllians vriendinnetje en dr papa en mama geweest.

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: Schoenmaat: Als ze meten geven ze de maat van t voetje aan en dan moet er dus +1 bij. Jill zat aan de bijna 20 en toen zei die man dus dat ik 21 moest nemen! (alleen niet daar, pffffff 90 euro!) Maar dat zijn meteen zevenmijlslaarzen dan joh, echt groot!

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hello ladies,

Robine dat van die schoenmaat had ik eens gelezen ergens. Er moet iets van een cm ruimte zijn in de schoen ofzo zodat die tenen en voeten zich goed kunnen ontwikkelen. Maar hoe lang kan ze dan met maat 21 doen?
    Wij hadden die D&G schoenen gekocht en dat was maat 20 en die zit nu perfect. Ik vind het altijd lastig aankrijgen die schoenen omdat ze die tenen zo kromt. Doet Jill dat ook?
    Jaime probeert trouwens zelf dr schoenen aan te trekken maar dat lukt natuurlijk voor geen meter :) .

AM lekker dat hij na 6.30 uur weer ging slapen! Wij leggen Jaime als ze wel eens vroeg komt ook weer terug. Die slaapt dan alleen tot 11 uur (vrijdag).

Sem ik zou ff bellen naar het cb want volgens mij als ze vlak ervoor koorts hebben prikken ze niet. Weet het niet zeker hoor.
    MEt antibiotica prikken ze wel. Ik had daarvoor vorige keer speciaal gebeld. Hoop dat als ze wel prikken Jayna geen last ervan krijgt.
    Jullie rijden ook wat heen en weer zeg tussen Friesland en de Randstad! Wat vervelend dat ze ging spugen in de auto. Arme meiske.

tweede keer Robine: luister dan ook eens naar mij! Gewoon naar NY gaan om te shoppen! Lekker Chinees, hier ook..jumm.

Panda wat is Bastian groot geworden zeg! En leuke foto's van in Parijs. Arme jongen met een ei op zn hoofd.

Fajah leuke foto's van de jongens. Die Bumbawagen is ook leuk zeg! We zijn jaloers op Yorben zn haar..

brennied fijn dat alles weer aan de kant is. En milou verlegen het is wel nog de tijd ervoor heh. Zes uur slapen..pfff...niet normaal.

Lis het zit jullie niet mee zeg. En dan maar het bed een keer bij jullie hoor. Je moet zelf toch ook slapen! Gaat het wel iets beter met Wes? Wel verstandig dat hij nog even thuisblijft.

Ik heb gister en vanochtend nog ff de trap naar de zolder geschilderd. Ik moet hem nog lakken maar dat doe ik volgende week wel.
    Jaime heeft gister weer heerlijk met de pot meegegeten. Quiche met spinazie, ui, knoflook en roquefort :confused: . DAcht nog ze eet het niet, maar die at als een reiger :confused: .
    Vandaag zijn we naar Amstelveen geweest. Nieuwjaarsreceptie in de Bibliotheek. Lezing van Paul Scheffer hoogleraar aan de UVA. Jaime was mee en erg lief en rustig :) . Alleen toen iedereen na de lezing ging klappen stond ze zo raar te kijken.
    Michiel was tussendoor nog wel even met haar de kunstuitleen ingelopen. Zag een mooie schaal. Na de receptie samen nog even gekeken en het ding gekocht van het tegoed dat ik gespaard had bij de kunstuitleen.
    Ik zal even wat foto's spammen van de schaal. Hij is enorm maar zo mooi.

Ik ga ff bankhangen. Hoop dat csi nu geen herhaling is want wordt daar echt moe van... :( .

Liefs

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou geen csi dus.
    Hier komt mn spam

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Echt zo bizar hoe het glas is gevormd. Net een soort ijspegels ofzo.

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En de laatste van onze nieuwe kunst aanwinst

13. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Sens: heel bijzonder, die schaal. Knap gedaan, vraag me af hoe.

Annemonique: half 7 is een mooie tijd en daarna nog doorslapen is helemaal netjes!

Semmi: arme Jayna. Ik denk niet dat ze prikken krijgt als ze nog koorts heeft.

Robine: leuke dag gehad dus. Behalve dan die prijzen, jeetje zeg. Dat wist ik helemaal niet, van die +1 van de schoenmaat.
    Ja, oma spreekt alleen maar Frans. Ze is wel met een cursus Nederlands begonnen maar als ik zie hoeveel moeite mijn vriend heeft met Nederlands zal het nog wel een tijd duren voordat ze zich daarmee verstaanbaar kan maken.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihi die Kyl! Klimgeitje!

Panda; Dus jij spreekt ook wel vloeiend Frans? Bastian ook 2 talig aan t opvoeden?

Lin: Aparte schaal hoor! Mag je die nu houden of moet je em na een tijdje weer inleveren en terugruilen voor iets anders? Shoppen in NY, tja ach dan ben je t geld weer kwijt aan een ticket he!? Quiche klinkt lekker! Ennuh dat tenenkrommen doet Jill niet meer omdat ze nu loopt dus snapt dat ze dr voet recht en gespannen moet houden, dan gaan ze prima aan! Gemiddeld doen ze met een schoenmaat zo een 4 maanden zei die man. Dus als ik nu mt 21 koop kan ik in april-mei weer nieuwe halen.

ga nu echt slapen!

Liefs

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    die kyllian,lief hoor hoe hij zn tafeltje opklimt.

lis:hoe is het vandaag met jesse gegaan.

sens:heel apart die schaal zeg,ook geen idee hoe ze dat gemaakt hebben .

robine:ja leuk hé die pyama met giraffevlekken :) ,heb ik bij zeeman gehaald ;)

hier ook chinees gegeten vandaag hahaah ,iedereen aan de chinees vandaag?
    heb net weer 3 kettingen gemaakt.ga ze vd week eens bij die vriendin brengen in de kapsalon,heb er nu redelijk wat.
    heb een leuk sieradenrekje gekocht,dat presenteerd wat leuker hé?
    zal zo ff een foto spammen van het rekje.
    en dan mn bed in,want morgen weer werken bleh.en jelte weer naar school!

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    het rekje met mn zelfgemaakt kettingen en oorbellen! :)(heb er inmiddels veel meer gemaakt)

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    werk ze allemaal weer morgen :(

ga nu slapen. doeg xxx
    weltrusten.

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Fajah leuk hoor al die kettingen! En knap dat je ze zelf maakt. Ik was met mijn vrijgezellendag meegenomen naar zo'n kettingenworkshop. WAt een gepiel zeg echt lastig!

Robine als ze er maar zo kort inzitten dan is die 90 euro idd wel heel veel. Ken je die elefantenschoenen? Die zijn op zich niet zo duur maar volgens mij wel goed, ook zo'n soepele zool etc.
    Die schaal kunnen we houden want ik had een spaartegoed opgebouwd en dat heb ik nu bijna helemaal ingeleverd. WEl nog een werk van Corneille meegenomen, di emoet over een half jaar weer terug.
    En met shoppen in Ny je bent wel geld kwijt aan ticket en hotel, maar het is ook echt los van het shoppen gewoon een enorm mooie stad. Ik vind het echt een aanrader hoor. Het is druk maar rustig tegelijk in NY.

AM wat lief die Kyl die aan het klimmen is..hihi.

Ja en die schaal geen idee hoe ze die hebben gemaakt. Ik zou denken een dikke glasplaat die al qua kleur op orde is. Dan weer heet maken en er iets instoppen ofzo waardoor je die gaten krijgt. Of andersom natuurlijk, het op iets leggen met punten ofzo.
    Ik ben erg blij met de schaal. Op de site van de kunstenaar en glasblazer staan er nog heeeeeel veeeeel mooie: www.louislarooy.nl en www.vantetterode.nl

Ik ga slapen nu. Drukke week voor de boeg!

Lfs

20. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Effe snel, want ook hier weer begonnen! Moet er even aan wennen dat het weer donker is terwijl ik hier zit en aan het werk ben (ja, nu is het inmiddels al licht hoor).

Sens: erg mooie schaal! En leuk dat je 'em op deze manier kunt kopen!
    Ja, jij bent al in NY geweest he. Zou er ook erg graag heengaan. Wes had in november voorgesteld om eind december te gaan, maar volgens mij is de reis en zijn de overnachtingen onwijs duur!

Fajah: mooi rekje voor je kettingen en oorbellen. Zet je het bij de kapsalon neer, zodat ze het daar kunnen verkopen? Dat is handig!
    Hoe is het vanochtend gegaan, nu Jelte weer naar school moest? En als jij werkt, waar gaat Yorben dan ook alweer heen? Ben het effe kwijt hoor.

Robine: wowwie, wat een prijzen zeg voor kinderkleding. Zou ik ook never nooit nie kopen. Zolang zitten ze er niet in. Wij hebben laatst ook nieuwe schoenen voor Jesse gekocht, hij had maatje 20 nu. Heb maatje 19 maar in de kast gezet maar volgens mij pasten die ook nog best wel. Hij moet wel wennen op deze schoenen trouwens. Loopt toch weer wat moeilijker.
    Ik drukte trouwens bij zijn tenen om te kijken of die schoenen groot genoeg waren, en hij ging dat gelijk nadoen. Hahahahahaha. Dat merkten we trouwens bij zoveel dingen, hij doet alles na. Echt lachen. Vooral alles in zijn nek leggen en dat de hele kamer doorlopen ' jajajajaja' net of hij aan de telefoon zit. Hij doet zelfs of zijn koe een telefoon is!

AM: ook weer lekker werken vandaag? En Kyllian zo lekker klimmen!

Panda: allemaal wel weer opgeknapt? Hoop het. Is het ondanks dat jullie ziek waren, toch leuk geweest in Parijs. En waar hebben je vriend en jij elkaar dan leren kennen? Wel leuk dat oma cursus Nederlands is begonnen toch? Kan ze gelijk opgaan met Bastian, beginnen met de kindertaal ;)

Semmi: achgossie, die Jayna. Overgeven in de auto. Hoop dat ze snel weer opknapt. Volgens mij krijgen ze ook geen prikken als ze net koorts hebben gehad, maar zou idd even bellen. En anders is het niet te hopen dat ze er ziek van wordt.

Jesse was gister weer redelijk de ouwe, in ieder geval niet chagerijnig. Heeft 's ochtends ruim 2 uur liggen slapen en 's middags bijna 3 uur. Ik ben even naar verjaardag geweest. Was eigenlijk wel makkelijk, want deze keer hoefde ik niet continue achter Jesse aan te rennen ;)
    Wes was om 0.30 uur weer aan het overgeven, dus wat voor virus hij nu weer heeft. Overdag gaat het wel, maar het eten 's avonds kan hij niet binnenhouden.
    Ik baalde vanochtend wel dat ik weer moest gaan werken. Had er aan de ene kant best zin in, maar nu Wes en Jesse gewoon thuis zijn...

Deel Deze Pagina