November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Tweede week juli is in Portugal en Turkije lekker warm. Turkije heb je veel russen (met all in iig) ik vond dat een nadeel. Turkije is wat goedkoper en ook wat ander publiek (ook met all in, wij hadden gezinnen die een kwartier voordat buffet werd geopend al stonden te wachten..zo belachelijk veel opschepten dat ze het niet op konden...echt ik werd daar soms pissig om.
    En idd een luxeprobleem..haha.

Charissa dan vier kinderen..hihi. Ik vind het soms nog wel jammer dat een van de tweeling eerder is vertrokken. Was het een jongen of ook een meisje. Zou Jaime dan op hem of haar lijken en wie was dan eerder geboren. Stom heh?

Hier het gas maar weer uitgedraaid want Michiel komt later..zucht.

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hey allemaal!

Bedankt voor de felicitaties voor Amber :) het gaat goed met de kleine al wil ze nog niet aan de borst lurken! Komt vast goed. Zondag gaan John, Jill en ik langs met de luiertaart, ws tot na t weekend ligt ze in t zkh.

Charissa; Jeetje meis zo een flauwte is niet tof. Gelukkig voel je je inmiddels weer wat beter.

Sens: Fijn zo ene buurtkat die bij jullie naar binnen sluipt! Wel zielig dat jullie me een trap hebben gegeven! Ga meteen de dierenbescherming bellen!

Kel: Egypte is helemaal niks aan. Tenzij je van vissies kijken houdt.......ik ben in Hurghada geweest 8 dgn en dat was meer dan genoeg. Alleen maar zand en hotel en zee. Saai dus. Balen van de vertraging, maar goed wel lekker dagje saampjes gehad. ben benieuwd naar daynah dr foto!

Sem: Hihi jaja ik had al ff gehyved met je mannetje gisteren! ;) Stiekum he!? Hier ook naar Ikea geweest vandaag, weer lekker geshopt.

Fajah: Ik zal je binnenkort wel ff t een en ander mailen over Torremolinos!

Jacq: Nog lekker druk bij je!? Je bent zo weinig online. Gaat t goed met de kids?!

AM: Jij weer lekker opgeknapt, mooi zo! Arme Kyl, kan best een oorontsteking zijn idd als ie steeds aan zn oortje trekt. Beterschap! Ennuh wij hebben dezelfde kist van Ikea als jullie gekocht. Geen geld dat ding. Ook meteen 2 stoeltjes en een tafeltje gehaald. Staat leuk

Fajah: Ja ben voor t eerst tante, althans Kim is van John zn zus en die is al 12, ik heb haar pas meegemaakt vanaf dr 7e jaar, dus ken Kim niet vanaf de gebvoorte net als Amber. Dit voelt wel specialer hoor, ook omdat t van mijn broer is.

Moest vanmorgen op Cb zijn met Jill, werd ik gebeld dat de arts ziek was. Nu is de afspraak verplaatst naar volgende maand, de 8e feb pas.

Zo vanmiddag dus in Ikea geweest. Was gisteren al in Delft geweest maar daar was alles uitverkocht. Vandaag dus maar ff naar Amsterdam gereden en daar alles wat ik wilde hebben gehaald. Heb dus de box afgebroken(John weet nog van niks, ahahaha) en toen een tafel en 2 stoeltjes gekocht(net als Am en Sap in t wit) en een speelgoedkist. Staat erg leuk bij elkaar.

Ga nu ff eten maken, aardappel anders, broccoli en bloemkool en rindervinkjes.

Tot later

Sorry wie ik ff vergeten ben..............

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gefeliciteerd Robine! Wat een schatje! Toch wel heel leuk zo'n kleintje.

Hé gat, er komt hier weer een vreselijke walm mijn kant op... :(

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: lekker uit eten geweest? En is Jayna nog meegeweest?

Sens: he bah toch spuitluiers ;) Hier geen spuituiers meer, maar de 2 hoektanden onder gaan nu wel doorkomen! Daarna alleen nog 4 kiezen en dan issie gelukkig compleet.

Kelly: ben benieuwd naar de foto! Wbt Portugal en Turkije, Egypte, daar weet ik niets van...nergens nog geweest.

Charissa: hihi vind je het zwanger zijn zo leuk dat je liever 2 x zwanger bent dan een tweeling? :p

Robine: lol het Ikea tafeltje en de stoetjes zijn wel geliefd he :p Ze zijn nu trouwens uit het assortiment, dus je hebt geluk gehad. Hier in Utrecht zijn ze al uitverkocht. Wij zijn daarom naar A'foort gegaan om ze te halen. En hoe reageerde John op dat de box weg was? Ik mis hm hier echt niet!
    En jullie arts ookal ziek. Hier ook pas 22 feb naar het CB omdat de arts ziek was. Wel irritant he, je rekent er toch op.

Panda: haha en kreeg je nog een extra verassing behalve alleen de geur? ;)

Nou Kyllian heeft gelukkig (nog) geen oorontsteking, maar er zat wel vocht achter het trommelvlies. Daar hebben ze veel last van als ze plat liggen. Vandaar dus ook die rotnachten weer. Hij heeft een neusspray meegekregen.

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: Het tafeltje en de stoeltjes zijn niet in goede aarde ontvangen :(
    John vindt het spuuglelijk en is boos op mij omdat ik t ''stiekum'' heb gehaald!Lol.
    Nu gaan we vanavond de boel weer verbouwen........tafel en stoeltjes verhuizen naar Jill dr kamertje en de mooie speelgoedkist die we gelijk met de babykamer hebben gekocht verhuist naar beneden.
    Hij heeft ook wel een beetje gelijk hoor, nu t zo hier staat vind ik t ook niet zo heel mooi eerlijk gezegd. Hahaha, hoezo impulsief? Trouwens dat t uit t assortiment gaat weet ik niks van hoor, gisteren in delft zeiden ze dat er zaterdag gewoon weer een nieuwe lading komt.
    Hopelijk gaat de neusspray bij Kyl werken! Beterschap!

Ik ga ff helpen sjouwen...........;)

Liefs

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    he gats mn vent is net thuis en spuugt bloed,is toch niet normaal hé?
    en hij heeft nog altijd pijn op zn borstkas.kan dat teken van longontsteking zijn?iemand een idee?
    even geen reacties hoor meiden,ga mn ventje even vertroetelen,heeft de hele week ziek gewerkt arme schat,er was nml geen invaller,lekker hoor!

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Gadsie Fajah, volgens mij hoort dat idd bij een longontsteking. Zou maar ff naar een dokter gaan!

Sterkte!

8. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Fajah: daar zou ik wel even mee naar de dokter gaan, bloed spugen kan nooit goed zijn. En dat er geen invaller is, jammer dan. Ziek is ziek hoor.

Annemonique: jazeker, een grote verrassing. :) Gelukkig keurig in de luier.
    Wat sneu voor Kyllian. Is zeker pijnlijk, vocht achter de trommelvliezen. Neusspray zou op zich wel moeten werken. Hoop het voor hem. En voor jullie.

Haha Robine, je aankoop is dus afgekeurd. Is toch wel leuk voor op haar kamertje?

LIS: dat begrijp ik eerlijk gezegd ook niet, waarom ik niet vaker ziek ben. :) Moet zeggen dat ik wel supergezond eet en geen last van stress heb.
    Bastian is ook aan het klooien met eten, hij slaat steeds op de lepel en likt vervolgens zijn handjes af. Lijkt me geen kwaad kunnen als ze even wat minder binnenkrijgen. Bastian regelt dat prima zelf, als hij weinig avondeten heeft gehad, eet hij de dag erna extra veel fruit en brood.

Brennie: leuk, bijna weer een kleintje erbij dus! In het campingbedje heb ik gewoon het matrasje dat erbij geleverd is. Zeker als het maar voor een paar nachtjes is, dan kan dat best.

Sappie: ojee, wat zielig voor Lieke dat ze de prikken zo erg vond. Ik denk dat Bastian ook de boel bij elkaar gaat krijsen. Mooie cijfers heeft ze.

Kelly: zeker leuk om een compliment te krijgen!
    Ik ben al heel vaak gebeld om foto's te laten maken maar heb dat om dezelfde reden tot nu toe nog steeds niet gedaan. Het zijn meestal hele mooie foto's, dat wel, maar vaak net niet 'natuurlijk' genoeg ofzo vind ik.

Jacq: heerlijk joh, naar Rio! Lekker caipirinhas drinken. 8) Kunnen de kinderen echt niet mee?
    En al naar Barcelona, leuk zeg.

Charissa: dat klinkt idd als migraine, bah. Raar is dat he als je dan zo wazig ziet. Vanuit de ooghoeken, of niet? Hoop dat je er niet vaker last van krijgt.

Belachelijk Angela, groot gelijk dat je daar pissig om bent. Vind dat echt niet kunnen.

Sens: Jaime ook al zo drammerig, Bastian ook. Wil continu hangen en als hij zijn zin niet krijgt dan begint ie meteen heel overdreven te huilen. Pfff... Naar bed brengen is ineens weer een drama. Wel fijn dat ze zo lang uitgeslapen heeft.

Semmi: goed idee, even uit eten. Veel plezier!

Bastian heeft vandaag op het kdv 2,5 boterham gegeten, da's geloof ik wel zijn record. Zal wel komen omdat hij weer zo vroeg wakker wordt 's ochtends (half 6 :rolleyes: ).

9. Panda: Zo Batian 2,5 boterham. Knap hoor. Hier is het meestal 1,5 boterham en soms weleens 2.

Fajah: heh dat klinkt niet best hoor. Ik zou idd maar even langs de ha gaan. Beterschap voor hem.

Robine: tafeltje en stoeltje niet goedgekeurd door John.....hahahaha ach op haar kamertje kan het toch ook. Als het klaar is foto spammen kunnen wij het even keuren.
    En 8 feb pas naar het cb? Niet normaal dat het zo lang duurt. Zou Jill ook haar prikjes krijgen en je weet een week daarna worden ze ziek.

AM: Hoop dat de neusspray gaat helpen en dat de nachten dan wat beter gaan ook voor jullie.

Charissa: Dus jullie gaan voor 3 kindjes? Zou wel leuk zijn een tweeling, maar wel heel druk volgens mij.

Ga nog even surfen en dan lekker voor de tv hangen en op tijd naar bed. Morgen er vroeg uit.
    Foto van Daynah zal ik van het weekend even spammen.

Fijne avond.

lfs Kelly

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeieavond,

We zijn weer terug van het shoppen :) We hebben een nieuw tft scherm voor de computer gekocht, verders niet zoveel. Oja voor Milou, natuurlijk, nog een leuk spijkerbroekje van de h&m. Milou is strontje verkouden :( Tis alweer bijna een maand geleden...recordje! Maar ze is wel zielig. En ik denk in combi met de kies en tandje dat ze best wat last heeft. Vandaag 3x een uurtje geslapen en nu ligt ze een half uur op bed. Heb d'r maar een zetpilletje gegeven, hopelijk slaapt ze de nacht door. Jeetje wat waren wij vanochtend moe..........petje af voor degene met de 'standaard' gebroken nachten :(

Bastian 2,5 boterham :confused: milou eet er altijd eentje. Op het kdv trouwens anderhalf. Het avondeten gaat hier er nog altijd heel goed in. Een bordje vol en als ze nog ooit een potje krijgt...potje leeg.

Fajah, zeker ff naar de ha hoor! Dat kan niet goed zijn.

AM: agossie...die Kyl. Hopelijk helpt de neusspray...koorts op en af is ook maar niks. Komt ie voort iedere nacht? Hoe gaat het inmiddels met je nichtje?

Robine, moest wel lachen...alles gekocht en geïnstalleerd en man des huizes keurt het af :) . Ach ja, zo kan ze zich boven ook lekker vermaken. Is het nog gelukt met versjouwen?
    Jammer dat je schoonzus en baby nog ff in het ziekenhuis moeten blijven, zielig voor je broer. Naar huis zonder vrouw en kind....kan ie nog wel ff genieten van de rustige nachten ;)

Kelly, veel plezier morgen! Ook weleens lekker, onverwachts samen een dagje vrij. Idd wat je zegt met die foto's, vind ik ook.

Sem, en hoe was het eten?

Sens, inmiddels al lekker gegeten? Hebben jullie een kattenluik dat er ook vreemde katten binnen kunnen komen?

Ik ga nog ff film kijken, hoor net dat de family man bezig is. Toedels!

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    oja oja oja.....ik mag volgende week vrijdag om 14 uur op sollicitatiegesprek komen \:D/

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: aihhh balen dat ie het niet leuk vond :( Hopelijk vindt ie het in dr kamertje wel leuk staan...

Fajah: dat kan idd een longontsteking zijn. Is hij ook kortademig? Echt zo snel mogelijk mee naar de HA of zelfs huisartsenpost, een longontsteking kan je maar het beste zo snel mogelijk bij zijn.

Panda: haha Bastian klein vreetzakje vandaag dus ;) Heerlijk toch als ze zo goed eten, issie iig goed gezond :p Hier wordt maar zelden een hele boterham opgegeten. Meestal 2/3e.

Kelly: morgen er vroeg uit? Ben niet nieuwsgierig hoor, maar gaan jullie iets leuks doen? ;)

Brennie: Milou ook weer verkouden :( Tja als je niet anders gewend bent dan dat ze doorslaapt is het natuurlijk extra vermoeiend als ze dat nu niet doet. Je raakt er echt aan gewend aan die gebroken nachten, maar gelukkig hebben we het hier niet elke nacht. De afgelopen dagen is hij vooral 's avonds wakker. Dan is het huilen en gaan we hem maar weer troosten bij ons op bed. 's Nachts is het zeer wisselend of hij wel of niet wakker wordt. Vannacht had hij van half 12 tot half 7 doorgeslapen, maar daarvoor bracht hij ook weer nachten bij ons op bed door.
    Mn nichtje is nog niet bevallen, sprak haar vandaag nog op msn, maar nog geen tekeken. Bij jou ook nog geen nieuws ws?

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Oehhh spannend Brennie! Zelfde soort werk of iets heel anders?

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Was vandaag bij de WE (HIJ), daar hadden ze ook leuke kinderkleding! Was pas vanaf maat 92, maar heb een colbertje voor Kyl gekocht die hij al wel aan kan met de mouwen omgeslagen. Handig voor als zn winterjas te warm is strakkies in april ofzo.
    En bij de V&D hebben ze grote Benetton uitverkoop...50% korting! Maar iedereen is nu onderhand volgens mij wel uitgeshopt haha.

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen,

Zo ik ben de eerste :) Milou is nog steeds zielig. Vannacht de hele nacht bij ons geslapen :oops: Ze eet wel gewoon maar d'r neus zit potdicht. Nu ligt ze weer te slapen, hopelijk voor een paar uur ;)

AM: schattig een colbertje voor Kyl. Hoe is het vannacht met hem gegaan? Tis ook een administratieve functie maar dan veel meer van alles wat. Lijkt me echt heel leuk!
    Mijn zus ook nog niks, wel vertelde ze dat ze standaard iedere avond om 21 uur pijn in d'r rug krijgt maar dat zet dan niet door. Wie weet....

Nou dat was het eigenlijk alweer :)

Sappie, hoe was het feestje geweest?

Robine, gaat het al wat beter met de borstvoeding bij Amber?

Ik ga mijn koffie opleuten en verder met foto's inplakken in Milou d'r fotoboek. Ik zou er eigenlijk maar t/m haar 1e verjaardag inplakken maar ik heb plek over dus we gaan vrolijk verder. Maar wat een pokkewerk is dat..pff. Ik hou het nu een beetje bij zodat ik niet ineens een stuk of 50 foto's moet inplakken.
    Het resultaat is wel echt super, vanaf dat ik zwanger was tot nu. Krijg iedere keer nog tranen in mijn ogen als ik hem helemaal doorkijk :oops:

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    En hier is de 2e! :)

Brennie: wanneer was je zus ookal weer uitgerekend? Spannend hoor!
    Suc6 met het fotoboek! Ik ga ook echt binnenkort eens beginnen.
    Kyllian was gisteravond weer om half 12 wakker, heeft toen nog een fles gekregen. Vannacht was het geloof ik half 5, weer een fles en toen tot half 7 geslapen. Nog niet helemaal in eed goed ritme dus ;)

Hier is vannacht de schutting omgewaaid, wist niet dat het zo hard gewaaid heeft. We zijn hm nu een btje vast aan het zetten. Heb verder al gestofzuigd, was gedraaid, bed verschoond....heerlijk als alles weer gedaan is.

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    goedemorgen,

gister is mn man nog naar de huisarts geweest,het is geen longontsteking ,maar een hele zware verkoudheid.goed in de gaten houden,want kan wel op een longontsteking uitdraaien.hij heeft pillen gekregen ervoor en een fles voor de hoest en slijm.
    ik ben vanmorgen naar de kapper geweest,moest er al om 8 uur zijn.
    weer gekleurd en geknipt,niks bijzonders,zelfde als altijd.
    dacht bij mezelf eerst ,laat ik eens iets heel anders doen.kort en zwart ofzo hahaha,maar denk dat manlief daar niet blij mee zal zijn ;)
    toch maar blond gedaan dus.
    jelte is net opgehaald en die blijft de hele dag bij oma en opa.
    yorben kruipt hier rond op de zolder bij me.het is de eerste keer dat hij niet slaapt smorgens in zn leven,ik snap er niks van.maar komt wss dat ik naar de kapper ben geweest en papa had hem erin gelegt en hij huilde,dus weer eruit gehaald.

am:weer aan het shoppen geweest,jij blijft shoppen hé?

brennied:heel ontroerend is dat die babyfoto's inplakken,ik heb ook iedere keer tranen in mn ogen,het gaat zo snel voorbij hé?

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    yorben wil ook nog wat typen voor jullie ;)

jfshuyuuuuuuuuuuugftghv/42kokkkkkkkkm87b

19. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Wat hebben jullie lekker veel gekletst zeg ! Gezellig hoor. Heb een extra scherm geopend om goed te kunnen reageren op iedereen ;) .

Sens; kan me voorstellen dat het lekker was dat Jaime vrijdag sliep tot 10.00 uur nadat je een drukke week hebt gehad.
    Irritant zo'n kat die steeds naar binnen sluipt, hoop dat hij nu zo is geschrokken dat hij niet meer terugkomt.

Sem; zijn jullie gisteren nog lekker uit eten geweest? Met of zonder Jayna? Heb met Rick afgesproken dat wij nu sowieso 1 x per 2 maanden ofzo lekker met zn tweeen uit eten gaan, komt er nu zo weinig van :( .
    Veel plezier bij Ikea en Villa Happ vandaag. Ben benieuwd naar je aankopen ;) .

Fajah; wat zul je gechrokken zijn toen je man bloed overgaf, bah best eng. Gelukkig is het geen longontsteking. Hoop dat de medicijnen snel aanslaan. Veel beterschap voor hem !
    Hihi, schema van Yorben een beetje in de war ;) .

Annemo; gelukkig geen oorontsteking voor Kyllian. Hoop voor hem dat het beter gaat met de neusspray. Gelukkig ben jij weer helemaal opgeknapt.
    Leuk een colbert voor Kyllian, ga je nog wel ff spammen, vinden we erg leuk ! :D .
    Balen van de schutting, het heeft inderdaad erg hard gewaaid!

Charissa; wow jij ook alweer 10 weken zwanger, het gaat echt snel!
    Veel plezier bij de echo de 15de.

Kelly; 24 uur vertraging voor je schoonouders, dat is echt balen zeg :( . Hoop dat ze dan vandaag op tijd vertrekken. En wat gezellig samen met zn drietjes de stad in. Niets voor Daynah geshopt :) :) .
    Goed van je een broodje rosbief, is toch ook heerlijk ! Kan je het een beetje volhouden?
    Veel succes met het uitzoeken van de vakantie vanavond !

Robine; hoe gaat het met kleine Amber? Zijn je broer en schoonzus lekker van dr aan het genieten? En hoe zijn de kriebels bij jou? ;) . Als je dan weer zo'n klein beebje ziet .......leuk leuk leuk.
    Hahaahahaha di John vindt hij het tafeltje met de stoeltjes niet leuk :( . Staat het op dr kamertje beter? Ff spammen, kunnen wij het ook zien.
    Balen dat de arts op het cb ziek was en nu pas februari? :confused: . Zoals Kel al zei..een week later kunnen ze ziek zijn en dat kan natuurlijk niet want dan moeten de meisjes samen spelen ! :D . Maar Jill is een kanjer, dus gaat vast goed.

Panda; oeps Bastian meldt zich tegenwoordig om 05.30 :confused: , dat is inderdaad vrij vroeg. Ga je er dan uit om hem pap ofzo te geven? Gaat hij daarna niet meer slapen? Kan me voorstellen dat wanneer hij zoooo vroeg ontbijt hij lekker 2.5 boterham op kdv op eet :D , heerlijk.

Brennied; arme Milou, weer verkouden? Ach na een maand mogen we niet klagen he, ze doet het super ! En weer verwend met een nieuwe spijkerbroek, leuk hoor, zag laatst ook al zulke leuke kleren voor Milou voorbijkomen.
    Jaaaaaaaaaaaaa wat goed Brennie dat je op gesprek mag komen, wat is het ook alweer voor functie? Alvast heeeeeeeeel veeeeeeeel succes iig.
    Succes met foto's plakken, kan me heel goed voorstellen dat het af en toe emotioneel is, heb ik ook last van :) .

Hier verder alles oke, Lieke heeft tot nu toe geen last van de prikken gehad.

We hebben een lekker rustig weekend, heerlijk hoor zo'n weekend waarin je geen verplichtingen hebt.

Sonja gaat super ! Toen ik begon woog ik 71.3 en heb me vanochtend gewogen en toen woog ik 69.4, gaat de goede kant op dus. Lang leve Sonja ! :) :) :) .

Ik ga zo nog ff spammen van mn meisje en onze duplo creaties die we vanochtend hebben gebouwd.

Tot later,

Liefs Sap

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Lekker zitten op de box met duplo

Deel Deze Pagina