November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

De baby moet ook nog een flesje melk voor het slapen gaan

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Geconcentreerd met duplo spelen

3. sappie

sappie Fanatiek lid

hmmm welke zal ik eens gaan pakken

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Vinden jullie ze mooi geworden?

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Fajah: gelukkig heeft hij geen longontsteking. Laat hm maar ff lekker thuis uitzieken.

Sappie: Echt lief hoe ze de pop de fles geeft. Duplo is bij jullie dus ook populair. Ik vind je creaties heel mooi hoor Lieke! :)
    Goed bezig met Sonja hoor! :D

Kan hier nog geen foto's spammen. De router is hier kapot, Djurre is iets nieuws aan het installeren. Ik zit op mn laptop via de verbinding van de overburen te internetten :p

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap: Lieve fotó's van Lieke en ik vind t ook erg mooi geworden hoor Lieke, prachtige bouwwerkjes heb je gemaakt!

Brennied: Ahhhhh helemaal emo van t inplakken van de foto's. Wat zijn ze dan al aan t veranderen he, van zo een klein poppetje tot echte meisjes!

Am: leuk dat je bij de WE nu ook voor Kyl terecht kan! Een colbertje zal em vast schattig staan!

Fajah: Arme man van je. Hou em maar goed in de gaten en goed verzorgen he! Toch maar weer blond, daar houden de mannen van ;)

Ben eindelijk geslaagd voor schoentjes voor Jill, t heeft de nodige winkeltochten opgeleverd, maar dan uiteindelijk toch iets naar mn zin gevonden. Ook nog halve prijs dus nu waren ze maar 40 euro. Scheelt weer.

Amber gaat goed, al drinkt ze nog niet en spuugt ze veel. Morgen mogen moeder en kind mssnaar huis. Leuk! Zal ze dr wel al heel anders uitzien.

We hebben gisteren tot 12 uur verbouwd, t tafeltje en de stoeltjes staan nu op dr kamertje, de woonkamer is weer netjes zonder kindetroep erin en alle speelgoed is verdeeld over 2 kisten( de mooie in de woonkamer en de lelijke op Jill dr kamertje) Zal binnenkort ff spammen!

Liefs en fijn weekend allemaal

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jippiehh we hebben weer verbinding hier!
    Dus ff zn nieuwe jasje spammen. Was alleen vergeten zn ritsje dicht te doen (zit binnenin zn jas nog een extra rits, maar dat gedeelte kan er ook af)

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Tegenwoodig hoeven papa en mama mij eindelijk niet meer de fles te geven.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: fijn dat het goed gaat met Amber. Hoop dat het drinken aan de borst nog wel gaat lukken. Hier hadden we ook een eigenwijs jochie wat niet wilde ;)
    Ben benieuwd naar de foto's van Jill's kamer.

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Annemo; oooh wat een leuk colbert ! Ik vind het hem echt superleuk staan ! En Kyllian kan ook al zelf drinken :thumup: .

Robine; veel plezier morgen bij Amber ! En ik vind de schoentjes voor Jill echt heel erg leuk! Fijn dat de woonkamer weer helemaal naar jullie wens is. Veel plezier bij de geitjes !

Liefs Sap

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik zit te zoeken naar Jill dr schoentjes....ik wil ze ook zien! :p
    Ennuh thnx Sappie :D

13. Zo ben er ook weer.

Huisje weer schoon. Vanmorgen mijn schoonmoeder en man opgehaald op schiphol en die zijn ook weer veilig thuis. Als je zo op schiphol loopt heb ik echt gelijk zin om op vakantie te gaan :D
    Ze had een hoop kadootjes bij zich voor Daynah. 8 nieuwe setjes kleding, wel allemaal zomer. Iedereen heeft een setje gekocht voor Daynah. Ik vind alleen niet alles leuk :( , maar goed ze draagt het een keer foto maken en klaar :oops: Het gaat maar om 2 setjes dus valt mee.

Vanavond vakantie uitzoeken. Hoop dat we eruit komen. Zal wel goedkomen.

AM: Wat een leuke jas zeg. Staat Kyllian goed.
    Goed van Kyllian dat ie zelf kan drinken. Daynah doet het soms zelf maar is af en toe een beetje lui.
    We moesten vanmorgen vroeg op omdat we dus naar schiphol toe moesten. Wel vroeg hoor zo voor de zaterdag, maar ach de dag is lekker lang.

Robine: Was het nog leuk in de speeltuin. Jill uiteindelijk toch nog moe geworden en lekker gaan slapen?
    Veel plz morgen bij je nichtje. Ben benieuwd hoe ze de luiertaarten vindt. Ze moeten het wel leuk vinden toch.

Sap: Wat een leuke foto's van Lieke en ze krijgt echt steeds meer haar zeg. Op die laatste foto lijkt ze echt op jou.
    En wat lief dat ze haar pop de fles geeft.
    Geloof dat wij ook maar eens een pop moeten kopen voor Daynah. Heb wel een poppenbuggy maar geen pop.
    Veel plz vanavond bij het voetbal.
    En goed van je afgevallen kilo's. Ben trots op je.

Fajah: Hoe gaat het met je man. Voelt ie zich al wat beter. Goed dat jullie toch even naar de ha zijn geweest. Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.

Brennied: Hoe is het met Milou? Gaat het weer wat beter. Dikke knuffel voor haar.

Zo ga even met Daynah spelen want die is zojuist wakker geworden.

Fijne avond.

Lfs kelly

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    http://www.naturinolosgatos.com/stores/ ... /store.htm

Deze schoentjes heb ik gehaald Am! Leuk colbertje bij Kyl, hij lijkt wel meteen 20 jaar ouder :)
    Fijn zeg dat hij zelf de fles drinkt. Ook s avonds? Wij geven em eigenlijk alleen nog maar liggend in bed aan Jill, zowel s ochtends (s middags als ze wil slapen althans) als s avonds. Beter zo, scheelt weer een hoop rugklachten!

Ik ga de kaasfondue bereiden, mag niet van Sonja, maar goed doe nu al 2 weken aan Sonja en nog geen gram eraf. heb dus een soort van schijt aan Sonja!

Laterz!

15. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Allereerst:
    GEFELICITEERD MET JE NICHTJE AMBER ROBINE!
    Wat ziet ze er prachtig uit!
    Nu wachten we nog jullie 2e hoor ;)
    De luiertaarten zullen vast en zeker in goede aarde vallen!

AM: leuk colbertje! Ik loop af en toe ook bij de WE binnen, maar durf nog niets te kopen. Ik vind het zo moeilijk met de maten. Vooral van broeken.
    Drinkt Kyllian nu altijd zelf de fles? Jesse is daar ook te lui voor. Als je 'em maar even helpt of de fles even draait, laat ie gelijk los, hahaha! Ach, ik vind het nog wel lekker. Dan heeft ie zijn mama nog echt ff nodig.

Sappie: leuke foto's van Lieke. Wat kan die toch geconcentreerd spelen zeg! Jesse smijt echt met alles. Eerst helpt hij me vanmiddag om de blokjes in de doos te doen en zit alles er netjes in (dus ik klaar om te stofzuigen), gaat ie alles er weer uitgooien!

Kel: Fijn dat schoonmoeder en man ook weer heelhuids thuis zijn. En das soms wel moeilijk he, met kleding die je krijgt en niet jouw smaak is. Maar wat je zegt hoor: fotootje maken en hopla... KLAAR!

Brennied: nou, we zijn nu trouwens ook wel benieuwd naar jouw zus. Maar ze is ook nog geen 40 weken toch? Wanneer is ze precies uitgerekend? Leuke kleertjes ook weer voorbij zien komen voor Milou.
    En dat jullie haar 's nachts in bed nemen... joh, dat doen wij ook. Nu gaan de nachten weer goed, dus we zeggen nu maar dat die akelige weken echt zijn gekomen doordat Jesse niet lekker was (goed excuus voor onszelf). Toch wen je aan de gebroken nachten, vind je niet?

Wij hebben lekker dagje gehad. Eerst gister gaan zwemmen in Houten met Jesse (ja, voorproefje op volgende week AM en Sens!). Het was wel druk hoor. En wij komen altijd op het laatste moment binnendruppelen, iedereen was al in het water. En Jesse heeft vaak wel even tijd nodig om te zien wat er gebeurt. Dus daar was hij meer mee bezig. Ja, en het van de kant in het water springen was ook leuk!
    Gistermiddag lekker naar Zeist geweest, pannenkoek gegeten. Jesse heeft maar liefst 1/4 pannenkoek op (ze zijn daar wel groot hoor), maar er was ook weer zoveel te zien.
    Vandaag al een hoop zooi naar de stort gebracht. Auto vol, dat scheelt al op de zolder. Nog wel een hoop te doen, maar het begin is er. Tevens ook contact gehad met de aannemer die de zolder gaat doen. We willen dat het echt eind maart klaar is, in ieder geval voor ik met verlof ga.
    Dat zou moeten lukken... Want daarna is er nog wel wat te doen.

Afijn, wasjes aan het draaien, de normale dingen voor het weekend he.
    Jullie kennen het wel. Vanavond lekker languit op de bank. Misschien maar eens aan '24' beginnen (laatste seizoen dan).

Fijne avond!

16. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Leuke schoentjes Robine!

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hello,

Zo zeg lekker dagje vandaag..NOT. Of ze is ziek of het zijn die rot kiezen. Het komt er iig aan alle kanten uit. Ze heeft vandaag al drie keer een schone romper en broek aangekregen omdat de shit gewoon wegloopt. Echt niet leuk. Ze is drammerig huilerig, wil niks en zegt alleen maar die die die. Ja het is goed hoor. Pfffff ..

AM geweldig zeg dat colbertje echt het staat hem super!
    En ook de fles zelf drinken. Jaime doet het al even maar ondanks dat geef ik gewoon altijd de fles als ze bij mij ligt. Ze houdt hem dan wel zelf vast, maar ze ligt gewoon bij een van ons. Zo blijft ze nog een beetje een beebje. Bij de kinderopvang doen ze het ook zo.

Robine leuke schoenen zeg! Zijn de zolen wel lekker soepel?
    SAS dagje dus...haha. Hmm lekker kaasfondue. Je brengt mij op een idee! En heel de woonkamer weer verbouwd..hihi.

Kel wat jammer van de setjes. Toch best vaak heh dat mensen dingen kopen die gewoon niet leuk zijn.

Sap knap hoor van Lieke het bouwen met de duplo. Schattig zo met de fles bij de babypop. Lief dat ze dat al zo snel doorhebben heh.

Fajah gelukkig niks ernstigs. Bloed overgeven lijkt mij niet fijn.
    Helpen die medicijnen een beetje?
    En Yorben kan al goed typen zeg!

Panda Bastian ook een drammer. Wat je eraan heh. Ik vind het best lastig. Hier nu ook tijdens het eten: die, die die en dan wil ze dat je iets voor haar pakt. Doe je het niet dan gaat ze brullen maar net alsof het het einde van de wereld is.
    Is dit misschien nog de sprong ofzo?
    2,5 bam prima toch! Eten bij een ander is altijd lekkerder heh..haha.

Brennied balen dat Milou ook weer ziekjes is. Verkouden is ook niet leuk. hier idd een kattenluik. Hadden er eerst een met een sleutel/magneet maar die ging steeds stuk en aangezien dat ding 80 euro kostte heb ik na 4 keer ofzo gezegd hier kap ik mee. Nu een gewoon luik...
    Spannend dat je op gesprek mag komen. Voor welke functie?

Hier verder niet veel te melden dus behalve de poep die er aan alle kanten uitkwam. Beetje jammer zo in het weekend.
    HEb ook nog steeds de pest in over het weer met die regen af en toe. Je kan niks. Gaat ook niet in de regen naar de kinderboerderij, sta je daar.

Getver was het maar zomer. Vorig jaar staken we de bbq voor het eerst begin april aan dus heb nog goede hoop voor dit jaar.

lfs

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha hier ook altijd op het laatste moment.
    maar over dat in het water springen...wat moet ik mij daarbij voorstellen? Met baby en al in het water springen?
    Ik zie zonder lenzen nagenoeg niks maar om nu mn bril op te zetten als ik in het water spring...whaaahaaa.
    We gaan het zien! Hebben ze ook een peuterbad zoals in maarssen vorige keer, met die glijbaan en trap enzo?

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: wow 8 setjes erbij haha. Je hoeft zelf niets meer te kopen ;) Fijn dat ze veilig terug zijn gekomen!

Robine: leuke schoentjes! Lijken erg op die Elefantenschoentjes die Kyllian ook heeft.
    Smulse van de kaasfondue!

Kyllian drinkt nu altijd wel de fles zelf, maar wij zijn er ook altijd bij hoor. De ochtend en avondfles krijgt hij bij ons op bed.

LIS: tssss stiekem al wezen zwemmen :p Wel ene leuk iemand die babyzwemmen geeft he. Diegene geeft daar ook aquafitness, maar daar ben ik alweer meegestopt ;)
    Jullie ook naar de stort geweest! Wij zijn de zolder hier ook aan het opruimen, hoeveel zooi daar wel niet vandaan komt.

Sens: zielige Jaime :( Vervelend als je niet weet waar het aan ligt he. Hoop dat ze morgen een betere dag heeft.
    Van mij mag de zomer ook komen!

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens; arme Jaime, en ook arme jij, zijn natuurlijk niet de lekkerste luiers om te verschonen. Hoop dat het snel weer beter met dr gaat.

LIS; jullie gezellig wezen zwemmen, leuk, is hier alweer veel te lang geleden, mss een idee voor morgen. Alvast veel plezier voor volgende week met sens en annemo !

Robine; geniet lekker van je kaasfondue. Ik heb net ook gezondigd, heb een patatje gehad. Ach ja, 1 keer moet kunnen he :) .

Kelly; veel succes met vakantie uitzoeken ! Komt vast goed.

Lieke heeft net lekker patatjes meegegeten en ze heeft een fricandel opgegeten. Ze vindt fricandellen heerlijk :D .

Nu ligt ze nog even te slapen, straks gaat ze gezellig mee naar vrienden.

Fijne avond allemaal,

Liefs Sap

Deel Deze Pagina