Zien jullie mijn blauwe (naja ondertussen bruine) plek Ben van de week bij oma met een tafel en al gevallen.
Owwwwwwwwww ik ben verliefd op Amber! Ben vanmiddag weer op kraamvisite geweest, deze keer met luiertaart en John en Jill. Het is echt een mooi meisje. Ik vind de meeste babies echt lelijk in t begin( vond ik van Jill ook), maar deze is echt goed gelukt. Ongelooflijk met zo een lelijke moeder! Brrrrrrrrrr. Ze is zooooooooo piepklein en ik heb samen met mn broer een luiertje verwisseld, omdat de kraamhulp morgen pas komt en ze vandaag onderbezet waren. Wel lullig voor mn broer en schoonzus, komen ze uit t ziekenhuis vanmiddag en is er geen hulp. Heb maar ff 4 voedingen gemaakt en mn broer uitleg gegeven. Hoop dat ze de nacht nu goed doorkomen. Maar wat zijn die beentjes, voetjes en armpjes en handjes weer klein. Zoooooooo lief. Wil ook weer Zal zo nog ff een schattig fotootje spammen. Sens: Arme Jaime, en ook nog dr mooie stoel ondergekotst! Je hebt t er maar druk mee met dat poep en kots ruimen! Heb je wel goede luiers voor Jaime? Misschien moet je de Pamers nr 4 Active eens halen, die zijn hoger aan de achterkant.......loopt t er niet zo snel uit.! Sterkte! Sap: Dat is lekker zeg zo lang met Lieke op bezoek geweest. Ging t andere kindje ook lekker spelen of lag die al op bed!? Ennuh, pech met Sonja he! Hier ook vanavond een patatje, kaassoufle en bamiblok op! Heerlijk! Hahaha. Ineens nu ik 2 dagen slchet heb gegeten ben ik een kilo lichter! Sem: Wat een lieve foto's van Jayna zeg en wat speelt ze leuk met dr puzzeltjes. Die Teletubbei puzzel is echt heel geliefd he, hier hebben we em ook en Jill loopt steeds met dat rondje in dr mond! Leuke kleertjes ook! Staat dr schattig! Brennied: Spannend he wanneer je zus gaat bevallen. Word jij ook voor t eerst tante>? Fijn dat Milou weer koortsvrij was! AM; Hoe was de meeting? Nu nog ff Amber spam! liefs
Zo ben er ook weer. Vakantie zijn we uit. Het wordt Egypte. Vandaag maar gelijk een optie genomen. Onze 1ste keus was helaas al volgeboekt, dus maar een andere gezocht. Dit is hem geworden http://www.hotels-appartementen.nl/hote ... rk-resort/ Ben zo benieuwd hoe mijn moeder zal reageren. We gaan 10 dagen. 8 juli vertrekken we. Volgens mij lopen we elkaar dan net mis Sap! Zou leuk zijn als ik jullie was tegengekomen op Schiphol. Sem:Wat goed van Jayna dat ze al achter haar prinsessenauto loopt. Mss moet ik hier ook maar eens vaker de sokken uitdoen, dan gaat het hoop ik eens opschieten met dat lopen. Leuke foto's van Jayna. Komt het van de H&M, want volgens mij heb ik het ook in mijn handen gehad. Ik had vorig jaar bij de Zeemand een witte legging gehaald. Maar mss is het ook nog niet echt de tijd ervoor. Als de lente beging heb je volop keus dadelijk Sap: Jummie blokjes kaas. Zou ik ook wel lekker vinden voor mij dan met de witte wijn. Ik mis het wel dat lekkere snacken. Wat goed dat Lieke het zo heeft volgehouden. Ik zie Daynah dat niet doen hoor. Die is echt om een uur of 7 uitgeteld. Brennied: Ik had nog ergens gelezen dat je deze week je soll gesprek had. Wanneer ook alweer. Iig heel veel suc6. Fijn dat het met Milou wat beter gaat en jullie in de maling nemen, daar zijn ze zo goed in die kleintjes. Wel lekker tot 10.00 uur kunnen blijven liggen. Sensee: Ach gossie Jaime nog niet lekker. Zo zielig als ze zoveel spugen. Beterschap voor haar en een dikke knuffel. Zo is jullie weekend ook niet leuk. AM: Hoe was het bij de meeting. Wat was het voor meeting. Ook ik ben nieuwsgierig heh Robine: Hoe vond je broer en schoonzus de luiertaarten. Wanneer mogen ze naar huis? Zo ga even foto's op de pc zetten en daarna ff spammen. Lfs Kelly
Leuke foto's AM! Fijn dat jullie een leuke middag gehad hebben. Jeetje, dat meisje is inderdaad echt een reuze kind! Ruim 13 kilo! En wat heeft Kyllian toch mooie blauwe ogen..*smelt*
Achhhhhhhhhhhh wat lief Robine. Fijn dat ze weer thuis zijn. Als ik zo kleintje zie dan denk ik ook wel....ik wil ook. Leuke foto's van Kyllian ook. Ach en die arme bult op zijn hoofdje.
AM; 13 kg! Zelijkt wel 4 dat kind! Jeetje! IS dat meisje achter t reuzenkind een down kindje? Of lijkt t maar zo op de foto? Arme bult op Kyl zn hoofdje
Robine: aaaaaah wat een lief klein poppie zeg die Amber! Lijkt me inderdaad wel weer vreemd om dan zo'n klein babytje te verschonen. Lief dat je even geholpen hebt. Is dat niet je nieuwe roeping? Kraamhulp? Wel raar eigenlijk dat ze geen hulp hadden vanwege onderbezetting, slecht geregeld toch? Kelly: whauw, dat ziet er goed uit jullie vakantie! Owwww....dan krijg ik ook zin om iets te boeken! Hoelang is het vliegen naar Egypte? Wat zullen jullie genieten zeg! Die broek komt idd van H&M. Zag m bij de meisjes afdeling hangen. Jayna slaapt, man lief voetbal aan het kijken en ik zo ff koffie zetten. Morgen nog vrij en dan weer werken dinsdag, bleeeegh! Fijne avond!
Kel, toch naar Hurghada! Hoe lang ga je? Ik ken dat hotel wel! We deden keer een boottocht en die eindigde bij dat hotel. Wij zaten toen in Hilton long beach. Is t een verrassing voor je moeder?
Amber is zeker een mooie meid zeg! Kjoettttt! Ik vind baby's meestal ook niet mooi hoor Robine Wat belachelijk dat er geen kraamzorg was zeg. Stel je voor dat je niemand om je heen hebt en het zelf ook niet goed weet... Gelukkig hadden ze jou! Kelly: ziet er heerlijk uit die vakantie naar Egypte! We hadden een meeting van de zwangerschapscursus. Met 3 daarvan heb ik nog steeds veel contact en de 2 andere gezinnen heb ik nu ook eindelijk weer eens gezien, was erg leuk en denk wel dat we het nog vaker doen.
Robine: nee ze heeft geen down hoor, ze heeft wel een leuk koppie om te zien Maar ook gewoon een groot hoofd vergeleken met die andere kids. Dr papa en mama zijn ook wel lang.
Hier ook een babymeeting gehad, van de samen bevallenclub, leuk hoor. Moest wel puinruimen daarna haha, het was bij ons thuis. Ik ga even sporten.
Kelly: zijn wel mooie foto's, maar om er nou een flink bedrag voor te moeten betalen. Ik hou zelf ook niet zo van die niet standaard kiekjes. Hmmzz lekker zijn die shippies he Daynah Panda: ik heb je niet gezien vandaag Hier was het nl ook ene meeting van samen bevallen Hoeveel kids waren er? Zal idd wel ene puinhoop geweest zijn als ik zie wat voor troep die 6 hier vandaag gemaakt hadden. Gelukkig was het bij iemand met een groot vrijstaan huis. Had niet hier moeten zijn haha.
Annemonique: het waren er 5 in totaal en idd, een vrijstaand huis met veel ruimte en geen onderburen is dan wel handig, haha. Kelly: ik vind ze toch wel leuk hoor, de foto's. Vooral die close-up. Heerlijk joh, die vakantie naar Egypte! Robine: heerlijk toch, zo'n klein wurmpje. Wat een kleine luiertjes zijn dat dan weer he. Semmi: blote voetjes werkt idd goed om te leren lopen. Goed van Jayna! Sappie: jeetje, dat heeft Lieke echt goed volgehouden! Dat kan ik met Bastian ook niet doen, die moet uiterlijk om 8 uur in bed liggen. Sens: arme Jaime! Wat een troep geeft dat he. Hopelijk is ze snel weer de oude. Even douchen en dan lekker naar bed. Bastian was vanmorgen om 4 uur al wakker. Belachelijke tijd. Bij ons in bed genomen maar zelfs toen viel hij niet in slaapt. Pas twee uur woelen en een fles later.
Die hebben we voor op de dag, 's avonds de baby dry ofzo. Afijn het loopt er ook niet aan de bovenkant achter uit, maar aan de zijkant..Het is gewoon echt te dun. We verschonen heel vaak maar desondanks toch zo'n fijne beloning . Ik vind Amber ook heel lief als ik haar zo op de foto zie. Zou wel weer zo'n mini mensje willen vasthouden. Ik vrees met grote vrezen dames . Straks zitten we hier nog met zes man/vrouw in huis...whaaahaaa. Panda Hoe hou je het so de f*ck nog vol? Vier uur 's ochtends wakker. So de ...nou ik zeg niks meer hoor.. Dames voor portretfoto's...ik maak leuke hoor . Wanneer komt er weer een forum meeting? Ik heb de laatste gemist omdat mn muppet zo ziek was maar zou het wel leuk vinden! Hier verder zn gang. Ze heeft niet meer gekotst en Robine ook niet over dr le baron (ik vond dat echt kut, gelijk het ding gewassen in de handwas). Ze is nu bij mn ouders (voel me dan ook schuldig omdat ze niet zo ok was...) maar mn moeder vond het niet erg. Ging ze daar gelijk springen en doen..en bedankt heh, loop ik de hele dag je k*ts te ruimen ga je nu zo doen. Ok.... Hier de ps3 ontdekt hadden we al maar nu waardeer ik m nog meer. Ik had de 60 gb gekocht. Het ding werkt draadloos op de router. Kan zo op internet en speelt alle muziek die op mn laptop staat af via de tv en dus ook versterker. Geweldig. Nu herman van veen met toveren. Geweldig hoor! Ik ga lekker slapen nu. Morgen weer werken met een drukken week weer ws. Hoop dat er snel een meet is weer. lfs en slaap lekker allemaal Lin
wat zit eronder? Is dat van de flitser? Maar goed dat je niet de hele serie hebt gehaald. Daynah staat lief op de foto maar ik vind de kwaliteit echt slecht, ik kan nog beter en ben een amateur. Waar had je die foto's laten maken?
Goedemorgen allemaal, ben de eerste vandaag. Zit alweer op mijn werk. Bleghhhh. Hoop dat de dag lekker snel voorbij gaat. Sensee: Hoe is het met Jaime. Foto's waren gratis, zou er zelf ook geen geld aan uitgeven. En idd is de flitser. Heb van de foto's een foto gemaakt. Panda: Pffff Bastian weer zo vroeg wakker. Hoe hou je het vol allemaal. Heb net mijn yoghurt met cruesli op.....bah. Nu nog een sinsasappel en dan zit mijn ontbijt er weer op. Morgen weer naar de WW en me laten wegen. Ben benieuwd hoeveel eraf is. Wilde gisteravond gaan hardlopen maar niks meer van gekomen. Ga even vrij vragen voor in juli als we naar Egypte gaan
Goeiemorgen! Haha Kel. Wij forummen altijd eerst even op het werk he? Ik moest weer een hoop bijlezen van gisteren. Ik vond de foto's ook best leuk hoor Kel. Ik heb toen Jesse 6 maanden was foto's laten maken bij V&D (van de bon uit de babydoos). Maar we hebben er ook maar 1 foto van staan (ook die van de close-up). De rest zit nog in het mapje. Succes morgenavond met WW. Yoghurt met cruesli vind ik altijd lekker hoor. Ik heb er 2 boterhammen met pindakaas in zitten En Egypte... lekker joh. Zal je moeder hartstikke leuk vinden! Sens: Nou, moeten we maar eens een afspraakje bij jou maken om foto's te maken. Kun je leuk wat bijverdienen toch? Heb je nog gehoord hoe het met Jaime is nu? Vervelend dat je haar dan bij iemand anders moet achterlaten he, ook al is het je moeder. En dan weer net doen of er niets aan de hand is! Zou ik ook van balen! Hoop dat Jaime snel weer opknapt! Panda: leuk, zo'n babymeet gehad. Heb je ook foto's gemaakt? En Bastian alweer om 4 uur wakker en niet meer willen slapen. Om moedeloos van te worden zeg! Hoe gaat het nu op KDV met hem? Kan hij daar wel een beetje slapen? AM: tjeetje, idd een reuzenbaby zeg! Dan is Kyl leuker hoor! Je kunt er ook niets aan doen, maar laat ze nog maar lekker even klein blijven hoor. Gister was Jesse zo moe, ik had zijn pyjama aangedaan en beneden viel hij binnen 3 minuten in slaap op schoot. Heb hem lekker een kwartiertje zo laten liggen, heerlijk! Robine: aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh! Lief, mooi meiske die Amber. Gelukkig was jij er om te helpen gister bij je broer! Bij een eerste heb je toch echt wel even hulp nodig he. Gaat het bij John nog niet kriebelen? Sens lijkt nu toch ook wel overstag te gaan... (toch Sens?). Semmi: oh, nog lekker vrij vandaag, geniet ervan. Leuke kleren van Jayna zeg! En achter de prinsessenwagen lopen. GO JAYNA! Goed hoor! Jesse trekt nog steeds zelf zijn sokken uit, dus die loopt eigenlijk altijd op blote voeten. Sappie: goh, tot 23.15 uur zit Lieke lief te spelen! Kan bij ons ook niet hoor. Wij hebben zaterdag ook een verjaardag, maar ik denk dat ik niet meega. Zit het niet zo zitten om campingbedje mee te nemen, want het is zo'n klein flatje en er zullen wel een hoop mensen komen. Denk dat ik maar thuisblijf, want het is een neef van Wes. En rode wijn met kaasje, augurkje... is zo erg toch niet? Fajah: hoe was het gister met je familie? Klinkt wel erg gezellig hoor! Nou, hier ook weer op het werk. Waterpokken zijn weg, korstjes ook bijna allemaal. Heeft ie weer 39.8 koorts! Gelukkig is Wes sowieso op maandag thuis, maar die baalde ook al omdat hij nu weer niet naar buiten kan. Hopelijk kan Jesse morgen wel weer eens naar het KDV, want dat is nu al 3 weken geleden (met vakantie natuurlijk).