November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Tandenpoetsen is leuk !

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke in de tuin

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke met mijn zusje

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik heb het einde van de hangmat gehaald !

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Leuke foto's van Lieke! Vrolijke meid is het he? Druk middagje voor de boeg dus nog. En ik vind het ook hartstikke gezellig om nu zoveel mee te kletsen hoor.
    Dus de boterham met hagelslag was lekker? Ik geef soms een hagelslagje en vindt ie ook heerlijk! Misschien ook maar eens een boterham met hagelslag proberen dan.

En van Zwitserland mooie foto's, Brennied. Heerlijk zeg! Af en toe maar naar je foto kijken, hier kijk ik uit op een saai bruin gebouw...
    Lekker meisje ook die Milou.

Panda: ooh, Bastian de trap opklimmen. Dan maar hekje zetten he. Wij hebben er wel 1 beneden, omdat de deur nog weleens open staat. Maar ik moet mezelf echt aanleren om dat hekje ook dicht te doen. Het weekend had ik de deur en het hekje opengelaten toen ik naar boven ging. Komt Jesse achter me aan. Pakt zich vast aan het hekje, maar viel omdat het hekje open stond... Met zijn hoofd tegen de muur :oops:
    Papa boos op mij natuurlijk... En terecht hoor.

Fajah: Yorben ook lekker boterham met chocopasta op. Wat fijn dat de zon bij jullie schijnt. Hopelijk vanaf woensdag nog meer! Als het dan beetje weer is, wil ik met Jesse naar het strand, maar dat zal donderdag of vrijdag worden. Maar ik hou je wel even op de hoogte als ik in de buurt ben.

AM: jij weer aan het werk? Echt wel te grappig dat jij zo dicht bij mijn huis werkt he? Als we dat hadden geweten!

Nou, ik ga ook maar weer eens wat doen.

Tot later.

6. sappie

sappie Fanatiek lid

LIS; boterham met hagelslag wordt vast en zeker een succes !

Rick is nog steeds niet thuis :( . Lieke ligt toch nog te slapen maar vind het nu wel een beetje lang duren :evil: .

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sap:kan me voorstellen dat je een beetje boos bent,in het vervolg maar niet meer opnemen dan als er weer iets is.tenminste vind ik hoor,vakantie is vakantie.

sens:al bekomen vd schrik dat jullie buitengesloten waren en jaime binnen lag?

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee meiden,
    Vanwege de koorts en het smerige luchtje uit Jaime haar mondje toch maar ff naar de ha geweest. Dame heeft keelontsteking. Ik voel mij een beetje schuldig want die ontsteking was op zn retour dacht de dokter. Nadat ik dus zei vorige week was de geur erger en at ze minder..Lekker snugger ben ik. :oops: .

Heh Sap wat vervelend dat Rick werd gebeld voor een spoedklus. Het is idd het lastige van thuisblijven met de vakantie. Volgens mij gaat het wel beter weer worden na dinsdag! Nog wat daagjes strand gepland? Wij zaten eens in een leuk hotel in Sluis. Was niet duur, en vlakbij het strand. Mocht je info willen dan moet je maar ff laten weten.
    Leuke foto's van Lieke. En dat ze het tandenpoetsen zo leuk vindt joh. Hier is het een gevecht :( .

LIS lekker vrij vandaag. Wanneer ging jou nou weg (sorry ben het echt ff vergeten :oops: ).

Panda wow die Bastian! Knap hoor.

Fajah hihi een boterham met chocopasta. Vond hij het lekker? Is wel makkelijker dan hagelslag. Ik smeer alleen dingen die plakken op Jaime dr brood. Appelstroop, smeerkaas, smeerworst.

Heb Jaim net op bed gelegd. Ze is moe maar wil niet slapen. Zo ze kan krijsen zeg :rolleyes: .
    Jaime geeft trouwens kusjes. Als je vraagt krijgt mama een kusje. Dan komt ze met dr koppie naar mijn gezicht, mondje gaat open en dan geeft ze een lekkere kwijlkus. Maar wel heeeeel lief.

Ik ga nog ff surfen.

Tot later.

Liefs Sens

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

yorben in zn kinderstoel gisteren

jaja ik weet hoe photbuckett werkt ,eindelijk hahaha

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Yorben wat ben je een mooierd! En knap dat mama eindelijk weet hoe photobucket werkt, kan ze lekker veel spammen! Joepie! En lekker hoor 3 daagjes vrij! Weten wij eigenlijk al wat jij voor werk doet? Zal ook eens chocopasta gaan proberen, zal Jill ook vast lekker vinden :) Eet Yorben ook al de korstjes op?

Brennied: Mooie foto's van Swiss........en leuk die ene van Milou met dr zonnehoedje op. Volgens mij hebben jullie wel genoten. Ennuh Valkenburg is ook erg leuk he!? Wel toeristisch, maar gezellig :)

AM: Die kleine klompjes en regenlaarsjes zijn idd erg schattig. Vooral die regenlaarsjes met rood en witte stippen, misschien minder leuk voor Kyl, maar voor meisjes helemaal tof!

Sap: Jill eet ook stukjes pannenkoek mee hoor, alhoewel ze ook gewoon een fruithapje van me kreeg, maar laat dr meestal wel ff proeven van alles wat wij eten. Raakt ze gewend aan meerdere smaken. Lieve foto's van Lieke in de hangmat! De klautertijger! ;) Welke buggy heb je gekocht? Ennuh die fietsbeugels kan je bijna overla wel krijgen hoor. Ws heb je em nu al. Zwem ze morgen!

Panda; Jeetje Bastian ook al op ontdekkingsreis door t huis en dan zelfs al naar de trap toe? Maak eens een leuke Bastian in actie foto, vind ik leuk :)

Heb gisteren een was verknalt met nieuwe artikelen van Jill erbij :(. Vandaag maar weer ff opnieuw geshopt dus, want die leuke dingen die ik vorige week bij Prenatal voor de helft van de helft kocht zaten er ook bij. Een aantal dan. Ging ik terug naar Prenatal om weer een nieuw broekje te kopen, was die korting er niet meer. Wel de helft, maar niet nog eens de helft daar weer van . Nu is t broekje uiteindelijk toch nog de normale prijs geworden. Weg voordeel. Toen naar de H&M, want daar vandaan had ik ook een leuk setje verknalt, hadden ze em alleen nog maar in t roze.............tja laat dat net de kleur zijn geworden waardoor t verknalt is. Had per ongeluk een nieuw rood shirt voor mezelf bij de lichte bonte was gedaan, maar helaas ging dat shirt dus afgeven :( Nou ja, wel weer lekker gewinkeld en nu weer alles nieuw in de kast.

De poes maakt t goed bij zn nieuwe eigenaresse, kreeg vandaag een smsje. Gelukkig maar voor Dushi!

Verder geen nieuws en wel een berg strijkgoed, dus we gaan maar eens ff aan de slag!

Tot later!

Liefs Z

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Natuurlijk, hoe kan ik jou vergeten! Wat zielig van Jaime dr keelontsteking! Arm kindje! Moet toch ff afkloppen hoor, maar Jill is sinds ze geboren is pas 1x een beetje verkouden geweest......gelukkig maar. Vind t maar zielig als de kleintjes ziek zijn.

Sap: Balen van Rick......daar gaat jullie gezellige vakantie samen.............:( Ach morgen is ie vast weer helemaal voor jou!

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:je gaat vast meer foto's zien nu ik ook kan spammen :)
    fijn dat de poes het goed heeft.
    yorben eet alles op korstjes ook en die chocopasta was echt smullen hij smakte er gewoon bij hahaha.

sens:hoe
    gaat het nu met jaime en dr keeltje?

sap:is rick nog terug gekomen ;)

13. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Arme Jaime. Verklaart dus wel waarom ze zo humeurig was. Gelukkig dat het alweer op z'n retour is, zal ze wel weer snel de oude zijn.

Smullen hoor Fajah, die foto's :D Ga vooral door!

Ik zal 's een actiefoto maken Robine. Ben meestal net te laat :)
    Irritant, roze was. Jammer van de korting!
    Wel fijn dat het met de poes goed gaat, in zijn nieuwe tehuis.

Lieke kan al goed zelf poetsen zeg, knap hoor!
    Boterham met hagelslag heb ik nog niet geprobeerd. Kan hier alleen maar smeerdingen erop doen want Bastian eet met zijn handjes en niet bepaald netjes.

LIS: oei, toch maar de deuren achter je dicht doen he. Had ie een bult op z'n koppie? Gelukkig kunnen ze wel wat hebben ;) Bastian stoot zich nu ook om de haverklap, of hij kukelt weer om. Hij leert nu wel wat zachter vallen, is wel handig. Krijgt steeds meer controle over dat lijfje van hem.

Ik ga even eten.

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    avond,

Joehoe vandaag voor het eerst met Milou wezen fietsen. Ze vond het heeel interessant :D vooral het stuur en mijn versnellingsding. Ben maar een stukje geweest, morgen de grote toch naar d'r opa en oma ;) .
    Vanochtend werden we pas om 10.15 uur wakker, milou ook. Ze heeft, denk ik, nog lekker in bed gespeeld wat d'r knuffels lagen overal. Wel lekker zo na de vakantie.
    Morgen gaat ze beginnen met brood, ben benieuwd. Ze eet echt goed. Zo'n potje groente heeft ze binnen 5 minuten leeg, doen jullie beebs dat ook? Ik had vandaag weer vers gemaakt en ze eet gewoon ff 4 eetlepels op met bloemkool/aardappel/vlees en ook nog 3 hele flessen (200cc) en een hele fruithap :confused: . Ze zal wel wat in te halen hebben.
    Woensdag hebben milou en ik een mini-meet met Kyllian en AM. Het wordt mooi weer dus da's mooi meegenomen :D We zullen foto's maken en spammen uiteraard!

sens; acherum die Jaime met d'r keelontsteking. Gelukkig is het op de terugweg..hopelijk gaat het snel beter met d'r.
    fajah; leuke foto van Yorben met zijn mooie lach!
    robine; klote is dat he...verwassen :evil: Ach gelukkig heb je weer goed ingeslagen! Ja valkenburg is idd verrekes toeristisch maar idd ook gezellig en altijd...druk.
    AM: ja in valkenburg had je ook allemaal van die kleine klompjes die er zo schattig uitzien..haha en idd die regenlaarsjes :D
    LIS; aah die Jesse...gevallen. Tja tis, denk ik, ook nog ff allemaal wennen hoor waar je nu wel niet allemaal op moet gaan letten met zo'n kleintje.
    sappie; moppige foto's van je Lieke. Tandenpoetsen doet ze zeker goed! En je zus...lijkt veel op jouw, als ik dat zo van foto's kan herinneren.
    Lieke ook nog niet al teveel haar...gelukkig is Milou niet de enige 8) Tis wel balen he dit weer in je vakantie? Maar het mooiere weer komt eraan en dan lekker naar het strand ofzo.

Nou ik ga ff de nieuwe Kinderen verder doorlezen en bankhangen met m'n mannetje.

15. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik kan de foto niet zien Fajah, of ligt dat aan mijn pc? Ben wel benieuwd...

Brennied, ook lekker wezen fietsen met Milou. En vandaag lekker op de fiets naar opa en oma. Jesse houdt ook altijd mijn stuur vast, het is dan net of hij zelf fietst. Ik zag dat Jaime een eigen 'stuurtje' had (of was het iemand anders), dat moet ik ook maar kopen, heb ik mijn eigen stuur ;)
    En zo'n potje (ja, sorry, ik geef potjes, binnenkort gaan we proberen met de pot mee te laten eten, maar wij eten altijd laat) gaat er hier meestal wel snel doorheen. Soms is ie wel ontzettend vervelend aan het doen, dus dan is het ook weleens een half potje.

Robine: das balen van de was zeg. Heb je die kleertjes weggegooid? Ach tja, kan gebeuren he. Wel een goede reden om weer wat nieuws te kopen (hoewel je natuurlijk net allemaal nieuwe leuke kleren had gekocht).
    Wat fijn dat je een sms'je hebt gehad dat het goed gaat met Dushi. Nog nieuws van je moeder? En hoe gaat het met je vriendin?
    Gelukt met de strijk? Ik heb hier ook nog liggen. Maar er was toch iemand die het leuk vond om te strijken? Wie was dat ook alweer?

Sens: He, vervelend van die keelontsteking. Ik voelde me toen ook zo schuldig met die oorontsteking. Maar dat had je ook niet kunnen weten toch? Nu weet je het in ieder geval voor de volgende keer. Jesse is gister ook weer even bij de dokter geweest (het lijkt soms wel of we daar wekelijks komen). Gelukkig zat het er wel redelijk rustig uit, zijn oortje.
    En ik ben nog niet vrij hoor. Vanaf morgen... Lekker!

Ik ga nu echt even wat doen. Er kwam net even collega secretaresse kletsen en nu zijn we een uur verder...

Tot later.

16. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hoi
    brennied ook wezen fietsen heerlijk he met een kleine erbij dan

robine sonde joh maar wel weer een rede om te shoppen
    en fijn dat het met de poes goed gaat is toch een geruststeling

onzeker meisje mooi foto van yorbin

robine romira proeft ook altijd van alles hoor als ze ziet dat wij iets hebben blijft ze net zolang mieren dat zij ook krijgt

sens aaah keelontsteking gelukkig is het al aan het wegtrekken

sappie leuke foto,s van lieke op de mat

hehe romira heeft sinds vanmorgen door dat ze achter uit kan duwen maar nu wordt ze boos omdat ze dus verder weg gaat en niet dichterbij

ook eet ze haar flessen echt slecht hebben jullie kids dat ook?

smiddags wil ze al geen fles meer en de andere 2 gaat net 150 cc als ik mazzel heb

17. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bastian is ook aan het mieren met zijn melk. Hij wil 's ochtends alleen 80cc als pap, 's middags met een beetje geluk een paar slokken (80cc bij elkaar, schat ik) en 's avonds zo'n 150cc. Maar hij haalt de schade 's avonds laat en 's morgens (heel) vroeg in, dan wil hij wel. Heb de indruk dat hij overdag geen tijd heeft voor zoiets onnozels als drinken (druk druk druk, moet kruipen, rollen, zitten, staan). :rolleyes:
    Wat grappig dat Romira boos wordt. Zo slim was Bastian niet hoor, die had 't niet eens door dat ie de verkeerde kant op ging.

Nog 1 dagje werken dus LIS? Lekker hoor.

Hoe vond Milou het brood Brennie?
    Nee, Bastian eet niet zo snel. Hij eet ongeveer 3 eetlepels en yoghurt maar doet daar minstens 10 minuten over.

Ben vandaag met hem naar de dokter geweest want hij heeft bobbeltjes in zijn nek. Dat blijken opgezette lymfeklieren, hij heeft waarschijnlijk een virus ofzo dacht de dokter. Even afwachten.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Zo hier weer 2 drukke werkdagen achter de rug, het weekend was het een stuk rustiger ;) Maar nu heb iik weekend! Tot zondagavond dan ga ik de nachtdienst in.

Ik zag weer leuke Lieke kiekjes! Zij vindt tanden poetsen zo te zien wel leuk :)

Sappie: was Rick gisteren nog een beetje op tijd thuis?

Sens: Jaime een keelontsteking waat sneu. Voel je niet schuldig Sens, je kan toch niet altijd weten of er iets aan de hand is.

Fajah: ik kan je foto helaas niet zien :(

Robine: balen zeg van de was :( Ik vind het al zo zonde als leuke kledingsetjes heel vies zijn geworden door iets wat er haast niet meer uit gaat, maar nieuwe dingen is helemaal zonde.

Brennie: lekker gefietst dus, zal ze idd vast superleuk hebben gevonden! Ik heb vandaag het kinderzitje bezorgd gekregen. Hebben we net op de fiets gezet, dus wij kunnen ook fietsen! Denk dat ik dat donderdag maar eens ga doen. Brabant is me net iets te ver ;)

Lydia: ook heerlijk weekend! Of had je nou vakantie?

Miranda: kijk maar uit, straks tijgert Romira ook de hele kamer door ;)
    Hier wordt ook minder gedronken de laatste tijd, alleen 's ochtends is de fles zo leeg.

Panda: vervelend die opgezette klieren, misschien dat hij daardoor ook wel wat slechter drinkt. Krijgt hij er iets voor?

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    annemo:raar dat jij mn foto niet kan zien en lydia ook al niet,maar de rest wel?vreemd :(

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kan je hm nu ook nog steeds zien?

Deel Deze Pagina