Proficiat !! Tante Robine!! En wat een lekker meisje, gelukkig dat alles helemaal goed is met d'r! Geniet lekker van dit kleine wondertje, gaat het ook allemaal goed met je schoonzus? Moeten ze nog in het ziekenhuis blijven? Hier een pokke nacht gehad Milou werd om 0.30 uur wakker en wilde echt niet meer slapen maar spelen Uiteindelijk om 1.30 bij ons in bed gelegd en na een half uur viel ze toch in slaap. Vanochtend om half 8 weer wakker en nu lig ze alweer een half uur in. Vandaag maar een rustig dagje..vanmiddag shoppen! x brennie
Goeiemorgen! Zo ik ben er weer! Zoveel dingen deze week pff. Robine gefeliciteerd! En nog wel op jullie trouwdag. Wat een lief poppetje zeg echt een schatje. Is alles goed gegaan met de bevalling? Charissa wat naar zeg dat je onderuit bent gegaan. Voel je je al iets beter nu? Jacq ik zou lekker gaan hoor! Een week is (tenminste vond ik) te overzien. De eerste is het moeilijkst. Langer dan een week zou ik niet doen. Ga maar lekker genieten in Barca. Tip restaurant los caracolles. Is een echte echte tapasbar maar dan iets sjieker. Vanaf placa catalunya over ramblas richting haven. Ongeveer 500 meter voor einde rambla heb je aan de linkerkant een klein straatje dat leidt naar een plein (ik weet even niet meer hoe het het, is wel een bekende) Aan het plein zitten veel restaurantjtes etc daar moet je niet zijn, te toeristisch. Ga richting linker achterhoek van het plein daar is weer een straatje. Stukje rechtdoor en dan aan je rechterhand zit los caracolles. Echt een aanrader en niet duur! Kel Turkije is wel leuk. Ik ben er een keer of vier geweest. Wij zaten in Bodrum, Alanya (2x) laatste keer waren we in Gümbet. BEetje uitgaan etc. Heb mij prima vermaakt. Portugal ken ik niet maar heb ik wel goede verhalen over gehoord. Lekker veel visjes eten daar. Hoe gaat het nu met jullie? Hoe was het afscheid van jullie vriend? Verder kan ik niet lezen. Ik ga zo maar even boodschappen doen. Wat een rotweer is het heh. Ik wil lekker bij de stinkvarkens in het park kijken ipv maar steeds binnen met die rot regen... Jaime gaat ok! Kletskous is het. Laatste dagen wel nog drammeriger dan ze al was. Vanochtend heeft ze heerlijk tot tien uur geslapen, was ik blij mee want even wat extra slaap na zo'n drukke week is altijd fijn. Ik kom vanmiddag nog even kijken. Eerst maar boodschappen doen, poetsen en nog wat was vouwen ... Ging dat allemaal maar vanzelf heh. Zoek nog steeds die poetshulp . lfs
Jipieeee! Zaph is tante! Gefelicteerd met de geboorte van Amber! Wat een schatje is het zeg! Kom zo ff bijlezen....eerst ff dweilien en wasjes draaien. Tot later!
Zo, huisje weer aan kant, nu tijd voor wat reacties, voor zover iknog terug kan lezen, want er is weer lekker bijgekletst... Kelly: het gaat goed met de ww lees ik! Knap hoor dat je zelf nog minder punten op een dag had! Hihi.....giebelende Daynah, geweldig zeg! En wat betreft turkije en portugal....ik ben alleen in portugal geweest. Op huwelijksreis naar de algavre. Vond het erg mooi en heerlijk vertoeven daar! Brennie: gaaf setje zeg voor Milou! Blijft zo leuk he die echte meidenkleren! Sap: mooie cijfertjes hoor van Lieke. Bijna gelijk aan die van Jayna. Gelukkig die rotprikken ook weer achter de rug! Voorlopig zijn ze daar weer van af. Veel plezier op de verjaardag, enne....ach 1 x geen sonja kan jij wle hebben toch! Robine: nogmaals gefeliciteerd met jullie 2 jarig huwelijk! Ik kwam gister laat thuis van mn werk en zou je net sms-en, zegt Len dat ie jou al lang gefeliciteerd had....hahaha En extra bijzondere dag geworden met de geboorte van Amber. Je ziet er uit als een supertrotse tante! Fajah: ach die Yorben alweer ziek. Echt balen, dat ie dan steeds maar zo kort weer beter is. Zou toch CB eens vragen ja. En zijn jullie er al over uit wat jullie vakantieadres wordt? Charissa: dinsdag dus je echo, ben je al een beetje zenuwachtig? Zo mooi dat eerste echte leventeken! Voel je je verder al wat beter? LIS: Jesse dus ook niet zo'n goede eter op het moment. Ik ken het hier. Beetje bij beetje met veel afleiding krijgen we hier wat bij Jayna binnen. Maar stelt weinig voor. Zal vast wel weer zo'n fase zijn. En dus weer goed bezig geweest op de fitness, knap hoor! Sensee: Barcelona lijkt mij ook nog wel een keer leuk om heen te gaan. Zo te lezen, ben jij daar aardig bekend Verder weet ik het ff niet meer. Ga Jayna een bammetje geven. Lenhard is vandaag om 1 uur al thuis, dus lekker middagje met zn drietjes. Gaan we mooi op tijd boodschappen doen. Morgen ff naar Groningen, naar de Ikea, vlakbij is daar ook een hele grote Villa Hap, Len maar ff overhalen om daar ook naar toe te gaan...haha Fijne dag verder ! Liefs Sem
Sappie: joepie Lieke ook weer goedgekeurd! Nette cijfers toch. Charissa: oeihh migraine, dat is geen pretje...zeker niet met je zwangerschap. Hoe gaat het nu? Brennie: jeetje jullie nu ook een x een rotnacht gehad. Naja de dagen dat ze lekker tot half 10 slaapt maken het wel weer goed he Is ze verder niet ziek? Shopse vanmikddag! Niet te veel kopen he, volgens mij heb jij de smaak ook goed te pakken Sens: wow Jaime tot 10 uur geslapen, heerlijk zeg. Suc6 met de huishoudelijke klusjes. Semmi: nationale schoonmaakdag he de vrijdag Leuk zo'n grote Villa Happ. Zelf ben ik wel weer opgeknapt, maar nu heeft Kyllian weer koorts. Ik heb voor vanmiddag een afspraak bij de HA, want 1, 5 maand steeds maar weer een terugkomende koorts lijkt me niet normaal. Ik vermoed toch dat hij iets van oorontsteking heeft ofzo, want hij blijft ook steeds aan zn oor trekken (dacht eerst dat het door zn doorkomende kiezen kwam).
HIEP HIEP HOERA VOOR AMBER! {|= Robine gefeliciteerd Ik voel me alweer goed hoor, gelukkig wel! Alleen die moeheid maar verder kan ik afkloppen wat betreft zwangerschapskwaaltjes. Zit al op 1/4 deel...oh wat gaat dat snel. Sens, heerlijk he poetsen Veel plezier vanmiddag bij de stinkvarkens hihihi hoop dat het dan nog droog word. Jaime ook zo lekker aan het kletsen, hier ook hele verhalen en waarover Semmi, lekker dat jullie vanmiddag al samen hebben. Villa hap heeft leuke spul en ikea natuurlijk ook, we willen vanavond ff. Grotere dekbed halen en lekker ff snuffelen. Ja eindelijk de echo, vind deze weken niets aan, die onzekerheid.... AM, gelukkig dat je opgeknapt ben. Ja je kunt beter keer eerder gaan naar de Huisarts, succes! Ga ff was opvouwen en strijken voor Jayden weer wakker word. Hij slaapt echt nog geen uur op een dag...zal wel minder slaap nodig hebben Tot later.
robine van harte en wat een lieve koppie lieke ook weer goed gekeurdt hier ook een slechtte eter ik denk dat het de leeftijd is als jukkie kleintjes erook last van hebben
Robine, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje Amber!!! Wat een snoepje. Zo lief zo'n klein meisje!
AM, wat sneu dat Kyllian maar niet opknapt! Goed om naar huisarts te gaan. Hoe gaat het met jezelf? Charissa, Wat fijn dat je weer wat beter voelt. Het gaat idd snel. de eerste periode vond ik het langst duren. Ik had bij beide zwangerschappen ook vaak migraine wat een ramp is dat he! Dat met het slecht zien heb ik ook een keer gehad. Dat kan zoiets zijn als oogmigraine. Zo eng als je zicht ineens verminderd. Hopelijk blijft het bij deze ene keer(erg genoeg). Sens, bedankt voor je tip! Ik zal het onthouden. Ik ben er een keer eerder geweest maar dat is jaren geleden. Jij bent ook gek op lekker eten he. Kel, hoe gaat het met Sonja? Brennied, balen van zo'n slecht nacht. Lekker shoppen! Ik moet weer even verder. ben met een brief van een patient bezig... Lfs
Zo boodschappen zijn binnen! Vanavond lekker kip uit de oven met opgebakken aardappels en bloemkool. Huis is ook aan kant en Jaime ligt te slapen . Betere timing kun je niet hebben . Charissa gaat inderdaad snel zo'n zwangerschap. Spannend de echo. Misschien zijn het er wel twee . AM kan Kyl geen koorts hebben van de kiezen? Dat groeien van die kiezen gaat volgens mij met stootjes ofzo. Oor trekken is ook vaak een teken van kiezen. Maar wat je zegt voor de zekerheid maar ff naar de HA. Oh en zei vorige week toch nog tegen je hier geen spuitluiers... Nou dat is gewijzigd! Helaas. Die luiers zijn echt te erg. Van de week ging ik verschonen en het zat weer tot op dr rug. Bij het kdv had ze dat ook dagelijks deze week..Ik smeer nu uit voorzorg weer creme want wil niet dat ze weer die rode billen krijgt. Sem bij Villa Happ hebben ze echt vet uitverkoop. Ik was toen in Roermond geweest. Ging nergens over die prijzen. Hele leuke spijkerbroekjes voor 7 euro Lekker dat je man zo vroeg thuis is vandaag. Altijd een goed begin van het weekend! Hier trouwens een enorme rot kat in de buurt die steeds weer bij ons naar binnenkomt. Zowel overdag als 's nachts! Kut beest. Kwam van de week uit mn werk en chiel was al thuis, deed jaime dr spuitluier. Zie ik het gordijn bij de achterdeur helemaal bol staan. En die katten hier raar doen. Zit dat kutbeest achter dat gordijn. Hij kon niet naar buiten want schijnbaar door een gevecht oid was het luik op slot gegaan. Ik michiel geroepen dat ie weer binnenzat. Michiel heeft hem een schop gegeven en we hebben hem opgejaagd. Misschien wel een beetje zielig. Was niet hard trouwens hoor maar de schrik zat er bij het rotbeest goed in. Uiteindelijk de deur opengezet en heb hem sindsdien niet meer gezien. Ik ga nog ff surfen. Lfs
AM: jeetje Kyllian alweer koorts dus. Ben benieuwd wat de HA zegt, Misschien inderdaad wel een oorontsteking als hij ook steeds aan zn oortje zit. Charissa: inderdaad na die eerste echo heb je eindelijk iets meer zekerheid. Je mannetje gaat vast wel met je mee of niet? Miranda: en ook Romira dus een slechte eter momenteelde, de zoveelste hier. Zal inderdaad de leeftijd wel zijn ja. Sensee: lekker he de booschappen weer in huis en klaar voor het weekend! Hier ook alles al in huis en Jayna lekker tukkie doen. Die kip met opgebakken aardappels en bloemkool uit de over klinkt erg lekker. Enne....goed om te weten dat er vette korting is bij Villa Happ! Die rotkat dus waarschijnlijk voorgoed weggejaagd. Hier hebben we Luca die alle katten wegjaagd , is wel handig moet ik zeggen. We zijn net terug van boodschappen doen. Jayna ff lekker op bed. Len stelde voor om samen uit eten te gaan, en vond dat eigenlijk wel een goed idee. Kijken nog even of we Jayna meenemen en anders ff naar opa en oma. Fijn weekend allemaal! liefs Sem
hoi hoi, Robine: nogmaals gefeliciteerd met Amber. En wat een klein poppetje weer zeg. Heerlijk toch? Sem: Ahhhh lekker uiteten. Zou wel mee willen maar ja mag niet van de ww. Is Jayna weer helemaal opgeknapt? Geniet lekker van je weekend. Sensee: Helemaal klaar voor het weekend dus? Klinkt lekker die kip met aardappels en bloemkool. Is het kipfilet of kippepoot? Hier lekker makkelijk tosti met sla, maar vind ik ook wel lekker hoor. Jacq: Ik doe geen Sonja Bakker, maar de Weight Watcher. En die 20 kilo is nodig. Mss wel veel, maar ik wil het gewoon. We zien het wel hoe het gaat. Charissa: Jayden dus niet meer zo'n lange slaper. Daynah slaapt gemiddeld 2 uurtjes op de dag. Ene dag iets meer en de andere dag wat minder zoals vandaag. AM: Ach gossie Kyllian weer ziek. Goed idee om even langs de ha te gaan. Volgens mij hebben kleine kindjes vaak oorontsteking. Dikke knuffel voor hem. Brennied: Milou dus niet zo lekker geslapen. Je zult wel kapot zijn. Heeft ze op de dag nog wel lekker kunnen slapen? Vandaag zouden mijn schoonmoeder en man terugkomen van 7 weken Suriname hebben ze vertraging van 24 uur en vertrekken dus pas vanavond uit Suriname en zijn dan morgenochtend om 09.00 uur op Schiphol. Sabino was dus ook lekker vrij. Vandaag dus even naar de stad gewees en lekker wezen lunchen (tenminste ik een broodje met rosbief en Sabino een uitsmijter ) ook gelijk de foto's van Daynah bekeken. Ze zijn wel leuk, maar ik vind het altijd zo gemaakt bij zo'n fotograaf, maar goed eentje was gratis en heb er nog eentje genomen. Zal later een foto maken en spammen. Ga even met mijn meisje spelen. O ja jullie tips lopen echt uit één wat betreft Turkije en Portugal. Vandaag nog boekjes gehaald voor Turkije en Portugal en ook nog Egypte, dat lijkt me ook nog wel leuk. Morgenavond komt mijn broer met vriendin en dan maar beslissen. Tot laterrrrrrr. Lfs Kelly
In welke periode van het jaar ga je Kel misschien dat dat helpt? Ik weet egypte (tenzij je echt hardcore bent) is het echt te te heet in de zomer. Lekkerder in het najaar. Turkije is zo mei juni qua temp goed water ook. Portugal daarentegen in in mei juni qua temp goed maar het water is dan nog wel koud (door die atlantische stroming volgens mij). Nou ik ga ff verder met koken...
We willen de 2de week van juli gaan. Mijn schonzus is voor lerares aan het leren, dus we zitten helaas aan de schoolvakantie vast. Weet dat Eygpte dan erg warm is. Wat een luxe probleem heb ik eigenlijk!
Sens, ik heb laatst al een droom gehad dat ik een tweeling, jongen en meisje kreeg.. Nee wil graag nog een keer zwanger zijn hihihi... Semmi, heerlijk uit eten, Veel plezier Vanmiddag de autoverzekering geregeld omdat we hem morgen op kunnen halen JOEPIE Ik ga ff in bad met mijn kleine hummel en dan lekker op de bank neerploffen en niets meer doen hihihi morgen 6uur gaat die wekker weer