Oeh, lekker citroenijs Charissa. Ben ik dol op! Succes met uitzoeken van spulletjes voor je nieuwe huis. Kost misschien wel even tijd als jullie een ietwat andere smaak hebben. Ik moet zeggen dat de smaak van Wes en mij ook wel wat verschilt, maar tot nu toe hebben we met uitzoeken van meubels e.d. weinig problemen gehad. Zo, 't meneertje ligt te slapen. Zie je wel dat hij moe was? Moeders weten dat wel he
Charissa: Een hoekbad is mooi en praktisch! Je moet je alleen goed laten adviseren over of je wel of geen bubbels neemt, want door die systemen krijg je wel na een tijdje hele smerige troep uit je bubbelgaten. Wat een vies woord he. Ik bedoel alleen maar dat je bij een bubbelbad op den duur erg veel schoonmaakwerkzaamheden krijgt om al die gaten schoon te maken. Een gewoon bad is toch ook al prachtig zonder bubbels? Anders gewoon ff hachee eten, lol. Komen de bubbels vanzelf. AM: Tja de klompen zijn nog iets te groot ja, wilde eigenlijk klompjes kopen voor Jill, maar ze hadden ze pas vanaf 2 jaar.......helaas. Heb zelf wel klomppantoffels gekocht. Lekker sexy in de slaapkamer he?! LIS: Jesse ook in een sprongetje beland zeker? Maar nu is t dus lekker stil bij jullie in huis........genieten maar! Bye the way, wel gezellig dat je zo vaak meeschijft hier, bij t vorige oude november forum kwam je niet zo vaak toch? Alleen maar leuk zo! Meiden, sorry voor de spelfouten zojuist, las ff stukje terug en er staan wel hele rare fouten in. Komt door te snel typen............ ga ff badderen, met John deze keer Liefs Z
Robine: we kijken hier niet naar spelfouten hoor! En idd, voorheen schreef ik nooit zoveel, maar ik wilde dan zoveel mogelijk op iedereen reageren en dat kostte dan zoveel tijd. Nu kijk ik gewoon naar de laatste reacties, en er zijn wat minder mensen om op te reageren... Badder ze! En nogmaals: erg mooie foto van Jill in de autostoel, met haar lieve lach.
hahaah robine effe hachee eten,ik moet altijd zo lachen om die uitspraken van jou. hier niet veel te melden. we zijn vanmiddag langs het strand wezen lopen in knokke en wat leuke kleren gekocht bij C&A voor de kindjes. wafeltje gegeten en weer terug naar huis.twas best fris aan het strand,veel wind. ga nu terug naar mn ventje.
Avond allemaal, Vandaag hele dag in Valkenburg geweest...ook daar was het koud en winderig. Maar altijd druk...dus da's wel gezellig. Vandaar dat ik niet eerder gereageerd heb. Vanochtend ff snel wat wasjes gedraaid en alles een beetje opgeruimd. Zal zo ff foto's spammen van de vakantie. Ben nu ook 7 years in Tibet aan het kijken met Brad Pitt, goeie film en een hele leuke acteur Tis echt teveel om op allemaal te reageren, maar ff snel wat me zo te binnen schiet. LIS; super foto van Jesse in de tummy, hihi. Robine; ook leuke foto's van Jill met d'r klompen, grappig. En las dat het weer wat minder ging met je moeder? Shit zeg...wel fijn dat haar kat een nieuw huisje heeft gevonden! Sens; haha die Jaime op de fiets. En poeh wat schrikken zeg van dat buitensluiten, ik ben er ook altijd zo bang voor..tis me 1 keer gebeurd en toen was milou pas een maand ofzo...stressen natuurlijk en ze moest bv hebben toen...ooh gelukkig is me zus toen de sleutel komen brengen. semmi; hier ook de Blood Diamant gezien....en ook traantjes gelaten...een ZEER mooie film idd. En moeilijk idd voor je schoonmoeder om nu in een leeg huis te zijn. Gelukkig kan ze bij jullie terecht en is ze er ook ff uit. Hoe gaat het met jayna? Al weer een beetje in d'r hummetje? AM: heb ff op Kyl zijn site gekeken...wat goed zeg dat hij die lade ff opentrekt. Een heel ondeugend filmpje We hebben nu allebei nog lekker 2 weken vakantie, relaxen! En vanaf dinsdag zou het eindelijk beter weer worden En nu ga ik ff foto neerknallen!
Charissa: lekker avondje voor jezelf gehad? Zo'n bubbelbad klinkt wel goed, maar als ik lees wat Robine schrijft zitten er dus ook nadelen aan. Denk ook wel dat je op een gegeven moment uitgekeken bent op die bubbels. Het maakt ook wel een herrie Suc6 met kiezen. Robine: haha klomppantoffel, staat vast heel charmant! Ik wilde ook van die kleine klompjes kopen, vind ze zo schattig. Net als regenlaarsjes haha, maar ff wachten nog Brennie: leuk een dagje valkenburg! Nog in de grotte geweest? Mooie foto's uit Zwitserland! Is weer eens wat anders dan al die strandfoto's Ligt Milou daar in een buggy? Ze geniet er zo te zien ook van het uitzicht
Goedemorgen, Er lijkt geen einde te komen aan het vreselijke weer. Maar we houden hoop, de voorspellingen zijn redelijk goed geloof ik. Annemonique en LIS: wat leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben, al was het maar even snel. Zo grappig dat jullie zo dicht bij elkaar zitten. Brennied; ziet er goed die foto's ! . En wat is Milou een schatje. Bij haar zie ik ook al van die lieve tandjes . LIS; ik vind het ook erg leuk dat je nu zoveel met ons meekletst. Het is hier nu echt weer gezellig ! Robine; aaaaaah wat een leuke foto's van jullie ! Ik vind de foto waar Jill "de klompen aanheeft"het leukst, echt lachen. Eet Jill al een stukje pannekoek mee of geef je haar gewoon een fles of een potje groente? Charissa; wij hebben ook een bubbelbad maar ik gebruik het zelden. Het maakt zo'n lawaai vind ik. Maar zo af en toe is het idd wel lekker ff bubbelen. Heb je je een beetje vermaakt gisterenavond? Mirandao: ook van jullie zag ik weer leuke foto's voorbij komen. Ik ben 1x in WB geweest. Vond het ook erg leuk. Rick is nu aan het werk . Dat heb je dus als je niet op vakantie gaat. Er belde iemand voor een noodreparatie . Nou ja. het zou niet zolang duren. Vanochtend dus niet gezwommen. Gaan we morgen dan maar doen. Vanmiddag nog even de stad in traphekjes kopen en nieuwe schoenen voor Lieke. We hebben zaterdag een buggy gekocht, helaas hadden ze de fietsbeugels niet meer dus we moeten ook nog even naar een fietsenzaak voor zo'n beugel. Wordt een druk middagje dus. Lieke heeft zonet een boterham met hagelslag gehad, Ze vond het heeeeeeeeeerlijk ! . Ik kom later nog weer ff kijken, Liefs Sap
yorben heft ook net een boterham met chocopasta binnen en een flesje sap. hier shijnt de zon ook.hopelijk word het nu echt beter weer. ik heb 3 dagen vrij deze week ,moet alleen dond.en vrijd. werken. jammer dat je niet meer wezen zwemmen bent sappie,wat doet rick dan voor werk? brennied:mooie foto's van de vakantie.
Bastian staat sinds gisteren en klimt de trap op. Moet nu echt hekjes enzo gaan kopen. Gaat veel te snel.
Sappie: balen dat Rick toch ineens ff moest gaan werken Morgen dan maar zwemmen dus, kun je er weer naar uit kijken Hier willen we ook van het weekend een traphekje gaan halen. Denk dat we er maar 1 kopen, aangezien beneden toch de deur naar de gang/trap altijd dicht zit vanwege de kat. Haha een boterham met hagelslag, dat was zeker een hoop geklieder? Panda: wauww Bastian ookal staan. En al klimmen, dat gaat ook snel he! Hier ook weer boterhammetje gegeten...met smeerkaas. Mn vriend komt me zo thuis aflossen, die heeft vanmiddag vrij aangezien beiden oma's vandaag niet konden oppassen. Ik mag zo weer naar mn werk.
Ànnemonique; hier geen geklieder hoor met de hagelslag, Lieke eet heel netjes en wil graag zelf haar vorkje vasthouden , haha. Wij kopen in eerste instantie 2 hekjes, 1 voor boven en 1 voor de trap naar zolder. Beneden doen wij ook nog niet, hier zit de deur ook altijd dicht in verband met de hond. Werkse nog vanmiddag. Panda; Bastian de trap op, haha, dan is het inderdaad hoog tijd voor hekjes. Fajah; Rick werkt bij een zonweringbedrijf. Je hebt altijd mensen die met regen of wind zonneschermen uit laten, en dan heb je weleens dat je gewoon moet komen omdat er dan schade is. Veel plezier met je vrije dagen, hoop ook voor jullie dat het zonnetje snel tevoorschijn komt. Groetjes Sap