He meiden, Gisteren even met mn moeder naar mijn oma geweest, echt zielig hoor om haar te zien. Ze zegt steeds dat ze nog niet wil sterven omdat de kinderen haar niet kunnen missen. En natuurlijk kunnen ze oma niet missen maar het is eerder andersom, ze kan haar dochters niet loslaten. Als het goed is komt er iemand van de kerk met haar praten (ze is erg gelovig) en we hebben het idee dat als ze zelf denkt van zo is het goed dat ze dan ook heel snel zal overlijden. Ben echt blij dat ik gisteren nog ff met Lieke ben langsgegaan, vond ze erg fijn. Arme oma...opa is al overleden toen mn oma 50 was, veel te jong, ze heeft nooit weer een andere man gehad ze gelooft echt dat ze hem straks weer zal zien. Ik hoop het voor dr.. Nu ff wat reacties.. Brennied; wat een schattige foto's van Milou. Veel beterschap voor je man ! Kelly; kan me voorstellen dat de troostdienst erg verdrietig was. Het is vaak ook niet eerlijk. Ik hoop dat het met jezelf ook snel weer beter gaat. Irritant is dat he als je niet lekker in je vel zit en je niet weet waarom dat zo is. Dikke knuf van ons. En wat goed dat Daynah nu volop aan het kruipen is ! Annemo; klinkt niet verkeerd werken van 8 tot half 5! Arme Kyllian, zo verdrietig? Ging het vannacht beter? Semmi en Robine; Lekker same online zitten shoppen? Klinkt gezellig . Hebben julle veel gekocht? Wel ff spammen als jullie het hebben ontvangen he?! Panda; zag nog weer leuke foto's voorbijkomen. Ach en die bult op zn koppie, zielig. Hij kan er zo te zien zelf nog om lachen . Fajah; 2 kilo hoef je maar kwijt? Dat heb je vast zo voor elkaar ! Heb je de fruitdag vol kunnen houden? Verder weet ik het niet meer. Ben bandaag nog lekker vrij, heb geen oppas. Gelukkig kan mn moeder vanaf volgende week weer oppassen. Ik zal zo nog ff wat spammen van mn tekende en lopende meisje. Liefs Sap
Oh ja, gisteren mn eerste dag sonja goed doorstaan. Als ik het de eerste paar dagen goed volhoud dan moet het gaan lukken !
sap:wat sneu voor je oma.moeilijk zo'n situatie. lieke ook al zo goed aan de wandel. ik heb de fruitdag volgehouden,maar heb wel een paar keer op het punt gestaan om de kast leeg te eten ik heb me gewogen en er is al 800 gr af.nog een klein beetje volhouden en ik ben het weer kwijt. brennied:aaah een ziek man in huis.wat zijn ze dan zielig hé? is hij inmiddels al wat opgeknapt? lief die foto's van milou.ze heeft zo'n lekker lachsmoeltje hier weer even rust.yorben in bed en jelte net op school afgezet. ga even zoeken op internet naar een nieuw dekbedovertrek.heb er 3 maar wil nu wel eens en andere
Wat is het rustig hier vandaag! Kel: kan me voorstellen dat het zaterdag erg moeilijk was. Even rustig aan doen, want het kost wel even tijd om zoiets te verwerken. Daynah aan de kruip! Dan is niets meer veilig he. Fajah: gossie, wat slaapt jouw mannetje toch lekker veel. Gaat ie altijd zonder morren naar bed? Wat fijn! Heb je nog een leuk nieuw dekbedovertrek gevonden? Sappie: leuke foto's van Lieke hoor. Lekker aan de wandel. En zo'n schattig roze vestje. Ik ben nu wel gewend dat wij weer een jongetje krijgen, maar soms vind ik het wel een beetje jammer hoor. Maar ja... als het maar gezond is he! Succes met je SB! Je kan het he! AM: ik werk ook van 8 tot half 5. Althans... voordat ik weg ben is het vaak al tegen 17 uur hoor. Ach, ik kan bijna gaan aftellen Wel lekker he? Brennied: oh, wat een heerlijke foto's van Milou. Wat een leuk jasje (of is het vestje) heeft ze aan! Echt een dametje zo! En dat gillen... Jesse is soms onuitstaanbaar als hij iets niet mag! Tegenwoordig geven we hem dan maar een zaklamp Gaat ie met de lamp op de muren en het plafond schijnen en dat vindt hij ook machtig interessant! En jij weer zieke man thuis? Beterschap ermee hoor! Semmi: Jayna een lekker slank meisje dus. Mooi hoor. Is ze nog niet ziek geworden van de prikken? Dat zou nog na een week kunnen toch? O ja, jullie hadden het laatst over kledingmaatjes. Jesse heeft zelfs nog een ribbroekje maatje 68 aan! Het schilt soms zoveel vind ik. Dit weekend weer een broek maatje 74 aan gedaan die eerder ook nog veel te lang was en die past nu wel goed. Setjes koop ik in ieder geval niet meer. En ik vind toch niet dat hij nu van die korte benen heeft hoor. Naja, het zal wel. Met de waterpokken gaat het weer steeds beter. We kijken wel wat we donderdag doen, wil niet dat hij andere kindjes gaat aansteken op het kdv en omdat Wes toch nog thuis is. En hiephiephoera! Wes heeft gisteravond zijn eten binnen kunnen houden geloof ik
Zo even snel van me werk. Momenteel is het weer wat rustiger. Altijd in januari. Iedereen is voorzichtig met geld uitgeven LIS: Hier heeft Daynah ook nog weleens maatje 68 van broek aan en ook nog 74 en bij sommige broeken is 80 weer te klein geworden. Begrijp soms niks meer van die maten. Fijn dat het allemeel weer beter gaat met je mannen en nu zo houden heh! Fajah: En nog geslaagd voor een nieuw dekbedovertrek? Ik vind 3 al veel. Ik heb er maar 2 waarvan ik er eentje alleen maar gebruik. Ik gooi hem in de was en gelijk in de droger en daarna weer lekker fris en fruitig op bed. Sappie: Wat een mooie foto's van Lieke weer. Ben echt wel jaloers hoor dat Lieke loopt net als bij Jill daar ben ik ook jaloers op en op de andere kindjes die al lopen. Zijn het speciale stiften die Lieke gebruikt om te tekenen? En weer begonnen aan Sonja. Goed zo. Ben trots op je. 5 kilo moet lukken toch? Mss in 2 weken al. Zet hem op! Wat zielig zeg voor je oma. Goed dat je even bent langsgegaan. Heb ik toen ook gedaan bij mijn oma en daar zijn ze meestal wel blij mee. Ik hoop ook dat ze dadelijk haar man weer ziet. Wel raar hoor als het echt zo is. Niemand weet hoe of wat. Geniet nog lekker van je dagje. Is alles weer goed met de arm van je moeder? Brennied: Ach wat een lieve foto van Milou zeg. Erg leuk. Het jasje ook. Milou dus weer allergie vrij. Heerlijk toch? En idd ze kunnen lekker hard gillen heh. Vriend dus ook al ziek. Het heerst echt. Zo dit waren de reacties weer voor even. Ga nog even wat doen en dan zo lekker naar huis, tenminste Daynah ophalen en dan naar huis. Vanavond ga ik met een vriendin naar de Weight Watchers......ja ja ik moet er ook aan geloven. Ik vind het doodeng om op die weegschaal te gaan staan. Het zal wel om te janken zijn, maar ik ga er 1000% voor. Ik moet nu wel want ik wil ook niet voor lul staan tegenover die vriendin als je elke week moet wegen Mijn streven is 20 a 25 kilo eraf en dan nog het liefst voor juli . Zou echt geweldig zijn, maar of ik het ga halen Tot laterrrrrrrr Lfs Kelly
kel:knap dat je naar de weight watchers gaat,ik zal duimen voor je dat het voor julie lukt. ik heb wel een aantal leuke dekbedden gezien maar nog niet besteld dus,zat ondertussen wat vakanties te zoeken. wij gaan weer met de auto naar spanje, heb een mooi aparthotel gevonden in benidorm. even overleggen met mn ventje natuurlijk wat hij ervan vind. maar meestal krijg ik mn zin met dit soort dingen
Kel: succes vanavond! Je kunt het hoor! Fajah: wij hebben ook 3 dekbedovertrekken. Maar net zoals Kel gooi ik 'em in de machine, in de droger en dan weer op bed. Scheelt weer opvouwen Nu nog ff pizza's bestellen voor mijn collega's en dan naar huis.
hahaha ik doe het ook meestal zo met de overtrek hoor,wassen en er weer op,maar ben hem beu en wil eens een hele andere
Hoi allemaal! Sap: Wat zielig voor je oma. Vreselijk he dat ze dr kinderen niet los kan laten. LAten we hopen dat als ze dan toch gaat opa mag treffen in de hemel! leuke Lieke fotó's en prima aan de wandel he! Kel: Jeetje wat een vervelend weekend hebben jullie gehad om afscheid te moeten nemen van die vriend. Heel veel succes vanavond bij de WW! Ik ga duimen dat t je gaat lukken! Sem: De kleertjes zijn hier binnen en super leuk! Ben weer helemaal blij er mee. De shirtjes mt 92 vallen echt niet superruim ofzo, de broekjes mt 86 zijn prima, die hadden niet groter moeten zijn. Falah: En geslaagd voor een dekbedovertrek> Ben je opzoek gegaan naar een voor de jongens iof voor jullie zelf? Hier hebben we er voor Jill dr bedje 2 dezelfde, 1 in de was 1 op bed. Brennied: Hihi wat een leuke Milou foto's en wat een snuitjes kan ze ook trekken he! Lief hoor! Mn schoonzus gaat iets beter. Vandaag echo gehad, kindje is op de echo al 3470gram en 39 weken, maar irl nog geen 37 weken. Ze ligt dus voor op schema. Morgen of donderdag komt de bloeduitslag en aan de hand daarvan gaan ze de baby t weekend wel of niet halen of wachten ze nog een dag of 7-10. Spannend! Bijna tante! Zal straks nog een leuke Jill film spammen die met een ballon door de kamer wandelt! Nu ff badderen! Liefs!
Morgen dagje sauna met John vanwege ons 2 jarig huwelijk( 10-1)...........eerst ff werken, dan Jill wegbrengen en dan van 14-23 in de sauna relaxen, eten, badderen, bubbelen en sauna! Heerlijk! Waar is iedereen trouwens vanavond?
Veel plezier morgen Robine, klinkt heerlijk! En gefeliciteerd! Jill vermaakt zich prima met die ballon, haha. Ik vind 't wel eng, zo'n ballon, ben altijd bang dat ie knapt. Wat een vragen : ja, mijn vriend spreekt Frans met Bastian. Zijn Nederlands is idd nog niet zo goed, iig minder goed dan mijn Frans dus onderling spreken we Frans. Wat goed van je Kelly! Zou fantastisch zijn als het je lukt maar het geeft toch niet als je er wat langer over doet? Fajah: haha, dus het overleggen is eigenlijk niet nodig. LIS: ah gelukkig, Jesse is dus ook onuitstaanbaar als hij iets niet mag. Zaklamp heb ik nog niet geprobeerd, is wel een goed idee. Ik kan idd weer wat meer gaan werken als Bastian naar het kdv is. Nu doe ik dat tussendoor en 's avonds. Semmi: haha, wat lief dat Jayna haar eten aan Luca voert. Die komt waarschijnlijk niets tekort. Hoe gaat het nu met Jayna? Annemonique: bevalt je nieuwe baan? Kyllian nog aan het spoken 's nachts? Groot gelijk hoor, dat je hem dan bij je in bed neemt. Je moet toch slapen. Bij Bastian heb ik dat regelmatig gedaan en het is niet zo dat hij nu niet meer in zijn eigen bedje wil slapen. Maar dat is natuurlijk per kind en per situatie verschillend. Brennie: ooow, fijn he dat gillen! Vooral voor de buren, haha. Wel heerlijke foto's! Sappie: wat kan Lieke al goed kleuren. Dat soort dingen zie ik Bastian echt nog niet doen, die begint meteen met de kleurtjes te smijten. Lomp kind is het af en toe. Dat zou zeker fijn zijn voor je oma als ze je opa weer kan zien. Hopelijk helpt het gesprek met de persoon van de kerk. Ga even eten maken.
Panda: Mooie tijd om te eten! 2130! Hahahah, ahhhhhhhhhhh sorry! Jill is ook lomp, gooit ook met krijtjes of eet ze op, net als Bastian! Ennuh sorry voor de ingewikkelde vragen, maar die kan jij wel aan toch!? Sap: De ballen! Liefs