November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Robine:Spannend nu of de beeb vandaag of morgen word geboren,ging je broer bellen ook al is het vannacht?
    Ik kan er niks aan doen dat de kilo's er bij mij zo snel afgaan,is altijd zo.
    ik zeg het niet om je te sarren hoor.wel gek dat je niet afvalt ondanks het dieet en het sporten.sporten is voor mij zoiezo niks.kan me daar niet toe zetten.en heb meestal savonds geen oppas ,omdat man weinig thuis is.
    Is torremolinos eigenlijk een leuke plaats om heen te gaan?jij bent daar vorig jaar toch geweest?

Kelly:vergeten te vragen,hoe werkt dat dan eigenlijk bij de ww?
    punten tellen,hoe weet je al die punten?heb je een lijst dan?
    en is het een zwaar dieet,ik bedoel heb je honger?

Brennied:wij hebben het standaard matrasje bij het campingbedje,maar die is best hard zoals robine schreef,maar wij gebruiken hem weinig dus vind het niet nodig om een andere matras erbij te kopen.

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Even de bank knuffelen

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hoi hoi

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    CHEESE!(met tranende oogjes vd verkoudheid)

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Baby wordt straks geboren. Nu al ruggenprik gehad en 5cm. De kleine wordt rond 20 uur verwacht! Lijkt wel Schiphol met aankomsttijd he!? ;)

Liefffffffffffffffff Fajah! Torremolinos is wel leuk hoor, alleen moet je wel in t goede deel zitten bij de haven. Als je er heen wilt zal ik je nog wel wat hotel of appartement tips geven!

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Even een korte reactie want ik moet zo weg...

Whaaaaaa wat spannend Robine, toch nog tante op je trouwdag !
    Als ik terugkom lees ik vast dat de baby er is!

Lieke is weer goedgekeurd op het cb, 10.180 gram en 79 cm. Prima gegroeid. De prikken vond ze afschuwelijk. Ze heeft echt alles bij elkaar gegild, ik vond het zo zielig. Nu is alles gelukkig weer oke.

Ik kom morgen weer reageren,

Fijne avond allemaal,

Liefs Sap

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sap:veel plezier op de verjaardag van je zus.

robine:OOOWWWWW spannend,zie je wel dat het dan toch ineens snel kan gaan hé?wel leuk op jullie trouwdag.
    ja je mag best wat tips geven over torremolinos,ben er nog nooit geweest dus weet ook niet welke kant je het beste kan zitten.mail me anders even.

9. Wat spannend Robine. Mss is Amber er ondertussen al. Ben zo benieuwd. Ga je vanavond al op kraamvisite of morgen?

Sap: Lieke weer helemaal goedgekeurd? Mooie cijfertjes. Lieke is dan niet meer zoveel gegroeid dan toch, qua lengte dan? Of heb ik het mis.
    Veel plz op de verjaardag van je zus en natuurlijk gefeliciteerd. En ach een avondje zondigen moet toch kunnen ;)

Fajah: Wat een leuk filmpje zeg en foto's ook. Zo lief hoe hij met de bank knuffelt.
    Met de ww mag je alles eten wat je wilt. Je moet dan alleen aan een aantal punten komen. Ik mag 22 punten op een dag. Ik heb een boodschapengids gekregen en daar staan alle levensmiddelen in en dan ook echt alles. Een bruine boterham is bv 1 punt en milner kaas (30 gram) 2 punten, een eierkoek 1,5 punt. Op zich wel prima te doen hoor. Heb nu nog wel honger maar moet gewoon weer even wennen. Zit nu aan 21 punten dus ik heb nog 1 punt wat ik mag benuttigen. Fruit en groente mag je onbeperkt eten.
    Heb het al weleens eerder gedaan een aantal jaar geleden en was toen 8 kg kwijt, maar ga nu voor meer.

Brennied: Wat een onwijs leuk setje zeg. Echt superleuk. Moet ook maar eens weer naar een name it winkel gaan. Dichtsbijzijnde is Zoetermeer.
    En Milou haar 1ste kies....lekker heh die vieze spuitluiers. Ik vind ze echt zo smerig. Daynah heeft ondertussen 3 of 4 kiezen, mag niet echt in haar mondje kijken.
    Ik heb zo'n extra matras gekocht bij de Prenatal. Is veel zachter.

Bedankt voor jullie tips over Turkije. Portugal lijkt me ook erg leuk, dus zit nog te twijfelen even kijken wat mijn schoonzus en broer willen dan.

Ik heb vandaag een compliment gekregen van een kandidaat-notaris waar ik nu voor werk op de afd familiesectie. Ze vond dat ik het goed deed en dat is natuurlijk leuk om te horen.

Ga even bankhangen. Heb knallende koppijn. Me lichaam zal wel moeten wennen aan het nieuwe eetpatroon.

Fijne avond.

Lfs Kelly

10. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Wat spannend Robine! Ik duim dat alles goed zal gaan. Erg leuke naam Amber. Sterkte.

Hier gaat het lekker. Ben druk met van alles en nog wat. Praktijkgebeuren pandjes zoeken en bekijken, gesprekjes etc. Ik moet toch maar weer eens verder met mijn plannen. Krijg daar nu weer een beetje energie voor. Verder heeft mijn vriend gevraagd of ik mijn verjaardag in Rio wil vieren (zonder kids!). Hij moet daar naar toe voor een beurs. We zijn daar drie jaar geleden ook samen geweest. Ik vind dat natuurlijk geweldig maar een weekje zonder mijn kindjes is eigenlijk niets voor mij. Maar ze kunnen echt niet mee. Ik heb nog een paar dagen om te bedenken wat ik wil. Eerst een paar dagen met vriendinnen naar barcelona! we vliegen maandag a.s. en zijn donderdagochtend weer terug. Het jaar begint goed!

Ik heb alles vluchtig gelezen en zag nog zulke zoete foto's van Lieke voorbij komen. Wat lief met die potloodjes!
    Is AM alweer wat opgeknapt?

Ik ga even verder internetten voor mijn plan...
    Liefs

11. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    ps Kel, is 20 kilo niet een beetje veel? Ik vind Turkije niet meer leuk. Vooral niet het toeristischegedeelte. Ik zou de voorkeur geven aan Portugal.

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Robine, spannend hoor...bijna tante!
    Fijne trouwdag gehad en las dat je lekker gerelax had :)

Am, hoe bevalt je nieuwe baan? En lekker zeg nooit geen late diensten en weekenddiensten.
    Na mijn verlof ga ik ook op zoek naar ander werk...wil gewoon graag een baan van maandag tot woensdag of zo...in elk geval 3 daagjes overdag en weekends vrij.

Sappie, gefeliciteerd met je zusje!
    Mooi hoor Lieke die stapt, echt schattig!

Brennied, leuke kleertjes gekocht.

Fajah, ik moet dinsdag pas voor de echo.
    Mooie foto's van Yorben, mooi mannetje.
    Hoe gaat het met je kettingen?

Hier maandag zo onwel geworden op het werk, alles begon te draaien en mijn zicht wel gewoon zo troebel/wazig..
    Heb het 1 keer eerder gehad...dus wist al een beetje.
    Hebben ze me op bed gelegd en mijn vriend gebeld.
    Thuis aangekomen barstende hoofdpijn en misselijk...denk dat het een migraineaanval was.
    Gelukkig was het de volgende dag over maar was wel schrikken!

Vandaag weer lekker geshopt met mijn zwangere zusje :D
    Mooie zwangerschapsspijkerbroek gekocht.
    En voor Jayden weer kleding...van benneton was afgeprijst ;)
    Leuke kleding, beetje kak, vind het persoonlijk erg leuk en hou er wel van...bloesjes, spencers.

Zo ik ga zo slapen, morgen ff naar tuincentrum hier in de buurt, daarna denk ik de auto ophalen en weekend weer werken.

Fijne avond

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sorry diegene die ik vergeten ben :oops:

Trouwens ging over Turkije, wij zijn keer in Side geweest, ons erg bevallen.
    Wil er zo weer heen, mijn vriend werd er gek van want hij werd aangezien voor een turk, mensen gingen gewoon turks tegen hem praten :)

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Spannend Robine!

Portugal vond ik geweldig! Wij zijn er geweest toen ik nog zwanger was.

15. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Avond dames,

Eindelijk beetje bijschrijven :D heb alles wel gelezen maar het was zoveel dat ik het allemaal niet meer weet :( dadelijk dus maar even de reacties tot zover ik kan terug lezen.

Hier dus weer drukte geweest, nu Jordy steeds mobieler wordt en minder slapen wil heb ik gewoon echt tijd te kort overdag. Krijg niks meer gedaan :( huishouden staat momenteel op zijn kop, met het werk wat ik overdag moet doen loop ik gigantisch achter. 's Avonds als ik aan het werk ben loopt het allemaal fout (vanuit de aardige collega's :evil: ) en meestal ben ik wel degene die het kan oplossen. Laatst gebeurde het (voor de zoveelste keer) dat ik tot 23 uur moest werken en ik om kwart voor 12 nog niet was overgenomen door mijn collega. Dit gebeurd echt met regelmaat en niet 1, maar bijna allemaal flikken ze t me dat ze of helemaal niet komen opdagen of minimaal 10 minuten te laat zijn. Als ze me vragen om langer te blijven zitten heb ik daar geen moeite mee, maar niet er zomaar vanuit gaan :evil: heb dus een flinke boze mail naar mijn baas gestuurd dat hij dit moet gaan oplossen want de volgende keer ben ik om mijn tijd pleite. Ik zorg altijd dat ik 5 minuten voor aanvang de ander al ga zeggen dat ik ga inloggen en kan die persoon de sms afmaken en uitloggen, dan begint iedereen netjes optijd en diegeen die klaar is is ook lekker optijd klaar. De baas heeft het aangepakt, maarja of het wat uithaald is nog maar afwachten. Dag later moest ik van 23 tot 24 uur nog een ander overnemen op 2 chats bleek dat ze eruit gegooid was en dus geen smsjes meer had beantwoord vanaf half 10 :rolleyes: ik zeg je mag ze nog wel zelf doen hoor, maar nee weg was ze en kon ik t oplossen. Nouja, vandaag had ik mijn loonbriefje en heb weer lekker €250,- verdiend afgelopen maand dus dan ben ik alles alweer snel vergeten ;)

Verder gaat het hier wel super hoor, afgelopen weekend naar ijshockey geweest natuurlijk zaterdagavond was het hier en zondag was het in Amsterdam, daar ben ik samen met Albert en mijn zus naartoe gegaan. Ik weet niet of je het na verkleinen nog goed kan zien, maar in Amsterdam hebben ze een leuke opkomst van de spelers met licht enzo.
    Verder zaten bij precies boven de spelersbank 3x raden wat dat doet stinken joh, gatver het ruikt alsof je een heel huis vol hebt liggen met zweetsokken :pale:
    Geweldig was het wel en met 2-7 gewonnen dus wat willen we meer haha!
    Volgende week vrijdag gaan we naar Nijmegen, Albert gaat dan niet mee, maar ik samen met mijn zus en nog een meisje. Erg gewoon eigenlijk, maar ben gewoon verslaafd aan de sport :oops: Achja nog een maandje of 2 ongeveer en dan zit het seizoen er al weer op :(

Jordy begint nu steeds vaker heel eventjes los te staan, ben benieuwd hoelang het hier nog gaat duren voordat hij dit echt doorzet, als ik met hem ga oefenen vertikt hij het gewoon allemaal, wil het dus echt alleen wanneer hij dat wil, eigenwijs kereltje
    Even een leuke foto van mijn kleine man.

Robine: Gefeliciteerd met jullie trouwdag :D Voor je het weet zit je al aan de 12,5 jaar ;) En bijna tante, wat spannend allemaal joh \:D/

Trêna: Geweldig die Yorben, en al Jelte zeggen, wow wat goed zeg! Hier hetzelfde wat betreft de kilo's hoor ;) Ik zit nu weer op mijn oude 48 kilo :confused: had er graag wat kilootjes aan laten zitten, maar helaas niet gelukt. Eet gewoon normaal en meer en sport niet. Heb alleen nu een mini-rolletje op mijn buik, maarja na 3 kids maak ik me daar ook niet meer druk om haha :)
    Tormellinos zijn wij ook een keer geweest. Wij gingen toen steeds naar loret of Malgrat omdat er eigenlijk niet zo heel veel te beleven is. Maarja dat zal iedereen anders ervaren he. Ik blijf Malgrat/Santa Susanna het mooiste vinden.

Charissa: jeetje dat is wel schrikken zeg zo'n migraineaanval dan :( Gelukkig nu weer beter.

Jacq: Sow hey, je verjaardag in Rio vieren :confused: Klinkt super, maar zonder kids? :( Hmm niet voor mij besteed haha ;) En ook al naar Brcelona, ook zonder kids neem ik aan? Amuseer je maar lekker en geniet van de rust. Zie dat je weer volop met je plannen bezig bent dus dan mag dat ook wel toch?

Kelly: Wat goed zeg dat je zo gaat afvallen en zoveel :confused: Zolang je wil en vertrouwen sterk blijven gaat het je gewoon lukken hoor, heel veel succes! ;) Geen tips voor je over Turkije of Portugal, Spanje is het verste wat wij ooit zijn geweest (en het enige buitenlandse volgens mij haha) Wat leuk om een compliment te krijgen he, zal zeker niet onverdiend gedaan worden dus geniet ervan :D

Sappie: Dat ziet er goed uit met Lieke haar cijfertjes zeg, lange dame joh, ben benieuwd of Jordy hier de 70cm al haalt :)
    Gefeliciteerd met je zus!

Ik kan helaas niet verder meer terug lezen, sorry dames :(
    Ik probeer t echt bij te houden, maar kom er gewoon niet toe :( Ik probeer morgen nog even te komen :D

Liefs Angela.

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Goedemorgen ,

Kwam even kijken of er al babynieuws was,maar helaas :cry:
    spring nu vlug onder de douche,want moet straks gaan werken.

tot later vanddag!

17. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Ben ook zo benieuwd Robine!

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jaaaaaaaaaaa ze is er! Geboren op onze trouwdag om 20.47. Amber Cassidy 3445 gram en 49cm lang. Ze lijkt op mn broer en is een lekker mollig poppetje die dus uiteindelijk bij 36 weken geboren is, maar helemaal kerngezond en in orde is!
    Ben een trotse tante :)

Zal ff fotootjes spammen.

Met de dikke lippen van papa :)

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

tante Zaph :)