November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hihihiihiihi idd LIS wij zijn vaak de eerste. Ik ben meestal ook een van de 1ste op het werk, dus heb ik even tijd.
    Nou het zit nog niet helemaal mee heh bij jullie met de ziekenboeg.
    Jummie boterhammen met pindakaas, dat heb ik veel liever.

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Feestje was er gezellig gister.en van mn peter 100 euro gehad,dus dat is zeker niet slecht.
    we waren om 21 uur thuis.

Vanmorgen met yorben naar Cb geweest en hij was niks bijgekomen,geen grammetje(wss door het vele ziek zijn)
    lengte was 78,5 cm.
    gewicht 9500gr.
    ik heb het gevraagt van dat veel ziek zijn,ze adviseerde om nog even af te wachten,kon aan de tijd vh jaar liggen.maar als de zon doorkomt kan het best beter gaan zei ze,zoniet dan moeten we er over na denken om toch zn amandelen eruit te laten halen.we wachten het dus nog even af.
    hij heeft zn inenting gehad en hij was zo ontzettend flink,gaf geen kik.hij lag met zn kopje tegen me aan ,ik ben trots op mn ventje.

kel:lekker joh naar egypte.je moeder zal verrast zijn met zo'n kado!
    kreeg ik maar eens zo'n kado ;)
    ben benieuwd of je afgevallen bent,ik hoop het voor je.
    ik vind het ook best een mooie foto van daynah.

sens:hoeist nu met jaime?

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Fajah: zou fijn zijn als Yorben vanzelf minder vaak ziek wordt als de zon weer schijnt. Moet maar gauw lente worde he!
    Goed hoor, dat hij niet gehuild heeft met de prikken.

LIS: hij slaapt heel goed op het kdv! :rolleyes: Binnen 10 minuten. :confused: Gek he. Maar ja, dan ben ik er niet... Ik moet de foto's van de meet nog bekijken.
    Jeetje, Jesse weer koorts? Wat zal hij een weerstand opbouwen zeg! (om het 's van de positieve kant te bekijken)

Kelly: hoop ook voor je dat er nu al wat af is. Succes vanavond! Lijkt me best erg om op de weegschaal te moeten.

Sens: :) dus toch weer kriebels! Een tweede zwangerschap kan heel anders zijn he. 8)
    Heeft Jaime de boel nog ondergespuugd bij je ouders?

Bastian was vanmorgen alweer om 4 uur wakker. Klaarwakker. Dus wij zaten om 5 uur aan het ontbijt, haha. Om 7 uur wilde hij wel weer naar bed en ben er toen zelf ook nog in gekropen. Tot 9 uur, dat was wel lekker. Gelukkig slaapt hij de rest van de nacht wel goed, dat maakt het nog vol te houden. Hoop wel dat dit snel weer over gaat, vond het heerlijk toen hij pas om 7 uur wakker werd.

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    En vreten, dat kind! Een peer, een banaan en twee mandarijnen, hap slik weg. Als ie wil eten zegt ie tegenwoordig haphap.

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hahaha die bastian,klein vretertje ;)
    wel jammer dat hij steeds zo vroeg wakker is. :(

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Fajah; fijn dat jullie het gisteren gezellig hebben gehad ! Een €100,- krijgen is altijd leuk !
    Zijn toch nette cijfers van Yorben! Ik hoop voor jullie dat het niet nodig is de amandelen eruit te halen, idd nog maar even wachten hoe het straks in het voorjaar gaat.

LIS; komt geen eind aan het geklungel met Jesse he? Gelukkig zijn de waterpokken en korstjes in ieder geval weg. Veel beterschap voor Jesse, knuf.

Kelly; jij was er vanochtend weer lekker op tijd bij ;) . Cruesli met yoghurt vind ik ook wel lekker. Volg je nu een menu of mag je helemaal zelf bepalen wat je eet? Als je maar aan het aantal punten komt?
    Ben ook erg benieuwd hoeveel je bent afgevallen, spannend hoor !

Sens; haha ik zie het bij jullie echt wel gebeuren hoor, nog een kleine uk erbij. Hoe gaat het nu met Jaime? Alweer gewone poepluiers?
    Heb geen idee wanneer er weer een forum meeting komt. Misschien maar een datum roepen.

Panda; oei wat is Bastian weer erg vroeg. Heb ook echt respect voor je hoor dat je het zo knap volhoud ! :thumup: . Kan me voorstellen dat je er net zelf ook nog ff weer bent ingekropen.

Lieke ligt lekker te slapen, dus heb ik zo ff tijd om op de crosstrainer te klimmen ! Beetje bewegen is goed zeggen ze he :) :) :) .

Tot later meiden,

Liefs Sap

7. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sappie: oh, lekker even op de crosstrainer. Ik vond het vorige week toch wel lekker om weer es iets te doen op de fitness. En met zwangerschapsfitness doet je toch wel wat rustiger aan. Voor mij goed om wat conditie op te bouwen, want die is ver te zoeken!

Fajah: ah, dus over amandelen gehad. Mijn moeder blijft op het moment zeggen dat mijn zus en ik precies zoals Jesse waren. Van het een in het ander. Ik was ook nog heel klein toen mijn amandelen eruit zijn gehaald en daarna nooit meer ziek geweest. Nog maar even afwachten, en hoe erg ik het ook zou vinden, mijn kind naar het ziekenhuis, ik zou het toch doen geloof ik. Alsmaar ziek zijn is ook niks.

Panda: Wowwie, wat een fruit eet die Bastian. Gister gaf ik nog een mandarijn aan Jesse, maar daar gaat ie op sabbelen, het sap eruit, de rest laat ie liggen, ook met druiven :(
    Nee, komt ie later aan met een potje fruit dat in de kast staat, haha. Dus toen die ook nog maar gegeven. Wel lekker dat ie zoveel fruit eet toch?
    En 4 uur is toch wel weer vroeg. Kan me voorstellen dat je daarna ook nog even teruggegaan bent!

Kel: haha, ik ben ook altijd de eerste hier, dus ook mooi tijd om wakker te worden en even bij te lezen.

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Zo ben ik weer, toch handig om fitnessapparaten op zolder te hebben (al maken we er veeel te weinig gebruik van).
    Ik kon het maar 10 minuten volhouden, was helemaal kapot, ook hier de conditie dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver te zoeken.
    Ook nog even 150 buikspieren gedaan. Lijkt me wel weer voldoende. Wil proberen dit iedere dag ff te doen.

Straks nog even wat boodschappen halen, hebben we vanochtend ook al gedaan, maar ik ben de helft weer vergeten :oops: . Er staat Lasagne op het menu van Sonja, jummie !

Zal zo nog ff spammen.

Tot later,

Liefs

9. sappie

sappie Fanatiek lid

LIS; gelukkig dat je het lekker vond om vorige week ff te gaan fitnessen. Ik kon dat in de zwangerschap bijna niet opbrengen. Maar is vast goed voor je lichaam om in conditie te zijn. Ga je nu iedere week sporten?

Robine; hoe ging het vannacht met Amber? Hebben je broer en schoonzus zich gered?

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke met de pet van papa

11. sappie

sappie Fanatiek lid

beetje dromerig

12. sappie

sappie Fanatiek lid

aandachtig kijken naar het zandkasteel

13. sappie

sappie Fanatiek lid

het bewijs

14. sappie

sappie Fanatiek lid

en de laatste

15. Sap: Wat ben je weer goed bezig zeg. Ben trots op je. Ik mag bij de WW zelf eten wat ik wil, dus wel handig. Als ik maar niet over die 22 punten kom. Gaat wel steeds beter zo. Wel weer wennen met die punten tellen, maar goed op een gegeven moment weet je het ondertussen wel uit je hoofd.
    En volgens mij moet je gewoon varierend eten, dat is ook belangrijk en heeeeeel veeeeeel water drinken.

Panda: Wat is die Bastian toch ondeugend. Hoe laat gaat ie 's-avonds naar bed. Misschien wat later naar bed brengen. Kan me voorstellen dat je daar ook niet op zit te wachten, maar mss wel een keer proberen. Je weet nooit.

Fajah: Zo lekker 100,-- kan altijd goed besteed worden toch?
    Raar dat Yorben niks is aangekomen. Kan mss wel komen omdat ie ziek is geweest.
    Grote jongen dat ie geen kik heeft gegeven bij zijn prikjes.

LIS: Idd even bijkomen.

Lfs Kelly

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Het overgooiertje wat Lieke draagt is maat 92 en nu heeft ze haar buikje er al aardig in staan :confused: . Volgens mij valt hij heeeeeel erg klein !

17. Wat een leuke foto's van Lieke weer. Daynah blijft echt niet netjes zitten in haar stoeltje.
    Leuk overgooiertje. Valt idd klein, van de prenatal?

18. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hihi, die laatste is leuk! Met gespreide beentjes!
    Wij kunnen die apparatuur niet zo laten staan hoor. Jesse zit echt werkelijk overal aan wat stekkers heeft. Net zijn vader. Hahaha.

Sap: zwangerschapsfitness is 9 keer voor de bevalling. Eerst hebben we zo'n 20 minuten informatie (maar vind ik eigenlijk niet zo nuttig, toch omdat je 't al een keer hebt meegemaakt), daarna minimaal half uur trainen. En sporten vind ik leuk, maar ik heb altijd een hele harde duw nodig om te gaan sporten. En die duw moet blijven komen.
    Maar ach... 9 keer is wel te overzien, dat lukt me wel. En dan na de bevalling ook weer 6 keer, eerst natuurlijk om de baby's te showen en daarna weer om in shape te komen. Benieuwd hoelang ik dat ga volhouden hoor!

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeeej Kel, waarom neem je yoghurt met muesli als je het niet lekker vind? Er zitten natuurlijk bijna geen punten in het vult wel heel erg goed. Zal vast de reden zijn ;) .

20. sappie

sappie Fanatiek lid

LIS; ooooooh zwangerschapsfitness, ik dacht dat je gewoon zelf lekker naar de sportschool ging. Maar dat lijkt mij ook nog wel leuk ! Ik herken die duw, heb ik ook nodig hoor ! Daarom vind ik teamsport eigenlijk leuker, dan moet je wel gaan !
    Lieke zit ook regelmatig op alle knoppen te drukken van de apparatuur, maar ja, weet ook niet waar ik er anders mee heen moet. Ik corrigeer maar gewoon, wie weet stopt ze er ooit mee :) :) :) .

Kelly; de overgooier is van de V&D, maar echt mini hoor ! Lieke blijft wel zitten in de stoel maar dan moet er wel iets op tv zijn wat haar boeit anders is ze er ook zo uit hoor !

Deel Deze Pagina