November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Zo ik kan me nu ook eindelijk melden! Werd vanmiddag aan het einde van mn dienst erg misselijke en had buikpijn. Dacht dat het door het weinige eten kwam van vandaag, maar thuis was het ineens achter elkaar overgeven. Heb vanavond op bed doorgebracht en het gaat gelukkig al een stuk beter.

Brennie: wat een schattig jasje!

Sappie: fijn dat je bij je oma langsgeweest bent met Lieke. Ben je qua gevoel al afscheid aan het nemen? Ik hoop het ook voor haar dat ze je opa weer tegenkomt...
    Sterkte nog.
    Die Lieke loopt zo te zien ookal prima! Ze lijkt iig niet bang.

Fajah: goed he al 800 gram eraf! Die 2 kilo heb je er zo af :D Kom ik aan met mn 20 kilo die er echt afmoeten... De eerste 5 kilo is bij mij geen probleem, maar daarna moet ik echt volhouden.
    Heerlijk naar Spanje!

LIS: gelukkig gaat het met de waterpokken al beter. Mogen ze wel met waterpokken naar het kdv? Hier wordt al gelijk gebeld als ze iets koorts hebben, dan moeten ze opgehaald worden.

Kelly: hoe was het bij de WW? Hoop dat het je motivatie geeft. Ik wil ook ongeveer zoiets afvallen, maar voor de zomer ga ik denk ik niet redden ;) Eerst maar de 10 kilo.

Robine: dat is positief dat het kindje voor op groei ligt! Spannend zeg!
    En wat een geweldig filmpje van Jill met ballon. Echt zo super om dr zo waggelend te zien :D Ik kan het me nog steeds niet voorstellen dat Kyllian hier straks rondloopt :D Hij wordt nu wel wat stabieler met staan heb ik het idee, maar los staan blijft hij eng vinden.
    Alvast gefeliciteerd met jullie 2 jarig huwelijk! Geniet ervan morgen!

Panda: mn baan bevalt nog heel goed! Wordt des te leuker nu ik steeds meer zelfstandig aan de slag kan. Kyllian had vannacht gewoon weer in zijn eigen bedje geslapen, hier tot nu toe ook geen problemen met dat hij dan nooit meer in zn eigen bedje wil slapen. Hij was om half 6 wakker en toen is hij nog wel bij ons in slaap gevallen.
    Hoe gaat het met Bastian zijn slapen?
    Lekker laat aten julie trouwens :D

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    AM: He, heb jij het ook al te pakken? Er is al heel wat door de wc gespoeld dit jaar volgens mij ;)
    Fijn dat het op je werk goed bevalt. Zo'n inwerkperiode vind ik altijd minder leuk. Ik moet toch altijd aftasten hoe de mensen in elkaar zitten en dan pas kan ik me laten gaan.
    We nemen Jesse ook regelmatig in bed als hij niet wil slapen hoor. Maar het bedje bij ons op de kamer was dus ook prima. En wij sliepen daardoor toch lekkerder. Vannacht is het ook weer goed gegaan. Even afkloppen, maar het lijkt weer de goede kant op te gaan.
    Ik ging net weg en de heren lagen weer heerlijk samen in bed te slapen, zo schattig.

Robine: leuk filmpje van Jill met haar ballon! Ik moet ook maar eens leren om filmpjes te plaatsen. Is dat een filmpje gemaakt met je telefoon? Of met de camera? En wat een heerlijke dag in het vooruitzicht! Ik heb nog een bon liggen voor Elysium, moet maar eens kijken tot wanneer die geldig is. Nu ik zwanger ben, ga ik toch minder lang in de sauna. En het is zo lekker!

Panda: och joh, Jesse is ook ontzettend lomp hoor! Smijt echt alles weg. Hij heeft een ton met blokjes en hij begint met de blokjes uit de ton te smijten en daarna houdt ie de ton op zijn kop zodat de rest eruit valt. De hele kamer is altijd bezaait! En daarna zet hij de ton op zijn hoofd en gaat roepen: he, he! Erg leuk spelletje. Haha, als Bastian, Jill en Jesse dan elkaar bij elkaar zitten... Dat zal gezellig zijn!

Sap: hoe is het met je oma? Woont ze vlakbij? Het is altijd akelig om mensen zo te zien. Dat ze het 'gehad' lijken te hebben. En eigenlijk is het voor de achterblijvers moeilijker, toch? Mijn opa's laatste woord was 'Isaac' (dat was de broer van mijn moeder, die is op zijn 31e aan een hartaanval overleden, was in 1972), dus wij zijn er echt van overtuigd dat Isaac opa kwam ophalen. En dat is zo'n geruststellende gedachte. Dus jouw oma gaat zeker weten jouw opa weer zien hoor!
    Sterkte in ieder geval!
    En Lieke kan idd goed kleuren. Ik heb het ook geprobeerd met Jesse, maar wat Panda zegt... Jesse gaat met de krijtjes smijten. Vooral toen het niet lukte om mij na te doen. Ach, zal ook wel komen.

Kel: hoe was het gisteravond bij WW? Ik ben zeer benieuwd!

Charissa: was jij gister niet naar de VK? Of was dat nou vandaag? Laat even weten hoe het is geweest! We zijn benieuwd!

Had ik al geschreven dat ik 11 februari een 3D echo krijg? Ze doen op het moment onderzoek naar de groei van het gelaat van ongeboren baby's. Of ik mee wil doen met het onderzoek. Krijg ik 3D echo van half uur. Leuk verjaardagscadeautje (ben de 9e jarig). Spannend, want hebben we bij Jesse niet gedaan.

3. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hoi hoi
    zo weer even tijd om te komen
    ik zag weer leuke spams van de kids wat worden ze nu echt groot he als je ze ziet kleuren,lopen,en ondeugend kijken he?

hier loopt romira nu ook de hele dag en jaja sinds vandaag kan ze staartjes en haar haren springen niet meer joepie

met het bedrijf gaat het goed we hadden een bouwschoonmaak en als we die goed opleverden kregen we het pand en het glaswerk nou das goed gegaan dus we hebben hem

lady ice leuke joh een 3d hebben wij ook gedaan bij alle 2 echt mooi

hier ook 1 die alles van zich af gooit nu en ik maar opruimen haha

voor degene die bezig zijn met afvallen suc6

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Kel: hoe was het gister bij de ww? Echt knap hoor dat je daar heen gaat en er dus helemaal voor gaat! Gaat je vast en zeker lukken! Heel veel succes meid!

Sappie: ach, arme oma en haar kinderen nog niet los kunnen laten. Is ook heel moeilijk natuurlijk. Gelukkig ben je nog wel even met Lieke geweest. En wat een leuke spam van Lieke die aan het tekenen is en naar mama toe loopt, zo leuk om te zien!

Robine: hier de kleertjes nog niet binnen, hoop dat ze vandaag dan komen....ben benieuwd! Enne...heel veel plezier vandaag in de sauna. Geniet er lekker van met zn tweetjes!

AM: heh bah...dus kots misselijk thuis gekomen van je werk, niks aan! Hoe voel je je nu? Beetje opgeknapt?

Brennie: hihi...die Miliou aan het gillen.....dat kunnien die meiden inderdaad errug goed he!

LIS: leuk zeg een 3d echo! Zo bijzonder om dat te zien.Hebben wij ook gedaan en hebben m op dvd, krijg jij ook een dvd mee?

Fajah: en al een vakantie uitgezocht? Boeken jullie het apartement dan bij een reisorganisatie? Waneer zijn jullie van plan om te gaan?

Verder weet ik het ff niet meer.
    Heb net samen met Jayna een bammetje gegeten.
    Ze weigert sinds ze ziek is geweest de fles pap, dus dan maar een ander ontbijtje he.
    Zal dr nu ff in bad doen en dan maar weer lekker naar bed, ze is zo aan het jammeren.
    Vanmiddag werken en daarna naar de buren toe, want ons buurmeisje wordt vandaag 1 jaar. Blijven samen met Jayna daar eten. Daarna Jayna naar bed en wij nog ff voor een borrel....

Fijne dag allemaal!

Liefs Sem

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    AM:he bah ziek thuis gekomen,erg veel beterschap hoor!dikke knuf.

kel:hoe ging het bij de ww?

sem:heb al een paar leuke aparthotels gevonden.op verschillende plaatsen in spanje.
    heb er 1 in torremolinos gezien en in benidorm ook.
    aparthotel is wel handig met de kids.we hebben dan een woonkamertje met kitchenette erbij,maar toch de voordelen van een hotel,all inclusive zit erbij.we gaan met de auto,dus ga voor onderweg nog ergens een hotel zoeken voor 1 nachtje,want naat torremolinos is het welerg ver om in 1 keer te rijden met de kids.salou was nog te doen vorig jaar in 1 trek.ik kijk op internet ,maar boek wel in een reisburo hoor!
    gaat het met jayna nu weer wat beter?
    als de kleertjes binnen zijn effe spammen hé? ;)

miranda:fijn dat het bedrijf zo goed loopt.en romira kan ook al lopen.
    nou yorben echt nog niet hoor :(

robine:erg veel plezier met het relaxdagje met john,zal vast errug gezellig worden ;)

verder weet ik het niet meer.
    om half 12 jelte weer ophalen,de woensdag is altijd zo'n kort dagje.maarja tis nu eenmaal zo.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    ff kort:

Mn schoonzusje wordt momenteel ingeleid wat betekent dat ik binnen nu en 24 uur tante ben van Amber :)

Broer is op van de zenuwen! Hoop dat alles goed gaat, ben dr zelf ook zenuwachtig van.........spannend

Toch gaan John en ik ff lekker dagje relaxen, kan zomaar nog 24 uur duren. Morgen op kraambezoek dus :)

Liefs

7. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh spannend Robine!

Nu dan maar even relaxen voor jullie. En morgen op kraambezoek. Leuk hoor!

Geniet ze vandaag!

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ooowwww wat ontzettend spannend robine,relax nu nog maar eventjes,straks ben je tante :)

9. Jeetje wanneer wordt iedereen een keer beter! Iedereen blijft maar door kwakkelen.

Daynah heeft nu 3 weken die akelige hoest en daarbij moet ze ook nog eens kokken en soms spuugt ze erbij. Ga mss toch deze week even naar ha. Ben dan toch niet zo overbezorgde moeder toch?

Schrok me gisteren kapot bij de WW toen ik op de weegschaal moest staan :confused: :confused: :confused: Vriendin ook hoor, dus dat scheelt. Ik wil een kilo of 25 eraf hebben en dan ben ik superslang net als Sap en Sem ;) Vriendin wilt er 30 van af hebben, dus we gaan er helemaal voor. Heb d'r net boodschappen gehaald en alleen maar gezonde dingen, groente en fruit.

Robine: Heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plz vandaag. Ga je naar Bergschenhoek? Ben daar ook al een paar keer geweest en is alweer veel te lang geleden.
    Wat spannend zeg voor je schoonzus en broer. Ik ga duimen dat alles goedkomt. Liggen ze in het IJsselland?
    Wat een leuk filmpje van Jill zeg. Ze rent echt door de kamer
    Leuk stoeltje ook. Waar had je die ook alweer gekocht of heb je hem gekregen?

Sem: Jayna geen pap meer? Wel raar dat ze het opeens niet meer wilt. Pap veroorzaakt wel slijm in de keel, dus mss dat ze het daarom even niet wilt en als ze helemaal weer in orde is weer wel.
    Veel plz vandaag op de verjaardag van je buurmeisje.

Miradao: Romira ook aan de wandel. Goed hoor. Wat leuk dat het zo goed gaat met jullie bedrijfje.

LIS: Ahh leuk een 3d echo. Zo mooi is dat. Ik vond bij Daynah dat je echt kon zien dat het een meisje was. Echt een meisjesgezicht. Volgens mij staan ze nog in me album. Moet je maar even kijken en anders op haar site.

AM: Voel je je vandaag alweer wat beter? Overgeven is niet leuk. Misschien spanningen ofzo van je nieuwe job?
    Ik weet ook niet of ik het ga redden hoor zoveel in een korte tijd, maar het moet haalbaar zijn als je 4 kilo per maand kan afvallen. Is 1 kilo in de week, maar ik heb 20 jan alweer een borrel op een boot en dan gaan we varen door Rotterdam en 1 feb alweer een etentje, dus dan moet ik me toch wel een beetje inhouden, maar wil wel dan genieten hoor.

Vanmorgen nog even naar Prenatal geweest en nog een leuk pakje kunnen scoren in de uitverkoop voor me vriendin. Wel makkelijk dat ik nu weet dat het een jongen wordt.
    Voor Daynah ook maar een leuk driekwart broekje gekocht. Een legerprintje met roze stickels. Erg leuk vond ik hem.
    Daynah zit volgens mij echt in een tussenmaat qua broekjes. Dus die driekwart broekjes zijn echt ideaal.

Zo ga even kijken of me vloer droog is in de woonkamer, kan ik verder met opruimen. Zometeen maar weer eens brood aan de eendjes geven. Ben ik het weer kwijt.

O ja iemand een leuke tip voor een weekje weg in juli. Me moeder wordt in april 50 en ik en me broer willen dan met zijn alleen een weekje weg. Wel buitenland.
    Sap jij nog een leuk idee? Was vorige keer ook gelukt.

Fijne dag vandaag.

Lfs Kelly

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    nou hier liggen de kinderen er net in,maar yorben is weer ziek.hij wou niet eten vanavond alleen maar drinken.
    net temperatuur gemeten en het was 39.8 en weer snotverkouden en hoesten.Weer een zetpilletje gegeven.
    ik denk toch dat het niet normaal is,want de tijd dat hij niet ziek is is altijd maar heel kort.
    mss toch zn amandelen ofzo?moet maandag toch naar het CB dus kan ik het mooi vragen.
    Jelte is zelden ziek,en wij eigenlijk ook weinig.
    weer fijn hoor een ziek kind,ik begin er van te balen,het gaat 1 a 2 weken goed en dan weer hetzelfde liedje. :(

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi allemaal,

Fajah; ach gossie, arme Yorben weer ziek. Lijkt me idd goed dat je even op het cb vraagt wat het kan zijn. Het is natuurlijk niet normaal dat hij meer ziek is dan dat het goed gaat. Dikke knuf voor Yorben.

Kelly; ook Daynah dus nog niet helemaal lekker, arm meisje. En nee je bent geen overbezorgde moeder hoor, gewoon naar de huisarts. Beter te vaak dan 1 keer te weinig.
    En de WW komt helemaal goed hoor Kel ! Heb je de eerste dag goed doorstaan?

Robine; whoehie, wat spannend Z, heb je al wat gehoord van ze? Het gaat vast allemaal goed!
    Heb je lekker met John genoten van jullie dag? Nog een hot stone genomen?

Sem; Jayna heeft geen zin meer in pap? Jammer, is zo lekker makkelijk. Ach nou ja, een boterhammetje is ook lekker toch en ook niet zoveel werk. Veel plezier bij de buren !

Mirandao; leuk weer eens van je te horen. Romira aan de wandel en aan de staartjes, cool zeg ! Fijn dat de zaken ook voorspoedig gaan.

LIS; mijn oma woont idd redelijk dichtbij. Er is altijd iemand bij dr in de buurt. (nu eigenlijk 24 uur per dag). Wat een verhaal van je opa zeg, zou echt heel bijzonder zijn als het echt zo mag zijn dat iedereen ooit weer eens zien !
    En wat spannend 11 februari de 3D echo, echt leuk joh!

Annemo; he meid wat vervelend dat je zo ziek werd opeens, gelukkig gaat het nu weer beter met je!

Panda; jullie eten idd laat zeg! Ben je dan niet al supermisselijk van de honger. Of de hele kast leeggesnoept? ;) .

Verder weet ik het niet,

Morgen met Lieke naar het CB, ben erg benieuwd naar haar cijfertjes. Hoop dat ze niet teveel last krijgt van dr prikken. Ze gaat morgenavond ook nog eens uit logeren naar mn schoonouders. Wij hebben verjaardag van mn zusje. Mn schoonmoeder past altijd standaard op op vrijdag dus dat is dan wel handig. Maar als ze niet lekker is heb ik dr het liefst bij me. Ach, gaat vast goed.

Ik ga nog ff surfen.....

Tot later,

Liefs Sap

12. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Fajah: wat sneu dat Yorben alweer ziek is. Op zich is het niet heel vreemd hoor, veel jonge kinderen gaan van de ene verkoudheid naar de andere. Maar ik zou het wel doorgeven aan het cb. Misschien dat hij daarom zoveel slaapt?

Kelly: nee joh, je bent helemaal niet overbezorgd. Drie weken hoesten is best lang. Gewoon voor de zekerheid naar laten kijken.
    Succes met je gezonde dingen! Je kunt het!
    Weekje weg...uhm...Parijs? :)

Spannend Robine! Goed dat je gaat relaxen, anders ga je zo zitten wachten he.
    Haha, geeft niets hoor, het waren geen moeilijke vragen. :) Ja, fijn he, dat late eten. Is elke dag want mijn vriend komt dan pas thuis.

Semmi: boterham is toch ook prima als ontbijt. Kan idd wat Kelly zegt, dat het voor slijm in de keel zorgt. Is dan natuurlijk niet zo lekker.

Mirandao: hoera, Romira kan staartjes! Hoera voor het goedlopende bedrijf!

LIS: ooww, lief he, als de mannen samen in bed liggen te slapen. En, is het weer goed gegaan vannacht?
    Gelukkig, er zijn meer lomperikken. :D

Annemonique: he get, wat vervelend dat je zo beroerd was. Niet stiekem zwanger he? ;)
    Slapen van Bastian gaat goed tot ongeveer 3 uur, dan begint ie te miepen. Hij is weer vreselijk verslaafd aan mama momenteel, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

Bastian is vanmorgen weer naar het kdv geweest en het ging goed. Hij heeft er zelfs geslapen! Wilde alleen geen fruit eten, had het veel te druk met verhalen vertellen en druk doen. Die schade heeft hij uiteraard later op de dag wel weer ingehaald.

13. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Sappie: als ze last van de prikken krijgt is dat pas over een week (als ik het goed begrepen heb). Scheelt weer, kun je er vast rekening mee houden.
    :oops: Uhm...ja, meestal de hele kast leeggesnoept. Probeer wel zoveel mogelijke gezonde dingen te snoepen (want ook hier mag er best wat af) maar dat valt niet mee. En om nou in m'n eentje te eten, nee, dat vind ik niets aan.

14. Zo het is stil vandaag!

Zo heb net heel de site van Daynah bijgwerkt. Ik liep nogal achter. Staan ook weer 2 nieuwe filmpjes op. Ook eentje van 24-12 en die is echt zo leuk. Moeten jullie maar even kijken. Daynah ligt helemaal in de deuk van het lachen.
    Ik weet nl niet hoe ik het filmpje hier moet krijgen :oops:

1ste dag heb ik best goed doorstaan, soms best wel honger, zoals nu :oops: , maar neem wel even een sinasappel. Heel de fruitmand ligt vol met fruit en dat moet ook op.

Panda: hihihiih Parijs is wel leuk, maar mijn moeder wilt zon, zee en strand en ik vind dat ook wel lekker hoor voor een weekje ofzo.

Sap: Volgens mij krijgen ze ook pas na een week last van de prikken, bij deze dan, dus geen zorgen. Ben benieuwd naar haar cijfertjes. Ik moet 1 feb, ben ook wel weer benieuwd.

Fajah: Beterschap voor Yorben. Hij is ook al zo aan het kwakkelen. Denk dat Sem gelijk heeft dat ze na hun 1ste jaar vaker ziek zijn. Is hier namelijk ook zo. Dikke knuffel voor hem.

Zo ga nog even verder met surfen.

Lfs Kelly

15. Robine: Weet je al meer? Ben je al tante?

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: ohhhh wat spannend! Een 9 of 10 januari kindje erbij straks! Hoe was jullie relaxdagje?

LIS: leuk een 3D echo, wel foto posten dan he ;) Leuk cadeautje idd, bij ons was het wel 90 euro ofzo. Waar doen ze de echo?

Miranda: gaat goed met jullie bedrijf, goed zo!

Semmi: gezellig geweest op het feestje? Leuk dat ze van de zelfde leeftijd zijn, kunnen ze lekker samen spelen :)

Fajah: op internet kun je meestal wel goedkopere reizen vinden dan bij het reisbureau. Ik heb altijd via Sunweb geboekt. Suc6 met het uitzoeken!

Sappie: suc6 morgen met de prikjes. Heeft ze het daarna tenminste voorlopig weer gehad.

Kelly: het stimuleert vast wel de WW. En we stimuleren elkaar hier gewoon ook allemaal! ;) Ik ben gisteren 1 kilo afgevallen, maar ja dat is niet zo moeilijk als ik niet kan eten ;) Doe je je eigen dieet of hebben de WW ook een dieetvoorschrift?

Panda: wat goed dat Bastian het goed deed op het kdv vandaag. Geeft je toch een rustiger gevoel.

Ik ben niet meer misselijk geweest vandaag, maar het lijkt of mn darmen helemaal in elkaar geramd zijn. Voelt als spierpijn overal in mn buik. Naja gaat wel weer over. En nee het komt niet door een zwangerschap of stress ;) Had vandaag een introductiedag van de organisatie waar ik nu werk. Was erg leuk en gezellig, kwam oude organisatiecollega's tegen die ook bij deze organisatie zijn gaan werken.

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nog geen tante...........gel is ingebracht vanmiddag, maar kan zomaar 1-3 dgn gaan duren,al willen ze niet zo lang meer gaan wachten hoor. Vanavond om 21 uur hadden ze nog een filmpje van de baby om te kijken of er nog ontwikkelingen waren/zijn. Het wordt vast onze trouwdag morgen! Kan niet missen.

Elysium was heerlijk. Is in Bleiswijk Kel, bijna goed dus. Geen hot stone massage meer genomen, wel lekker gegeten( arme Sonja Bakker ;) ), zonnebankje en veel sauna's, baden en bubbels! Heerlijk dus.

Kel: Komt zeker weten goed bij de WW. Ga straks ff je Daynah filmpjes bekijken. Balen dat ze weer zo beroerd is! Hoeveel punten mag je per dag eten?

Fajah: Arme Yorben weer ziekjes. Is niet fijn he zo een kindje wat elke 3 weken ziekies is. Beterschap voor hem. ff Navragen op t CB dan maar.

Sap: Morgen naar CB met Lieke, hoop ook dat de prikjes mee zullen vallen voor dr! Wij mogen vrijdag :(, zielig!

Panda; Bastian weer om 3 uur snachts wakker? En dan tot s ochtends vroeg? Nee toch> Heb je ook geen leven zo. Dat late eten, hoe hou je t vol? Ik val om 18 uur al van mn stokje van de honger.

LIS: Hier was de echo ook 100 euro, bij Baby View in Zoetermeer. Ben er benieuwd naar. Show je ons wel de mooie fotó's!?

AM: Beterschap meid! Hopelijk knap je gauw weer op! Zoals je t beschrijft is t vast een griepje!

Ga ff lezen en slapen.........ben helemaal rozig van de sauna's!

Hou jullie op de hoogte van het tante schap ;)

Liefs

18. Heh jammer Robine nog geen tante. Zal zeker morgen worden op jullie trouwdag.
    Ik mag 22 punten op een dag hebben. Kwam vandaag aan 18,5 maar, dus dat is wel goed. Ook al moet je je punten opmaken vinden ze. Maar kwam er niet aan.
    Oja Bleiswijk is het. Nou ja zat in de buurt.

AM: Gelukkig voel je weer wat beter en joepie 1 kg eraf is het nog ergens goed voor geweest.

Heb net me yoghurt afgewogen en cruesli, dus morgenochten aan de yoghurt en fruit.

Ga ook lekker naar me bedje.

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel wat een leuk filmpje van Daynah en Romy! Ze ligt helemaal in een deuk he!? LAchuh hoor!

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:jammer nog geen tante,maar het zal nu vast niet lang meer duren.
    heerlijk dagje heb je gehad zeg!alvast gefeliciteerd voor morgen.

AM:gelukkig ben je weer wat beter.en mooi meegenomen die kilo eraf.

kel:leuk hoor die filmpjes en die waarop ze lacht is super leuk hahaha.

Lis:ben erg benieuwd naar de echo.als het zover is wel showen hé?

charissa:hoe was het met jou eerste echo?

yorben was net even wakker,heeft nog een bord brinta binnen.
    nu ligt hij er weer in,hij was in slaap gevallen op mn schoot.arm ventje.
    mn man is ook ziek thuis gekomen vandaag,en ik zei nog wel dat we niet vaak ziek zijn :rolleyes:
    hij ligt er al van 19 uur in,hij moet weer gaan werken om 3 uur vannacht.
    hij heeft echt griep,overal pijn.
    het heerst echt enorm in nederland geloof ik.
    Ik ga nu ook mn bed in,in de hoop dat ik het ook niet krijg,even afkloppen maar!

Deel Deze Pagina