kel:ik vind het knap van je hoor met die punten tellen. er zal heuws wel wat af zijn denk ik.heb je jezelf thuis nog niet stiekem een keer gewogen? lis:goed dat je aan fitness doet,ik ben helemaal geen sportmens dus niet aan mij besteed. ik zou het ook verschrikkelijk vinden als yorben naar het zkhuis moet voor zn amandelen,maar voorlopig hou ik het erop dat het door de winter komt.we zien dan later weer wel. sap:wat goed dat je gesport hebt en die buikoefeningen. wat een sporters toch allemaal hier wat een dropje is lieke toch,yorben blijft ook doodstil zitten als het teletubbies is,vooral als dat zonnetje komt is hij zoooo blij hihihi liek dus een zandkasteel-fan
robine:is hotel griego mar een leuk hotel in torremolinos?of weet je dat niet?zag die ook nog staan en vond hem op zich best leuk en het is all-in,maar er staan weinig foto's bij?
Hé meiden, even een kort berichtje. Vanavond naar Barca! Ben hier de boel een beetje aan het voorbereiden, moet het hier toch netjes achter laten voor mijn vriendje. Ben benieuwd hoe hij zich redt zonder mij. Joppe is ziek maar gaat hopelijk morgen weer naar school. Daar had ik natuurlijk niet op gerekend. Maar mijn moeder wil evt naar Adam toe komen, gelukkig. We zijn donderdagochtend alweer terug en heb er veel zin in. Het moest eigenlijk een verassing zijn voor een vriendin van ons die 40 wordt maar een andere vriendin, die niet eens meegaat, heeft het verklapt! Erg leuk?! Ik heb net even kaarsje en slingers met 40 jaar gekocht. Even kijken of ik nog even een flesje champie op schiphol haal. Want het wordt natuurlijk wel een feest. Sorry dat ik niet zo vaak als jullie post maar het komt er soms niet van. Ik lees wel regelmatig mee hoor! Liefs
Fajah; je kan ook kijken op vakantiereiswijzer.nl. Daar lees je de ervaringen van gasten die al eens geweest zijn. Zie voor griego mar http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakant ... riego-mar/
Veel plezier Jacq in Barca ! Wordt vast superleuk ! En wat een rotstreek van die vriendin die de verrassing verklapt heeft. Dat is niet leuk . Veel beterschap voor Joppe en een knuffel voor Pippa. Vriend gaat zich vast prima redden. . Liefs Sap
Veel plezier Jacq! Lekker hoor Barcelona! Wel flauw dat die andere vriendin dat verklapt heeft, maakt het toch anders. En je vriend gaat zich tuurlijk prima redden. Hoop wel dat Joppe weer opknapt zodat hij weer naar school kan. Sap: haha, nee, vanuit mezelf naar de sportschool was niet gelukt hoor! Dan moeten ze me bijna wel met 10 man duwen Zeker nu. Nu ik eens per week ga, ga ik toch proberen om na de bevalling voort te zetten. Maar ja, dat zeg ik nu. Kel: hoeveel water heb je al op vandaag? Ik zou ook meer water moeten drinken, drink eigenlijk alleen maar thee hier. En af en toe warme chocolademelk, hoeveel punten is dat dan weer?
sap:ja bedankt,ik was er al op aan het kijken,maar niet alle reactie zijn altijd waar vind ik.wij zijn eens naar een supermooi/leuk hotel geweest en de reacties van sommigen was echt vreemd,terwijl wij het daar super vonden,meningen verschillen hé? jacq:veel plezier in Barca.
Fajah: hihihiih nee ik durf me niet te wegen tussendoor. Bang voor een teleurstelling. Sap: Idd het vult wel yoghurt met cruesli en echt vies vind ik het ook weer niet, maar vind een bammetje lekkerder. Hadden ze die overgooier ook in het wit? Anders heb ik hem in me handen gehad. LIS: Heb nu 2 liter water op. En een paar koppen thee.
Krijg net deze foto gemaild. Jesse met rode wangen. Wat een chaggo. Zou het iets met zijn tandjes zijn? Daar hebben jullie 't weleens over, maar heb ik nog niet meegemaakt.
Oh joh, 2 liter is goed! En dan ook nog thee erbij. En het is nog net geen 15 uur. Ik ga effe glaasje water halen (en ook chocolademelk denk ik).
Haha Lis geen zin om te werken . Als ik die foto van Jesse zo bekijk denk ik tanden, haha, echt waar, als ik dat kleine smoeltje zie. Arm kind, hij kijkt idd niet zo blij. Kelly; wow 2 lt al dat is echt goed zeg ! Fajah; ja je hebt gelijk, niet iedereen denkt hetzelfde. Sommige mensen vinden het nooooooit goed, moeten altijd wat te zeuren hebben. Je moet het vaak toch zelf ervaren. Succes met vakantie uitzoeken. Wij gaan nu ff boodschappen halen. Tot later, lfs
Ach arme Jesse die heeft er geen zin in. Hij kijkt zo zielig. Denk ook wel tandjes. HIER OOK GEEN ZIN MEER. WIL NAAR HUIS!
lis:ik denk ook tandjes/kiezen zo zag yorben er ook uit toen zn kiezen doorkwamen. en ze zei dat ik tussendoor nog een keer moet komen om hem te laten wegen,want hij is nu al 2 keer niks bijgekomen,maar zoals ik eerder schreef kan dat te maken hebben met steeds ziek te zijn. als dat verbeterd zal hopelijk zn gewicht ook verbeteren,want tis echt een ukkepukje,jelte woog op deze leeftijd al 13 kilo ,die was echt een papzakje.
Hier nog nooit zin gehad! Grrrrrrr, rot werk, maar de kop is er gelukkig ook weer af! Panda; Jeetje wat een hoop fruit eet Bastian zeg! Gezond hoor! Nu moet ie er alleen nog beter van gaan slapen, hahah! Fajah: Hotel ken ik niet, Wij zaten in Aquamarina en dat was dus geen aanrader, want je moest 1 uur lopen naar de haven! Je moet zitten in t deel bij de haven of in Carihuela of Benemaldena( veel restaurantjes en winkeltjes! Niet bij t centrum van Torremolinos, dat is ook niks! Mijn schoonouders zaten in Equador park, daar zitten ze trouwens al 6 jr geloof ik en dat bevalt prima. IS wel een appartement! Sap: Lief weer de foto's van Lieke. En t zandkasteel is hier ook favoriet hoor! Net als de Teletubbies, alleen echt lang en aandachtig kijken is er niet bij. Goed dat je weer ff gesprot hebt, en 150 buikspieroefeningen, toe maar! Kel: Ben benieuwd wat je weegt na deze week van lijnen! Je gaat prima volgens mij. Zal vast wel een kilo af zijn. Sens: Die hele dunnen luiers kan je idd niks tegen beginnen. Geen idee hoe je t lekker kan oplossen........hopelijk is t inmiddels een stuk minder! Jacq: Heel veel plezier in Barca! Wat een leuke verrassing zeg, althans het had een leuke verrassing kunnen zijn als die doos t niet verpest had! LIS: Jeetje alweer 24 weken zie ik op je banner staan! Dat is al bijna weer een levensvatbaar kindje! Wat gaat t toch snel! Ennuh haaha wat een smurfje is Jesse op die foto! Lief hoor! Hier dus weer dagje werken erop zitten,morgen helaas lange dag, maar dan gaan we alweer richting t weekend. Schiet alweer op dus. Aanstaande zondag een babyshower voor mn beste vriendin die over 5 weken gaat bevallen met dr zieke moeder( hersentumor). Moeder is er ook bij zondag dus dat gaat wel leuk worden voor haar. Alleen t stomme is dat we zelf de kindjes niet mee mogen nemen, omdat degene die t organiseert bang is dat dan alle aandacht naar de kleintjes gaat ipv naar Sandra. Beetje vaag hoor, Een babyshower is toch juist leuk met kleintjes erbij of zie ik t nu weer verkeerd? Nou ja, zondag dus een dagje zonder Jill voor mij............saai! Ik ga ff koken en vanavond weer hardlopen en models kijken! Menu gebakken aardappeltjes, boomstammetjes(voor John, ranzige dingen zijn dat zeg) en sperziebonen. Laterzs
Zo Sabino zit in bad met Daynah. Hier gaan we ook wat vaker de sokjes uitdoen en met Daynah lopen. Gaat volgens mij wel wat beter, maar Daynah loopt echt lomp vind ik. Die benen gaan eerst heel de lucht in voordat ze op de grond komen echt geen gezicht. Ze is net een soldaat. Robine: Idd kop is er af. Ik vind het zo zwaar als die wekker af gaat...pfffff nog 2x vroeg op staan deze week Zeker raar dat je Jill niet mee mag nemen. Lijkt me ook wel leuk als er kindjes bij zijn. Wel leuk dat haar moeder het nog mee mag maken. Kunnen ze haar nog helpen met een hersentumor of was ze opgegeven? hihhihihi en ja die boomstammetjes ik ben er echt een keer ziek van geworden een paar jaar geleden volgens mij was ie niet meer goed ofzo en sindsdien moet ik ze niet meer. Hardlopense vanavond. Ik ga vanavond maar weer eens op het stepapparaat. Ga vast de kleding van Daynah klaarleggen wat ze morgen aan gaat doen. Af en toe kan ik niet kiezen zoveel kleding heeft ze Woensdag naar Almere toe. Sabino zijn oma wordt 80, dus er zal weer genoeg Surinaams eten zijn. Lekker goed voor de lijn Probeer maar met mate te eten, als het lukt. O ja heb ook nog vrij gekregen voor in juli, dus Egypte staat bijna vast. Woensdag definitief maken en een deel van de nota betalen. Probeer maar niet vaak naar die nota te kijken (4000,00 euro ) Tot laterrrrrrrrr Lfs Kelly
Kel: 4000 euro met zn hoe velen? Ennuh Daynah teveel kleertjes? Hoe kan dat nou>? Ik moet zeggen dat nu de jurkjes in mt 86 al erg kort beginnen te worden hier. Het lijkt wel of Jill korte pootjes en een lang bovenlijf heeft, snap er niks van! Nou ja weer een reden om te gaan shoppen toch? Ga nu ff een nieuw trainingspakje voor dr bestellen.De oude is nog maat 74 dus een beetje te kort en de rits heeft t ook begeven vanmorgen dus tijd voor een nieuwe! Wel zo makkelijk op ma en di ochtend als ik dr naar mn schoonouders breng, zo holpa over dr pyaamaatje heen! Laterz